Shivver

Użytkownicy
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Shivver

  • Rank
    Użytkownik
  • Birthday 05/01/1990

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wrocław

Dodatkowe

  • Smartfon
    Mi 5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie, a jak z tymi szkłami mocolo, moje sie bardzo dobrze przykleiło ale dotyk jest wyraźnie mniej czuły. Jakoś można temu zaradzić bez zdejmowania szkła?
  2. GSam Battery Monitor: 6h 28m (średni czas ekranu na pełne ładowanie) Na Miui miałem coś koło 5h.
  3. Ja w dalszym ciagu mam problem z echem, na nowym weekly z 21 lutego dzialam. W glosnosci rozmowy jest 7 stopni glosnosci. Od 1-5 nie mam echa, 6-7 echo jest. Uzywam telefonu na 5 poziomie glosnosci ale czesto nie slychac dobrze rozmowy. Jakis pomysl?
  4. Dziwne, bo na LineageOS nie trzeba kalibrowac, optyczna stabilizacja dziala od razu po instalacji romu.
  5. Teorytycznie można, u mnie nie zadziałało =/
  6. Dla mnie wszystko ok, oprócz tego echa. Aparat genialny na ten moment. Mam szkło hartowane na ekranie i przyciski dotykowe działają bez zarzutu.
  7. Odsyłał ktoś już telefon do Geekbuying w ramach gwarancji? Niestety mój miesięczny Mi5 umarł już dwa razy i za każdym razem trzeba wgrywać wszystko od nowa przez MiFlash. Geekbuying mi napisał że mogę im odesłać do naprawy lub wymiany, ale z tego co widzę to na stronie już nie mają czarnego mi5 3/64, więc jak niby mają wymienić.
  8. Polecam śledzić tutaj temat, tak jak mówilem na CM13.1 działało bez problemu, teraz trzeba poczekać jak na 14.1 to zrobią: https://forum.xda-developers.com/oneplus-one/help/android-pay-cm14-1-t3504989
  9. Kontakt z Geekbuying to porażka, oni piszą jak jakieś dzieci po angielsku. Odpisali mi tylko żebym zainstalował to - http://blog.geekbuying.com/index.php/2016/05/12/xiaomi-mi5-android-6-0-qualcomm-snapdragon-820-smartphone-firmware-202638-160511/ Czyli stary rom miui stable. Przecież działam na Miui Global stable więc nie sądzę aby to miało coś zmienić. Wysyłał ktoś coś do Geekbuying?
  10. Hmm.. tak sądzisz? Skoro znany problem, to może warto obciążyć Geekbuying i poprosić Acida o naprawę?
  11. Cześć Od miesiąca posiadam Xiaomi Mi 5 3/64 czarny zakupiony poprzez Geekbuying. I niestety w przeciągu tego miesiąca dwukrotnie telefon się wyłączył i nie było w nim żadnego życia, ani led ani ekran, nic. Całe szczęście tak samo za pierwszym jak i za drugim razem udało mi się wgrać przez MiFlash MIUI China dev. Za pierwszym razem (18 Grudnia 2016) zostawiłem telefon na noc z 40% baterii po czym rano był nieżywy, nie było żadnej reakcji. Miflash, wgrywanie Miui i wszystko od nowa. Za drugim razem (12 Stycznia 2017) ładowałem telefon, gdy było około 80% baterii postanowiłem telefon wyłączyć, gdyż nie był mi aktualnie potrzebny, gdy po godzinie chciałem go włączyć niestety już mi się nie udało. Próbowałem go ładować przez 2-3 godziny, zero reakcji, więc go zostawiłem na pół dnia i postanowiłem nacisnąć przycisk POWER po czym zapaliła się czerwona lampka LED. Kolejne ładowanie nie pomogło, więc podłączyłem go do komputera i przez MiFlash wgrałem ponownie Miui china dev. Działa ponownie, ale boję się że znów coś z nim będzie nie tak, że się wyłączy w losowym momencie. Jak myślicie? wygląda to na uszkodzoną baterię? Ktoś miał podobne problemy? Co najlepiej w takiej sytuacji robić? Próbować ponownie przez kolejne 2 tygodnie? zgłaszać do Geekbuying? Ktoś już do nich coś odsyłał, jak to wygląda? Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odpowiedzi. Piotr
  12. Cześć, Sorry że nie odpisywałem ale nie było mnie na forum. Android Pay działał jeszcze w zeszłym tygodniu na Cm14.1 ale od kilku dni transakcje mi nie przechodzą. Sądzę że nowy security patch to zablokował. Działało nawet jak miałem Root wlączony.
  13. Ja działam na CM 14.1 i Android Pay chodzi bez żadnych problemów z rootem i odblokowanym bootloaderem.
  14. Nie mam pojęcia, wgrałem od nowa wszystko przez MiFlash, całe szczęście Miflash go wykrył. Mam nadzieję że problem znów się nie pojawi. Tak czy inaczej informuję sprzedawce o problemie który wystąpił.
  15. Dzięki Piotr, uratowałeś mi telefon udało się go odzyskać przez MiFlash dzięki Twoim poradom krok po kroku. Mam nadzieję że nie będzie już z nim problemów.