kamil23 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 ACID a czy Ty skoro im wyjaśniłeś? to odblokują nam ? czy maja to daleko w d ?
wojtekvtec Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 2 minuty temu, kamil23 napisał: ACID a czy Ty skoro im wyjaśniłeś? to odblokują nam ? czy maja to daleko w d ? Też bym chciał wiedzieć, ponieważ mamy odmowę i nie wiem co teraz zrobić nic się już nie da ? może jakieś rady co w takiej sytuacji zrobić ?
kamil23 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 no ja mam takie coś ze korzystanie z usług może zwiekszyc szanse na ofblokowanie i zadnego sms nie było
kodens79 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Hej. Jako że to mój pierwszy post na forum: chciałbym się uprzejmie z Wami przywitać! Na wstępie zaznaczę, że przeczytałem ten wątek (i kilka innych) dość dokładnie, i to dwukrotnie: wpierw na sucho, a drugi raz jak już trzymałem mojego Redmi Note 3 w dłoni. Podobnie jak koledzy z kilku ostatnich postów napotkałem problem już na etapie zgłoszenia się na stronie http://www.miui.com/unlock/ . Strona wygląda inaczej niż w pierwszym poście z tutorialem JoHnNy08PL (zielone barwy), ale generalnie po wypełnieniu imienia, numeru telefonu i wprowadzeniu sugerowanego powodu zgłoszenia i przejściu do strony z generowanym kodem smsowym i wpisaniu go system nie chce przyjąć zgłoszenia. Spodziewam się raczej potwierdzenia, coś na wzór tego co na screenshotach zaprezentował ktoś na 25 stronie tego wątku (potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia), ale zamiast tego wyskakuje komunikat modalny przeglądarki (używam chrome) z tekstem jak dwóch wspominanych kolegów na tej stronie. Koledzy tłumaczą to jako problem z IP. U mnie to wygląda tak jak na załączonym obrazku. Niestety pomocy z Live chata Xiaomi nie otrzymałem, sugerują poszukiwanie rozwiązania na forum, wspomniali tylko lekko kulawym angielskim, że jest to opcja dla Chin (mam nadzieję, że ja źle zrozumiałem, a rozmówca źle się wysłowił i nic takiego nie wprowadzono). Czy ktoś obszedł ten problem? Powoli przestaje to być śmieszne ze strony Xiaomi... pozdrawiam, Krzysiek Daleko nie trzeba szukać oryginalny temat na forum Xiaomi http://en.miui.com/thread-214146-1-1.html lub na naszym forum Mi wyskoczylo to samo .I już sam nie wiem co mam z tym wszystkim robić Chyba oddam do jakiegoś fachowca bo zaczynam się z tym wszystkim tracic.A mój Windows 10 co chwilę ma jakiś problem Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Jacekkonto Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Czy procedura wg. poniższego linka nie zmieni preloadera na odblokowanego? http://en.miui.com/thread-193681-1-1.html Edytowane 26 Stycznia 2016 przez Jacekkonto
wojtekvtec Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Jacekkonto a czy to jest temat o romie ? nie siej zamieszania, inni chcą rozwiązać swoje problemy ale dzięki takim jak ty to się tylko utrudnia
Jacekkonto Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) 5 minut temu, wojtekvtec napisał: Jacekkonto a czy to jest temat o romie ? nie siej zamieszania, inni chcą rozwiązać swoje problemy ale dzięki takim jak ty to się tylko utrudnia Temat jest o odblokowaniu bootloadera. Jeżeli jest inna metoda niż zawarta na początku tematu (i dodatkowo niedziałająca obecnie) to próbuję ją znaleźć. W innym wypadku temat można zamknąć i czekać na zmiany w polityce Xiaomi lub pozostawić opis metody polegającej na zmianie IP na Chiński. Edytowane 26 Stycznia 2016 przez Jacekkonto
wojtekvtec Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Ja próbowałem vpn i proxy i na każdym ciągle to samo Czerwony krzyżyk i chiński napis (odmowa jakaś) I nic mi nie dają zmiany IP ):
Smigoll Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 您删除了保存的短信,若想恢复,可使用浏览器登录网页版云服务i.mi.com, 进入[短信]模块,使用回收站功能,安全恢复删除的短信。 具体操作方法,请点击查看详情。 O co chodzi Wyklepane z mojego Xiaomi Redmi Note 3 3/32
miczkins Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 No bez jaj z takim lenistwem. translate.google.com 3
kamil23 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 miałem też próbować ze zmianą ip ale skoro to nic nie daje to pozostaje czekać na sms... a może jednak... zgłoszenie udało mi się złożyć niby z tego poradnika ale miałem wpisane to co wszyscy
Jacekkonto Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Widzę, że nie brakuje upartych. Jeżeli ktoś wysłał zgłoszenie przed 22.01 to mogło mu się udać ale i tak nie dostanie pozwolenia. Szczególnie jak skopiował wszystko wg. poradnika. Sam dostałem pozwolenie, sms'a i nawet program unlock ale dokładnie 22.01 zostało ono cofnięte i tyle. Jeżeli komuś po tej dacie udało się wysłać choćby zgłoszenie (bez zmiany IP), to proszę o sprostowanie bo w innym wypadku nie ma sensu dalsza dyskusja o jakimś zgłaszaniu i SMS'ie z Xiaomi
kamil23 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 12 minut temu, Smigoll napisał: Możesz usunąć zapisaną wiadomość, jeśli chcesz przywrócić, możesz zalogować się za pomocą internetową wersję przeglądarki i.mi.com usług cloud, Wprowadź [SMS] moduł, należy użyć funkcji Kosza, bezpieczne do odzyskiwania skasowanych wiadomości. Specyficzne metody działania, kliknij przycisk Wyświetl szczegóły. O co chodzi Wyklepane z mojego Xiaomi Redmi Note 3 3/32 dokładnie takiego samego smsa dostałem parę dni temu. nie wiem też o co chodzi ....
