Trendkiller Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 1 minutę temu, Stamp napisał: Napisałem dziś maila ponaglającego i po pół godziny otrzymałem informację, że zlecenie zostało zrealizowane, ale bez żadnego numeru oraz informacji o kurierze. Czekamy dalej. Chociaż to! Ja zamówiłem w zeszły piątek Redmi Note 3 Pro 2/16 i nic od tamtego czasu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rainbov Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 (edited) O kurczę, proszę państwa - widzę, że się posypało. Spojrzałem na Wasze posty, lecę do skrzynki i szok - zamówienie zrealizowane. Czyżby zbiorowe straszenie pomogło? Teraz tylko czekać na info od kuriera. Trzymam kciuki. Edited July 14, 2016 by rainbov Link to comment Share on other sites More sharing options...
toruogiwara Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 (edited) Moja historia z xiaomi.com.pl - 6 lipca zamówienie. XR3P i XRN3P. Biały (silver) i złoty. Opłata kartą via PayU. - 6 lipca po opłaceniu nagła zmiana decyzji co do koloru. Złoty powinien być srebrny Wysyłam maila z prośbą o zmianę. Odpowiada automat. Dzwonię. - zero kontaktu z xiaomi.com.pl. Mailowego i telefonicznego. PANIKA! - kierunek forum i poszukiwanie opinii - SZOK! Panika narasta! - No ale przecież niektórzy piszą, że w sumie OK - panika lekko opanowana, przygotowania do działań zabezpieczających wydane pieniądze - 13 lipca, bank stwierdza, że podstawa do chargeback jest, ale dni robocze należy liczyć od dnia następnego po zamówieniu. Xiaomi.com.pl dostaje kolejne godziny na swój ruch. - 13 lipca około 17 przychodzi mail z numerem przesyłki - 14 lipca około 10 kurier dostarcza XR3P i XRN3P. Biały (silver) i złoty. Oba mają MIUI 7 W sumie gdyby nie ten wywołujący panikę brak kontaktu to transakcję można by nazwać poprawną. Edited July 14, 2016 by toruogiwara ort Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_b Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 No właśnie głównie o wysyłkę się rozbija. Przynajmniej u mnie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 11 minut temu, wegen213 napisał: Ok dzięki, czyli nie poniosę żadnych konsekwencji? Nie. Masz podkładkę w postaci maila i daty jego wysłania, Ciebie jako klienta nie interesuje to, że sprzedający czyta maile raz w tygodniu, ty go poinformowałeś. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wegen213 Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 (edited) JEST JEST... Po dwóch dniach nerwówki odpisali mi na e-maila!!! ANULUJĄ ZAMÓWIENIE HURRA! A tak na serio widać że doświadczenie w zakupach w internecie nie wystarcza, trzeba przejrzeć wszystko, aby mieć pewność. Nie wystarczy ładnie wyglądająca strona, jak to mówią trzeba uczyć się na błędach Edited July 14, 2016 by wegen213 Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_b Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Przed chwilą, wegen213 napisał: JEST JEST... Po dwóch dniach nerwówki odpisali mi na e-maila!!! ANULUJĄ ZAMÓWIENIE HURRA! To może na fali zapytaj się o wysyłkę mojego zamówienia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wegen213 Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 134 telefonów 16 e-maili wystarczy aby wam raz odpisali i raz odebrali telefon, tak z przeżyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uho Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Jak widać chyba się wzięli za robotę. Ja rozumiem, że mają dzieci, firmę do ogarnięcia itp. Ale tak się po prostu nie robi. Daj się informację, że wszystkie przesyłki będą realizowane z opóźnieniem etc. Jak by nie było, sami sobie robią burdel, bo naprawdę mają lekko zaniżone ceny co do konkurencji i głównie to zachęca do kupna u nich. Do tego mają możliwość wzięcia produktu na raty poprzez właśnie PayU. Liczę na to, że nie tylko moje zamówienie doczeka się dzisiaj kuriera i wyjedzie w drogę do nas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thecarrotcake Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 a ja w tym momencie wysłałem im mejla z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość - ciekawe, kiedy i czy w ogóle oddadzą kasę.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wegen213 Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 (edited) Co do mojego zamówienia: Mieszkam na pomorzu, sklep jest na drugim końcu Polski Co by było gdyby sprzęt przyszedł uszkodzony lub w przyszłości sprawy z gwarancją? Nerwówka, znowu kontakt tragiczny. Wolałem sobie podarować wydać 80 zł więcej, i mieć do sklepu 250km oraz stały kontakt z sprzedawcą. Nie wytrzymałbym bez informacji o uszkodzonym sprzęcie przez np. 2 tygodnie, a było by to bardzo prawdopodobne... Edited July 14, 2016 by wegen213 nie dokładna wypowiedź Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondziu100 Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Ja jestem zadowolony z zakupu co prawda napisane bylo, że soft MIUI GLOBAL a był wgrany CHINA. Żadnych uszkodzeń, fabrycznie zapakowany. W piątek zamówiłem, w środę paczka