
Shivver
Użytkownicy-
Posts
31 -
Joined
-
Last visited
About Shivver
- Birthday 05/01/1990
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Wrocław
Dodatkowe
-
Smartfon
Mi 5
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Shivver's Achievements
Newbie (1/14)
1
Reputation
-
Podasz link do plugina? Mod vevs + subskrypcja. Jaka subskrypcja, gdzie i za ile? EDIT: Zainstalowałem nowy Mi Home by VEVS, rzeczywiście da się dodać chińskie urządzenie do europejskich, ale i tak wyświetla mi się ten sam komunikat "Sprzęt nie jest chwilowo obsługiwany przez podany przeze mnie region"
-
Panowie, a jak z tymi szkłami mocolo, moje sie bardzo dobrze przykleiło ale dotyk jest wyraźnie mniej czuły. Jakoś można temu zaradzić bez zdejmowania szkła?
-
GSam Battery Monitor: 6h 28m (średni czas ekranu na pełne ładowanie) Na Miui miałem coś koło 5h.
-
Ja w dalszym ciagu mam problem z echem, na nowym weekly z 21 lutego dzialam. W glosnosci rozmowy jest 7 stopni glosnosci. Od 1-5 nie mam echa, 6-7 echo jest. Uzywam telefonu na 5 poziomie glosnosci ale czesto nie slychac dobrze rozmowy. Jakis pomysl?
-
Dziwne, bo na LineageOS nie trzeba kalibrowac, optyczna stabilizacja dziala od razu po instalacji romu.
- 6,239 replies
-
Teorytycznie można, u mnie nie zadziałało =/
-
Dla mnie wszystko ok, oprócz tego echa. Aparat genialny na ten moment. Mam szkło hartowane na ekranie i przyciski dotykowe działają bez zarzutu.
-
Mówiłem, że załatwię? Geekbuying (był) BEZ VAT
Shivver replied to piotr.geekbuying's topic in Promocje
Odsyłał ktoś już telefon do Geekbuying w ramach gwarancji? Niestety mój miesięczny Mi5 umarł już dwa razy i za każdym razem trzeba wgrywać wszystko od nowa przez MiFlash. Geekbuying mi napisał że mogę im odesłać do naprawy lub wymiany, ale z tego co widzę to na stronie już nie mają czarnego mi5 3/64, więc jak niby mają wymienić. -
Polecam śledzić tutaj temat, tak jak mówilem na CM13.1 działało bez problemu, teraz trzeba poczekać jak na 14.1 to zrobią: https://forum.xda-developers.com/oneplus-one/help/android-pay-cm14-1-t3504989
-
Mi5 Problem z telefonem/baterią. Geekbuying.
Shivver replied to Shivver's topic in Problemy techniczne
Kontakt z Geekbuying to porażka, oni piszą jak jakieś dzieci po angielsku. Odpisali mi tylko żebym zainstalował to - http://blog.geekbuying.com/index.php/2016/05/12/xiaomi-mi5-android-6-0-qualcomm-snapdragon-820-smartphone-firmware-202638-160511/ Czyli stary rom miui stable. Przecież działam na Miui Global stable więc nie sądzę aby to miało coś zmienić. Wysyłał ktoś coś do Geekbuying? -
Mi5 Problem z telefonem/baterią. Geekbuying.
Shivver replied to Shivver's topic in Problemy techniczne
Hmm.. tak sądzisz? Skoro znany problem, to może warto obciążyć Geekbuying i poprosić Acida o naprawę? -
Cześć Od miesiąca posiadam Xiaomi Mi 5 3/64 czarny zakupiony poprzez Geekbuying. I niestety w przeciągu tego miesiąca dwukrotnie telefon się wyłączył i nie było w nim żadnego życia, ani led ani ekran, nic. Całe szczęście tak samo za pierwszym jak i za drugim razem udało mi się wgrać przez MiFlash MIUI China dev. Za pierwszym razem (18 Grudnia 2016) zostawiłem telefon na noc z 40% baterii po czym rano był nieżywy, nie było żadnej reakcji. Miflash, wgrywanie Miui i wszystko od nowa. Za drugim razem (12 Stycznia 2017) ładowałem telefon, gdy było około 80% baterii postanowiłem telefon wyłączyć, gdyż nie był mi aktualnie potrzebny, gdy po godzinie chciałem go włączyć niestety już mi się nie udało. Próbowałem go ładować przez 2-3 godziny, zero reakcji, więc go zostawiłem na pół dnia i postanowiłem nacisnąć przycisk POWER po czym zapaliła się czerwona lampka LED. Kolejne ładowanie nie pomogło, więc podłączyłem go do komputera i przez MiFlash wgrałem ponownie Miui china dev. Działa ponownie, ale boję się że znów coś z nim będzie nie tak, że się wyłączy w losowym momencie. Jak myślicie? wygląda to na uszkodzoną baterię? Ktoś miał podobne problemy? Co najlepiej w takiej sytuacji robić? Próbować ponownie przez kolejne 2 tygodnie? zgłaszać do Geekbuying? Ktoś już do nich coś odsyłał, jak to wygląda? Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odpowiedzi. Piotr
-
Cześć, Sorry że nie odpisywałem ale nie było mnie na forum. Android Pay działał jeszcze w zeszłym tygodniu na Cm14.1 ale od kilku dni transakcje mi nie przechodzą. Sądzę że nowy security patch to zablokował. Działało nawet jak miałem Root wlączony.
-
Ja działam na CM 14.1 i Android Pay chodzi bez żadnych problemów z rootem i odblokowanym bootloaderem.
-
Nie mam pojęcia, wgrałem od nowa wszystko przez MiFlash, całe szczęście Miflash go wykrył. Mam nadzieję że problem znów się nie pojawi. Tak czy inaczej informuję sprzedawce o problemie który wystąpił.