Recommended Posts

Mam pytanie co i jak zrobić z punktami GB? Mam 105 pkt to jakieś 2$ jak je odebrać bo nie mogę znaleźć.

Wysłane z mojego Redmi Note 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mam pytanie co i jak zrobić z punktami GB? Mam 105 pkt to jakieś 2$ jak je odebrać bo nie mogę znaleźć.

Wysłane z mojego Redmi Note 2

Przy płaceniu można wykorzystać punkty.

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czekam 2 miesiące na słuchawki i ich nie ma. Gearbest cały czas ściemnia i się wykreca. Raz piszą mi ze dead line wypada szóstego listopada i wtedy żebym do nich napisał. Pisze do nich szóstego a ci do mnie ze dead line to 22 listopada. Zgłosiłem to do swojego banku musze wypełnić jakieś papiery i im odesłać. Zobaczymu czy dostanę pieniądze z powrotem

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety wygląda na to że ten sklep to loteria. Może sami nie ogarniaja co się u nich dzieje? A co Twoim numerem przesyłki?

Kurczę jakbym przeczytał te komentarze dwa dni wcześniej to bym z ebay'a zamówił a z gearbest choć miband ostatnio doszedł planowo...

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem pieniądze z powrotem od mBanku. Ale nie było łatwo bo myślałem ze zakupów dokonałem po przez kartę Pekao. Nawiasem mówiąc odradzam wszystkim ten bank. Pracownicy nie mają w ogóle pojęcia o takim czymś jak chargeback twierdzą że nic się nie da zrobić i mam sprawę sam załatwić ze sklepem. Naszczescie okazało się ze zakupów dokonałem po przez mBank. W tym samym dniu kiedy wysłałem i screeny maili które wymieniałem z gearbest dostałem piniedze z powrotem.

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Eragon napisał:

Słuchawki zakupione 19.11 dotarły 30.11.... rekord? ;D 

Raczej nie :) .Ja zamówiłem 3 szt Piston V3 12 Września, a 22  u mnie :) ,ogólnie nie mam z nimi złych doświadczeń (jeszcze) ,poza różnymi problemami z metodami płatności ,ale ogólnie przesyłki z chin dostarczane w ciągu 12-15 dni a telefony z EU najszybciej w ciągu 7 dni od zakupu ale i były czasy ok 10 dni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi bandy zamówione 13 października, odebrane dzisiaj :/ według trackingu 17 października były w Niemczech i tam się wszystko urwało. 11 grudnia dostałem list od celników, aby zgłosić się po paczkę. Co się z nią działo w miedzy czasie tego nikt nie wie. Gość w celnym powiedział że ona musiała ciągle leżeć we Frankfurcie, bo oni dostali ja w czwartek. Doszło 5,70 euro podatku (w DE jest 19%). Jak widać sklep wywiązał się ze wszystkiego. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 15.11.2015 at 18:04, pietros napisał:

Uważajcie na gearbest, bo ostatnio mają straszne problemy, nie wysyłają paczek, a obsługa klienta leży i kwiczy. Zdecydowanie odradzam!

Sorry za odgrzanie wątku, ale ostrzegam w związku z przedświątecznym szałem zakupów - Gearbest podobnie jak kolega cytowany ODRADZAM zdecydowanie. Zamówienia może i dochodzą, ale jest straszny, tragiczny problem z obsługą posprzedażową. Ja obecnie walczę z nimi w innej sprawie - kupiłem mini PC, który okazuje się być wadliwy - problem na problemie i totalna olewka, jeśli chodzi o support. Nie dajcie się naciąć. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo odradzam ten sklep. Wypowiem się na moim przykładzie - do momentu zamówienia wszystko OK. Nawet dość szybko przyszło.

Schody zaczęły się w momencie, kiedy okazało się, że z zakupionym przedmiotem są problemy. W moim przypadku, kupiłem urządzenie typu mini PC (małe pudełko z procesorem Intela, działające na Windowsie). Przy odtwarzaniu filmów w 720p procesor grzał się do 88-92 stopni. Ale to samo w sobie jeszcze by nie dyskwalifikowało zupełnie tego sprzętu. Ten model ma wbudowaną baterię (jak w laptopach). Okazało się, że z powodu jakiegoś błędu/uszkodzenia/złego montażu (cokolwiek) jak sprzęt był podłączony do prądu, bateria zamiast się ładować (lub przynajmniej trzymać poziom) rozładowywała się powoli. Po ok. 2 godzinach naładowanie baterii (mimo wpięcia do prądu!) spadało do zera, system się wyłączał - zupełnie.

