Krzysiek Kowalczyk Posted March 7 Posted March 7 Hej, od poniedziałku mam Xiaomi 15 i nie da rady płacić zbliżeniowo - na terminalu pojawia się komunikat 'użyj innej karty'. Próbowałem na innych kartach z portfela google, jest to samo, ale gdy przyłożę zegarek z tą samą kartą to już wszystko jest okej. Nie mam pojęcia cóż począć 🤷🏻
alonsoharris Posted March 8 Posted March 8 Nie wiem czy Ci to coś pomoże, ale nie używam Googli tylko apki od ING i działa bez problemu.
Dawid Dekowski Posted March 8 Posted March 8 (edited) Dodaj aplikacje portfel google do autostartu i przy płaceniu włącz NFC następnie otwórz portfel google dopiero potem Spróbuj zapłacić Edited March 8 by Dawid Dekowski
grzegorz.lki Posted March 9 Posted March 9 W dniu 7.03.2025 o 20:27, Krzysiek Kowalczyk napisał(a): Nie mam pojęcia cóż począć Sprawdź też czy w ustawieniach NFC -> Płatność domyślna masz wybrane Google Play. Bo może masz ustawione Portfel SIM i wtedy nie będzie działać.
Luki Kor Posted March 12 Posted March 12 Hejka, Mam ten sam problem. Portfel dodany do autostartu, płatnośc ustawiona na Google Pay, nawet ta "przywróć funkcjonalność NFC" też zrobione. Do Portfela Google dodana karta Pekao oraz Revoluta, ani jedna ani druga nie bangla. Na termialach w zaleznosci od sklepu albo "użyj innej karty" albo "karta nie rozpoznana" Udało się komuś rozwiązać?
Luki Kor Posted March 12 Posted March 12 (edited) 15 minut temu, abc00 napisał(a): Jakie jest źródło pochodzenia waszych telefonów (dystrybucja)? Mój jest z X-kom Edited March 12 by Luki Kor
grzegorz.lki Posted March 13 Posted March 13 A próbowaliście wyczyścić dane aplikacji portfel Google i usług Google. I ustawić na nowo. Tylko jeszcze to mi przychodzi do głowy Też mam Xiaomi 15 i nie mam problemów z płatnościami. Dystrybucja EU
kris68 Posted March 14 Posted March 14 Krzysiek Kowalczyk a masz odblokowany bootloader, bo jeżeli tak to fix, a jeżeli nie to coś nie bangla. Ja mam niby 14 Ultra, ale i bez i ze zdjętym bootloaderem mogę płacić zbliżeniowo portfelem (póki co).
Luki Kor Posted March 14 Posted March 14 8 godzin temu, grzegorz.lki napisał(a): A próbowaliście wyczyścić dane aplikacji portfel Google i usług Google. I ustawić na nowo. Tylko jeszcze to mi przychodzi do głowy Też mam Xiaomi 15 i nie mam problemów z płatnościami. Dystrybucja EU Hejka Usunąłem wszystko z portfela, wyczyściłem i dla pewno przeinstalowałem jeszcze wyłączając telefon w międzyczasie. Nic nie pomogło. Dodatkowo jestem chyba ślepy no nie widzę nigdzie usług googla, w aplikacjach tego nie ma, czy ukryli to w innym miejscu?
Marrik Posted March 14 Posted March 14 nie widzę nigdzie usług googla, w aplikacjach tego nie maNie masz takiego czegoś?
Kacper Skrzypek Posted March 14 Posted March 14 Godzinę temu, Luki Kor napisał(a): Hejka Usunąłem wszystko z portfela, wyczyściłem i dla pewno przeinstalowałem jeszcze wyłączając telefon w międzyczasie. Nic nie pomogło. Dodatkowo jestem chyba ślepy no nie widzę nigdzie usług googla, w aplikacjach tego nie ma, czy ukryli to w innym miejscu? 3 kropki na liście aplikacji > Pokaż wszystkie aplikacje (albo aplikacje systemowe, jakoś podobnie).
Luki Kor Posted March 14 Posted March 14 2 godziny temu, Kacper Skrzypek napisał(a): 3 kropki na liście aplikacji > Pokaż wszystkie aplikacje (albo aplikacje systemowe, jakoś podobnie). Faktycznie, dzięki! Po pracy będę testował i dam znać.
Krzysiek Kowalczyk Posted March 14 Author Posted March 14 Ja ze swoim problemem nie zrobiłem nic, jak widać po moim braku aktywności tutaj - a powodem było samoistne naprawienie się problemu następnego dnia. Jak coś to tel kupiony w MM, już wszystko śmiga pryma sort
Luki Kor Posted March 15 Posted March 15 Okej problem rozwiązany aczkolwiek nie wiem dokładnie co zadziałało mimo że mam podejrzenia. Tak jak mówiliście wyczyściłem dane portfela i usług google + odinstałowałem aktualizacje w usługach google. Telefon zrestartowałem, dla pewności jeszcze raz wyczyściłem dane i dodałem karty. Brak efektu, karta nie rozpoznana. Powtórzyłem cały proces myśląc że coś pominąłem ale dodałem tylko kartę Revolut i płatność przeszła. Co więc zrobiłem? dodałem kartę Pekao. Karta nie rozpoznana i co ciekawe, ani na karcie z żubrem ani na revolutowej. Powtórzyłem jeszcze raz cały schemat dodałem karte Revoult, i działa...... no więc dodałem jeszcze raz kartę Pekao tylko nie przez aplikację Peopay, tylko ręcznie wpisując numer karty w portfelu google i nagle wszystko działa. Wygląda na to że dodawanie karty do płatności google przez aplikację banku psuje płatności, i trzeba to zrobić ręcznie.
Master Posted March 15 Posted March 15 nawet nie wiedziałem że można dodawać przez apke banku ... zawsze ręcznie dodawałem swoją do portfela Googla i nigdy nie było problemów ... tak samo mam teraz na 14 pro i śmiga bez problemów ... tylko tego fixa wrzucam co jakiś czas ... ale fajnie że temat "ugryziony" 🙃
SirArtur Posted March 28 Posted March 28 Miałem dokładnie to samo. Płatności działały, aż przestały (15 Ultra). Pomogło w ustawieniach NFC kliknięcie 'przywróć funkcjonalność NFC'. Telefon pomielił to parę minut i następnym razem płatności już działały.
Master Posted March 28 Posted March 28 płaciłem dzisiaj na poczcie zbliżeniową blikiem i poszło bezproblemowo ... oczywiście w razie problemów ten "restart" NFC to chyba jedyne co mamy dostępne ... poza tym jeśli chodzi o NFC to za dużo nie zakombinujemy ... pamiętam jak miałem problemy z płatnościami przez NFC jeszcze na mi 11 - pomogło dopiero przeinstalowanie apki bankowej ...
Robert Gawroński Posted April 17 Posted April 17 Cześć, Mam podobny problem - przy płatności zbliżeniowej błąd odczytu karty/użyj innej karty. Konfiguracja płatności NFC zrobiona, karty podpięte prawidłowo, wszystko powinno działać. Stosowałem również powyższe wskazówki, nic nie działa. Czy ktoś jest w stanie pomóc w temacie ?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now