Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ogólnie jak pisałem w swojej opinii sklep do obsługi klienta podchodzi na zasadzie przyszedł to poczeka. Jeśli chodzi o status zamówienia to można go olać, ja miałem po 3 dniach jako zrealizowany a potem telefon, ze dostawa nie dojechała i muszę poczekać parę dni jeszcze. Ba dostałem nawet nr przesyłki kurierskiej :)

Ogólnie telefony dwa które zamówiłem dostałem, oba oryginały zarejestrowane na xiaomi i wszystko działa ok. Oprogramowanie oficjalne PL MIUI. Pod tym względem wszystko jest w porządku.

Uważam, jednak, że ten sklep nie jest aż tak tani aby pozwolić sobie na takie podejście i krótko pohandluje słuchawkami xiaomi na skalę większą niż region. Jeśli ktoś by mnie zapytał, czy bym kupił jeszcze raz to bym się bardzo zastanowił, a na pewno bym pisał czy mają od ręki i na pewno bym brał za pobraniem. Dojdzie nie dojdzie nie robi różnicy.

Co do baterii to rzeczywiście obie rozładowane na maxa, ale trzymają po 3 dni u mnie,a daje im w kość porządnie więc na pewno bateria jest ok w porównaniu z topowymi flagowcami.

Posted

Zdecydowanie nie polecam.

Towar był dostępny (status w sklepie), czekam 2 tygodnie brak informacji po mailu łaskawie po 3 dniach się odezwali, że jednak nie mają. Czekam kolejne 2 tyg czy zwrot pieniędzy. Poprosił o zwrot pieniędzy. Minęły kolejne 2 tygodnie zwrotu nie ma. Telefon kontaktowy nie odpowiada (poczta głosowa jest przepełniona). Napisałem maila brak odzewu.

Kolejna firma sprzedająca powietrze, a stany magazynowe to jedna wielka ściema.

Unikać jak ognia.

Posted
Działa, tylko woła o prąd. Na pierwszy rzut oka wszystko gra. Pod wieczór usiądę i sprawdzę wszystko dokładnie.

Bateria była zaklejona taśmą?

Posted

Z powodu pomyłki przy pakowaniu przez chwile miałem w domu dwa telefony Mi4, 2 i 3 GB RAM. No więc jeśli chodzi o baterie, to w jednym Mi4 była naładowana na 67% z tego co pamiętam, w drugim już tylko 6%.

A co do telefonów, to obydwa idealnie wykonane były, obydwa śmigały jak trzeba, w obydwu bateria schodziła bardzo powoli. Jeśli chodzi o sprzęt to jedyne zastrzeżenie jakie mam to to że w moim modelu klawisz wstecz świeci nieco słabiej od menu i home. Ale co dziwne, ten słabszy przycisk u mnie świeci tak samo jak wszystkie trzy przyciski w drugim egzemplarzu, więc nie wiem czy u mnie to jeden świeci za słabo czy dwa za mocno :P Oddałbym to na gwarancję, ale biorąc pod uwagę kontakt ze sklepem wolę nie ryzykować miesięcznego okresu bez fona, bo zżyłem się z nim jak 40 latek z nastoletnią kochanką.

Ogólnie sam w sobie telefon bomba, egzemplarz z tego sklepu również w pełni sprawny, więc o ile do kontaktu i wysyłki można się przyczepić, to już do samego telefonu nie ma o co.

Posted (edited)

I udało się. Dziś popołudniu trafił w końcu do Paczkomatu mój pierwszy w życiu Xiaomi, model Redmi 3. Jeśli chodzi o przesyłkę, spakowana była w kopertę bąbelkową (brak uszkodzeń), w środku było zamawiane też szkło hartowane i na szczęście było wzmocnione / chronione sztywnym kartonem, aby nie pękło. Jeśli chodzi o sam telefon - bomba, telefon nowy, oryginalnie z zabezpieczeniami (folie ochronne, itp.),nie ma też żadnych widocznych uszkodzeń czy niedoróbek. Słuchawka jednak wyładowana do 0%. Pierwsze wrażenia szok, jestem naprawdę bardzo pozytywnie zaskoczony. Cały czas go rozpracowuje, wszystko działa jak należy. Jeśli chodzi o sklep - szkoda, że wszystko tak się przesunęło w czasie, bo zostaje niestety niesmak, a podejrzewam, że nieraz w rodzinie ktoś będzie jeszcze zamawiał. Więc następne zamówienia pójdą albo u konkurencji albo w tym sklepie, ale tylko i wyłącznie za pobraniem. Zobaczymy. :)

