Jump to content

Rower górski

Użytkownicy
  • Posts

    59
  • Joined

  • Last visited

Dodatkowe

  • Smartfon
    RN9pro

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Rower górski's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

5

Reputation

  1. Nie łączy taśma głośnika, serwis naprawia w 3 minuty.
  2. Częste aktualizacje są wymuszane na producentach przez samych użytkowników, oczekujących cudów i wierzących, że przyniesie im to mnóstwo nowości. Prawda jest taka, że jest to zupełnie niepotrzebne i jest to tylko dziwną modą panującą wśród pryszczatych małolatów "gadżeciarzy". Problem jest taki, że jeśli jakiś producent nie wydaje aktualizacji co tydzień, to uznaje się że olewa nabywców sprzętu.
  3. Zmiany położenia paska przy video mogą być efektem działania cyfrowej stabilizacji obrazu. Jak nie ma syfka, lub pękniętego szkiełka aparatu to tak jak wyżej uszkodzona matryca.
  4. Krok 1: zdejmij etui, jeśli nie pomoże to krok 2: usuń folię z ekranu.
  5. Ale zresetowałeś, czy przywróciłeś ustawienia fabryczne? Bo to wbrew pozorom nie koniecznie jedno i to samo. Usuń z telefonu zapamiętaną sieć wifi i skonfiguruj ją od nowa, tzn wyszukaj i wpisz hasło, sprawdź czy telefon nie próbuje połączyć się z jakąś inną otwartą siecią np wi-free i ewentualnie też ją usuń. Jeśli to nie pomaga wejdź w ustawienia routera i ustaw na sztywno ip telefonu, spróbuj zmienić częstotliwość i ustaw standard na N. Sprawdź czy twojego telefonu niema na czarnej liście routera (urządzenia blokowane, bądź blokowanie MAC karty) może ktoś ci po prostu zablokował internet? Sprawdź zaporę routera, być może ona Cię blokuje. Uruchom auto testy routera w poszukiwaniu błędów, jeśli to urządzenie abonenckie to skontaktuj się z operatorem.
  6. Czy na innym routerze też takie zjawisko występuje? Jeśli nie to spróbuj router zresetować do ustawień fabrycznych, możliwe że masz tam bana na internet.
  7. Chyba trochę lepiej wiem od Ciebie jak działają serwisy bo znam je od "kuchni" klucz do sukcesu to dobrze opisać usterkę, technik musi ją naocznie stwierdzić. Powiem jeszcze raz, serwisy chcą pomagać w trudnych przypadkach, ale gdy zgłaszana usterka nie istnieje to też nie ma pieniędzy za naprawę a ludzię zgłaszają dosłownie wszystko. Żaden technik nie jest zawzięty i dla zasady nie odrzuca reklamacji, bo wtedy też nie ma pieniędzy. Może się zdarzyć dwukrotna wysyłka do punktu naprawy (niestety) tym rządzi ekonomia, każdy chce zarobić, jeśli producent odrzuci naprawę to zapłaci za to serwis. Zgłaszanie usterki u sprzedawcy może się wiązać z tym, że sklep niedokładnie opisze wadę, to wiąże się z tym, że zgłaszana usterka nie zostaje stwierdzona i nie naprawiony sprzęt zostaje odesłany. Wątki czytałem.
  8. Co się może zepsuć w oprogramowaniu, które jest zablokowane do edycji? Jeśli się coś tutaj psuje to na 100% jest to temat sprzętowy, gdyż sprzęt powoduje powstawanie błędów oprogramowania, a ściślej niepowodzenia przy wykonywaniu komend przez procesor, co skutkuje oczekiwaniem w nieskończoność na reakcję (zawiecha). Dajesz niepotrzebnie ludziom nadzieję na naprawę domowym sposobem i zachęcasz do kombinowania, może pomoże jak miflash nadpisze pamięć, ale mogą się dziać później cuda z telefonem. Trzeba oddać do serwisu i co najważniejsze DOKŁADNIE OPISAĆ USTERKĘ bo to jest klucz do tego by technik wiedział z czym ma do czynienia i co zrobić by usterkę usunąć, nie mylić z oddaniem do sklepu. Jak sklep napisze "nie włącza się" to serwisantowi się sprzęt uruchomi i niestety ale napisze że sprawny. Trzeba dobrze opisać problem, technicy muszą zrozumieć co się dzieje i w jakich okolicznościach, można nawet dzwonić do serwisu i pogadać sobie z serwisantem, trzeba tylko chcieć.
  9. Jeśli to mąka to sprężone powietrze pomoże, przepchnięty kurz do środka o ile jest suchy nie powinien szkodzić, jeśli to mokra mąka to trzeba będzie czyścić mechanicznie lub wymienić gniazdo. Jak pracujesz w piekarni to może wzorem kolegów np malarzy czy tynkarzy zamykać telefon w woreczku z klipsem? Przerwy w ładowaniu lub brak ładowania na 99% jest uszkodzony przewód ładowarki.
  10. Na to wygląda, ale możemy się pocieszyć tym, że wszyscy producenci mają podobną politykę. Telefony z jabłkiem w grafice stanowią tu jedyny wyjątek.
  11. Na rn9pro miała być od samego początku jedna aktualizacja androida, taka jest polityka Xiaomi. Wyższe modele mają mieć dwie. Miui ma być za to aktualizowane trzykrotnie. W większości marek telefonów aktualizacje nic nie wnoszą, powiem więcej, aktualizacje np samsunga doprowadzają mnie do szewskiej pasji, te telefony nie robią niczego innego oprócz nic nie wnoszących aktualizacji, które zajmują tylko czas.
  12. Zdumiewasz mnie, traktujesz gwarancję jako coś nieosiągalnego. Jak ktoś ma prawo do naprawy gwarancyjnej i posiada dowód pierwotnego zakupu to gdzie jest problem?
  13. Nie musi być paragon czy faktura, zgodnie z zasadami gwarancji i stanem prawnym w Polsce powinien być dowód zakupu tj. paragon, faktura, wz, druk zamówienie z potwierdzeniem odbioru, umowa kredytowa, umowa z operatorem, wydruk z banku i pierdyliard innych dokumentów łącznie z oświadczeniem świadka, który potwierdzi zakup. Jak kupujesz od kogoś, to niech ci przekaże oryginalne potwierdzenie zakupu i spiszcie razem oświadczenie kupna sprzedaży (uwaga zgłaszasz je do opodatkowania od czynności cywilnoprawnych). Serwis może odrzucić niektóre z dowodów jako niewiarygodne i nie dające uprawnień do naprawy gwarancyjnej. Najlepiej zadzwoń do CCS i się zapytaj.
  14. Chyba nic z tym nie zrobisz, wyślij do serwisu.
×
×
  • Create New...