solko12 Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 Jeśli byś miał możliwość zapytaj o zamówienie nr #24882, z płatnością przy odbiorze, dwa telefony RN3 pro 32gb, było zamówione 21 lipca... Wysłane z mojego Moto G 2014 LTE przy użyciu Tapatalka
lukasz58 Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 @bart_r jak będziesz na miejscu to proszę zwróć uwagę na nr telefonu który jest ponoć na drzwiach w związku z remontem i podaj go na forum - mże jest inny niż na stronie i tamten będą odbierać i oczywiście moje zamówienie nr #26197
Paweł W Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 1 hour ago, bart_r said: jutro rano jadę tam osobiście ( jadę z Bytomia ) gdyby ktoś coś od nich potrzebował to pisać. Jeżeli będziesz tak uprzejmy, to powiedz im proszę, aby zwracali baczniejszą uwagę na przesyłane przez klientów druki odstąpienia od umowy (żeby nie wysyłali na chama paczek, w związku z którymi już przecież dostali odstąpienie :))
Divi Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 Po dwóch tygodniach doszedł telefon(RN3Pro), silikon do RN3 i iPaky(w zamówieniu miało być do RN3) do... R3Pro... Nie odpisują na maile.
china92 Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 #25923 29/07/2016 W trakcie realizacji Nie dostałem żadnego maila z potwierdzeniem i fakturą, jedynie potwierdzenie płatności z PayU. Zamówiony mi4s, chyba odstąpię od umowy. Ktoś juz tego próbował i dostał pieniądze z powrotem?
KeepSmiling Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 4 godziny temu, Ewi_i napisał: Telefon zamówiłam w niedzielę 31.07, w piątek 05.08 dostałam info, że przesyłka nadana razem z numerem paczki. W sobotę została dostarczona do oddziału w moim mieście czyli w Lublinie, więc jutro rano spodziewam się paczki Napiszę jak wrażenia po południu jak wrócę z pracy Zastanawiam się jak to jest możliwe, że zamówienie z 31 jest szybciej realizowane niż z 27. Też jestem z Lublina, a jednak nadal nic nie wysłali...
jachu138 Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 1 minutę temu, KeepSmiling napisał: Zastanawiam się jak to jest możliwe, że zamówienie z 31 jest szybciej realizowane niż z 27. Też jestem z Lublina, a jednak nadal nic nie wysłali... Oni chyba w kratkę to załatwiają bo to nie pierwszy przypadek
pawel.z Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 Uwaga mój telefon przyszedł, ale ma zainstalowany tylko jakiś soft gdzie połowa rzeczy jest po angielsku, a połowa po chinsku, na stronie oczywiście jest inaczej, telefon wysyłam z powrotem, bo nie to było przedmiotem umowy, dla niedowiarków, e-mail jest jednoznaczny z pocztą i teraz policja takie sprawy załatwia od ręki, czasy już się na szczęście trochę zmieniły, w najgorszym wypadku, 2 tygodnie - przedsądowe wezwanie do zapłaty( jesli sprzedawca podaje oficjalny e-mail to wystarczy e-mail) i następne 2 tygodnie max na egzekucje zwrotu przez sąd/komornika, jak takich spraw jest więcej w stosunku do sprzedawcy to interesuje się tym też rzecznik praw konsumenta, znam przypadki moich znajomych którzy nie chcieli przyjąć np przedmiotu bez pudełka (wysokiej klasy audio) i kary były po 40tys zł
mariuszsal Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 Nie rozumiem co chcesz zgłaszać na policję przez e-mail ? Że soft jest chiński ? Kupiłeś przecież chiński telefon. Wrzuć sobie inny. A jeśli umawiałeś się na soft PL, to odsyłaj i czekaj na zwrot kasy. Aczkolwiek wydaje mi się że szybciej zmienisz oprogramowanie. Prowadzę co jakiś czas egzekucję za zaległe opłaty u moich klientów i uwierz mi że takie procesy trwają dłużej niż sobie to wyobraziłeś. 11 minut temu, pawel.z napisał: policja takie sprawy załatwia od ręki Ale tylko ta z filmów sensacyjnych. 1
