mch91k Posted July 13, 2016 Share Posted July 13, 2016 Ja już przygodę z xiaomi.com.pl mam już za sobą oczywiście skończyło się zwrotem pieniędzy (zwrot był szybki i to jest jedyny plus tego sklepu). We wtorek zamówiłem mi4c na technos-online i paczka jest już w drodzę więc porównując realizacje zamówienia to jest to niebo a ziemia. Przyszłym kupującym mogłbym jeszcze polecić użytkownika PowerGSMpl na allegro http://allegro.pl/show_user.php?uid=28731794. Kupiłem u niego etui Ipaky oraz szkło macolo i przesyłka przyszła w jeden dzień. Zresztą po samych komentarzach widać, że jest kompetentnym sprzedawcą i posiada w swojej ofercie również telefony xiaomi w cenach podobnych jak na technos a w niektorych przypadkach nawet taniej wychodzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsi Posted July 13, 2016 Share Posted July 13, 2016 10 minut temu, Imrahil napisał: ... czekam do końca tygodnia na kontakt z ich strony, a potem odstępuje od umowy w zakresie opaski:) pozdrawiam No to trzymam kciuki. Ja odstąpiłem od umowy 30 czerwca, a pieniędzy do dziś ani widu, ani słychu. Jutro zgłaszam chargeback i pewnie będę się z nimi musiał poboksować. Mam wprawę, ale zawsze to parę godzin z życiorysu wyjęte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wegen213 Posted July 13, 2016 Share Posted July 13, 2016 Również zamówiłem od technos-online. Odpisali na każdego e-maila oraz odebrali 3/5 telefonów. U xiaomi.com.pl wysłałem z 8 e-maili z anulowaniem zamówienia, bo nie dodzwoniłem się do nich próbując 121 razy -,- Mam ich gdzieś, jeżeli paczka przyjdzie, będzie miała drogę powrotną przez całą Polskę Teraz tylko nerwy, czy technos wysłał sprawny model i dobrze zainstalował MIUI, tego dowiem się jutro(wysłali w 4h) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisherman Posted July 13, 2016 Share Posted July 13, 2016 Telefon przyszedł, miał być z polskim romem, jest krzaczasty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pola Posted July 13, 2016 Share Posted July 13, 2016 (edited) Teraz ja i moja historia! Zamówienie - 4 lipca - Redmi 3 Po mailach, kontakcie ze strony, smsach (bo skrzynka zapchana) - mail 10 lipca od xiaomi. com.pl, że wysyłka będzie w poniedziałek, a najpóźniej we wtorek. 11 lipca - mail z fakturą i statusem zamówienia - zrealizowane Dziś mamy 13 lipca i ani widu, ani słychu informacji z Paczkomatu, że Paczucha w drodze... Nie zarobią na mnie. Jak się zgłasza o zwrot do PayU? Można to zrobić zanim paczka przyjdzie? Edited July 13, 2016 by Pola literówka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conor Posted July 13, 2016 Share Posted July 13, 2016 (edited) 2 hours ago, Fisherman said: Telefon przyszedł, miał być z polskim romem, jest krzaczasty Jeśli ten krzaczasty masz na Mi5 w podpisie to tak długo jak jest on legitny-global to nie powinieneś płakać, lepiej z krzakami niż sklejony z podblokowanym EDL i bootloaderem. Quote Informujemy, że w związku z reorganizacją firmy i planowaną zmianą siedziby kontakt mailowy oraz telefoniczny do końca lipca będzie utrudniony. Przepraszamy za niedogodności. Mogli wcześniej to zrobić niż pozwolić sobie na nabicie mnóstwa negatywów. Edited July 13, 2016 by Conor 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trendkiller Posted July 13, 2016 Share Posted July 13, 2016 1 godzinę temu, Pola napisał: Jak się zgłasza o zwrot do PayU? Można to zrobić zanim paczka przyjdzie? Napisałem do PayU wstępnego maila, odnośnie ewentualnej reklamacji, ale też dają sobie do 72h na odpisanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisherman Posted July 13, 2016 Share Posted July 13, 2016 58 minut temu, Conor napisał: Jeśli ten krzaczasty masz na Mi5 w podpisie to tak długo jak jest on legitny-global to nie powinieneś płakać, lepiej z krzakami niż sklejony z podblokowanym EDL i bootloaderem. Mogli wcześniej to zrobić niż pozwolić sobie na nabicie mnóstwa negatywów. No właśnie rzecz w tym, że bootloader zablokowany, czekam teraz aż chińczyki odblokują. 10 dni... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahr Posted July 13, 2016 Share Posted July 13, 2016 Po 2 dają zgodę. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisherman Posted July 13, 2016 Share Posted July 13, 2016 3 minuty temu, ahr napisał: Po 2 dają zgodę. No to czekam cierpliwie, dzięki za info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keleos Posted July 13, 2016 Share Posted July 13, 2016 (edited) O, o 21:20 dosłali mi fakturę i info o "realizacji zamówienia". Może faktycznie jutro wyślą telefon tak jak obiecali (czyli 6 dni po złożeniu zamówienia). Z plusów: dowiedziałem się o tym forum i na pewno zostanę na dłużej. Teoria spiskowa: a co, jeśli MIUIPolska jest w zmowie ze sprzedawcą i w ten sposób łapie nowych użytkowników forum?! Pamiętajcie, 9/11 was an inside job! Z tego miejsca wielkie dzięki wszystkim za komentarze i wsparcie psychiczno-moralne. Następnym razem najpierw kupię broń, a potem dopiero sprzęt on-line. W razie problemów wykorzystam pierwsze by odzyskać szybko drugie ;> Edited July 13, 2016 by Keleos Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_b Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 U mnie dalej bez zmian. Żadnej odpowiedzi i brak możliwości dodzwonienia się. SMS nie mają potwierdzenia doręczenia :/ Dzisiaj jest 4 dzień roboczy i jestem już strasznie wkurzony tym wszystkim... Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_b Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Właśnie zaktualizowali regulamin na stronie kasując jeden numer (ten z końcówką 505) i wydłużyli czas realizacji zamówień do 5 dni. Tyle że my składaliśmy zamówienia pod starym regulaminem i on powinien nas dotyczyć a o zmianie nie byliśmy poinformowani mailowo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stamp Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Mi4C - zakupiony w poniedziałek. Cisza. Na razie napisałem jednego maila, dziś po południu będę próbował znów się skontaktować. Jutro będę dzwonił. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owiec0001 Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Wczoraj przyszła wiadomość, że zrealizują do jutra. Muszę przyznać, że dawno mi nikt tak ciśnienia nie podniósł i nawet nie chcę sobie wyobrażać jak mają osoby dużo mniej cierpliwe niż ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wegen213 Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Zadzwoniłem - typ się rozłączył xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stamp Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 (edited) 4 minuty temu, wegen213 napisał: Zadzwoniłem - typ się rozłączył xD Zdążyłeś coś powiedzieć? Bo jak na dzień dobry powiedziałeś "Gdzie jest moje trzysta baniek?!" To się nie dziwie Edited July 14, 2016 by Stamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
wegen213 Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Nie, tak jakby na głucho połączyłem się na 5s i rozłączenie z jego strony ;v Link to comment Share on other sites More sharing options...
thecarrotcake Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 też czekam od niedzieli na jakąkolwiek informacje z ich strony, pisałem maile, próbowałem się dodzwonić, nic, zupełnie nic. taka ciekawostka - tą Panią, która odpisuje na wasze maile, łatwo znaleźć na facebooku - może nagabywanie jej tam by coś dało? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manix Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Zamówiłem w niedziele Mi4C dla dziewczyny z wysyłką za pobraniem. Byłem sceptycznie nastawiony do sklepu, ale znajomi zamawiali i wszystko ok. Po przeczytaniu, że sklep zniknął, wycofał oferty z allegro, reorganizacja, uje muje więc napisałem dwa maile o anulowaniu zamówienia, po esemesie na każdy numer. Jak wyślą to niech się martwią. Co to za sklep gdzie nie ma żadnego kontaktu? W każdym razie za godzinę będzie paczka z PowerGSM z Mi4C Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uho Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Naskrobałem kolejnego maila, z lekką "groźbą", czyli przekazanie sprawy do UOKiK a jak to nic nie da i nie zwrócą kasy to droga sądowa itp. Musi być jakiś haczyk po którym zdecydują się na lepszą współpracę z klientem lub zaprzestaną prowadzenia swojego "biznesu". Może ktoś mieszka w okolicy i mógłby tam podjechać i wyperswadować im co on nich myśli? Link to comment Share on other sites More sharing options...
