Jump to content

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Recommended Posts

Ludziska powiem wam tak jeżeli już macie coś kupować na xiaomi.com.pl to bierzcie przesyłkę za pobraniem... Z tego co przeczytalem tutaj to zdecydowanie szybciej dochodzą paczki za którę nie dostali jeszcze pieniędzy. Ale i tak zdecydowanie polecam technos-online lub użytkownika allegro PowerGSMpl. Od jednego kupiłem telefon a od drugiego szkoło i etui i wszystko dostarczone było w 48 godzin.

Link to comment
Share on other sites

28 minut temu, owiec0001 napisał:

Na Allegro bodajże powerGSM ma trochę sprzętu xiaomi.

Właśnie zakupiłem u niego. Równocześnie wysłałem zawiadomienie o odstąpieniu od umowy do xiaomicompl z prośbą o nie wysyłanie produktu. Zobaczymy z jakim efektem. Mam urlop, to w razie czego mam czas na użeranie się z pismami itp., a w najgorszym wypadku będę mieć dwa telefony - jeden na pewno uda się sprzedać : )

Link to comment
Share on other sites

Co do technosa :

Kontakt telefoniczny i e-mail jest bardzo dobry, opisują na pytania i problemy, odbierają telefony. 

Telefon zamówiłem w środę około 13:30 o 15:00 wszystko było gotowe do wysyłki, ale wyczytałem że nie ma MIUI Polska, szybki telefon, e-mail, dostałem informację że wgrają. Normalne że paczka osunęła się w terminie :)

Teraz tylko czekać na maszynkę :D

 

U technosa nie musicie się bać o nic :)

Edited by wegen213
Link to comment
Share on other sites

Ja już wysłałem odstąpienie od umowy.

Jak nie będzie w 3 dni pieniędzy na koncie bo taki mu termin dałem. Tyle co on miał na wysyłkę. To idę na policję i chargeback.

W ostateczności pod koniec miesiąca będę na urlopie 30 km. od jego siedziby to się przejadę :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ludzie, albo jesteście naiwni albo głupi tłumacząc ten "sklepik" Satnet... 

To jeden wielki szwindel, nie mają towaru który sprzedają. Dopiero jak nazbiera się wpłat od kupujących zamawiają towar, gwarancja to fikcja, kontaktu nie ma żadnego, a z allegro już zawijają interes i powstaną pod nową nazwą.... Żałosne, że dochodzi do czegoś takiego. Od ponad miesiąca nie mogę odzyskać pieniędzy (700zł), w najbliższym czasie kieruję sprawę do sądu, także radzę się kilka razy zastanowić czy warto się w to bawić, bo widzę, że niektórzy tutaj są niereformowalni albo podstawieni przez śmieszną firemkę satnet...

Edited by pressss
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, maydayone napisał:

Jak nie będzie w 3 dni pieniędzy na koncie bo taki mu termin dałem.

 

 

Obawiam się, że to nie Ty decydujesz o terminie. Zgodnie z ustawą mają aż 14 dni na zwrot pieniędzy. P.S. Ich formularz odstąpienia od umowy ma starą podstawę prawną - weszły nowe przepisy w 2014 roku.

Link to comment
Share on other sites

11 minut temu, maydayone napisał:

Ja już wysłałem odstąpienie od umowy.

Jak nie będzie w 3 dni pieniędzy na koncie bo taki mu termin dałem. Tyle co on miał na wysyłkę. To idę na policję i chargeback.

W ostateczności pod koniec miesiąca będę na urlopie 30 km. od jego siedziby to się przejadę :)

Dawać, to możesz prezenty.

Musisz trzymać się przepisów prawa. A w tym przypadku, klient ma prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania. Po dostarczeniu informacji o odstąpieniu od umowy do sprzedawcy, ten ma 14 dni na zwrot pieniędzy. Ważne, że przepisy nie mówią nic o dniach roboczych, więc interpretacja jest taka, że sprzedający ma 14 dni kalendarzowych na zwrot. Przy czym w ciągu tych 14 dni pieniądze muszą być u Ciebie, a nie np. przelew wysłany po upływie 14 dni.

Bez chojrakowania zatem. Byłeś na tyle naiwny, że pomimo tylu ostrzeżeń kupiłeś w tym sklepie towar, to miej odrobinę samokrytyki, pochyl głowę i czekaj tyle ile trzeba.

Link to comment
Share on other sites

Przestańmy wygarniać sobie nawzajem, nie jest naszą winą że ta firma to szwindel i traktuje kupujących jak śmieci. Zostawmy trochę energii przeciwko nim a nie przeciwko sobie (poszkodowanym).

