Ralf177

Użytkownicy
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Ralf177

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe

  • Smartfon
    Alcatel Idol 2S
  1. Z tymi pinami nic nie wychodzi. A do lodówki nie musiałem dawać, bo przez noc bateria spadła z poziomu 50% do 0, rano była całkowicie rozładowana. Dziś rano zacząłem ładować to do tej pory mruga 3 dioda ładowania.... Napisałem do GB by przedstawili o jakie factory reset im chodzi...
  2. Tak wiem, tylko pytanie jak to zrobić. Rozłączyłem opaskę od telefonu, przeinstalowałem aplikację od nowa. W internecie krążą dwie teorie robienia factory reset : pierwsza to rozładować na maxa np w lodówce, i sparować opaskę od razu po podłączeniu do ładowania. Druga to aby zrobić lekkie zwarcie dociskając czymś metalowym do obu końcówek ładujących (pinów). Ktoś ma jakieś sprawdzone info ?
  3. Odpisali mi dzisiaj. Ich zdaniem powinienem zrobić Factory Reset cokolwiek to jest, i napisać im czy coś to zmieniło
  4. Panowie mam pytanie. Dwa dni temu dostałem z GearBest nowego Mi Banda 1S. Po całkowitym naładowaniu okazało się że przez jedną noc bateria spadła do zera. Naładowałem znów, usprawiedliwiając to pulsometrem. Niestety minęły 3 godziny a bateria spadła o 50%. Porównując to do sugerowanego czasu trzymania baterii nie trzeba być uczonym by stwierdzić że coś jest mocno nie halo. Na dodatek pulsometr nie mierzy pulsu. Stąd moje pytanie : co mam zrobić w tej sytuacji ? Złożyłem ticket ze sprawą, ale wyczuwam że będą unikać konkretów. Są szansę by zwrócili pieniądze czy będą kazać odesłać do nich w celu naprawy ? Ile może kosztować taka przesyłka do Chin ? I jak ma się do tego zwrot z PayPal ? Dałoby w razie czego podciągnąć tą sprawę pod opcję zwrotu ? Płaciłem przez PP. Pozdrawiam