Matheusz Opublikowano 29 Września 2020 Autor Opublikowano 29 Września 2020 (edytowane) Potwierdzam. Poprawki bezpieczeństwa z 5 lipca 2020. Edytowane 29 Września 2020 przez Matheusz
deamonix Opublikowano 29 Września 2020 Opublikowano 29 Września 2020 Mam i ja Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Radasss Opublikowano 29 Września 2020 Opublikowano 29 Września 2020 Jak z gęstymi formatami dźwięku? Jest DTS HD MA i Dolby Digital True HD?
Radasss Opublikowano 29 Września 2020 Opublikowano 29 Września 2020 Dzięki za info. Jutro zapełnie mu pamięć tak aby zostało wolnego około 600MB. Wolę mieć starszy system ale dźwięk HD.
zc36804 Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 Witam U mnie po aktualizacji nic nie wycięło nadal jest DD , DD+ , DD True HD , DTS , DTS-HD
Radasss Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 Zadałem pytanie na oficjalnym forum KODI. Zobaczymy co odpowiedzą. @Matheusz - Ty masz sprzęt obsługujący DTS HD MA i Dolby Digital True HD? Bo jeżeli nie masz to w KODI nie ma tych opcji. Pozdr, R.
Nowak12 Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 1 godzinę temu, zc36804 napisał: Witam U mnie po aktualizacji nic nie wycięło nadal jest DD , DD+ , DD True HD , DTS , DTS-HD Jeśli faktycznie tak jest, to będzie to piękny dzień. Ktoś z odpowiednim sprzętem potwierdzi?
zc36804 Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 Ja mam Amplituner PIONEER VSX-933 i co więcej mam nawet ustawienia w samym Mi BOX pozwalające wybrać format dźwięku cyfrowego U mnie na 100 % są wszystkie formaty wczoraj oglądałem film i był dźwięk DTS-HD
Radasss Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 Admin z forum KODI odpisał mi, iż dźwięk HD został wycięty. Podałem mu link do tego wątku i zdjęć @zc36804 Zobaczymy co odpisze.
Nowak12 Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 (edytowane) Nie napisałem o potwierdzeniu dlatego, że ci nie ufam @zc36804 . Wolę dmuchać na zimne bo właśnie na dżwięku najbardziej mi zależy w tym Boxie. Nawet zablokowałem mu dostęp do neta, żeby się czasem nie zaktualizował sam z siebie. Może głupio wyszło, przepraszam. Dziękuję za info, to już jest bardzo miły dzień @Radasss wniosłeś niepewność do rozmowy. Do końca dnia się wstrzymam z aktualizacją. Edytowane 30 Września 2020 przez Nowak12
zc36804 Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 Nie ma problemu@Radasss ale zapomniałem jeszcze o jednym napisać ja to odtwarzam na modzie KODI a dokładnie na MyGica Media Center https://android-apk.org/mygica.media.center/29588952-kodi-17-for-android-4-4-devices-mygica-media-center/ ale myślę że to nie ma znaczenia bo w samym MI BOX są te ustawienia wyboru formatu
Radasss Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 (edytowane) Ponownie odpisał mi admin z forum KODI. Stwierdził, iż informacje od @zc36804 są błędne. Załączył dzienniki z KODI z których mało co rozumiem ale ma z nich wynikać, iż nie ma gęstego dźwięku. Edit: @zc36804 ale tu nie chodzi o KODI. Ze względów licencyjnych, aktualizacja do Android TV 9, wycięła gęste formaty dźwięku z całego boksa. Na razie nie instaluje i zobaczę co napiszą inni. Edytowane 30 Września 2020 przez Radasss
IronCXII Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 (edytowane) Niestety, potwierdzam brak dźwięku HD po aktualizacji. Mało tego, przy wyborze ścieżki DolbyTrueHD konwertuje dźwięk do PCM. Wygląda na to,że najlepszym dostępnym formatem jest DD+. Ale kicha z tą aktualizacją. Amplituner to Denon AVR-X1500H, więc z pewnoscią obsługuje formaty HD Edytowane 30 Września 2020 przez IronCXII
Radasss Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 (edytowane) Ja zapełniłem pamięć boksa jakimiś plikami. Zostało 600MB wolnego. Także nie ma jak pobrać i zainstalować aktualizacji. Edytowane 30 Września 2020 przez Radasss
IronCXII Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 12 minut temu, Radasss napisał: .... Edit: @zc36804 ale tu nie chodzi o KODI. Ze względów licencyjnych, aktualizacja do Android TV 9, wycięła gęste formaty dźwięku z całego boksa. Na razie nie instaluje i zobaczę co napiszą inni. Czyli nie ma co liczyć na dżwięk HD? Może jakaś aktualizacja to naprawi. Ciekawe czy to dotyczy Androida 9 TV w ogóle, czy to tylko przypadek Miboxa ...