Smigoll Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 No bez jaj z takim lenistwem. translate.google.com Patrzyłem tylko coś mi ciulowo przetłumaczyło i nie zrozuniałem :/ Wyklepane z mojego Xiaomi Redmi Note 3 3/32
mrosi Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 5 minut temu, Smigoll napisał: Patrzyłem tylko coś mi ch*jowo przetłumaczyło i nie zrozuniałem :/ Wyklepane z mojego Xiaomi Redmi Note 3 3/32 Bez wulgaryzmów proszę. Znaczki w słowie nie zmieniają jego znaczenia...
piotras81 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Chyba coś ruszyło, dzisiaj wysłałem zgłoszenie z drugiego konta i zostało zatwierdzone... jak na tą chwilę brak czerwonego komunikatu. Pytanie tylko czy będę miał możliwość odblokowania, bo zgłoszenie wysłałem z innego konta nie powiązanego z RN3 tylko z Mi4... Czy ktoś już czegoś takiego próbował...
wojtekvtec Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 12 minut temu, piotras81 napisał: Chyba coś ruszyło, dzisiaj wysłałem zgłoszenie z drugiego konta i zostało zatwierdzone... jak na tą chwilę brak czerwonego komunikatu. Pytanie tylko czy będę miał możliwość odblokowania, bo zgłoszenie wysłałem z innego konta nie powiązanego z RN3 tylko z Mi4... Czy ktoś już czegoś takiego próbował... A mam takie pytanie. Wiem że by założyć drugie konto muszę podać nowy numer telefonu ? I może ktoś wie czy można usunąć stare konto, bo ja mam abonament to nie mogę sobie od tak porzucić numeru.
Jacobi Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 14 minut temu, wojtekvtec napisał: A mam takie pytanie. Wiem że by założyć drugie konto muszę podać nowy numer telefonu ? I może ktoś wie czy można usunąć stare konto, bo ja mam abonament to nie mogę sobie od tak porzucić numeru. Najprościej to kup nowy starter. Nowy numer wpisz(zamień) w starym koncie. Utwórz nowe konto z numerem abonamentowym. 3
karsto1982 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 potwierdzam ze mi rowniez udalo sie wyslac zgloszenie i wszystko bylo na zielono.Teraz zobaczymy czy i kiedy dostane smsa z informacja o odblokowaniu.Jednak moze tez byc u mnie problem bo nie moglem wpisac nazwy uzytkownika z forum "karsto1982" i wpisalem tylko "karol" oczywiscie po chinsku.Formularz nie przyjmowal polskich znakow i cyfr. Zobaczymy
rubson Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 45 minut temu, piotras81 napisał: Chyba coś ruszyło, dzisiaj wysłałem zgłoszenie z drugiego konta i zostało zatwierdzone... jak na tą chwilę brak czerwonego komunikatu. Pytanie tylko czy będę miał możliwość odblokowania, bo zgłoszenie wysłałem z innego konta nie powiązanego z RN3 tylko z Mi4... Czy ktoś już czegoś takiego próbował... Odpisałem Ci w innym wątku na to samo pytanie, bo pomyślałem że nie przeczytałeś tego wątku tutaj. Ale teraz powinieneś się wstydzić, ponieważ udzielasz się, nie czytając uprzednich wpisów, gdzie została poruszona kwestia nad którą się zastanawiasz.
Piotr.ben Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Wniosek został przesłany Chyba będzie dobrze Mam teraz dobry soft od chinola W pełni pl z rootem Ale to nie miuipl Edytowane 26 Stycznia 2016 przez Piotr.ben
seba2000 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) Jako, że mój pierwszy post tutaj: Witajcie!:) Śledzę temat od samego początku, swoje zgłoszenie wysłałem 15.01 - oczywiście brak odpowiedzi (sms-a). Zauważyłem 2 rzeczy (być może ważne, ale nikt chyba o nich jeszcze nie wspomniał): 1. Od kilku dni (standardowo, jak wszyscy) dostawałem komunikat o odmowie odblokowania (czerwony krzyżyk). Co dziwne (co zauważyłem) komunikat pojawiał się od razu po przejściu na stronę http://www.miui.com/unlock/ i kliknięciu na przycisk na niebieskim tle - bez żadnego logowania. Obojętnie czy byłem zalogowany czy nie, nawet założyłem nowe konto i po zalogowaniu na nie też od razu miałem komunikat o odmowie (nawet bez wysłania formularza). Okazało się, że problemem była przeglądarka (Firefox) - próba wykonana na Internet Explorerze (na nowym koncie) zaowocowała pozytywnym wysłaniem formularza (przy okazji formularz jest już przetłumaczony na angielski i przyjmuje "nasz" alfabet i angielską motywację prośby o odblokowanie). 2. Drugą sprawą, która może być istotna (lecz nie musi - to tylko moje przypuszczenia) jest to, że jak ktoś posiada 2 karty SIM (pewnie wielu z nas), np. karta SIM1 z nr xxx i karta SIM2 z nr yyy to: po założeniu konta XIAOMI i podaniu nr odzyskiwania jako yyy (czyli 2 karta SIM) to po wejściu w Menu->Konto Xiaomi->Moje urządzenia widać: Redmi i numer telefonu xxx (czyli z SIM1). Może to również jest jakimś problemem dla XIAOMI (pamiętajcie, że wszystkie kody weryfikacyjne, itd.) przychodzą na nr który podaliśmy w opcjach konta (w moim wypadku yyy) natomiast jako zarejestrowane urządzenie mamy nr telefonu xxx. Teraz mam założone nowe konto, nr telefonu podany do odzyskiwania zbieżny z nr w menu (czyli nr karty SIM1), zgłoszenie wysłane i czekam:) Edytowane 27 Stycznia 2016 przez seba2000
Jacekkonto Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 19 minut temu, seba2000 napisał: Jako, że mój pierwszy post tutaj: Witajcie!:) Śledzę temat od samego początku, swoje zgłoszenie wysłałem 15.01 - oczywiście brak odpowiedzi (sms-a). ... Dzięki za pomoc. Na innym komputerze, numerze telefonu i koncie xiaomi podanie działa. Zobaczymy tylko jaki będzie efekt końcowy ...
dark695 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) 2-ga odmowa mam dość takiej partyzantki Jaja se robią żółtki z nas Quote Apply for unlocking permissions Sorry, your application has been rejected. The more active your Mi Account is, the more likely your application will get approved. Pozostaje co jakiś czas flash Edytowane 27 Stycznia 2016 przez dark695
Jacobi Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Trzy konta, trzy różne numery telefonów, trzy wnioski złożone w różnych dniach od 11.01.2016 do 17.01.2016. Dzisiaj trzy takie same odmowy. Buahhahaa!!! Nie poddaje się, próbuje dalej. Skośne mają tupet. 1
Addamas Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Xiaomi przejedzie się na takich praktykach... Oj przejedzie gdy wyjdzie Mi5 Xiaomi Mi2S with sMIUI
Robert_Www Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Czy masz na koncie security na poziomie 100%? W jednym z przewodniku było wskazane aby uzupełnić profil do 100. Wysłane z mojego MI NOTE LTE przy użyciu Tapatalka
klotz Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 konto na 100 % nic nie wnosi nowego ten sam efekt z mojej strony to na obecna chwile na 100% ostatni tel tej marki podejscie do klienta jest najgorsze z jakim sie spodkalem do tej pory
Jacobi Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 @Robert_Www Oczywiście trzy Mi Account są zweryfikowane. Mają 100% secured. Jestem zarejestrowany na en.miui.com/forum. Ale cóż... niezbadane są płaty mózgowe majfrendów. Komunistyczna Partia Chin mówi szlaban na bootloader. I Xiaomi posłusznie wykonuje polecenia.
Jacekkonto Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) Po powrocie do domu na obu kontach mam blokadę (choć nie dostałem sms). Generalnie jest jakiś kłopot z komputerem lub adresem IP PS. Sprawdziłem na 3 kompie - wszystko zależy od komputera. Konto stare ma nadal blokadę ale nowe czeka na decyzję (status jak na 2 komputerze). Na starym PC, gdzie składałem wniosek pierwszy oba konta są zablokowane, pomimo zmiany przeglądarki. Edytowane 27 Stycznia 2016 przez Jacekkonto
kamil23 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 na explorer mogłem normalnie złożyć następne zgłoszenie na inny numer... co ciekawsze w google chrome w tym samym czasie wyswietla się taki komunikat....
JDStar Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Też mam rejected... na chrome i firefoxie. Da radę złożyć drugi wniosek z tego samego konta, czy trzeba cyrki robić z kolejnych kont?
Jacekkonto Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Ja musiałem składać z drugiego konta.
kamil23 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 trzeba robić z innych kont... ale co dziwne na explorerze normalnie pokazuje mi ze trzeba czekać na sms a jak zaloguje się drugim kontem na chrome to wywala ze odrzucone... normalnie masakra jakaś...
kamil23 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 i jeszczee... na 1 koncie jak zaloguje się przez explorer to nie pokazuje krzyzyka czerwonego tylko ze wniosek złozony prosze czekać na sms.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się