lukasz58 Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 29 minut temu, pawel.z napisał: Uwaga mój telefon przyszedł, ale ma zainstalowany tylko jakiś soft gdzie połowa rzeczy jest po angielsku, a połowa po chinsku, na stronie oczywiście jest inaczej, telefon wysyłam z powrotem, bo nie to było przedmiotem umowy, dla niedowiarków, e-mail jest jednoznaczny z pocztą i teraz policja takie sprawy załatwia od ręki, czasy już się na szczęście trochę zmieniły, w najgorszym wypadku, 2 tygodnie - przedsądowe wezwanie do zapłaty( jesli sprzedawca podaje oficjalny e-mail to wystarczy e-mail) i następne 2 tygodnie max na egzekucje zwrotu przez sąd/komornika, jak takich spraw jest więcej w stosunku do sprzedawcy to interesuje się tym też rzecznik praw konsumenta, znam przypadki moich znajomych którzy nie chcieli przyjąć np przedmiotu bez pudełka (wysokiej klasy audio) i kary były po 40tys zł jaki telefon zamówiłeś i kiedy ? opisz kiedy go zamówiłeś, kiedy dostałeś potwierdzenie zapłaty, wysyłka ( kurier, in post ) i kiedy go odebrałeś bo rozumiem że to nie było dzisiaj ?
khub Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 jestes pewny ze taka zawarles umowe? w moim przypadku (zamawialem 3S) na stronie pisze " – menu w j. angielskim lub chińskim "
corellon Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 Do osób zamawiających przez paczkomaty: Zainstalujcie sobie aplikację InPost i sprawdźcie wysyłki, które realizowane są z Waszym numerem telefonu. Ja nie dostałem żadnego maila, a paczka została do mnie wysłana w piątek. Jutro powinna być w paczkomacie.
lukasz58 Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 20 minut temu, corellon napisał: Do osób zamawiających przez paczkomaty: Zainstalujcie sobie aplikację InPost i sprawdźcie wysyłki, które realizowane są z Waszym numerem telefonu. Ja nie dostałem żadnego maila, a paczka została do mnie wysłana w piątek. Jutro powinna być w paczkomacie. kiedy zamawiałeś, kiedy opłaciłeś paczkę ?
corellon Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 1 godzinę temu, lukasz58 napisał: kiedy zamawiałeś, kiedy opłaciłeś paczkę ? zamawiałem i płaciłem 22 lipca
Pioter_ Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 Do osób zamawiających przez paczkomaty: Zainstalujcie sobie aplikację InPost i sprawdźcie wysyłki, które realizowane są z Waszym numerem telefonu. Ja nie dostałem żadnego maila, a paczka została do mnie wysłana w piątek. Jutro powinna być w paczkomacie. A podpowiesz gdzie tam podać numer telefonu, bo ja nie widzę takiej opcji... Edit: już widzę, że na srajfona takiej aplikacji nie ma
corellon Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 2 minuty temu, Pioter_ napisał: A podpowiesz gdzie tam podać numer telefonu, bo ja nie widzę takiej opcji... To chyba nie ta aplikacja. Pobierz InPost Mobile
dorsha Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 Mimo Waszych niepochlebnych opinii chciałam zaryzykować i teraz żałuję. Czasem dostawy jestem akurat zachwycona, zamówienie składające się z 4 rzeczy (tel, case, szkło i band) dotarły kurierem w mniej niż 24h (zamówiłam o 12 w czwartek, były o 9 następnego dnia), ale wysłali mi nie ten telefon, Redmi 3 zamiast Pro. Oczywiście nie mogę się z nimi skontaktować ani telefonicznie ani mailowo, więc Was zapytam - mam odesłać jak reklamację na adres Satnet w Nowej Rudzie? Czy jakiś inny tok postępowania?
