Jump to content

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous
 Share

Recommended Posts

1 minutę temu, Stamp napisał:

Napisałem dziś maila ponaglającego i po pół godziny otrzymałem informację, że zlecenie zostało zrealizowane, ale bez żadnego numeru oraz informacji o kurierze.

Czekamy dalej.

Chociaż to! Ja zamówiłem w zeszły piątek Redmi Note 3 Pro 2/16 i nic od tamtego czasu. 

Link to comment
Share on other sites

O kurczę, proszę państwa - widzę, że się posypało.

Spojrzałem na Wasze posty, lecę do skrzynki i szok - zamówienie zrealizowane.

Czyżby zbiorowe straszenie pomogło?

Teraz tylko czekać na info od kuriera. Trzymam kciuki.

Edited by rainbov
Link to comment
Share on other sites

Moja historia z xiaomi.com.pl

- 6 lipca zamówienie. XR3P i XRN3P. Biały (silver) i złoty. Opłata kartą via PayU.

- 6 lipca po opłaceniu nagła zmiana decyzji co do koloru. Złoty powinien być srebrny :-) Wysyłam maila z prośbą o zmianę. Odpowiada automat. Dzwonię.

- zero kontaktu z xiaomi.com.pl. Mailowego i telefonicznego. PANIKA!

- kierunek forum i poszukiwanie opinii

- SZOK! Panika narasta!
- No ale przecież niektórzy piszą, że w sumie OK

- panika lekko opanowana, przygotowania do działań zabezpieczających wydane pieniądze

- 13 lipca, bank stwierdza, że podstawa do chargeback jest, ale dni robocze należy liczyć od dnia następnego po zamówieniu. Xiaomi.com.pl dostaje kolejne godziny na swój ruch.

- 13 lipca około 17 przychodzi mail z numerem przesyłki

- 14 lipca około 10 kurier dostarcza XR3P i XRN3P. Biały (silver) i złoty. Oba mają MIUI 7

 

W sumie gdyby nie ten wywołujący panikę brak kontaktu to transakcję można by nazwać poprawną.

 

Edited by toruogiwara
ort
Link to comment
Share on other sites

11 minut temu, wegen213 napisał:

Ok dzięki, czyli nie poniosę żadnych konsekwencji?

Nie. Masz podkładkę w postaci maila i daty jego wysłania, Ciebie jako klienta nie interesuje to, że sprzedający czyta maile raz w tygodniu, ty go poinformowałeś.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

JEST JEST... Po dwóch dniach nerwówki odpisali mi na e-maila!!!
ANULUJĄ ZAMÓWIENIE HURRA! :D

 

A tak na serio widać że doświadczenie w zakupach w internecie nie wystarcza, trzeba przejrzeć wszystko, aby mieć pewność. Nie wystarczy ładnie wyglądająca strona, jak to mówią trzeba uczyć się na błędach 

Edited by wegen213
Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą, wegen213 napisał:

JEST JEST... Po dwóch dniach nerwówki odpisali mi na e-maila!!!
ANULUJĄ ZAMÓWIENIE HURRA! :D

To może na fali zapytaj się o wysyłkę mojego zamówienia? ;)

Link to comment
Share on other sites

Jak widać chyba się wzięli za robotę.
Ja rozumiem, że mają dzieci, firmę do ogarnięcia itp. Ale tak się po prostu nie robi.
Daj się informację, że wszystkie przesyłki będą realizowane z opóźnieniem etc.
Jak by nie było, sami sobie robią burdel, bo naprawdę mają lekko zaniżone ceny co do konkurencji i głównie to zachęca do kupna u nich. Do tego mają możliwość wzięcia produktu na raty poprzez właśnie PayU.
Liczę na to, że nie tylko moje zamówienie doczeka się dzisiaj kuriera i wyjedzie w drogę do nas.

Link to comment
Share on other sites

Co do mojego zamówienia:

Mieszkam na pomorzu, sklep jest na drugim końcu Polski

Co by było gdyby sprzęt przyszedł uszkodzony lub w przyszłości sprawy z gwarancją?
Nerwówka, znowu kontakt tragiczny. Wolałem sobie podarować wydać 80 zł więcej, i mieć do sklepu 250km oraz stały kontakt z sprzedawcą. 

