Skocz do zawartości

Reset telefonu z włączoną lokalizacją


Dhrider89

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Witam

Telefon kupiłem wczoraj w salonie Play.

Po uruchomieniu nawigacji resetuje się średnio co kilka minut. Niezależnie czy to Waze czy Google Maps.

Jutro oddaję go do salonu. Najgorsze, ze mam jeszcze jeden taki (w innym kolorze, kupiłem 2), jak się okaże że to takie samo chiński g.....o, będzie słabo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam.Mam ten sam problem...zainstalowane MIUI 11.0.6.Telefon pojechał na naprawę gwarancyjną ale wrócił ze statusem"telefon sprawny-nic nie naprawiono"...

Spróbowałem kombinacji z ustawieniem lokalizacji tylko na gps bez wspomagania Googla-póki co telefon nie restartuje się.Może to jest chwilowe rozwiązanie  do momentu aż pojawi się MIUI 12 na redmi note 9pro i problem zniknie?

jeśli u was też zadziała to piszcie :-D

Edytowane przez yacek1969
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mam już zainstalowane 11.0.7.0 i to automatycznie przez aktualizacje.

I w zasadzie na resety niewiele pomaga.

W wątku o resetach z kartą SIM napisałem żeby wyłączyć game turbo. Poszedłem drogą taką jak w komputerach. Czasem jak zrobi się za duże OC na podzespołach, to komputer się restartuje, tu pomyślałem, że może być ten sam problem bo game turbo mimo iż nie działa w danej aplikacji to jednak może coś bruździ próbując np. podkręcać częstotliwość procesora. Póki co 18 godzin spokoju a korzystam normalnie. Cały czas włączona lokalizacja, trochę gierek, różne aplikacje. Zobaczymy.

Edytowane przez LeBomB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem z częstym restartem podczas korzystania z Google Map lub Endomondo. Czasami restartował się po kilometrze a czasami (wejście na Śnieżkę dosłownie co chwilę), telefon pojechał do serwisu CCS i wrócił z opisem telefon sprawny (nic nie zrobili). Wyprawa do lasu z Endomondo i znów co chwilę restart, skarga do CCS i we wtorek (03.11) telefon ponownie jedzie do serwisu. Miałem i obecnie mam kilka telefonów Xiaomi ale takiej kupy za 1300 złotych to nie miałem :(

Trzeba walczyć o swoje, nikt nam za darmo nie dał tych telefonów, nie kombinujcie z ustawieniami, wyłączaniem tego lub tego, telefon ma działać, jeśli nie działa to CCS i tyle w temacie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, MarioLi napisał:

Miałem ten sam problem z częstym restartem podczas korzystania z Google Map lub Endomondo. Czasami restartował się po kilometrze a czasami (wejście na Śnieżkę dosłownie co chwilę), telefon pojechał do serwisu CCS i wrócił z opisem telefon sprawny (nic nie zrobili). Wyprawa do lasu z Endomondo i znów co chwilę restart, skarga do CCS i we wtorek (03.11) telefon ponownie jedzie do serwisu. Miałem i obecnie mam kilka telefonów Xiaomi ale takiej kupy za 1300 złotych to nie miałem :(

Trzeba walczyć o swoje, nikt nam za darmo nie dał tych telefonów, nie kombinujcie z ustawieniami, wyłączaniem tego lub tego, telefon ma działać, jeśli nie działa to CCS i tyle w temacie!

A co jeśli w niektórych przypadkach to wada programowa a nie sprzętowa? Wyślesz do CCS, tam zrobią rozpiździerz z telefonem, odeślą porysowany, pokombinowany, albo inny (już pisali ludzie o tym na forum), a problem dalej będzie występował i w zasadzie musisz tłuc się dalej z serwisem, tylko teraz jeszcze dodatkowo o stan telefonu w jakim go zwrócono.

Jeżeli rozwiązanie problemu to będzie kwestia zmiany jednego lub nawet kilku ustawień, które nie wpłyną na użytkowanie to po co słać do serwisu?