mariuszsal Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 (edited) Wypełniasz formularz reklamacyjny http://www.xiaomi.com.pl/xiaomi/fr.pdf Pakujesz telefon i wysyłasz na ich adres (chyba ten nowy najlepiej). Wysyłasz też mailem tą reklamację i trzymasz kciuki żeby szybko załatwili sprawę. Lub odstępujesz od umowy, odsyłasz telefon i czekasz na zwrot kasy. Nie wiem co szybsze u nich. Edited August 8, 2016 by mariuszsal
dorsha Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 Przed chwilą, kamiltbg napisał: A jesteś pewna, że to nie Pro? Z tego co wiem, to opakowanie się niczym nie różni. Sprawdź jakimś programem. I nie odsyłaj na żadną reklamację. Odstąp od umowy. Tak, jestem pewna, jest różnica choćby w tym, że nie ma czytnika linii papilarnych z tyłu
Kicksaw Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 Przed chwilą, dorsha napisał: Tak, jestem pewna, jest różnica choćby w tym, że nie ma czytnika linii papilarnych z tyłu Dlatego najlepszym wyjściem jest odstąpienie od umowy. U nich się to nigdy nie zmieni - czas realizacji własnie miałaś dlatego tak szybki bo wcisnęli Ci nie ten telefon a pewnie akurat je mają na stanie.
mariuszsal Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 Jakby te ćwoki ogarniały cokolwiek, to wystarczyłoby odpisać na maila że wyślą nowy a temu samemu kurierowi przekazać stary. Byłoby po sprawie. Sprawa do załatwienia w dwa dni bez dodatkowych komplikacji. @dorsha daj znać jak się sprawa zakończy i w jakim czasie.
pawrocek Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 Znacie może jakiś kontakt do ich serwisu? Wysłałem im telefon do naprawy. Wycenili koszt naprawy i napisali, ze wyślą naprawiony telefon zaraz po zapłacie. Zapłaciłem im dokładnie miesiąc temu i od tej pory żadnego kontaktu. Na maile nie odpowiadają, Telefon podany na stronie nie działa. Cierpliwy jestem, ale to też ma swoje granice.
dorsha Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 1 minutę temu, mariuszsal napisał: Jakby te ćwoki ogarniały cokolwiek, to wystarczyłoby odpisać na maila że wyślą nowy a temu samemu kurierowi przekazać stary. Byłoby po sprawie. Sprawa do załatwienia w dwa dni bez dodatkowych komplikacji. @dorsha daj znać jak się sprawa zakończy i w jakim czasie. Przekonaliście mnie do odstąpienia, dzisiaj jeszcze wyślę telefon. I w takim wypadku proszę o namiary na sklep, gdzie w dobrej cenie od pewnego sprzedawcy kupię Redmi 3 Pro
Veriael Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 O 10 zawitał do mnie kurier, wszystko wydaje się okej. O ile kontakt ze sklepem to temat dość drażliwy, to telefon jest oryginalny i wygląda na nowy. Jedynie przejściówka... Nadaje się do kosza. No ale cóż. Sklep muszę polecić tak czy siak, choć mam szczerą nadzieję, że nie przyjdzie mi się już z nimi spotkać, chociażby w sprawie gwarancji którą oferują.