Nie wytrzymałbym bez informacji o uszkodzonym sprzęcie przez np. 2 tygodnie, a było by to bardzo prawdopodobne...

Edited by wegen213
nie dokładna wypowiedź
Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą, wegen213 napisał:

Tak zestresowany nie byłem od czasu wsypania piachu do baku samochodu rodziców w wieku 4 lat :D 

 

 

Kolego, ja przed maturą to nawet nie byłem w 1/4 tak zdenerwowany jak dzisiaj. :rolleyes:

Cieszę się, że coraz więcej użytkowników tutaj pisze, że zostały zrealizowane ich zamówienia. Trzymam kciuki żebyśmy wszyscy jeszcze dzisiaj dostali informację od kuriera. Będę zdawał dalszą relację jak coś się ruszy.

Plus jest taki, że znalazłem fajne forum.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jakby każdy odczekał te 4 dni od zamówienia i dopiero wtedy zaczynał ich nękać to może mielliby prościej odpowiadać. Bo z tego co piszecie to wszyscy w panice od następnego dnia po zamówieniu bombarduje ich dziesiątkami maili i telefonów, ja też bym przestał odpowiadać. Nie żebym ich bronił, bo za uszami trochę mają.

A dla tych 20zł trochę adrenaliny się należy. ;)

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, wegen213 napisał:

Tak zestresowany nie byłem od czasu wsypania piachu do baku samochodu rodziców w wieku 4 lat :D 

 

 

Daj spokój co Ci mogą zrobić? Miałeś podkładkę. Ja też dzisiaj dostałem informacje że zamówienie zrealizowane, w poniedziałek poszły maile o anulowaniu wczoraj dodatkowo dwa smsy. Telefon od PowerGSM przyszedł wszystko w porządku. Zainstalowane xiaomi.eu stable. 

Link to comment
Share on other sites

24 minuty temu, Uho napisał:

bo naprawdę mają lekko zaniżone ceny co do konkurencji i głównie to zachęca do kupna u nich. Do tego mają możliwość wzięcia produktu na raty poprzez właśnie PayU.

Pierwszy z Was się przyznał, kupujecie u nich, bo jest najtaniej, świadomie ryzykujecie...

Większość produktów, które można kupić na allegro są oferowane również z opcją rat.

20 minut temu, wegen213 napisał:

Co by było gdyby sprzęt przyszedł uszkodzony lub w przyszłości sprawy z gwarancją?
Nerwówka, znowu kontakt tragiczny. Wolałem sobie podarować wydać 80 zł więcej, i mieć do sklepu 250km oraz stały kontakt z sprzedawcą.

Większość z nas uczy się na błędach...Jak zostanie się oszukanym lub zignorowanym przez pseudo-sprzedawcę, to kolejne zakupy są już bardziej racjonalne.

Edited by cointreau
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, ahr napisał:

Jakby każdy odczekał te 4 dni od zamówienia i dopiero wtedy zaczynał ich nękać to może mielliby prościej odpowiadać. Bo z tego co piszecie to wszyscy w panice od następnego dnia po zamówieniu bombarduje ich dziesiątkami maili i telefonów, ja też bym przestał odpowiadać. Nie żebym ich bronił, bo za uszami trochę mają.

A dla tych 20zł trochę adrenaliny się należy. ;)

Gdyby odpowiadali na e-maile, odbierali telefony, nikt by na nich nie pisał tu złych rzeczy...

Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą, cointreau napisał:

Pierwszy z Was się przyznał, kupujecie u nich, bo jest najtaniej, świadomie ryzykujecie...

Większość produktów, które można kupić na allegro są oferowane również opcją na raty.

Większość z nas uczy się na błędach...Jak zostanie się oszukanym lub zignorowanym przez pseudo-sprzedawcę, to kolejne zakupy są już bardziej racjonalne.