Tym bardziej że jeden z użytkowników napisał tu na forum, że serwis ponoć twierdzi że już potrafi usunąć problem trwale i niezwłocznie. Skoro niezwłocznie, to moim zdaniem znaczy, że nie potrzebują żadnych części zamiennych, czyli problem na 90% jest programowy nie sprzętowy.

Edytowane przez LeBomB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jednym działa dobrze a innym źle to czyja to jest wina? oprogramowania? Co do serwisu i zniszczenia w nim telefonu to jakiś żart? skoro wysyłasz w stanie idealnym to ma w takim samym stanie wrócić bo jeśli coś jest uszkodzona to reklamacja. Xiaomi zrobiło telefon który ma usterki a ja mam kombinować by jakoś to działało, przez takie myślenie jest u nas tak jak jest, serwis ma ludzi gdzieś (oczywiście nie każdy) bo ludzie się dają dymać. Będę tak długo go odsyłał aż w końcu będzie działał jak powinien, w końcu wysyłam na koszt serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
6 godzin temu, MarioLi napisał:

Telefon wraca po raz drugi z serwisu, wymiana płyty głównej oraz wgranie nowego oprogramowania, można? Można! Trzeba walczyć o swoje !!!

Nie wiem, moje problemy ustały po kolejnych aktualizacjach aplikacji systemowych oraz po aktualizacji do MIUI 12. Także w moim przypadku na 99% był to problem software.

Edytowane przez LeBomB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.11.2020 o 18:33, LeBomB napisał:

Nie wiem, moje problemy ustały po kolejnych aktualizacjach aplikacji systemowych oraz po aktualizacji do MIUI 12. Także w moim przypadku na 99% był to problem software.

Jesteś pewien na 100% ? Ja także mam już Miui 12 i myślałem że koniec z restartami, dzisiaj testowałem nawigację i telefon zwiesił się w mało zaludnionym terenie, w lesie (słaby zasięg?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana karty nic nie da bo niby co ma karta do resetowania telefonu. Miałem Miui 11 i kartę z Play i telefon wariował, wymienili mi płytę główną i wgrali niby nowe oprogramowanie i telefon działa idealnie, mam już też Miui 12 i wszystko śmiga jak powinno. To nie software tylko hardware i tu bym szukał przyczyny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupilem dwa telefonu redmi note 9 pro

Ten tesciowej dziala bez problemu.

Z kolei telefon zony sie restartuje. Problem wystepuje chyba tylko gdy nawigacja jest wlaczona.

Przed ostatni restart mial miejsce w piatek o 18, przez weekend nawigacja byla wylaczona, zostala uruchomiona w niedziele wieczorem, restart nastapil w poniedzialek o godzinie 10

Rom 11.0.6

Teraz widze ze jest dostepne MIUI 12.0.1, zainstaluje i zobaczymy

Do tej pory probowalem zmienic slot karty sim i czyscic cache aplikacji Znajdz telefon, ale to najwyrazniej nie pomoglo

 

edit: wczoraj wieczorem pisalem to co wyzej, 

wgralem miui 12, wylaczylem NFC, niestety to nie pomoglo, telefon wlasnie sie zawisil na nawigacji i zrestartowal

kolejne kroki to bedzie factory reset i wymiana karty operatora

 

edit2: karta wymnieniona na nowa, w NIU zajmuje to kilka minut, karta bez pinu, wiec restarty beda mniej odczuwalne

Edytowane przez tobiasz22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.11.2020 o 12:24, MarioLi napisał:

A skąd masz MIUI 12?

Miui 12 dostałem normalnie przez aktualizację systemu w telefonie. Po prostu wyświetliła się opcja aktualizacji i ją zrobiłem.

 

Dnia 21.11.2020 o 21:05, lukxiaomi napisał:

Jesteś pewien na 100% ? Ja także mam już Miui 12 i myślałem że koniec z restartami, dzisiaj testowałem nawigację i telefon zwiesił się w mało zaludnionym terenie, w lesie (słaby zasięg?)