Ja np sugerowałem się opiniami na allegro, Sklep_TV-SAT w momencie zakupu przeze mnie nie miał zbyt wiele negatywnych komentarzy względem ogromu ich wszystkich opinii. Których mają prawie 25 000... Myślałem, że to poważny sklep i się przejechałem. Każdy jest mądry po szkodzie. Nie zawsze uda się tego uniknąć. 

 

Nie dajmy się zwariować, nie mów, że sprawdzasz miliony wątków przed każdym zakupem... Życia by brakło.

 

Szanujmy się.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dostałem od nich odpowiedz o 12 ze zamowienie realizowane...(po tygodniu)  Wczoraj nastraszyłem policją...

A dziś o 13 oddali pieniądze na konto  banda złodziei operowali moimi pieniędzmi prze 7 dni . 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

dodzwoniłem się cudem we wtorek rano w przerwie "poczta głosowa jest pełna" Na mapach google chodziłem po tej ulicy na której miesci się "firma" zadzwoniłem do Pani z nieruchomości co mają drzwi naprzeciwko i zapytałem czy nie podejdzie się zapytać  o moje zamówienie Umówiłem sie z nią jak nie dostane odpowiedzi do dzis to podejdzie . ale dostałem zwrot tak że omijać szerokim łukiem ten sklep

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, wegen213 napisał:

Co do technosa :

Kontakt telefoniczny i e-mail jest bardzo dobry, opisują na pytania i problemy, odbierają telefony. 

Telefon zamówiłem w środę około 13:30 o 15:00 wszystko było gotowe do wysyłki, ale wyczytałem że nie ma MIUI Polska, szybki telefon, e-mail, dostałem informację że wgrają. Normalne że paczka osunęła się w terminie :)

Teraz tylko czekać na maszynkę :D

 

U technosa nie musicie się bać o nic :)

Za darmo Ci wgrają MIUI Polska? na stronie jest napisane ze za 35 zł :D albo ja jestem ślepy czy coś.

Link to comment
Share on other sites

Może, zostawmy już innych i skupmy się na xiaomi.com.pl Dostałem info od PayU, że jeżeli chcę zwrot pieniędzy muszę poczekać 7 dni, jeżeli do tego czasu sklep nie odezwie się, to mam się z nimi jeszcze raz skontaktować. Mam czas, aczkolwiek nie zapłaciłem za czekanie, tylko za telefon, a o wale ze zmianą regulaminu to już nie wspominam. Będę czekał i zobaczę jak się sprawa potoczy.

Link to comment
Share on other sites

Telefon otrzymałem. Nowy, z MIUI Polska. Wszystko działa. Przejściówka wtyczki nie pasuję - tandeta za 5 gr.

Pewnie, gdyby nie to, że ponagliłem sprzedawcę, to na telefon czekałbym co najmniej do przyszłego tygodnia. Ze względu na fakt, że facet po prostu nie wyrabia się z zamówieniami i ZEROWYM kontaktem, sklep ten poleciłbym tylko ludziom którzy mają dużo czasu i nerwów. Jak widać na forum, nikt taki tutaj raczej nie trafia ;) dlatego polecam zakupy w innym, rekomendowanym na tym forum sklepie, a ten można po prostu omijać szerokim łukiem póki sprzedawca się nie ogarnie (chociaż niesmak pewnie zostanie).

Podsumowanie:

Zamówiony 11.07 (pon),
Brak kontaktu ze sprzedawcą.
Wysłanie wiadomości i poinformowanie sprzedawcy o wystąpienie o zwrot pieniędzy w razie dalszego braku kontaktu - 14.07 (czw), po 30min zmiana statusu zamówienia, telefon wysłany wieczorem.
Telefon otrzymałem 15.07 (pt)

