Dyzson

Użytkownicy
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Dyzson

  • Rank
    Zaawansowany
  • Birthday 05/05/1997

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Zainteresowania
    ..

Dodatkowe

  • Smartfon
    Xiaomi Mi Mix 3

Recent Profile Visitors

985 profile views
  1. Można jakoś zmodyfikować aplikacje motywy tak, aby wyświetlała to co w oficjalnej wersji? Nie ukrywam, że motywy z samymi chińskimi znakami są trochę bezużyteczne.
  2. Fajnie, w końcu oficjalne MIUI 12 dla Mix 3, od razu lecę testować. A tak dodatkowo, wiadomo ile jeszcze Mix 3 dostanie aktualizacji? Wersja 12 jest chyba ostatnim MIUI, które ma dostać prawda? Edit:// Wiadomo już kiedy może pojawić się MIUI 12 Stabilne dla Mix3 w wydaniu xiaomi.eu?
  3. Nie rozumiem z czym masz problem. Po tym jak skopiujesz jakiś numer (czyli jest on w schowku), wyświetla się on automatycznie na ekranie w aplikacji i wystarczy na niego kliknąć.
  4. Jeśli ktoś ma problem z synchronizacją szczoteczki z telefonami z MIUI11 i MIUI12 to podczas parowania szczoteczki/synchronizacji/zmieniania ustawień włączcie lokalizacje i dajcie aplikacji soocas dostęp do danych lokalizacji.
  5. W changelogu brakuje informacji, że po aktualizacji do androida 10 spier****li parowanie się BT z urządzeniami audio.
  6. Hm, okej fajnie, dzięki. Najlepszy sposób na przeniesienie danych? Jakaś apka? Zależy mi, żeby stracić jak najmniej danych, sesji w aplikacjach. Bo za pewne taki update robi wipa, prawda?
  7. Da się przejść z MIUI Global Stable na Global Dev bez odblokowania bootloadera? Zależy mi na poprawnym działaniu Google Pay.
  8. Orientuje się ktoś na jakim systemie obecnie działa NFC i płatności zbliżeniowe Google Pay w Mi Mix 3? Dodam, że nie chce wgrywać roota i naprawiać tego na sztukę, a znudziło mi się czekanie, chce w pełni funkcjonalny sprzęt. Jedynym sposobem pewnie jest powrót na oryginalny system, prawda? Jeśli nie, to niech ktoś mnie poprawi. Przy okazji prosiłbym o podrzucenie instrukcji jak poprawnie zablokować telefon i przywrócić do wersji oryginalnej systemu Global. Ps. Czy na wersji Global jest już dostępny czarny motyw?
  9. Dyzson

    MIUI 9.5.9

    @OrjonCzyli na chwile obecna brak konkretnego rozwiązania? Wróciłbym na globala, ale nie pasuje mi tam kilka rzeczy. Na stable problem za pewne ten sam?
  10. Dyzson

    MIUI 9.5.9

    W Mi Mix 3 zniknął mi ciemny motyw w Asystencie MIUI, pewnie przez jego aktualizację. Zna ktoś najbardziej optymalny sposób na przywrócenie płatności NFC w mBanku (Google Pay), gdy nie używam roota? Zablokowanie bootloadera na obecnej wersji systemu? Jest to w ogóle możliwe? Może wgranie miui stable (V10.3.1.0.PEECNXM) i dać sobie spokój z cotygodniowymi aktualizacjami? Dziś po aktualizacji i wywaleniu folderu com.google.android.gms, nadal nie mogę dodać karty do google pay. A zablokowanie aktualizacji automatycznych aplikacji google jest niemożliwe bez roota. Pzt. nie byłem w stanie zaktualizować ręcznie google play services do wersji 16.0.91, żadna instalka apk nie chciała wejść.
  11. Mylisz gwarancję z rękojmią. Gwarancja na Xiaomi to zawsze 12 miesięcy (w przypadku telefonów), a odpowiedzialność sprzedawcy to 24 miesiące w Polsce oczywiście.
  12. No akurat posiadanie Mi-Store w swoim mieście w tym przypadku to zbawienie. Jak widać mają odwrotną politykę co większość firm, w sensie: salon > sprzedaż internetowa.
  13. No to gratki, może faktycznie mieli jakaś konkretną pulę, albo jakaś dostawę im anulowali. Na ich stronie jest jasno powiedziane, że telefony są z dystrybucji Polskiej albo Europejskiej, więc zawsze jest podstawa do zwrotu gotówki przez sklep. Akurat mojego Mi Mix 3 kupiłem u nich i ma pochodzenie Szwajcarskie. Autoryzowany serwis w Polsce raczej nie bd chciał tego naprawiać, ale zobaczymy. Wątpię, żeby taki duży sklep jak bestcena zniknął w ciągu 2 lat tak po prostu.
  14. Hym ciekawe, w takim razie po co puszczali kolejną turę.. Tylko po to, żeby ją anulować? No cóż, moja irytacja sięgnęła szczytu. A polityka sklepów doprowadza mnie do szaleństwa, tylko umacnia mnie w kolejnych wyborach i udowadnia, że dobrze robię omijając pewne sklepy.
  15. Żadna Indonezja, wszystkie są z europejskiej dystrybucji. Już jeden telefon u nich kupowałem, zresztą była już o tym dyskusja w tym wątku. To wszystko są tylko "rezerwacje", zrobili dokładnie to samo co xkom... Puścili towar, którego fizycznie nie mają.. A jeśli ktoś od razu nie wpłacił kasy to takie rezerwacje idą do anulacji. Totalnie tego nie rozumiem i nie ukrywam, że troszkę mnie to zirytowało. Swoją rezerwację zrobiłem 4 Maja z rana jak tylko pojawiła się dostępność. Zamówienie przeszło, jakoś godzinę później sprzęt już nie był dostępny. Tego samego dnia wysłałem zapytanie o termin dostaw i od razu moja rezerwacja została anulowana. Jestem ciekaw co by się stało, gdybym zapłacił za towar, pewnie tak samo jak w przypadku xkom'u musiałbym czekać aż łaskawie przyjdzie moja kolej.