Napisałem na support. Zaczęło się. Na "odbicie piłeczki" zamiast konkretnej odpowiedzi odpisywali mi: podaj nr zamówienia (który był podany w oryginalnym zgłoszeniu), podaj jakie są problemy (przecież opisałem) itd. itd. Odwracanie kota ogonem, unikanie odpowiedzi, bezsensowne pierdololo ewidentnie bez jakiejkolwiek chęci rozwiązania problemu. Obecnie jestem w trakcie rozstrzygania sporu przez PayPal, bo próba dojścia czegokolwiek przez GearBest jest w moim odczuciu niemożliwa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam pytanie,czy jeżeli zamówiłem kilka rzeczy nie zakładając konta na gearbest i płacąc przez paypal będą jakieś problemy z wysyłką?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mógłbyś uzasadnić swoje obawy?

Kasa poszła, adres dostali z paypala więc czemu problem?

Jedyny problem może być z dostępnością tego co niby mają na stanie bo już raz kupiłem rękawiczki xiaomi a później mi napisali że jednak ich nie mają...

Wysłane z Xiaomi Mi4

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mnie zastanawiają koszta wysyłki tego sklepu z magazynu w EU. W weekend koszy był około 4.5$, a dzisiaj jest już dostępna wysyłka tylko DHLem za 17.5$. Wie ktoś dlaczego? Czy to jakieś cykliczne zmiany?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rejestrując się tutaj (na ten sam mail co w paypal): https://goo.gl/gFSCKO , otrzymacie 5$, a wyszukując sklep gearbest i klikajac na promocję 12% cashback otrzymacie 12% kwoty jaką wydacie na gearbest - ważne żeby zaczynać z pustą kartą. Po akceptacji ze strony serwisu w ciągu 15-60 dni otrzymacie zarobioną kasę na paypala.

Edited by jaromas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie mam pytanie. Dwa dni temu dostałem z GearBest nowego Mi Banda 1S. Po całkowitym naładowaniu okazało się że przez jedną noc bateria spadła do zera. Naładowałem znów, usprawiedliwiając to pulsometrem. Niestety minęły 3 godziny a bateria spadła o 50%. Porównując to do sugerowanego czasu trzymania baterii nie trzeba być uczonym by stwierdzić że coś jest mocno nie halo. Na dodatek pulsometr nie mierzy pulsu. Stąd moje pytanie : co mam zrobić w tej sytuacji ? Złożyłem ticket ze sprawą, ale wyczuwam że będą unikać konkretów. Są szansę by zwrócili pieniądze czy będą kazać odesłać do nich w celu naprawy ? Ile może kosztować taka przesyłka do Chin ? I jak ma się do tego zwrot z PayPal ? Dałoby w razie czego podciągnąć tą sprawę pod opcję zwrotu ? Płaciłem przez PP.

 

Pozdrawiam

Bez tytułu.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prawdę pytasz nas ile kosztuje przesyłka do chin? :D Przecież cennik poczty polskiej Ci powie to nawet w necie.

Czekaj na ich odpowiedź. Jeśli zaczną kombinować to wtedy szukaj innych opcji.

Wysłane z Xiaomi Mi4 LTE

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja sobie czekam na opaskę już 40 dni od wysyłki z Chin... Pisałem do nich, karzą jeszcze czekać. Pewnie skończy się tak jak prosiłem zwrotem pieniędzy :-( . Tydzień później zamówiłem na Ali gumkę na Mi2S i przyszła w 3 tygodnie.

Xiaomi Mi2S with sMIUI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak wiem, tylko pytanie jak to zrobić. Rozłączyłem opaskę od telefonu, przeinstalowałem aplikację od nowa. W internecie krążą dwie teorie robienia factory reset : pierwsza to rozładować na maxa np w lodówce, i sparować opaskę od razu po podłączeniu do ładowania. Druga to aby zrobić lekkie zwarcie dociskając czymś metalowym do obu końcówek ładujących (pinów). Ktoś ma jakieś sprawdzone info ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tymi pinami nic nie wychodzi. A do lodówki nie musiałem dawać, bo przez noc bateria spadła z poziomu 50% do 0, rano była całkowicie rozładowana. Dziś rano zacząłem ładować to do tej pory mruga 3 dioda ładowania.... Napisałem do GB by przedstawili o jakie factory reset im chodzi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy może ktoś już zwracał zakupiony produkt do tego sklepu?, z żądanie zwrotu kasy?.