Nowak12 Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 4 minuty temu, Radasss napisał: Ja zapełniłem pamięć boksa jakimiś plikami. Zostało 600MB wolnego. Także nie ma jak pobrać i zainstalować aktualizacji. Dziś zrobię to samo. A już się z gąską witałem, lewa jego mać.
Radasss Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 1 godzinę temu, IronCXII napisał: Ciekawe czy to dotyczy Androida 9 TV w ogóle, czy to tylko przypadek Miboxa . Dotyczy to wszystkich urządzeń z chipsetami AMLogic.
IronCXII Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 21 minut temu, Radasss napisał: Dotyczy to wszystkich urządzeń z chipsetami AMLogic. Nie znam się dokładnie na tym, ale logicznie rzecz biorąc, skoro na androidzie 8 działało to musi być wina androida 9. A nie samego urządzenia. Innymi słowy problem jest w oprogramowaniu , a nie sprzęcie, Czy dobrze myślę?
Radasss Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 1 godzinę temu, IronCXII napisał: Mało tego, przy wyborze ścieżki DolbyTrueHD konwertuje dźwięk do PCM. Wygląda na to,że najlepszym dostępnym formatem jest DD+. Ale kicha z tą aktualizacją. Z tego co podał admin Kodi obsługuje DTS Core czyli zwykły podstawowy DTS, a z Dolby tak jak napisałeś DD+. W Netfix podobno jest DD+ (Atmos). 5 minut temu, IronCXII napisał: Innymi słowy problem jest w oprogramowaniu , a nie sprzęcie, Z tego co doczytałem to problemy licencyjne AMLogic. Czyli oprogramowanie.
IronCXII Opublikowano 1 Października 2020 Opublikowano 1 Października 2020 22 godziny temu, Radasss napisał: Z tego co podał admin Kodi obsługuje DTS Core czyli zwykły podstawowy DTS, a z Dolby tak jak napisałeś DD+. W Netfix podobno jest DD+ (Atmos). Z tego co doczytałem to problemy licencyjne AMLogic. Czyli oprogramowanie. To raczej nie ma szans na przywrócenie dawnej funkcjonalności... Co do Netflixa, jest Atmos ale nie bezpośrednio z aplikacji , a poprzez wtyczkę Kodi. Jeśli zaś chodzi o ścieżki dźwiękowe to DTS HD jest degradowany do podstawowej formy DTS (" core"), natomiast ścieżka w Dolby TrueHD jest konwertowana na PCM. Normalnie masakra.