owiec0001 Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Jak do jutra nie dostanę informacji, że telefon wysłany to w pon rezygnuje z zamówienia i też zamawiam z powerGSM jak da radę z odbiorem osobistym to mi raptem 2 zł drożej wyjdzie niż w xiaomi.com.pl. Na podstawie postów widzę że z zwrotem raczej nie ma problemów jak już przeczytają maila. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maydayone Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Witam wszystkich Moja historia jest jak większości z was. Zamówienie w czwartek, cierpliwe czekanie na wysyłkę, we wtorek telefon który był głuchy i się zaczęło. Tak właśnie trafiłem tutaj. Czytając wszystkie opinie zdenerwowałem się, że dałem się zrobić jak dziecko pomimo dużego doświadczenia w zakupach przez internet. We wtorek mail co z moją paczką. I jak każdy się spodziewa... cisza (tylko mail o 72 godzinach na odpowiedź). Kilkanaście razy próbowałem się dodzwonić i ... cisza. Wczoraj napisałem drugiego maila w skrócie: jak nie dotrzymają terminu 72h z maila i nie wyślą mi paczki to zgłaszam sprawę do banku o zwrot kasy i idę na policję zgłosić sprawę. I co ... 23:50 zmiana statusu na: zamówienie zostało zrealizowane i faktura Dzisiaj napisałem maila, że dziękuję i to nie zmienia faktu, że czekam do jutra w związku z 72h na wysyłkę. Zobaczymy co zrobią Pisać do nich są nadzieje Pozdrawiam wszystkich i trzymam za siebie i za was kciuki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owiec0001 Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 6 minut temu, maydayone napisał: Witam wszystkich Moja historia jest jak większości z was. Zamówienie w czwartek, cierpliwe czekanie na wysyłkę, we wtorek telefon który był głuchy i się zaczęło. Tak właśnie trafiłem tutaj. Czytając wszystkie opinie zdenerwowałem się, że dałem się zrobić jak dziecko pomimo dużego doświadczenia w zakupach przez internet. We wtorek mail co z moją paczką. I jak każdy się spodziewa... cisza (tylko mail o 72 godzinach na odpowiedź). Kilkanaście razy próbowałem się dodzwonić i ... cisza. Wczoraj napisałem drugiego maila w skrócie: jak nie dotrzymają terminu 72h z maila i nie wyślą mi paczki to zgłaszam sprawę do banku o zwrot kasy i idę na policję zgłosić sprawę. I co ... 23:50 zmiana statusu na: zamówienie zostało zrealizowane i faktura Dzisiaj napisałem maila, że dziękuję i to nie zmienia faktu, że czekam do jutra w związku z 72h na wysyłkę. Zobaczymy co zrobią Pisać do nich są nadzieje Pozdrawiam wszystkich i trzymam za siebie i za was kciuki. No niestety tak to wygląda, że jak im się nie zacznie grozić to nic nie robią. Jak chce się dostać szybko zamówienie to trzeba zamówić, jak przyjdzie potwierdzenie płatności odrazu mail że jak po 4 dniach nie będzie paczki to rezygnacja z zamówienia i zawiadomienie każdy organ jaki się da i wtedy pewnie zrealizują szybko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owiec0001 Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 2 minuty temu, Redmi2 napisał: Tylko jaki w tym sens? Lepiej odrazu kupić gdzieś, gdzie przebiegnie to bez problemu. Pomyśl, że telefon psuje Ci się za pół roku i znowu musisz się próbować dodzwonić itp. A potem chcesz się dowiedzieć np jak przebiega gwarancja/naprawa i to samo, potem to samo kiedy tel itp itd... Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka Masz rację, ale to zawsze jakieś informacje dla osob, które właśnie zamówiły, albo miłośników mocnych wrażeń, którzy planują tam zamówić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maydayone Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Ja tutaj bynajmniej trafiłem po zakupie telefonu więc takie informacje są potrzebne osobom, które trafiły w podobnych okolicznościach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trendkiller Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Ja również napisałem maila, że jeżeli nie otrzymam od nich żadnej odpowiedzi to zgłaszam sprawę oficjalnie do PayU (już jednego maila do nich wykonałem, bez odpowiedzi jak na razie), a jeżeli to nie odniesie skutku to podejmę dalsze działania (policja, ew. wytoczenie pozwu) Link to comment Share on other sites More sharing options...
