Jump to content

Recommended Posts

Posted
Raczej nie, ale próbuj.
A niby dlaczego nie? Nie każdy lubi korzystać z gestów pełnoekranowych. W takim wypadku jest to element systemu, na który nie masz wpływu.
Niby producenci przestrzegają przed statycznymi elementami, które wyświetlane w sposób ciągły mogą uszkodzić wyświetlacz, ale w tym przypadku nie możesz tego wyłączyć nie rezygnując tym samym z najbardziej komfortowego (dla danego użytkownika) sposobu użytkowania.
Był głodny przypadek gościa, który cały czas oglądał TVP info i pasek informacyjny zepsuł mu dolną część ekranu. Ale tutaj wina była ewidentnie użytkownika bo przecież nikt go nie zmuszał do oglądania jednego kanału. A w przypadku telefonu nie za bardzo mamy na to wpływ.

Ja osobiście spróbowałbym oddać i kłócić się o swoje.

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Posted

Szukanie dziury w całym... A co to za normalne użytkowanie telefonu patrząc na niebieskie tło? :grin: W normalnym użytkowaniu zapewne tego nie widać.

  • Haha 1
Posted
Dnia 8.04.2021 o 15:30, krisol54 napisał:
 

Witajcie !

Czy waszym zdaniem takie wypalenie ekranu kwalilfikuje sie do naprawy gwarancyjnej?
Telefon ma 14 miesięcy.

W moim Galaxy S9+ został wymieniony ekran na gwarancji, na którym były widoczne wypalenia.

  • Thanks 1
Posted
Dnia 9.04.2021 o 07:29, si3wc4 napisał:
Dnia 9.04.2021 o 00:16, Rower górski napisał:
Raczej nie, ale próbuj.

A niby dlaczego nie? Nie każdy lubi korzystać z gestów pełnoekranowych. W takim wypadku jest to element systemu, na który nie masz wpływu.

Naturalne zużycie, nie stanowiące wady fabrycznej, na które producent nie ma wpływu i będące cechą tego typu wyświetlaczy. Taka będzie prawdopodobna odpowiedź na reklamację. To tak jakbyś reklamował w piekarni chleb, który się zesechł po czterech dniach. Chyba, że technik będzie miał lepszy dzień weźmie lupę i znajdzie na tyle martwych pikseli, że zakwalifikuje wyświetlacz do wymiany, dla serwisu taka wymiana to pieniądz, ale jeśli producent odrzuci wymianę to serwis wtedy płaci. Czysta ekonomia. Technicy to ludzie, którzy nie chcą robić nikomu na złość i starają się pomóc, ale nikt nie będzie dopłacał do czyjegoś sprzętu.  

Także kolego próbuj, być może się uda.

Dnia 9.04.2021 o 07:29, si3wc4 napisał:

Ja osobiście spróbowałbym oddać i kłócić się o swoje

Gwarantuję, że w tym przypadku kłócenie się nie pomoże.

Posted (edited)

Miałem już kilka telefonów z oledami:
, iphone X , note 10 samsung , Mi8
 nigdy nie miałem wypalenia , żadnej skazy. 
Trudno sprzedam go i kupie co innego pozdrawiam. 
Z drugiej strony chyba po coś ten sprzęt ma 24 miesięcy gwarancji ?
, to element interfejsu jest wypalony , nie aplikacja użytkownika.
wada ekranu powstała w wyniku NORMANEGO użytkowania. 

Edited by krisol54
Posted (edited)

 

Dnia 8.04.2021 o 15:30, krisol54 napisał:
Czy waszym zdaniem takie wypalenie ekranu kwalilfikuje sie do naprawy gwarancyjnej?
 

Reklamacja z tytulu Rękojmi. Nie baw się w gwarancje pod żadnym pozorem. Żądanie: Wymiana na sprawny telefon lub zwrot kasy.

Edited by marcin19883
  • Like 2
  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...