W moim przypadku to na pewno jest problem softwearowy bo resetów nie mam już żadnych. Z NFC korzystam regularnie, z nawigacji dużo, trochę gram i nic się już nie dzieje. 

Nie można jednak zakładać, że tak będzie w każdym przypadku, niewykluczone, że są też i jakieś wadliwe egzemplarze. 

Jedyny problem obecnie jaki mam to Yanosik nie chce działać w tle jak zablokuję ekran.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, pisalem wyzej

teraz chcialbym dodac, ze wymiana karty SIM na nowa rozwiazal problem

telefon wlaczony ponad 90 godzin z lokalizacja uruchomiona i nie ma restartow

btw czas od ostatniego restartu sprawdzicie o ustawienia > o telefonie > pelna specyfikacja > informacje o telefonie > czas dzialania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, napisalem wyzej ze zmiana karty pomogla,

teraz nie jestem tego taki pewien

sprawdzam od kiedy telefon dziala i np teraz widze, ze dziala od 38 minut, wczesniej dzialal okolo 40 godzin, a wczesniej 80 godzin 

czyli mniej wiecej do 40-80 godzin nastepuje reset nawet z nowa karta, aczkolwiek nie jest on zauwazalny z uwagi na brak pinu w karcie

z tego co wiem, to ciagle resetowanie telefonu jest dla niego zle i go niszczy, wiec bede sie staral rozwiazac problem

wiecie moze, czy na MIUI Polska ten problem tez wystepuje? ja jeszcze nie odblokowalem bootloadera i mam oryginalny system

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie płyty głównej w CCS wydaje mi się że mam nowy telefon, zapomniałem o problemach, działa idealnie, nawigacja fantastyczna, zasięg się poprawił, tak jak przyszedł z serwisu tak działa bez restartów i zawieszeń, jestem zadowolony, warto było walczyć o swoje. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.12.2020 o 09:15, matimos napisał:

Hej mi również wymiana karty SIM na nową pomogą. Już nie ma resetów na nawigacji :)

Jednak lipa. Jak wyjechałem za miasto to reset na nawigacji. Kupiłem telefon w euro RTV AGD oddać go im na gwarancję czy rękojmię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dla google maps macie włączoną lokalizację "zawsze"? Trzeba włączyć. Pozostałych aplikacji ww nie używam, ale używam innych związanych z lokalizacją  i od około 28 listopada miałem problemy np. ze sportową aplikacją MapMyFitness, to zamiennik legendarnego Endomondo, którego uśmiercają 31 grudnia. Endomondo miało opcję dla GPS "zawsze" włączony i musiała być włączoną do poprawnego działania. Ta nowa aplikacja nie ma takiej opcji, ale poradziłem sobie z tym (na razie działa) włączając autostart. Testuje 2 dzień i jest ok. Wcześniej wywalała się po około 25-30 minutach. Nie chciała pracować w tle.

Przyjrzyjcie się tym ustawianiom w problemowych aplikacjach. Są w sieci artykuły, że to google na siłę odcina aplikacje od GPS działające np. w tle. I faktycznie były aktualizacje dla googla w tym czasie. Podobno dla naszego dobra żeby ktoś nas nie śledził :( I podobno żadna z aplikacji nie będzie miała możliwości włączenia GPS w opcji "zawsze". Będzie tylko "lokalizacja w trakcie używania". A to oznacza, że wszystko będzie zabijane jeśli nie będzie pracować na pierwszym planie. Oczywiście google i jego mapy mają taką możliwość włączenia "zawsze", bo ich to nie dotyczy. Silny rządzi.

Innym sposobem na działanie aplikacji potrzebującej GPS "zawsze" są pływające okna. To też działa. Sprawdzałem na Mi9TPro, ale to nie sztuka, bo co mi z ekranu wielkości znaczka pocztowego...

