Jump to content

worekgdy

Użytkownicy
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About worekgdy

  • Rank
    Użytkownik

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bojano, pomorskie

Dodatkowe

  • Smartfon
    MI10 Lite 5G

Recent Profile Visitors

293 profile views
  1. Niestety nie. Aktualizacja do 11, aktualizacja MIUI, zabezpieczeń oraz cotygodniowe aktualizacje aplikacji Wiadomości, usług operatora i usług Google Play nie wniosły nic. Wszelkie porady z supportu Google nie pomagają. A coraz więcej osób ma z tym problem. Tutaj wątek z supportu -> https://support.google.com/messages/thread/8641879?hl=en Wychodzi na to, że na serwerach Google numer jest w jakiś sposób "blokowany". Nawet odłączenie usługi na podanej stronie przez Google nie działa. Lipa totalna. Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka
  2. Oczywiście, że możesz. Nie gwarancja, a niezgodność towaru z umową. Oczywiście są odpowiednie warunki jakie trzeba spełnić. Poczytuje https://www.google.com/amp/s/www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/gwarancja/231400,Gwarancja-a-uprawnienia-z-tytulu-niezgodnosci-towaru-z-umowa.html.amp lub poszukaj na innych stronach. A mocno upraszczając: odkurzacz ma odkurzać, a skoro tego nie robi lub robi to niewłaściwe, to masz prawo odstąpić od umowy. Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka
  3. To nie jest sprawa operatora. Google, to Google, Play, to Play. Możesz usługi nie załączyć u operatora, a poprzez serwery Googlowskie będzie działać. Operator Play wspiera swój RCS, ale tylko dla Samsunga. Google wspiera wszystkich niezależnie od operatora. Poza tym ogromna masa ludzi z całego świata ma ten sam problem (można sobie poczytać na supporcie Google), nawet na telefonach od Googla. Nie idzie zresetować usługi dla konkretnego numeru telefonu. Niby jest strona do resetowania, ale 100% użytkowników komunikuje, że nie działa poprawnie i nic nie da się zrobić. Przychodzi kod potwierdzają
  4. Setki, jak nie tysiące osób ma ten sam problem. W tym ja. RCS działał i przestał. Prawdopodobnie aktualizacja zabezpieczeń z 1 października namieszała. Ale to tylko hipoteza. Dziesiątki osób na support Google podaje różne porady, żadna nie działa w sposób globalny. Żadne czyszczenie usług operatora, resetowanie, zmiana kont nie działa. Reset numeru telefonu w usłudze RCS nie wchodzi w rachubę, bo Google odsyła do operatora sieci, oni zaś nic nie mogą zrobić. Pisanie do Googla, to jak rzucanie grochem w ścianę. Na chwilę obecną jest to gra losowa - RCS wróci lub nie. Wysłane z mojego MI10 Lite
  5. U mnie wracają po usunięciu i restarcie urządzenia. Co gorsza, kontakty SIM nie są zsynchronizowane z kontem Google, a w aplikacji DIALER od Googla, pomimo wybrania wyświetlania tylko kontaktów z konta Google (w app KONTAKTY od Google) i tak widzę wszystkie kontakty SIM. Ale już się przyzwyczaiłem. Może kiedyś to poprawią. Wysłane z mojego MI10 Lite 5G
  6. Cieszę się, że mogłem pomóc. Zakładam jeszcze, że po restarcie telefonu kontakty SIM wrócą. Przynajmniej u mnie na stałe nie da się ich usunąć. Wysłane z mojego MI10 Lite 5G
  7. Skoro od Googla, to powinna być też app KONTAKTY od Google. Jak nie masz to zainstaluj. W Kontaktach trzy kropki u góry, opcja widok->dostosuj widok i tam wybierasz co chcesz. Wysłane z mojego MI10 Lite 5G
  8. 50 na 60 000 ms I tak jak w podanym wątku, konieczne jest debugowanie, aktywne konto Xiaomi itd. Jakby ADB po komendach pokazywał błąd to komendy musisz zapisać w formacie: .\komenda Wysłane z mojego MI10 Lite 5G
  9. Operator nie ma tu nic wspólnego. Xiaomi dało ciała i to już od dłuższego czasu jest problem. Miałem ten problem na MI6, MI8 Lite i na MI10 Lite 5G Pomogło mi rozwiązanie [email protected] z tego wątku: https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://miuipolska.pl/forum/topic/47131-grupowe-sms/&share_tid=47131&share_fid=74005&share_type=t&link_source=app Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka
  10. Jak na foto. Po wymuszeniu LTE działa VoLTE. Sieć Play na MI10 Lite 5G Wysłane z mojego MI10 Lite 5G
  11. Możliwe, że zależy to też od samego urządzenia. Na fotce masz przykład sparowane go zegarka. Jak widać ma dostęp tylko do kontaktów, bo nic więcej nie potrzebuje. Spróbuj z innym telefonem, a może anulowanie i ponowne sparowanie coś pomoże? Nic więcej nie wymyślę. Wysłane z mojego MI10 Lite 5G
  12. Też mam MIUI 12 Global. Wejdź w BT w listę sparowanych urządzeń, kliknij strzałkę przy urządzeniu, które chcesz ustawić i powinna pokazać Ci się ta lista opcji. Jeżeli nie ma, to niestety nie pomogę. Wysłane z mojego MI10 Lite 5G
  13. A w ustawieniach BT danego urządzenia przypadkiem nie ma tej funkcji? Foto z moich ustawień Wysłane z mojego MI10 Lite 5G
  14. Niestety Kontakty Google nie przewidują opcji wyboru z której listy mają być wyświetlane numery. Może w przyszłości ogarną temat lub pozostaje zainstalować alternatywną app. Wysłane z mojego MI10 Lite 5G
  15. Tak, jestem pewny, że je wykasowałem. Nie mam ich po synchronizacji na koncie Google, przynajmniej wchodząc na PC na konto nie widnieją tam. Konto Xiaomi mam wylogowane. Kontakty przywracają się po restarcie telefonu, a nie synchronizacji konta Google. Takie czary-mary. Wysłane z mojego MI10 Lite 5G
×
×
  • Create New...