Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, od poniedziałku mam Xiaomi 15 i nie da rady płacić zbliżeniowo - na terminalu pojawia się komunikat 'użyj innej karty'. Próbowałem na innych kartach z portfela google, jest to samo, ale gdy przyłożę zegarek z tą samą kartą to już wszystko jest okej. Nie mam pojęcia cóż począć 🤷🏻

Opublikowano (edytowane)

Dodaj aplikacje portfel google do autostartu i przy płaceniu włącz NFC następnie otwórz portfel google dopiero potem Spróbuj zapłacić 

Edytowane przez Dawid Dekowski
Opublikowano
W dniu 7.03.2025 o 20:27, Krzysiek Kowalczyk napisał(a):

Nie mam pojęcia cóż począć

Sprawdź też czy w ustawieniach NFC -> Płatność domyślna masz wybrane Google Play.

Bo może masz ustawione Portfel SIM

i wtedy nie będzie działać. 

Screenshot_2025-03-09-22-48-43-640_com.android.settings-edit.thumb.jpg.44a53a2ff7c9b0476f8c69d2f27aecf6.jpg

Opublikowano

Hejka, 

 

Mam ten sam problem. 
Portfel dodany do autostartu, płatnośc ustawiona na Google Pay, nawet ta "przywróć funkcjonalność NFC" też zrobione.
Do Portfela Google dodana karta Pekao oraz Revoluta, ani jedna ani druga nie bangla. Na termialach w zaleznosci od sklepu albo "użyj innej karty" albo "karta nie rozpoznana"
Udało się komuś rozwiązać?

Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, abc00 napisał(a):

Jakie jest źródło pochodzenia waszych telefonów (dystrybucja)?

Mój jest z X-kom

Edytowane przez Luki Kor
Opublikowano

A próbowaliście wyczyścić dane aplikacji portfel Google i usług Google. I ustawić na nowo. 

Tylko jeszcze to mi przychodzi do głowy

Też mam Xiaomi 15 i nie mam problemów z płatnościami. Dystrybucja EU

Opublikowano

Krzysiek Kowalczyk a masz odblokowany bootloader, bo jeżeli tak to fix, a jeżeli nie to coś nie bangla. Ja mam niby 14 Ultra, ale i bez i ze zdjętym bootloaderem mogę płacić zbliżeniowo portfelem (póki co).

Opublikowano
8 godzin temu, grzegorz.lki napisał(a):

A próbowaliście wyczyścić dane aplikacji portfel Google i usług Google. I ustawić na nowo. 

Tylko jeszcze to mi przychodzi do głowy

Też mam Xiaomi 15 i nie mam problemów z płatnościami. Dystrybucja EU

Hejka 

Usunąłem wszystko z portfela, wyczyściłem i dla pewno przeinstalowałem jeszcze wyłączając telefon w międzyczasie. Nic nie pomogło. Dodatkowo jestem chyba ślepy no nie widzę nigdzie usług googla, w aplikacjach tego nie ma, czy ukryli to w innym miejscu? 

Opublikowano
Godzinę temu, Luki Kor napisał(a):

Hejka 

Usunąłem wszystko z portfela, wyczyściłem i dla pewno przeinstalowałem jeszcze wyłączając telefon w międzyczasie. Nic nie pomogło. Dodatkowo jestem chyba ślepy no nie widzę nigdzie usług googla, w aplikacjach tego nie ma, czy ukryli to w innym miejscu? 

3 kropki na liście aplikacji > Pokaż wszystkie aplikacje (albo aplikacje systemowe, jakoś podobnie).

Opublikowano
2 godziny temu, Kacper Skrzypek napisał(a):

3 kropki na liście aplikacji > Pokaż wszystkie aplikacje (albo aplikacje systemowe, jakoś podobnie).

Faktycznie, dzięki! Po  pracy będę testował i dam znać. 

Opublikowano

Ja ze swoim problemem nie zrobiłem nic, jak widać po moim braku aktywności tutaj - a powodem było samoistne naprawienie się problemu następnego dnia.

Jak coś to tel kupiony w MM, już wszystko śmiga pryma sort :)

Opublikowano

Okej problem rozwiązany aczkolwiek nie wiem dokładnie co zadziałało mimo że mam podejrzenia. 

Tak jak mówiliście wyczyściłem dane portfela i usług google + odinstałowałem aktualizacje w usługach google. Telefon zrestartowałem, dla pewności jeszcze raz wyczyściłem dane i dodałem karty. Brak efektu, karta nie rozpoznana. Powtórzyłem cały proces myśląc że coś pominąłem ale dodałem tylko kartę Revolut i płatność przeszła. Co więc zrobiłem? dodałem kartę Pekao. Karta nie rozpoznana i co ciekawe, ani na karcie z żubrem ani na revolutowej. Powtórzyłem jeszcze raz cały schemat dodałem karte Revoult, i działa...... no więc dodałem jeszcze raz kartę Pekao tylko nie przez aplikację Peopay, tylko ręcznie wpisując numer karty w portfelu google i nagle wszystko działa. 

Wygląda na to że dodawanie karty do płatności google przez aplikację banku psuje płatności, i trzeba to zrobić ręcznie.

Opublikowano

nawet nie wiedziałem że można dodawać przez apke banku ... zawsze ręcznie dodawałem swoją do portfela Googla i nigdy nie było problemów ... tak samo mam teraz na 14 pro i śmiga bez problemów ... tylko tego fixa wrzucam co jakiś czas ... ale fajnie że temat "ugryziony" 🙃

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Miałem dokładnie to samo. Płatności działały, aż przestały (15 Ultra). Pomogło w ustawieniach NFC kliknięcie 'przywróć funkcjonalność NFC'. Telefon pomielił to parę minut i następnym razem płatności już działały. 

Opublikowano

płaciłem dzisiaj na poczcie zbliżeniową blikiem i poszło bezproblemowo ... oczywiście w razie problemów ten "restart" NFC to chyba jedyne co mamy dostępne ... poza tym jeśli chodzi o NFC to za dużo nie zakombinujemy ... pamiętam jak miałem problemy z płatnościami przez NFC jeszcze na mi 11 - pomogło dopiero przeinstalowanie apki bankowej ...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć, 

Mam podobny problem - przy płatności zbliżeniowej błąd odczytu karty/użyj innej karty. Konfiguracja płatności NFC zrobiona, karty podpięte prawidłowo, wszystko powinno działać. Stosowałem również powyższe wskazówki, nic nie działa. Czy ktoś jest w stanie pomóc w temacie ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...