Zakupiłem ruter AC, (a/b/g/n) i w trybie" a" nie mogę ustawić odpowiedniego kanału, brak go w oprogramowaniu i mój RN2 nie widzi sieci 5Ghz

Share this post


Link to post
Share on other sites
A ja sobie czekam na opaskę już 40 dni od wysyłki z Chin... Pisałem do nich, karzą jeszcze czekać. Pewnie skończy się tak jak prosiłem zwrotem pieniędzy :-( . Tydzień później zamówiłem na Ali gumkę na Mi2S i przyszła w 3 tygodnie.

Xiaomi Mi2S with sMIUI

Miałem to samo i gdyby nie reklamacja w moim banku to nic bym nie dostał.

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naciągacze. 

Dopłacasz za szybszą przesyłkę a efekt jest taki że mają cie głęboko w ... . Tłumaczenia że nie ma w magazynie i przepraszają i proszą o wyrozumiałość są na porządku dziennym. Dla mniej wtajemniczonych pięknie wypisują w szczegółach wysyłki że już przygotowany, spakowany u przewoźnika itd... a później echo. Towar i tak idzie jak reszta. Dwa razy oszukali i koniec z tym bur... aliexpress o niebo lepszy. Dobry kontakt z sprzedającym i pełna pomoc. Tu potrafią tylko ładnie pisać, przepraszamy ale nic nie możemy zrobić, proszę o wyrozumiałość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zauważyłem że GB ostatnio strasznie ściemnia. Na dwie zamówione rzeczy dociera jedna i zawsze tańsza rzecz. Teraz zamawiałem słuchawki (wysłali Belgijską pocztą) dotarły w niecałe 2 tyg. (nawet tracking działał) natomiast powerbank wysłany (niby) Sweden Post Registered nie dotarł od miesiąca. Na stronie Sweden Post nie ma takiej paczki ale na stronie zamówienia GB coś się pokazuje (może jakiś fake`owe statusy ?).

  • 2016-03-17 21:01:00当地邮件追踪 undefined
  • 2016-03-13 08:41:00订单已离开分件中心 undefined
  • 2016-03-02 21:49:00订单已离开发件地,正在航行途中 undefined
  • 2016-02-24 18:38:00邮件已收处理中 undefined
  • 2016-02-24 15:00:00订单已记录发货 undefined

Nie wiem czy dobrze zrobiłem że wykupiłem ubezpieczenie ? W sumie jak napiszę o Charge Back do banku to powinni wszystko zwrócić jeśli towar nie dotarł.

Co radzicie ? Czekać jeszcze ? 

Pozdr,

T

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zauważyłem że GB ostatnio strasznie ściemnia. Na dwie zamówione rzeczy dociera jedna i zawsze tańsza rzecz. Teraz zamawiałem słuchawki (wysłali Belgijską pocztą) dotarły w niecałe 2 tyg. (nawet tracking działał) natomiast powerbank wysłany (niby) Sweden Post Registered nie dotarł od miesiąca. Na stronie Sweden Post nie ma takiej paczki ale na stronie zamówienia GB coś się pokazuje (może jakiś fake`owe statusy ?).

  • 2016-03-17 21:01:00当地邮件追踪 undefined
  • 2016-03-13 08:41:00订单已离开分件中心 undefined
  • 2016-03-02 21:49:00订单已离开发件地,正在航行途中 undefined
  • 2016-02-24 18:38:00邮件已收处理中 undefined
  • 2016-02-24 15:00:00订单已记录发货 undefined
Nie wiem czy dobrze zrobiłem że wykupiłem ubezpieczenie ? W sumie jak napiszę o Charge Back do banku to powinni wszystko zwrócić jeśli towar nie dotarł.

Co radzicie ? Czekać jeszcze ? 

Pozdr,

T

A sprawdź ten tracking na stronie Poczty Polskiej. Ja zawsze biorę od nich za dopłatą wysyłkę nederland post i nigdy nie miałem z nimi problemów.

Wysłane z mojego PRO 5 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, djmarco83 napisał:

A sprawdź ten tracking na stronie Poczty Polskiej. Ja zawsze biorę od nich za dopłatą wysyłkę nederland post i nigdy nie miałem z nimi problemów.

Wysłane z mojego PRO 5 przy użyciu Tapatalka

Nie ma, sprawdzałem od samego początku.  Q1831581700XX  (numer też jakiś lewy).

Share this post


Link to post
Share on other sites