Jump to content

syfMIUI na telefonie - jaki bootloader, jak zmienić?

Recommended Posts

Dzień dobry,

Parę lat temu kupiłem córce telefon MI 5X ze znanego warszawskiego sklepu, a teraz chciałem go dać mamie. Jakież było moje zdziwienie kiedy okazało się, że nie można przywrócić telefonu do ustawień fabrycznych, bo po zatwierdzeniu komendy przywróć do ustawień fabrycznych telefon się zrestartował i tyle. Chciałem podłączyć telefon do komputera w trybie fastboot i zainstalować sterowniki eby sprawdzić czy to oxygen, tiffany czy inne cudo ale po ukazaniu się na ekranie obrazka z robotem i podpięciu telefonu do komputera ten po chwili się zrestartował.

Pytanie do Was koledzy/koleżanki - co robię źle?

Chciałbym sprawdzić jaki bootloader mam w tym telefonie i czy dam radę przejść na oficjalny soft, bo jestem laikiem więc może się okazać, że trzeba będzie wysłać telefon do ACIDA.

Oczywiście o ile będzie to miało sens z finansowego punktu widzenia, bo telefon jest wiekowy już.

Dodam tylko że używałem laptopa z WIN10 i oryginalnego kabla dołączonego do telefonu.

Załączam screeny z telefonu i z góry dziękuję za pomoc.

Screenshot_2021-01-10-12-17-41-223_com.android.settings.png

Screenshot_2021-01-10-12-17-09-498_com.android.settings.png

• Kacper Skrzypek changed the title to syfMIUI na telefonie - jaki bootloader, jak zmienić?
57 minut temu, tot napisał:

Pytanie do Was koledzy/koleżanki - co robię źle?

Procesor w laptopie? Na Ryzenach są jakieś problemy z fastbootem, trzeba ogarniać to fixem: Usb3fix.bat

Niemniej wersja którą masz, po krótkim researchu wskazuje, że bootloader jest od Mi A1. https://c.mi.com/thread-1423839-1-0.html

Tytuł wątku został skorygowany.

Orjon, dziękuję za odpowiedź. i skorygowanie tematu.

Nie mam Ryzena, mam Intela Core i5.

Czy ten fix pomoże też w tym przypadku czy jest przeznaczony tylko dla Ryzenów?

3 godziny temu, tot napisał:

czy dam radę przejść na oficjalny soft