wegen213 Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Anulowałem wysyłkę wczoraj ponad 8 razy, i co? Wysłał, tzn przyszła faktura, wysyłam e-maila, paczki nie odbiorę ... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
owiec0001 Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 18 minut temu, wegen213 napisał: Anulowałem wysyłkę wczoraj ponad 8 razy, i co? Wysłał, tzn przyszła faktura, wysyłam e-maila, paczki nie odbiorę ... Jeżeli masz ten luksus, że nic im nie zapłaciłes to ich olej(maila napisałeś). Kurierowi mówisz że nie przyjmujesz paczki, bo sklep wysłał mimo rezygnacji i tyle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wegen213 Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Ok dzięki, czyli nie poniosę żadnych konsekwencji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rainbov Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Dzień dobry wszystkim, też niestety zamówiłem telefon z tego sklepu we wtorek. Oprócz maila, że zostało przyjęte do realizacji nie dostałem nic. Płaciłem niestety z góry, przez PayU, a na forum trafiłem dopiero dzień po zamówieniu... Powiem tak, taki adrenalinowy shot, że całej nocy nie przespałem i dalej spać nie mogę. Nie wiem co zrobić. Zero kontaktu. Niby minął tylko jeden dzień, no ale nawet potwierdzenia wpłaty, nic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_b Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 26 minut temu, Trendkiller napisał: Ja również napisałem maila, że jeżeli nie otrzymam od nich żadnej odpowiedzi to zgłaszam sprawę oficjalnie do PayU (już jednego maila do nich wykonałem, bez odpowiedzi jak na razie), a jeżeli to nie odniesie skutku to podejmę dalsze działania (policja, ew. wytoczenie pozwu) To jest jakaś żenada. Tel. 903 jest zapchany i nie odpowiada, ten z końcówką 505 działał rano przez jakąś godzinę, cały czas zajęty, teraz chyba jest wyłączony. Na maile w podobnym tonie nic nie odpisują a piszę do nich od poniedziałku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rainbov Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 (edited) W dodatku miałem wyjechać w weekend a teraz widzę, że i z wyjazdu i z telefonu nici, a pieniędzy, póki nie zwrócą to nie mam na inny. Super, naprawdę. Potwierdzam, telefon z regulaminu załącza sławną zapchaną skrzynkę już na dzień dobry. Do kiedy powinienem czekać? Dzisiaj już im wysłałem maila. Kiedy zgłaszać sprawę na policję? (Rozumiem, że nie da się odzyskać zwrotu w inny sposób, trzeba od razu iść na policję? Wie ktoś coś w tej sprawie? Dodam, że płaciłem przez PayU przelewem... a miałem zapłacić kartą i biję się za to, że pomyślałem, jako iż przelewem będzie bezpieczniej) Tyrałem nadliczbówki żeby móc sobie telefon nowy kupić a tu proszę, pewnie nie zobaczę się ze sprzętem do końca lata... Edited July 14, 2016 by rainbov Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stamp Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 (edited) Napisałem dziś maila ponaglającego i po pół godziny otrzymałem informację, że zlecenie zostało zrealizowane + fakturę, ale bez żadnego numeru oraz informacji o kurierze. Czekamy dalej. Edited July 14, 2016 by Stamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uho Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 (edited) Mała groźba z mojej strony i właśnie przyszła faktura + zmiana statusu na "zlecenie zrealizowane". Oby teraz szybko pojawiła się informacja od kuriera, a jak nie to będziemy dalej męczyć kichę Edited July 14, 2016 by Uho Dubel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts