Guest

Mi 9 - gdzie kupić? Dostępność modelu, wersji

Recommended Posts

 

7 godzin temu, rafal_s napisał:

Widział ktoś kiedykolwiek lawendę? 64 czy 128?

Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
 

jest jak Yeti

Edited by Dinar

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
jest jak Yeti
Dzwoniłem dzisiaj do mi store w Poznaniu. Powiedzieli, że jeszcze nie mieli lawendy. To jeszcze to brzmiało jak nie wiedzą czy w ogóle będzie.

Btw o 13 mieli czarne 64 i 128

Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi euro anulowało rezerwację niebieskiej 64 GB wersji, nie wiem jak wy, ale ja pitole czekanie i zamawiam w bestcenie. Roczna gwarancja producenta i tak nie robi mi zbyt wielkiej różnicy..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

@up no risk no fun.
W bestcena a jest dwa lata rękojmi. Chyba nie odróżniasz gwarancji od rękojmi. Będziesz miał telefon np na Indonezję przeznaczony.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Dyzson napisał:

Mi euro anulowało rezerwację niebieskiej 64 GB wersji, nie wiem jak wy, ale ja pitole czekanie i zamawiam w bestcenie. Roczna gwarancja producenta i tak nie robi mi zbyt wielkiej różnicy..

Kiedy zamawiałeś? 

Ja swoje dwie sztuki zamówiłem 2 maja z samego rana, tak jak pisałem wiadomość o dostępności, jakoś godzina 9 rano. Do tej pory mi nie anulowali ale też status się nic nie zmienił. Nadal jest kompletowanie zamówienia. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zamawiałem z euro RTV 2 mają jakoś o 9 albo 10 i nie anulowali mi, ale też nic się nie zmieniło

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, michlacz231 napisał:

Ja zamawiałem z euro RTV 2 mają jakoś o 9 albo 10 i nie anulowali mi, ale też nic się nie zmieniło

Mi również, jakoś po 8 zamówiłem, kolega też i obaj dzwoniliśmy do Euro to powiedzieli nam to samo - 8go maja dostaniemy możliwość wyboru daty dostawy ponieważ wtedy dostaną partię na magazyn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, rakers napisał:

@up no risk no fun.
W bestcena a jest dwa lata rękojmi. Chyba nie odróżniasz gwarancji od rękojmi. Będziesz miał telefon np na Indonezję przeznaczony.

Żadna Indonezja, wszystkie są z europejskiej dystrybucji. Już jeden telefon u nich kupowałem, zresztą była już o tym dyskusja w tym wątku.

3 godziny temu, Rafael93 napisał:

Może doczekamy się naszych mi9 :)

 

3 godziny temu, michlacz231 napisał:

Ja zamawiałem z euro RTV 2 mają jakoś o 9 albo 10 i nie anulowali mi, ale też nic się nie zmieniło

To wszystko są tylko "rezerwacje", zrobili dokładnie to samo co xkom... Puścili towar, którego fizycznie nie mają.. A jeśli ktoś od razu nie wpłacił kasy to takie rezerwacje idą do anulacji. Totalnie tego nie rozumiem i nie ukrywam, że troszkę mnie to zirytowało.

Swoją rezerwację zrobiłem 4 Maja z rana jak tylko pojawiła się dostępność. Zamówienie przeszło, jakoś godzinę później sprzęt już nie był dostępny. Tego samego dnia wysłałem zapytanie o termin dostaw i od razu moja rezerwacja została anulowana. Jestem ciekaw co by się stało, gdybym zapłacił za towar, pewnie tak samo jak w przypadku xkom'u musiałbym czekać aż łaskawie przyjdzie moja kolej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekaw jestem tylko dlaczego pisali, od razu przy ofercie, dostawa za dwa dni lub do domu za dwa dni. 

Teraz jest dostawa do 3 dni roboczych. Kolega wyżej pisał, że 8 mają dostać dostawę. Czekam z niecierpliwością. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mówię, ja również nie zapłaciłem od razu tylko wybrałem płatność w sklepie i zadzwoniłem do nich wczoraj z pytaniem co z moim zamówieniem. Po podaniu numeru powiedziano mi że 8go maja bedą się ze mną kontaktować mailowo/telefonicznie - zero słowa o anulacji. Widocznie moje zamówienie załapało się do tej puli która zostaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hym ciekawe, w takim razie po co puszczali kolejną turę.. Tylko po to, żeby ją anulować? No cóż, moja irytacja sięgnęła szczytu. A polityka sklepów doprowadza mnie do szaleństwa, tylko umacnia mnie w kolejnych wyborach i udowadnia, że dobrze robię omijając pewne sklepy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hym ciekawe, w takim razie po co puszczali kolejną turę.. Tylko po to, żeby ją anulować? No cóż, moja irytacja sięgnęła szczytu. A polityka sklepów doprowadza mnie do szaleństwa, tylko umacnia mnie w kolejnych wyborach i udowadnia, że dobrze robię omijając pewne sklepy.
Żeby ich "kredytować". Kasę już mają od części konsumentów to mogą nią obracać. Też bym wolał zawsze kasę przed wykonaniem usługi/ dostawy towaru. Pozwala to lepiej planować budżety i inne bzdury. Jak wiemy, obecnie liczą się wskaźniki, a to czy paru konsumentów przestanie u nich kupować to nie ma znaczenia dla ich wyników.
Z kolei nie napiszą, że to preorder, bo mniej konsumentów zdecyduje się na wpłatę ;)

Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjaaaaa.... 

I język en/cn.... 

I ktoś to kupił nawet.... Echhhh... Uuuoosi nie sieją jak widać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jeśli wrzucę do kosza mi9  na mihome. To moge  kontynuować jego zakup np za kilka godzin? Nie zniknie z kosza? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli 64 GB kosztują stówę.... To tutaj za 2 giga RAM i kolorek który zniknie pod pokrowcem, oraz wersję - którą jak się nie znasz to uceglisz - chcą kawałek więcej... Gratuluję nabywcom ;-). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

przeciez do nas mial w ogole nie trafic 8/128 tylko 6/128 i to juz dawno bylo zapowiedziane. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

[mention=3642]Dyzson[/mention] ja kupowałem redmi note5 z bestcena. Oba po emai Indonesia. Nie na Europę, soft global. Mówię o bestcenie zarejestrowanej w Koszycach. Mogę ci screen zrobić, chcesz? Oni gdzieś wysyłają te telefony do naprawy. Huawei syna z bestcena odmówiło z naprawy po okazaniu dowodu zakupu. Zwrócili pieniądze. Tel z Vodafone UK a miał być niebrandowany, nowy. Też możesz po emai w Huawei sprawdzić.

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie dostałem maila z Euro, że moja rezerwacja (z 2 maja, godz. 22) jest już do odebrania/zakupu w sklepie. A spodziewałem się, że anulują...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, macmathys napisał:

Właśnie dostałem maila z Euro, że moja rezerwacja (z 2 maja, godz. 22) jest już do odebrania/zakupu w sklepie. A spodziewałem się, że anulują...

 

 

A jaka wersja i kolor? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, macmathys napisał:

Właśnie dostałem maila z Euro, że moja rezerwacja (z 2 maja, godz. 22) jest już do odebrania/zakupu w sklepie. A spodziewałem się, że anulują...

No to gratki, może faktycznie mieli jakaś konkretną pulę, albo jakaś dostawę im anulowali.

10 godzin temu, rakers napisał:

[mention=3642]Dyzson[/mention] ja kupowałem redmi note5 z bestcena. Oba po emai Indonesia. Nie na Europę, soft global. Mówię o bestcenie zarejestrowanej w Koszycach. Mogę ci screen zrobić, chcesz? Oni gdzieś wysyłają te telefony do naprawy. Huawei syna z bestcena odmówiło z naprawy po okazaniu dowodu zakupu. Zwrócili pieniądze. Tel z Vodafone UK a miał być niebrandowany, nowy. Też możesz po emai w Huawei sprawdzić.

Na ich stronie jest jasno powiedziane, że telefony są z dystrybucji Polskiej albo Europejskiej, więc zawsze jest podstawa do zwrotu gotówki przez sklep. Akurat mojego Mi Mix 3 kupiłem u nich i ma pochodzenie Szwajcarskie. Autoryzowany serwis w Polsce raczej nie bd chciał tego naprawiać, ale zobaczymy. Wątpię, żeby taki duży sklep jak bestcena zniknął w ciągu 2 lat tak po prostu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

X-kom właśnie potwierdził "na czacie", że dostali pierwszą partię Mi9... w "niewielkiej' ilości, i będą realizować zamówienia chronologicznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, macmathys napisał:

Właśnie dostałem maila z Euro, że moja rezerwacja (z 2 maja, godz. 22) jest już do odebrania/zakupu w sklepie. A spodziewałem się, że anulują...

 

 

Ciekawe.. Mi powiedzieli ze dopiero 8go dostaną partie na magazyn. U mnie status zamówienia bez zmian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam do odbioru mi 9 6/128 w euro agd w katowicach ale juz kupiłem wiec jakby ktoś chciał to zapraszam

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minut temu, K4r0lSz napisał:

X-kom właśnie potwierdził "na czacie", że dostali pierwszą partię Mi9... w "niewielkiej' ilości, i będą realizować zamówienia chronologicznie.

Ciekawe cóż znaczy "niewielka" ilość. I czy zawierają się w tym też niebieskie 128GB.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Rafael93 napisał:

Ja czekam aż się zmieni status też u mnie :)

Ja zamówiłem w x-komie 14.03, czyli w dniu kiedy ogłosili sprzedaż, jakieś 2h po dodaniu na stronę, niebieskie 6/128, ciekawe czy załapię się na tę niewielką ilość :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.