p.misiak

Etui / Bumper do MI5

Recommended Posts

Hmm, no właśnie wizualnie też bardzo mi pasuje, chociaż zastanawiam się jeszcze nad etui "z klapką", ale to znowu odpada bo do uchwytu samochodowego nie włożę go wtedy. Gdzie kupowałeś swoje MSVII? Długo czekałeś na przesyłkę?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 26.04.2017 o 11:29, dskarb napisał:

Hmm, no właśnie wizualnie też bardzo mi pasuje, chociaż zastanawiam się jeszcze nad etui "z klapką", ale to znowu odpada bo do uchwytu samochodowego nie włożę go wtedy. Gdzie kupowałeś swoje MSVII? Długo czekałeś na przesyłkę?

Aliexpress, tam cenowo wszystko podobnie, wziąłem darmową wysyłkę, szło łącznie ok. 18 dni (wraz ze Świętami).

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, daniel.wu napisał:

Aliexpress, tam cenowo wszystko podobnie, wziąłem darmową wysyłkę, szło łącznie ok. 18 dni (wraz ze Świętami).

To etui nadaje sie od ewentualnego upadku czy tylko ładnie wygląda ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 26.04.2017 o 11:18, daniel.wu napisał:

To bierz MSVII. Mam niebieskie - kupiłem na aliexpress za 15zł. MSVII chyba najfajniejsze etui. Bardzo estetycznie wygląda, zachodzi na przód telefonu ale to może jakiś milimetr wystaje (Nillkin Shield zachodził z 2 mm). Świetnie dopasowane. Nillkin Shield też już polecałem, ale tak jak poprzednikom - po kilkunastu ściągnięciach pękło.

Faktycznie MSVII najlepsze i najbardziej minimalistyczne etui jakie miałem. Jest bardzo dobrze spasowane. Materiał bardzo wysokiej jakości.

Telefon w porównaniu z Ipaky wygląda pięknie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jest najbardziej minimalistyczne:

https://www.mifanworld.com/xiaomi-mi5-luphie-case-luxury-fashion-simply-aluminum-metal-frame-screw-ultra-slim-back-hard-protective-cover-for-xiaomi-mi5.html

I polecam. Uratowała mój MI5. Po upadku na kamień jest na nim tylko leciutka ryska, a MI5 całe. Podczas upadku otworzyły się plecki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A telefon szerszy o pół centymetra z każdej strony? ;) jeżeli to jest minimalistyczne to dzieki :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

2-3 mm jest szerszy. 

Z każdej strony. 

I nie odbiera telefonowi uroku. 

Edited by bergmen

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Gravis napisał:

Pokaż jakieś real foto, ale i tak nie dałbym za etui 22$ raczej x) 

Na aliexpress za 8$ kupiłem, ale już nie ma u niego (https://www.aliexpress.com/snapshot/0.html?orderId=81821164701852&productId=32676290742) dlatego wstawiłem link do pierwszej strony z fotkami którą google pokazało.. Jutro postaram się wstawić foty, Choć nie sądzę żeby one wniosły coś więcej od tych w internetach. To tak na prawdę wygląda i się nie rysuje, odkształca. Nie jest to jakiś tandetny stop aluminium. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To co pokazałeś to nie są real foto i dla mnie na nich wygląda to słabo. Dlatego poprosiłem o real fotki ;]

 

EDIT:

Czy optyka aparatu jest chroniona w tym "etui" ?

Edited by Gravis

Share this post


Link to post
Share on other sites


Ja miałam coś takiego na P9Lite. To fakt, jest toporne.. i niekobiece ;p Wszyscy myśleli że pożyczyłam telefon od męża ;)) ale serio fantastycznie chroni! Fona pewnie trzymasz w ręku, a i glebę zaliczył kilkukrotną na płytki podłogowe bez szwanku ! ;)

Teraz zamierzam kupić to na moje Mi5 i zakładać kiedy biorę fon że sobą na spacer itd

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Gravis napisał:

To co pokazałeś to nie są real foto i dla mnie na nich wygląda to słabo. Dlatego poprosiłem o real fotki ;]

 

EDIT:

Czy optyka aparatu jest chroniona w tym "etui" ?

Nie. Tyle tylko że jak leży na plecach to telefon nie dotyka podłoża. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli ktos chce taka ramke (luphie alu), to oddam we wroclawiu za 10zl czarna :)

Mi ona kompletnie nie przypasowala, moze ze wzgledu na to ze liczy sie dla mnie chwyt telefonu, a tutaj sa gole sliskie plecy.
Poki co najlepsze etui to oryginal od xiaomi to z otworkami. Ani nillkin frosted ani ipaky hybrid mi nie podeszly (tez mam na sprzedaz :D)

Edited by PurpleHaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę że nikt nie wymieniał tego:
http://s.aliexpress.com/JJJVZvme
Wydaje się fajną alternatywą dla Ringky.. Może znalazł tu się ktoś ktoś to ma/miał i podzieliłby się wrażeniami?

Drugie moje pytanie do użytkowników przezroczystych etui, Waszym zdaniem który kolor np. Ringky będzie najlepiej wyglądał na złotym Mi5? Waham się pomiędzy BLACK a ROSE GOLD.2aec41532aab3e94e96b1aaeb58b3abd.jpg


Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
 

 

Edited by Monia84kg
Błąd wyświetlania w tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siema.

Właśnie nabyłem mi5 i chciałbym się dowiedzieć czy twarde etui pokroju MSVII będzie dobre jeśli codziennie w pracy będę je ściągał, zmieniał na etui z klapką i po pracy zakładał spowrotem? Jeśli nie, to co - Ringky?

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, rolin' napisał:

Siema.

Właśnie nabyłem mi5 i chciałbym się dowiedzieć czy twarde etui pokroju MSVII będzie dobre jeśli codziennie w pracy będę je ściągał, zmieniał na etui z klapką i po pracy zakładał spowrotem? Jeśli nie, to co - Ringky?

Strzelam ze po pewnym czasie moga sie wyrobic rogi, cos zacznie pekac, albo sie odksztalcac. Te etui sa na tyle cienkie i tak mocno spasowane, ze trzeba uzyc troche sily zeby je zdjac. A zeby zdjac trzeba delikatnie odgiac/podwazyc ktorys z rogow. No to teraz polacz jedno z drugim i co moze sie stac z dosc cienkim tworzywem.
Tak z ciekawosci czemu chcesz zmieniac etui z jednego na drugie? W pracy nie wystarczy ci ochrona w postaci szkla nalepionego na ekran?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W robocie mam dość spore zapylenie i wydaje mi się, że klapka w etui troszkę ochroni głośnik. A na co dzień klapka jest super zbędna... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ogólnie mam jakies 2 miesiace moze krocej luphie i powiem tak, sama ramka po pewnym czasie zaczyna latac(raczej jest bardzo delikatny luz, trzeba uzyc sily zeby przesunac), warto by wzmocnic czyms wewnetrzna gabke, ugniotla sie i dodatkowo zdecydowanie po ugniecieniu gabki podwaza ekran ale i tak jest niezle, szczerze przeprowadze mala modyfikacje i podam szczegoly czy dziala dobrze

Edited by xede

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, pytanie do osób używających Nillkin Nature przezroczyste, jak szybko ten silikon żółknie? Czy to kwestia dwóch, trzech miesięcy, czy też wytrzyma rok czasu?

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wytrzyma roku, po 3 miesiącach będzie żółte. Kup 4ry - będziesz mieć na rok :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odzew. Jednak, się przełamałem i zamówiłem wersję szarą, mam nadzieję, że będzie dobrze w nim wyglądać biały telefon

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy  tylko  to   jest  najbardziej  minimalistyczne  do MI5 ?Czy jest  coś  lepszego.Potrzebuję  zabezpieczyć  przed  porysowaniem  a  nie  upadkiem  tak  aby  nie  zrobić  z  fona  cegły.To  co  dostałem  razem  z telefonem   to  straszna  lipa:-D

chodzi  mi  o  to . http://allegro.pl/etui-pokrowiec-nillkin-nature-xiaomi-mi5-m5-i6686272455.html

nie  ma  być  tanie  tylko  dobre  i  cieniutkie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobre i cienkie to kup zamiennik plecków, a oryginał zostaw... To wyżej się nie nadaje do niczego według mnie, a po 3 miesiacach wyglada obleśnie żółtawo jak przepalone płuco. 

Sprawdź Nillkin ale Frosted Shield.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benks o którym kiedyś pisałem po upadku pękł na krawędzi przez co nie trzyma się już na telefonie. Zastąpiłem go właśnie Nillkinem Nature, również w wersji szarej jak kolega. Za 3 miesiące dam znać czy kolor uratuje sytuację.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki case dla jak najlepszej ochrony telefonu?

Ringke czy coś takiego:

 

https://www.aliexpress.com/item/For-Xiaomi-Redmi-Note-3-Pro-Dual-Layer-Armor-Impact-Shockproof-PC-Phone-Case-For-Xiomi/32749193554.html

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now