dotarła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owiec0001 Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 U mnie też już zamówie zrealizowane i tylko czekać na dane do paczkomatu :). Z serwisem u nich z tego co przeczytałem nie ma problemu jednak obsługa identyczna zero odzewu lub marny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wegen213 Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Tak zestresowany nie byłem od czasu wsypania piachu do baku samochodu rodziców w wieku 4 lat 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rainbov Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Przed chwilą, wegen213 napisał: Tak zestresowany nie byłem od czasu wsypania piachu do baku samochodu rodziców w wieku 4 lat Kolego, ja przed maturą to nawet nie byłem w 1/4 tak zdenerwowany jak dzisiaj. Cieszę się, że coraz więcej użytkowników tutaj pisze, że zostały zrealizowane ich zamówienia. Trzymam kciuki żebyśmy wszyscy jeszcze dzisiaj dostali informację od kuriera. Będę zdawał dalszą relację jak coś się ruszy. Plus jest taki, że znalazłem fajne forum. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahr Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Jakby każdy odczekał te 4 dni od zamówienia i dopiero wtedy zaczynał ich nękać to może mielliby prościej odpowiadać. Bo z tego co piszecie to wszyscy w panice od następnego dnia po zamówieniu bombarduje ich dziesiątkami maili i telefonów, ja też bym przestał odpowiadać. Nie żebym ich bronił, bo za uszami trochę mają. A dla tych 20zł trochę adrenaliny się należy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manix Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 3 minuty temu, wegen213 napisał: Tak zestresowany nie byłem od czasu wsypania piachu do baku samochodu rodziców w wieku 4 lat Daj spokój co Ci mogą zrobić? Miałeś podkładkę. Ja też dzisiaj dostałem informacje że zamówienie zrealizowane, w poniedziałek poszły maile o anulowaniu wczoraj dodatkowo dwa smsy. Telefon od PowerGSM przyszedł wszystko w porządku. Zainstalowane xiaomi.eu stable. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cointreau Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 (edited) 24 minuty temu, Uho napisał: bo naprawdę mają lekko zaniżone ceny co do konkurencji i głównie to zachęca do kupna u nich. Do tego mają możliwość wzięcia produktu na raty poprzez właśnie PayU. Pierwszy z Was się przyznał, kupujecie u nich, bo jest najtaniej, świadomie ryzykujecie... Większość produktów, które można kupić na allegro są oferowane również z opcją rat. 20 minut temu, wegen213 napisał: Co by było gdyby sprzęt przyszedł uszkodzony lub w przyszłości sprawy z gwarancją? Nerwówka, znowu kontakt tragiczny. Wolałem sobie podarować wydać 80 zł więcej, i mieć do sklepu 250km oraz stały kontakt z sprzedawcą. Większość z nas uczy się na błędach...Jak zostanie się oszukanym lub zignorowanym przez pseudo-sprzedawcę, to kolejne zakupy są już bardziej racjonalne. Edited July 14, 2016 by cointreau Link to comment Share on other sites More sharing options...
wegen213 Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 1 godzinę temu, ahr napisał: Jakby każdy odczekał te 4 dni od zamówienia i dopiero wtedy zaczynał ich nękać to może mielliby prościej odpowiadać. Bo z tego co piszecie to wszyscy w panice od następnego dnia po zamówieniu bombarduje ich dziesiątkami maili i telefonów, ja też bym przestał odpowiadać. Nie żebym ich bronił, bo za uszami trochę mają. A dla tych 20zł trochę adrenaliny się należy. Gdyby odpowiadali na e-maile, odbierali telefony, nikt by na nich nie pisał tu złych rzeczy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uho Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Przed chwilą, cointreau napisał: Pierwszy z Was się przyznał, kupujecie u nich, bo jest najtaniej, świadomie ryzykujecie... Większość produktów, które można kupić na allegro są oferowane również opcją na raty. Większość z nas uczy się na błędach...Jak zostanie się oszukanym lub zignorowanym przez pseudo-sprzedawcę, to kolejne zakupy są już bardziej racjonalne. Ale ja nie mówiłem, że nie. Podpytałem przed zakupem 2 osoby ze znajomych czy robili tam zakupy, powiedzieli że tak i potwierdzili, że wszystko ok. Dla mnie taka opinia wystarczyła i zrobiłem zakup. Ale nie zgodzę się z Tobą, że jak coś jest tańsze to od razu podejmuję ryzyko 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