Edited by Krisu
Posted

Ja też dziś dostałem Redmi 3 i o dziwo bateria była naładowana na 50%. Wszystko w jak najlepszym porządku tylko ten brak kontaktu, no bo w sumie z wysyłką spóźnili się tylko 1 dzień roboczy. Powtórzę pewnie przedmówców: sklep jest dość tani jak na sklepy w Polsce, ale na drugi raz kupiłbym w Chinach ze względu na kompletny brak kontaktu.

Posted

Z ciekawości napisałem do sklepu z innego konta mailowego, wyraziłem zainteresowanie kupnem, z zapytaniem o stan jakiegośtam telefonu w magazynie...

Na to zapytanie dostałem odpowiedź w 24h

Na zgłoszenie reklamacji brak odpowiedzi od tygodnia...

Wnioski wyciągnijcie sami :)

 

  • Like 5
Posted

Telefon Xiaomi Redmi Note 2 zamówiłem 31 marca. Przyszedł dzisiaj , pierwsze co mnie zdziwiło to fakt, że telefon był już włączony, a bateria prawie rozładowana. Wersja MIUI 7.3 . Telefon sprawdzałem na http://www.mi.com/verify/   This security codes been queried 1 times ! więc chyba oryginalny. Jednak najbardziej zdziwił mnie brak paragonu, co wyklucza oddanie go na gwarancje. Proszę o radę co mam zrobić ?

Posted (edited)
1 godzinę temu, Czajuś napisał:

Telefon Xiaomi Redmi Note 2 zamówiłem 31 marca. Przyszedł dzisiaj , pierwsze co mnie zdziwiło to fakt, że telefon był już włączony, a bateria prawie rozładowana. Wersja MIUI 7.3 . Telefon sprawdzałem na http://www.mi.com/verify/   This security codes been queried 1 times ! więc chyba oryginalny. Jednak najbardziej zdziwił mnie brak paragonu, co wyklucza oddanie go na gwarancje. Proszę o radę co mam zrobić ?

Oni wysyłają fakturę na maila. Wszystko jest OK.

Edited by Hexia
  • Like 1
Posted (edited)

Mi4 z tego sklepu właśnie do mnie przyszedł. Czas realizacji to 4 dni. Pudełko wrzucone do koperty bąbelkowej (wystarczające zabezpieczenie).

W załączniku wstawiam zdjęcia - wszystko wydaje się być w porządku. Wygląda na to, że się poprawili, chociaż kontakt nadal kuleje.

Orientuje się ktoś jak wygląda kwestia zabezpieczeń przed "chińskim ota"? Bo tego się obawiam.

 

1.jpg

2.jpg

 

3.jpg

Edited by Hexia
Posted

Ja również kupiłem z tego sklepu redmi note 3 i czas realizacji w moim przypadku to 3 dni. Fakt kontakt jest ciężki, ale za którymś razem udało mi się do nich dodzwonić :) telefon wygląda legalnie, wszystko jest jak być powinno. Zainstalowany MIUIPolska i appki Google. Powinni jeszcze jakoś inaczej pakować towar bo koperta to nie jest najlepsza ochrona podczas transportu a kurierzy bywają różni ;)

Posted
39 minut temu, Winter napisał:

Ja również kupiłem z tego sklepu redmi note 3 i czas realizacji w moim przypadku to 3 dni. Fakt kontakt jest ciężki, ale za którymś razem udało mi się do nich dodzwonić :) telefon wygląda legalnie, wszystko jest jak być powinno. Zainstalowany MIUIPolska i appki Google. Powinni jeszcze jakoś inaczej pakować towar bo koperta to nie jest najlepsza ochrona podczas transportu a kurierzy bywają różni ;)

Akurat przy pudłach Xiaomi, koperta bombelkowa jest wystarczającym zabezpieczeniem, te kartony są praktycznie nie do zdarcia xD 

Posted (edited)

To fakt karton jest bardzo gruby :) ale lepiej dmuchać na zimne.