Edytowane przez brawo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, brawo napisał:

Czy dla google maps macie włączoną lokalizację "zawsze"? Trzeba włączyć. Pozostałych aplikacji ww nie używam, ale używam innych związanych z lokalizacją  i od około 28 listopada miałem problemy np. ze sportową aplikacją MapMyFitness, to zamiennik legendarnego Endomondo, którego uśmiercają 31 grudnia. Endomondo miało opcję dla GPS "zawsze" włączony i musiała być włączoną do poprawnego działania. Ta nowa aplikacja nie ma takiej opcji, ale poradziłem sobie z tym (na razie działa) włączając autostart. Testuje 2 dzień i jest ok. Wcześniej wywalała się po około 25-30 minutach. Nie chciała pracować w tle.

Przyjrzyjcie się tym ustawianiom w problemowych aplikacjach. Są w sieci artykuły, że to google na siłę odcina aplikacje od GPS działające np. w tle. I faktycznie były aktualizacje dla googla w tym czasie. Podobno dla naszego dobra żeby ktoś nas nie śledził :( I podobno żadna z aplikacji nie będzie miała możliwości włączenia GPS w opcji "zawsze". Będzie tylko "lokalizacja w trakcie używania". A to oznacza, że wszystko będzie zabijane jeśli nie będzie pracować na pierwszym planie. Oczywiście google i jego mapy mają taką możliwość włączenia "zawsze", bo ich to nie dotyczy. Silny rządzi.

Innym sposobem na działanie aplikacji potrzebującej GPS "zawsze" są pływające okna. To też działa. Sprawdzałem na Mi9TPro, ale to nie sztuka, bo co mi z ekranu wielkości znaczka pocztowego...

Na zagranicznych forach kazali zmienić LTE na 3G. Póki co jak miałem LTE to resertowal się co 5min. Zmieniłem na 3G i póki co OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czytając ten temat zastanawiałem się jak sprawdzić czy restarty u mnie nastąpią bo nigdzie nie wyjeżdżałem i nie byłem zmuszony używać nawigacji. 

Postanowiłem wyłącznie uruchomić samą lokalizację i tak, nie wiem po ilu dniach nastąpił pierwszy restart bo się go nie spodziewałem. Telefon wyłączył się w sobotę poraz pierwszy, lokalizacja włączona ciągle. Pomyślałem, że jak nie było mnie w domu to syn przez przypadek zrestartował telefon.

No nic rozpoczynamy testy dalej, telefon uruchomiony ponownie, lokalizacja włączona znowu 24h i niespodzianka, dzisiaj rano wyłączam alarm i widzę magiczne "wprowadź pin" czyli od soboty do dzisiaj a raczej w nocy telefon dokonał restartu.

Karta sim nowa, wyrabiana po zakupie telefonu. Telefon kupiony na promocji w x-kom 13 listopada. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, szablix napisał:

Witam

Czytając ten temat zastanawiałem się jak sprawdzić czy restarty u mnie nastąpią bo nigdzie nie wyjeżdżałem i nie byłem zmuszony używać nawigacji. 

Postanowiłem wyłącznie uruchomić samą lokalizację i tak, nie wiem po ilu dniach nastąpił pierwszy restart bo się go nie spodziewałem. Telefon wyłączył się w sobotę poraz pierwszy, lokalizacja włączona ciągle. Pomyślałem, że jak nie było mnie w domu to syn przez przypadek zrestartował telefon.

No nic rozpoczynamy testy dalej, telefon uruchomiony ponownie, lokalizacja włączona znowu 24h i niespodzianka, dzisiaj rano wyłączam alarm i widzę magiczne "wprowadź pin" czyli od soboty do dzisiaj a raczej w nocy telefon dokonał restartu.

Karta sim nowa, wyrabiana po zakupie telefonu. Telefon kupiony na promocji w x-kom 13 listopada. 

Najlepiej wejdź w google maps i włącz nawigację. Połóż telefon i patrz jak się resetuje. Później włącz tryb sieci 3G. Teraz pewnie masz LTE. I daj znać. U mnie na LTE takie same objawy jak u Ciebie. Telefon zakupiony w sobotę w salonie Orange.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...