Kolbi Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 16 minut temu, Veriael napisał: O 10 zawitał do mnie kurier, wszystko wydaje się okej. O ile kontakt ze sklepem to temat dość drażliwy, to telefon jest oryginalny i wygląda na nowy. Jedynie przejściówka... Nadaje się do kosza. No ale cóż. Sklep muszę polecić tak czy siak, choć mam szczerą nadzieję, że nie przyjdzie mi się już z nimi spotkać, chociażby w sprawie gwarancji którą oferują. Hej, możesz powiedzieć kiedy zamawiałeś telefon? Z tego co tu widze olewają inposta i głównie kurierem posyłają :/
donwojti84 Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 Może ja się doczekam wysyłki w tym tygodniu a widzę że nie ma znaczenia to kiedy było zamawiane
Veriael Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 4 minuty temu, Kolbi napisał: Hej, możesz powiedzieć kiedy zamawiałeś telefon? Z tego co tu widze olewają inposta i głównie kurierem posyłają :/ 26.07
Pioter_ Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 tak infromacyjnie - jakby ktoś chciał wysłać naszym ulubieńcom maila na skrzynkę serwisową, to od razu podpowiadam, że nie warto Your message to <[email protected]> was automatically rejected:Quota exceeded (mailbox for user is full)
iMichas Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 Witam, Zacząłem przygodę z Xiaomi niestety od tego sklepu i oczekuję jak wszyscy na przesyłkę (zamówienię 4.08.2016 wiec dopiero 4 dni, jeszcze mają czas...) jednak chciałbym sie dowiedzieć jakie oprogramowanie powinienem "odesłać" jeśli dojdzie? Bo czytam o jakiś chińskich badziewiach na telefonie, a się na tym nie znam. Na ich stronie jest napisane, że telefon Xiaomi Mi4C MIUI Polska wiec chyba to jest dobre, a w Xiaomi Redmi Note 3 Pro wersja Global z Polskim językiem. Czy to są te same oprogramowania czy mogę się spodziewać jakiś dziwnych chińskich znaczków w menu od tego dostawcy? Zamówiłem te dwa telefony i trochę mnie przeraża myśl o odsyłanie jakiegokolwiek z nich, o ile w ogóle wyślą mi je w sierpniu.
dorsha Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 1 godzinę temu, mariuszsal napisał: Jakby te ćwoki ogarniały cokolwiek, to wystarczyłoby odpisać na maila że wyślą nowy a temu samemu kurierowi przekazać stary. Byłoby po sprawie. Sprawa do załatwienia w dwa dni bez dodatkowych komplikacji. @dorsha daj znać jak się sprawa zakończy i w jakim czasie. Uwaga, zmiana planu dodzwoniłam się (!) i sprawę załatwiamy jak powyżej, dzisiaj nadadzą kuriera z poprawnym telefonem i paczką zwrotną, mam mu przekazać stary. A już skanowałam odstąpienie. A może za wcześnie się cieszę;)
Paweł W Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 1 hour ago, Kicksaw said: Dlatego najlepszym wyjściem jest odstąpienie od umowy. U nich się to nigdy nie zmieni - czas realizacji własnie miałaś dlatego tak szybki bo wcisnęli Ci nie ten telefon a pewnie akurat je mają na stanie. A własnie, jak tam u Ciebie sytuacja w związku ze zwrotem kapuchy - dostałeś już?
makakam Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 2.08 kupiłem mi4s czarnego ale póki co nie dostałem ani jednego maila nawet o potwierdzeniu zamówienia Teraz widzę na stronie że zaden kolor mi4s nie jest dostępny, mam nadzieję że mój jest Na początku lipca zamawialem u nich słuchawki hybrid i opaske do mi banda i szybko poszło.
boombella Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 21.07 zamawialam Mi4S liliowego. Wtedy byl na stanie, a teraz juz nic nie ma jak w Twoim przypadku #makakam. Kontakt zerowy ;/ juz za dlugo to trwa. Jakim cudem #dorsha i #Ewi_i dodzwonilyscie sie tam? ja juz probuje od kilkunastu dni, juz nie mowiac o dzis... Dostalam fakture dopiero kilka dni temu i dalej cisza z wysylka...
solko12 Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 Ja już próbowałem z 10 razy... I kilka maili poszło... 3 tydzień czekania już idzie... Od 21 nie potrafią wysłać... Zaczyna to być strasznie irytujące -,-
Recommended Posts