streamus Opublikowano 1 Października 2020 Opublikowano 1 Października 2020 komus po akutalizacji siadlo wifi ? wczesniej dzialalo jak zloto
martairafal Opublikowano 1 Października 2020 Opublikowano 1 Października 2020 Mi troczę zwolnił transfer
pionier123 Opublikowano 1 Października 2020 Opublikowano 1 Października 2020 Wi-fi bez zmian przyzwoite prędkości DL 84 Mbit/s UL 71 Mbit/s
martairafal Opublikowano 1 Października 2020 Opublikowano 1 Października 2020 Ja według speed test wtyczka w Kodi przed akualizacjom miałem 87Mbit/s 85Mbit/s teraz mam w porywach 73Mbit
pkonrad Opublikowano 2 Października 2020 Opublikowano 2 Października 2020 Po aktualizacji do Android 9 TV, nie mogę włączyć Mi Box przez podczerwień za pomocą pilota Logitech Harmony. Wyłączyć się da, ale włączyć już nie. Wychodzi na to, że w czasie pozostawienia boxa w trybie standby, przestaje działać podczerwień. Pomaga dopiero reset urzadzenia i na 1-2 uruchomienia zaczyna działać poprawnie, a potem znów to samo. A czy u Was po uruchomieniu boxa z pilota bluetooth świeci się lapmpka na nim ? U mnie po samym uruchomieniu nie. Tylko dopiero jak na włączonym urządzeniu wcisnę jakiś przycisk ns pilocie to wtedy się zapala.
Matheusz Opublikowano 2 Października 2020 Autor Opublikowano 2 Października 2020 @pkonrad ta dioda robiła tak odkąd miałem mi boxa. Na "esce" tak samo się zachowywała. Teraz nie mam mi boxów to nie potwierdzę problemu. 1
dark695 Opublikowano 2 Października 2020 Opublikowano 2 Października 2020 (edytowane) Nie ma DTS HD 7.1 Na Atmos mam "to urządzenie nie obsługuje..." I też się wpakowałem, według mnie cofnięcie się wstecz bez DTS HD to urządzenie jest dla mnie bezużyteczne. Gdy były problemy z Oreo można było się cofnąć przez flashowanie, czy w tym przypadku będzie taka opcja? Nie pamiętam, czy wtedy przy flashowaniu były problemy z DTS HD? Edytowane 2 Października 2020 przez dark695
pkonrad Opublikowano 2 Października 2020 Opublikowano 2 Października 2020 2 godziny temu, Matheusz napisał: ta dioda robiła tak odkąd miałem mi boxa. Na "esce" tak samo się zachowywała. Teraz nie mam mi boxów to nie potwierdzę problemu. Z diodą to możliwe bo nigdy nie zwracałem na nią uwagi. Ale wcześniej na pewno nie było problemu z włączaniem boxa z pilota Logitech przez podczerwień.
pionier123 Opublikowano 2 Października 2020 Opublikowano 2 Października 2020 Potwierdzam, nie mogę włączyć boxa, wyłączyć można, sprawdzałem pilotem w telefonie 1
pkonrad Opublikowano 2 Października 2020 Opublikowano 2 Października 2020 10 minut temu, pionier123 napisał: Potwierdzam, nie mogę włączyć boxa, wyłączyć można, sprawdzałem pilotem w telefonie A po aktualizacji do 9 robiłeś format?
pionier123 Opublikowano 2 Października 2020 Opublikowano 2 Października 2020 A po aktualizacji do 9 robiłeś format?Nic nie robiłem, na razie wszystko działa i zostawiam tak jak jest
pkonrad Opublikowano 2 Października 2020 Opublikowano 2 Października 2020 Nic nie robiłem, na razie wszystko działa i zostawiam tak jak jest No właśnie ja też. U mnie również działa wszystko poza tym włączaniem przez podczerwień. Jeśli ktoś robił factory reset po update do Android 9 i ma pilot Logitech Harmony lub telefon z portem IR, bardzo proszę o sprawdzenie czy działa uruchamianie boxa przez podczerwień. Raz na jakiś czas udaje się go uruchomić w ten sposób, ale generalnie niestety jest z tym duży problem. Nie chcę robić formatu na darmo, dlatego chcę wiedzieć czy ten bug da się wyeliminować factory reset, czy to błąd w nowym sofcie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się