Ale ja nie mówiłem, że nie. Podpytałem przed zakupem 2 osoby ze znajomych czy robili tam zakupy, powiedzieli że tak i potwierdzili, że wszystko ok.
Dla mnie taka opinia wystarczyła i zrobiłem zakup. Ale nie zgodzę się z Tobą, że jak coś jest tańsze to od razu podejmuję ryzyko ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, ahr napisał:

Jakby każdy odczekał te 4 dni od zamówienia i dopiero wtedy zaczynał ich nękać to może mielliby prościej odpowiadać. Bo z tego co piszecie to wszyscy w panice od następnego dnia po zamówieniu bombarduje ich dziesiątkami maili i telefonów, ja też bym przestał odpowiadać. Nie żebym ich bronił, bo za uszami trochę mają.

A dla tych 20zł trochę adrenaliny się należy. ;)

Ja czekałem tydzień (5 dni roboczych) i to był mój błąd. Gdybym napisał jak sporo osób po 2-3 dniach pewnie już dawno bym miał telefon. Z tego co zauważyłem najpierw wysyłają dla tych co im zaczynają grozić.

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Uho napisał:

Ale ja nie mówiłem, że nie. Podpytałem przed zakupem 2 osoby ze znajomych czy robili tam zakupy, powiedzieli że tak i potwierdzili, że wszystko ok.
Dla mnie taka opinia wystarczyła i zrobiłem zakup. Ale nie zgodzę się z Tobą, że jak coś jest tańsze to od razu podejmuję ryzyko ;)

Dokładnie. Zgadzam się z Tobą bo u mnie było podobnie. Znajomy powiedział że już u nich kupował i było bez problemów, a tu takie kwiatki...

Link to comment
Share on other sites

Cointreau - moje myslenie: "oficjalny sklep, niskie ceny - pewniak. Ma nizsze ceny, bo oficjalne transporty z Chin zwozi na dystrybucje, a handlarze inni musza zarobicnza transport + marże". Nie wiedzialem, ze Xiaomi nie mozna w EU normalnie sprzedawac :/

Wszyscy używają Tapatalka, używam i ja!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dostałem odpowiedź z PayU, wkleję ją:

Cytat

Witam,

W zaistniałej sytuacji do managerów sklepu przesłaliśmy mailowe powiadomienie o Pana reklamacji w sprawie tej transakcji. Sklep zobowiązany jest odpowiedzieć na zgłoszenie lub skontaktować się bezpośrednio w ciągu 7 dni. W przypadku braku rozwiązania problemu do tego czasu, proszę o ponowny kontakt.
 

I w sumie to tyle.

Edited by Trendkiller
Link to comment
Share on other sites

Właśnie przyszedł do mnie telefon... z Allegro.

Część ludzi tu się wypowiadających, chyba jest bardzo młodych i naiwnych. Ten sklep to czysty i częsty przykład, że ktoś nieogarnia sprzedaży. I do tego jest bezczelny. Bo nie mając towaru, nie informuje o tym tylko zwodzi i przeciąga. A priorytetem idą zamówienia jak się postraszy policją.

Informacja o reorganizacji to czysta ściema i tylko naiwny ją łyknął.

Zamówiłem rano w poniedziałek za pobraniem - we wtorek rano nie zmienił się status, skrzynka głosowa pełna - zaraz poszedł e-mail, że anuluje zamówienie, a paczki nie odbiorę. I z głowy. Czym tu się przejmować i martwić?

Tak samo jak ktoś puścił przelew - PayU. Od razu to anulować i żądać kasy z powrotem.

Z drugiej strony radość, że telefon przyszedł - a co jak będzie go trzeba reklamować? Cyrk od nowa? Już wtedy PayU czy bank nie pomoże.

Reasumując - nie zamawiać na http://xiaomi.com.pl vel SATNET. Na Allegro jest co najmniej 2 pewnych sprzedawców. A na rynku smart fonów jeszcze więcej.

Przy obecnej ich konkurencji, denerwowanie się, proszenie się, wydzwanianie, mailowanie o coś swojego za ~1000 PLN jest nieporozumieniem. Ale jak ktoś to lubi, oszczędzając z 50 PLN to już jego sprawa.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

To teraz Was mile zaskoczę.
Dostałem właśnie telefon od firmy, że nie mają na stanie euti iPaky w kolorze grafitowym i czy jestem zainteresowany srebrny. Pan Radosław jak się domyślam, podziękował i powiedział, że paczka dzisiaj wyjdzie.
Można się wziąć za robotę? Można.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...