Jump to content

si3wc4

Użytkownicy
  • Posts

    120
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

si3wc4 last won the day on November 2 2021

si3wc4 had the most liked content!

Dodatkowe

  • Smartfon
    Mi 9T Pro

Recent Profile Visitors

822 profile views

si3wc4's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

11

Reputation

  1. Info było na Twitterze @xiaomiui. Dotyczyło Mi 11, Mi11U, Mi 11 Lite 5G. I chyba rzeczywiście coś w tym jest, bo po przełączeniu na Szwajcarię nie mogę pobrać ponownie pliku z aktualizacją. A co do Netflix to próbowałem cofnąć się z wersją nawet do stycznia i nic nie pomogło. Pozostaje chyba czekać na kolejny update... Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
  2. Nie mogę dojść ładu z tym widevine L1. Nie działa tylko w Netflix. Aplikacja DRM info pokazuje, że mój telefon wspiera L1. Amazon działa w pełnej dostępnej rozdzielczości. A Netflix uparcie stoi na L3. Kasowanie danych, instalowanie starszych wersji apki oraz reset telefonu do ustawień fabrycznych nic nie dają... Zastanawiam się, czy ma to coś wspólnego z tym, że Xiaomi wstrzymało aktualizację dla tego modelu bo nic innego już mi do głowy nie przychodzi... Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
  3. W jaki sposób zresetowałeś ustawienia Netflixa? Przez "wyczyść wszystkie dane" aplikacji czy może w jakiś inny sposób. U mnie czyszczenie danych aplikacji nie pomogło... Odinstalowanie i ponowne zainstalowanie nic nie dało. Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
  4. Na globalu 12.5.7 działa sztuczka z wyłączeniem optymalizacji MIUI w opcjach programistycznych. Pomimo tego, że w ustawieniach widnieje 10s to AOD działa cały czas. Minusem w moim przypadku jest to, że nie wyświetla wtedy poprawnie ikon powiadomień, oraz animacje nie są tak płynne. Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
  5. Zacznij od tej strony https://www.mi.com/global/verify/#/en/tab/imei Jeśli okaże się, że rzeczywiście nie jest z polskiej dystrybucji to oddaj w sklepie na rękojmi z tytułu niezgodności towaru z umową a jak nie będą chcieli przyjąć to postrasz rzecznikiem praw konsumenta. Jeśli jednak okaże się, że przejdzie weryfikację poprawnie to odkąd na reklamację. Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
  6. Ano fakt... Mój błąd. Jakaś pomroczność jasna mnie dopadła... [emoji849] Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
  7. Na globalnym EEA 12.5.6 wywala mi błąd "nie można zweryfikować aktualizacji. Nie można zainstalować nieoficjalnej pamięci ROM". Próbowałem zmieniać region ale nic to nie dało, suma kontrolna jest ok. Mogli coś zablokować? Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
  8. Ja na początku miałem bardzo podobne objawy. Później doszło do tego brak połączenia z komputerem. I w ten sposób niespełna 1,5 miesięczny telefon wylądował w serwisie CCS, bo MiCenter odpisał, że nie mieli wtedy części. Po niecałym tygodniu wrócił z wymieniona płytką że złączem USB. To było pod koniec sierpnia. Od naprawy nie mam z nim najmniejszych problemów. Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
  9. Może potrafiłbym odpowiedzieć gdybyś tylko zadał jakieś pytanie. A na podstawie pytania o podstawę prawną wywnioskowałem, że masz podejrzenia co do legalności tego rozwiązania. Co do wymiany danych między operatorami to może trochę niezbyt precyzyjnie się wypowiedziałem. Chodziło mi o to, że przekazują sobie numery IMEI telefonów, których nabywcy zalegają ze spłatą rat. Myślę, że wystarczy już tego OT. Autor tematu nabył urządzenie, którego wcześniej nie sprawdził. Co z tym dalej zrobi to już nie nasza sprawa i uważam, że temat można już zamknąć. Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
  10. Nie jestem prawnikiem, ale gdyby to było nielegalne (bo po Twoim pytaniu wnioskuję, że tak sądzisz) to już dawno ktoś (prywatne osoby, UKE, UOKIK) by to ukrócił. Ale myślę, że umowa sprzedaży na raty (podczas zawierania której akceptujemy warunki tejże umowy oraz regulamin operatora) jest wystarczającą podstawą prawną. Praktyki te są stosowane przez Plus już od 4 lat i jakoś jeszcze nie słyszałem, by było to niezgodne z prawem. A wracając do tematu to użytkownik może chyba zwrócić telefon do lombardu korzystając z prawa rękojmi ale to może niech się wypowie ktoś bardziej obeznany w tych tematach. Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
  11. Z tego co wiem, to operatorzy wymieniają się numerami IMEI. Kiedy jeden zablokuje, to z automatu inni też. Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
  12. Powinno być tak jak na screenshocie. U mnie jest ok (nju mobile). Jeśli dalej nie działa to spróbuj ręcznie wybrać strefę czasową. Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
  13. Właśnie dlatego operatorzy uruchomili specjalne strony, na których można sprawdzić, czy telefon który chcemy kupić jest wolny od obciążeń. Tutaj strona Play: https://www.play.pl/nowy/uslugi/sprawdz-wlasciciela-telefonu-imei Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
  14. Zaloguj się na swoje konto w banku przez komputer i usuń wszystkie zaufane urządzenia w ustawieniach konta. To powinno pomóc. Ja tak miałem w Santanderze jak miałem już wcześniej 5 urządzeń przypisanych. Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
  15. Jeśli to co @Jacek Placek pisze jest prawdą, to ja bym ten telefon od razu oddał. Mam 11 Lite 5G i choćbym nie wiem jak się starał to nie rozładuje baterii w godzinę. Nawet odpalonym benchmarkiem zajęłoby to pewnie 2,5-3 godziny... Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...