Link to comment
Share on other sites

Witam, 13.07 kupiłem Xiaomi Mi4 (biały), wysłałem przelew od razu, wczoraj status z "oczekiwanie na przelew" zmienił się na "w trakcie realizacji". Niepokoją mnie jednak te opinie, nie wertowałem całego tematu strona po stronie, żeby się nie denerwować, ale mam pytanie. Czy zdarzyło się komuś, że telefonu nie wysłali, ew wysłali podróbę/uszkodzony/ bez paragonu? Jak jest z gwarancją? W regulaminie doczytałem się, że na maila powinien przyjść paragon w pdf, jednak nic póki co nie doszło (nie dostałem ŻADNEGO maila, żadnego...). Jestem w kropce bo zbliża się weekend a ja w niedzielę wyjeżdżam z miasta na całe wakacje. Wolałbym być, przy odbiorze paczki ale jeżeli DPD nie rozwozi w soboty (wiem, że rozwozi, ale podobno to inaczej się zaznacza i płaci a znając życie oni wzięli wysyłkę pn-tp). Stąd mój strach bo paczkę będzie odbierał ktoś z rodziny, oczywiście poprosiłem, żeby wszystko sprawdzili (paragon, włączyli telefon, poruszali na boki), ale wiadomo, cudów nie mogę wymagać (sprawdzenie imei itp). Czy ten status "w trakcie realizacji" oznacza już, że wysłali paczkę? Czy musi się to zmienić na jakieś "paczka nadana"? Strasznie się denerwuję, na siebie (że nie poczytałem opinii) i na nich, że nie odbierają telefonów ani nie odczytują maili. Proszę Was o szybką odpowiedź, teraz nie zależy mi na czasie, a chociaż na zwrocie pieniędzy, żeby mi nie przepadły. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Gecko21 napisał:

Witam, 13.07 kupiłem Xiaomi Mi4 (biały), wysłałem przelew od razu, wczoraj status z "oczekiwanie na przelew" zmienił się na "w trakcie realizacji". Niepokoją mnie jednak te opinie, nie wertowałem całego tematu strona po stronie, żeby się nie denerwować, ale mam pytanie. Czy zdarzyło się komuś, że telefonu nie wysłali, ew wysłali podróbę/uszkodzony/ bez paragonu? Jak jest z gwarancją? W regulaminie doczytałem się, że na maila powinien przyjść paragon w pdf, jednak nic póki co nie doszło (nie dostałem ŻADNEGO maila, żadnego...). Jestem w kropce bo zbliża się weekend a ja w niedzielę wyjeżdżam z miasta na całe wakacje. Wolałbym być, przy odbiorze paczki ale jeżeli DPD nie rozwozi w soboty (wiem, że rozwozi, ale podobno to inaczej się zaznacza i płaci a znając życie oni wzięli wysyłkę pn-tp). Stąd mój strach bo paczkę będzie odbierał ktoś z rodziny, oczywiście poprosiłem, żeby wszystko sprawdzili (paragon, włączyli telefon, poruszali na boki), ale wiadomo, cudów nie mogę wymagać (sprawdzenie imei itp). Czy ten status "w trakcie realizacji" oznacza już, że wysłali paczkę? Czy musi się to zmienić na jakieś "paczka nadana"? Strasznie się denerwuję, na siebie (że nie poczytałem opinii) i na nich, że nie odbierają telefonów ani nie odczytują maili. Proszę Was o szybką odpowiedź, teraz nie zależy mi na czasie, a chociaż na zwrocie pieniędzy, żeby mi nie przepadły. Pozdrawiam

Wysyłają po tym jak dadzą status na zrealizowany. Mniej więcej w tym samym momencie przychodzi na maila faktura.

Link to comment
Share on other sites

28 minut temu, Tomaszek1999 napisał:

Wysyłają po tym jak dadzą status na zrealizowany. Mniej więcej w tym samym momencie przychodzi na maila faktura.

To nie jest reguła, 8 lipca dostałem potwierdzenie o zrealizowanym zamówieniu oraz fakturę, 14 lipca dostałem mailem informację że brak telefonu na stanie.

Link to comment
Share on other sites

Informacja o zrealizowaniu i fakturze to taki sposób tego sklepu na zdobycie kilku dni. Jesteś pewny, że telefon dostaniesz jak napiszą ci, że już wysłali. Chociaż niektórzy pisali, że żadnej informacji i nagle kurier dzwoni, że jest paczka.

Link to comment
Share on other sites

A czy ktoś może mi odpowiedzieć na moje pozostałe pytania odnośnie oryginalności sprzętu, uszkodzeń, paragonu? No i co z tą nalepką, jak będzie jakoś doklejana po boku czy coś to reklamować/zwracać?

Edited by Gecko21
Link to comment
Share on other sites

46 minut temu, Tomaszek1999 napisał:

Wysyłają po tym jak dadzą status na zrealizowany. Mniej więcej w tym samym momencie przychodzi na maila faktura.

Zatem co oznacza "w trakcie realizacji"? Jedynie zaksięgowanie wpłaty? Tylko tyle przez 2 dni? Myślałem, że skoro mają tak dużo zamówień to kuriera wysyłają codziennie.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...