Edited by Winter
Posted
Dnia 4.04.2016 o 14:00, Krisu napisał:

Też trochę dziwne, że telefony są rozładowane na maksa właściwie.

O ile pamięam, to ja z Technosa też miałem rozładowany.

Posted (edited)

Ja sklep polecam wszystko sprawnie, co prawda nie wiem jak z kontaktem do sprzedającego ale cena urządzeń i czas realizacji na "+"

Edited by KrissW
Posted
Dnia 22.02.2016 o 13:33, marceleqs napisał:

 korzystałem z programu ochrony kupujących allegro na nie mała kwotę i udało się bez problemu. Mało tego. Przelew robiłem z prywatnego konta na prywatne konto. Allegro chroni kupujących na ich serwisie, metoda płatności jest dowolna o ile ma się potwierdzenie. Jako że przelew był elektroniczny wystarczył pdf z potwierdzeniem.

Pozdrawiam.

A ja mam negatywne doświadczenia z tym programem. Zakupilem uzywane urzadzenie wielofunkcyjne Brothera. Gdy paczka przyszla produkt okazal sie uszkodzony w srodku. Zalozylem spor na allegro i zlozylem reklamacje w firmie kurierskiej (kurier zostawil paczke w recepcji). Reklamacja w firmie kurierskiej odrzucona (z reszta po uszkodzeniach wewn. drukarki nie dziwie sie im), a sprzedawca nie zamierzal zwrocic kasy. W koncu po odeslaniu towaru kase zwrocil, spor na allegro dobil do 30dni i sam sie zakonczyl w trakcie jego rozstrzygania, a zapytan ze strony allegro bylo 0 (zero).

Posted
A ja mam negatywne doświadczenia z tym programem. Zakupilem uzywane urzadzenie wielofunkcyjne Brothera. Gdy paczka przyszla produkt okazal sie uszkodzony w srodku. Zalozylem spor na allegro i zlozylem reklamacje w firmie kurierskiej (kurier zostawil paczke w recepcji). Reklamacja w firmie kurierskiej odrzucona (z reszta po uszkodzeniach wewn. drukarki nie dziwie sie im), a sprzedawca nie zamierzal zwrocic kasy. W koncu po odeslaniu towaru kase zwrocil, spor na allegro dobil do 30dni i sam sie zakonczyl w trakcie jego rozstrzygania, a zapytan ze strony allegro bylo 0 (zero).

Bo allegro ma w d*pie bezpieczeństwo kupującego dla nich liczy się prowizja. Powinni uczyć się od Chińczyków jak dba się o klienta. Oczywiście mam na myśli aliexpress

Wysłane z mojego Redmi Note 2

Posted
A ja mam negatywne doświadczenia z tym programem. Zakupilem uzywane urzadzenie wielofunkcyjne Brothera. Gdy paczka przyszla produkt okazal sie uszkodzony w srodku. Zalozylem spor na allegro i zlozylem reklamacje w firmie kurierskiej (kurier zostawil paczke w recepcji). Reklamacja w firmie kurierskiej odrzucona (z reszta po uszkodzeniach wewn. drukarki nie dziwie sie im), a sprzedawca nie zamierzal zwrocic kasy. W koncu po odeslaniu towaru kase zwrocil, spor na allegro dobil do 30dni i sam sie zakonczyl w trakcie jego rozstrzygania, a zapytan ze strony allegro bylo 0 (zero).

Ale Ty mylisz fakty. Spór to nie program ochrony kupujących. Najpierw doczytaj o czym mowa.