owiec0001 Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 2 minuty temu, ahr napisał: Jakby każdy odczekał te 4 dni od zamówienia i dopiero wtedy zaczynał ich nękać to może mielliby prościej odpowiadać. Bo z tego co piszecie to wszyscy w panice od następnego dnia po zamówieniu bombarduje ich dziesiątkami maili i telefonów, ja też bym przestał odpowiadać. Nie żebym ich bronił, bo za uszami trochę mają. A dla tych 20zł trochę adrenaliny się należy. Ja czekałem tydzień (5 dni roboczych) i to był mój błąd. Gdybym napisał jak sporo osób po 2-3 dniach pewnie już dawno bym miał telefon. Z tego co zauważyłem najpierw wysyłają dla tych co im zaczynają grozić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_b Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 1 minutę temu, Uho napisał: Ale ja nie mówiłem, że nie. Podpytałem przed zakupem 2 osoby ze znajomych czy robili tam zakupy, powiedzieli że tak i potwierdzili, że wszystko ok. Dla mnie taka opinia wystarczyła i zrobiłem zakup. Ale nie zgodzę się z Tobą, że jak coś jest tańsze to od razu podejmuję ryzyko Dokładnie. Zgadzam się z Tobą bo u mnie było podobnie. Znajomy powiedział że już u nich kupował i było bez problemów, a tu takie kwiatki... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keleos Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Cointreau - moje myslenie: "oficjalny sklep, niskie ceny - pewniak. Ma nizsze ceny, bo oficjalne transporty z Chin zwozi na dystrybucje, a handlarze inni musza zarobicnza transport + marże". Nie wiedzialem, ze Xiaomi nie mozna w EU normalnie sprzedawac :/ Wszyscy używają Tapatalka, używam i ja! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trendkiller Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 (edited) Dostałem odpowiedź z PayU, wkleję ją: Cytat Witam,W zaistniałej sytuacji do managerów sklepu przesłaliśmy mailowe powiadomienie o Pana reklamacji w sprawie tej transakcji. Sklep zobowiązany jest odpowiedzieć na zgłoszenie lub skontaktować się bezpośrednio w ciągu 7 dni. W przypadku braku rozwiązania problemu do tego czasu, proszę o ponowny kontakt. I w sumie to tyle. Edited July 14, 2016 by Trendkiller Link to comment Share on other sites More sharing options...
wegen213 Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Powodzenia w użeraniu się z nimi ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matked Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 35 minut temu, Trendkiller napisał: Dostałem odpowiedź z PayU, wkleję ją: I w sumie to tyle. Dostałem identycznego maila w tej sprawie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
reset Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Właśnie przyszedł do mnie telefon... z Allegro. Część ludzi tu się wypowiadających, chyba jest bardzo młodych i naiwnych. Ten sklep to czysty i częsty przykład, że ktoś nieogarnia sprzedaży. I do tego jest bezczelny. Bo nie mając towaru, nie informuje o tym tylko zwodzi i przeciąga. A priorytetem idą zamówienia jak się postraszy policją. Informacja o reorganizacji to czysta ściema i tylko naiwny ją łyknął. Zamówiłem rano w poniedziałek za pobraniem - we wtorek rano nie zmienił się status, skrzynka głosowa pełna - zaraz poszedł e-mail, że anuluje zamówienie, a paczki nie odbiorę. I z głowy. Czym tu się przejmować i martwić? Tak samo jak ktoś puścił przelew - PayU. Od razu to anulować i żądać kasy z powrotem. Z drugiej strony radość, że telefon przyszedł - a co jak będzie go trzeba reklamować? Cyrk od nowa? Już wtedy PayU czy bank nie pomoże. Reasumując - nie zamawiać na http://xiaomi.com.pl vel SATNET. Na Allegro jest co najmniej 2 pewnych sprzedawców. A na rynku smart fonów jeszcze więcej. Przy obecnej ich konkurencji, denerwowanie się, proszenie się, wydzwanianie, mailowanie o coś swojego za ~1000 PLN jest nieporozumieniem. Ale jak ktoś to lubi, oszczędzając z 50 PLN to już jego sprawa. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uho Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 To teraz Was mile zaskoczę. Dostałem właśnie telefon od firmy, że nie mają na stanie euti iPaky w kolorze grafitowym i czy jestem zainteresowany srebrny. Pan Radosław jak się domyślam, podziękował i powiedział, że paczka dzisiaj wyjdzie. Można się wziąć za robotę? Można. Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_b Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 @Uho kiedy składałeś zamówienie/dostałeś jego potwierdzenie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uho Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 @p_b Zamówienie złożone we wtorek. Otrzymałem potwierdzenie złożenia od razu po wpłacie pieniędzy. Dzisiaj natomiast fakturę oraz potwierdzenie skompletowania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matked Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 I z którego telefonu dzwonili do Ciebie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_b Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 @Uho good for you! U mnie za to nadal bez odzewu :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trendkiller Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Przed chwilą, p_b napisał: @Uho good for you! U mnie za to nadal bez odzewu :/ Same here Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uho Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Dzwonili z numeru - 505 825 055. Zobaczymy jeszcze czy obiecanki, które otrzymałem przez słuchawkę zostaną dotrzymane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_b Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 A to jakiś nowy numer. Jestem na 99% pewny że te dwa poprzednie są wyłączone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts