kuba_ps2

Użytkownicy
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About kuba_ps2

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W s8 sa z tym problemy. Ale umieszczenie w odpowiednim miejscu tej plytki rozwiazuje problem bynajmniej u mnie
  2. Przeciez to etui kruszy beton hehe. Mialem do s8 wytrzymalo ze 2 tygodnie. Bardzo cienkie i sliskie jest, no ale ladnie wyglada
  3. kuba_ps2

    Szkło hartowane

    Etui tez sie szybko niszcza mialem frosted pare razy i ostatnio do s8 carbon cos tam i wszystkie sie polamaly w przeciagu miesiaca
  4. tą moją x3 rozebrałem stosując porady do philipsa: link szczoteczka w srodku cala mokra wysuszylem ale dalej nie smiga. wroce do domu to rozlutuje plytke i sprobuje wszystkie styki przeczyscic moze ruszy. W wolnej chwili dorzuce fotki z wnetrza. Ostatnio czytajac recenzje szczoteczek xiaomi w komentarzach ktos napisal o takiej samej przypadlosci jak moja wiec widac nie tylko u mnie problem wystapil. Zreszta mowia o philipsach ze tez puszczaja wode a jakby nie patrzec soocare/soocas zerzniete zywcem z philipsa
  5. a u mnie niestety smutna wiadomosc po roku i 3 miesiacach soocare x3 wyzionela ducha. poczatkowo zacinal sie przycisk wlaczania. Trzeba bylo go wcisnac kilkukrotnie, przestala sie swiecic pierwsza ikonka trybu szczotkowania. Teraz w ogole szczoteczki nie da sie uruchomic. cos czytalem o philipsach ze sa tak skonstruowana ze niewielka ilosc wody dostaje sie do srodka i sprzet rdzewieje. moze tu jest podobnie? jakies pomysly co z tym zrobic? jakis pomysl jak dostac sie do srodka? moze wystarczy cos przeczyscic i bedzie smigac?
  6. No wlasnie przez dlugi okres byl za 199 a teraz 245 wiec roznica jest, no coz poczekam jeszcze moze sie cos trafi
  7. Ma ktos jakies info czy i ewentualnie kiedy bedzie mi5 w gearbest za 199usd?
  8. a jest jeszcze jakas roznica czy tylko przycisk?
  9. przeciez szczoteczka zapamietuje ostatnio wybrany tryb.
  10. ale juz wyglad niezbyt atrakcyjny
  11. na pewno czysci lepiej niz tradycyjna. kwestia czy lepiej niz rotacyjno-pulsacyjna czy jakos tak (oral-b) szczerze powiedziawszy to te bajery w aplikacji to mi i tak niepotrzebne, uzyje 2x zeby zobaczyc jak to wyglada i byloaby na tyle. przekonuje mnie wlasnie ten dokladny wskaznik naladowania baterii i 28 dni pracy na aku. oral-b 7 dni i wskaznik na zasadzie albo naladowana albo wyczerpana, bynajmniej w tych szczoteczkach w porownywalnych pieniadzach. ehh zawsze ciezko podjac decyzje majac wybor hehe
  12. i jak tam dalsze uzytkowanie szczoteczki? kupilem ostatnio na dobrej promocji wysoki model oral-b ale nadal mnie korci ta szczotka xiaomi
  13. a te trzy diody na dole szczoteczki to pokazuja stan naladowania czy co?