Posted
12 godzin temu, baku1991 napisał:

Ale Ty mylisz fakty. Spór to nie program ochrony kupujących. Najpierw doczytaj o czym mowa.

A faktycznie ;) Przepraszam.

Mimo tego nie bylem zadowolony z przebiegu sporu.

Posted

Witam. Jestem nowy na forum. Chcę kupic MI4C i od paru dni przeglądam neta w poszukiwaniu informacji. Powie mi ktoś jak jest dokladnie z tą gwarancją? U tego sprzedawcy na aukcji pisze 24 miesiące, zaś u sprzedawcy "pytono" który na forum jest chwalony w aukcji jest mowa o 12 miesiącach gwarancji. Jest mi wstanie wytłumaczyć na czym ta różnica polega (oczywiście oprócz tego że jeden daje 24 msc a drugi 12 msc :P) bo widzę, że satnet jest w ogniu krytyki a tylko ta dłuższa gwarancja mnie zastanawia. Pozdro

Posted
23 minuty temu, qba405 napisał:

Witam. Jestem nowy na forum. Chcę kupic MI4C i od paru dni przeglądam neta w poszukiwaniu informacji. Powie mi ktoś jak jest dokladnie z tą gwarancją? U tego sprzedawcy na aukcji pisze 24 miesiące, zaś u sprzedawcy "pytono" który na forum jest chwalony w aukcji jest mowa o 12 miesiącach gwarancji. Jest mi wstanie wytłumaczyć na czym ta różnica polega (oczywiście oprócz tego że jeden daje 24 msc a drugi 12 msc :P) bo widzę, że satnet jest w ogniu krytyki a tylko ta dłuższa gwarancja mnie zastanawia. Pozdro

Producent daje 12msc więc i sprzedawca 12, gdzieś ktoś pisał, że w UE jest wymóg 24msc gwarancji, ale z tego co patrze po sklepach, to 12msc nie jest niczym dziwnym i niezgodnym z prawem. Ja bym się bardziej bał kontaktu z SatNet niż braku tych 12msc xD

Posted

Oprocz dlugosci gwarancji wazne jest tez to co ta gwarancja obejmuje ;) Mi SATNET wyslal regulamin gwarancji, nigdzie nie dostepny na stronie, w ktorej pisza czego nie uwzględniają. Jak będzie zapotrzebowanie to moge zeskanowac i wrzucic te kartke z domu. Ale w skrocie to umywaja rece od wszystkiego ;) co moze przydarzyc sie w normalnym uzytkowaniu.

Posted

Producent daje 12msc więc i sprzedawca 12, gdzieś ktoś pisał, że w UE jest wymóg 24msc gwarancji, ale z tego co patrze po sklepach, to 12msc nie jest niczym dziwnym i niezgodnym z prawem. Ja bym się bardziej bał kontaktu z SatNet niż braku tych 12msc xD

Nie mylcie gwarancji z rękojmia. A swoją drogą przekonałem się że też polecane xfs w kwestii kontaktu też nie jest święte...

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Posted
1 minutę temu, AndropaX napisał:

Nie mylcie gwarancji z rękojmia. A swoją drogą przekonałem się że też polecane xfs w kwestii kontaktu też nie jest święte...

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Ja nie jestem sprzedawcą, co więcej nie bawię się w rękojmie i tego typu rzeczy, więc dla mnie gwarancja to gwarancja, o rękojmi nie wspominam :D.

XFS ma coś ze skrzynką mailową, większość wiadomości trafia u nich do sekcji SPAM, a tam nie zaglądają, dlatego polecamy ciągle na forum kontakt FB, tam zazwyczaj odpowiadają w 24h :), ale to nie temat, aby poruszać kwestie XFS. Ja Xiaomi.com.pl nie polecam i dopóki nie zaczną czegoś zmieniać na lepsze, polecać nie będę, dla mnie prowadzący ten sklep to zwykły "Janusz", dla którego ważne jest, aby mieć kasę tu i teraz, a jak sklep mu walnie za 2/3miechy to sobie założy nowy...

Posted

Przed chwilą do nich dzwoniłem, po około 30 sekundach zglosił się pan i po podaniu przeze mnie numeru zamówienia, powiedział, że dzisiaj odbiera je od nich kurier. No zobaczymy co z tego będzie, jak dostane numer paczki na maila to się odezwę.

  • Like 1
Posted

@krajew4

Możesz podesłać tutaj tą gwarancje ? Zastanawiam się nad kupnem mi4c ale dużo jakichś dziwnych niedomówień. Zresztą nie dziwie się, bo raczej ludzie piszą jak coś jest nie tak, a jak jest wszystko w porządku to mają to gdzieś i nie wystawiają żadnej opinii oprócz Allegro. :) Wydaje mi się po prostu, ze mają za dużo zamówień i robi się przez to straszny młyn..

Posted
Powie mi ktoś jak jest dokladnie z tą gwarancją? U tego sprzedawcy na aukcji pisze 24 miesiące, zaś u sprzedawcy "pytono" który na forum jest chwalony w aukcji jest mowa o 12 miesiącach gwarancji. [..] na czym ta różnica polega (oczywiście oprócz tego że jeden daje 24 msc a drugi 12 msc )

No to może ja Wam powiem jak to jest bo wiele rzeczy mieszacie.

1. Nie mieszamy słowa rekojmia do tematu.

2. Gwarancja w UE jest na 24 miesiące. Dotyczy to wszystkiego chyba że naturalna zgodna eksploatacja wypada krócej.

3. To, co piszą sprzedawcy należy traktować jako ich zdanie.

4. Ich zdanie nie zawsze jest zgodne z prawem i często lubią naginać na swoją korzyść przy czym łamią prawo.

5. To, że sprzedawca kupuje od producenta który daje 12mc gwarancji klienta nie obchodzi. Chcę towar sprzedać to musi klientowi zapewnić 24 miesiące gwarancji. Praktyki typu 6, 12 miesięcy są niezgodne z podstawowym prawem więc nie ma się co rozwodzić.

6. Nawet jeśli ktoś napisze ze gwarancja jest krótsza a jest to towar nowy w sklepie a klient kupi, to w sądzie wygra bo zapis ten nie był zgodny z prawem więc nie może obowiązywać.

7. Cały problem to to, czy będzie nam się chciało szarpać że sprzedawca i na ile będzie skłonny się dogadać przed droga sądowa.

8. Dodatkowo jest prawo które mówi że towar nabyty poza adresem sklepu np wysyłkowo mamy prawo zwrócić w 14dni - o ile nie uszkodzimy go w jakiś sposób który spowoduje dalsze jego odsprzedanie.

Korzystałem z tych praw wiele razy, czasem rzeczy są tak tanie że szkoda zachodu ale jeśli widzicie sens to walczyć! :)

W razie wątpliwości macie darmowo rzeczników praw konsumenta w każdym powiecie :)

Warto znać swoje prawa.

Posted (edited)

Co pkt 2, 5, 6

Czekam az pokarzesz mi te prawa, dokładnie ustawa i artykuł. Bo gwarancja jest umową miedzy kupującym a gwarantem (producent/sklep) i może być (ale nie musi) zapewniona na dowolny okres. Przykład? Wejdz na stronę Saturna i znajdz iPhone'a.

Wiekszośc co opisałeś odnosi się do niezgodnosci towaru z umowa a nie do gwarancji (chyba aktualnie definiowane jako rekojmnia w ustawie o prawach konsumenta). 

Edited by Bohyn
Posted

Sprzedawca nie musi dawać 24msc gwarancji, jeżeli producent takowej nie daje, przykład: Karty graficzne, Asus, MSI, Giga sprzedają wersję OEM, która to ma 12msc gwarancji :). Więc pkt 2 5 i 6 są błędne... 24miesiące jest właśnie rękojmia: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_pl.htm ale kończymy ten temat, przynajmniej tutaj. Jeżeli checie dalej na ten temat dyskutować to wlanijcie sobie temacik w Hyde, albo w zakupach (tam chyba też ujdzie)...

×
×
  • Create New...