adi1 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 (edytowane) Witam. Czy wyświetla się wam lista na głównym ekranie od Amazon Prime w MiBoxS? Edytowane 12 Kwietnia 2021 przez adi1
Davlar Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Witam wszystkich posiadaczy "22-ki". Mój stary chiński box wyzionął ducha i sprawiłem sobie właśnie mi box s. Naczytałem się już o bugach tego sprzętu i trochę mam obawy czy użytkowanie będzie przyjemnością. Pierwszy restart przy oglądaniu ipli już zaliczyłem. I tutaj mam pytanie do zaprawionych w bojach posiadaczy. Box przyjechał z firmware 3302 i woła o update. Czy warto uaktualniać? Czy aktualny soft (poza problemem z montowaniem USB , już doczytałem) sprawia większe problemy niż ten 3302 ? Z góry dzięki.
orte Opublikowano 28 Maja 2021 Opublikowano 28 Maja 2021 r3595 [OTA6 BETA0] dla 22-ABhttps://android.googleapis.com/packages/ota-api/package/5cabec120b0378853b3d89a58c0171ac3e965046.zip 1
12jojko Opublikowano 28 Maja 2021 Opublikowano 28 Maja 2021 Wykrył mi box to uaktualnienie, sprawdziłem i ghosting zniknął, teraz mogę normalnie na nim filmy oglądać ;)
Davlar Opublikowano 31 Maja 2021 Opublikowano 31 Maja 2021 Dziwne, na ostatnim oficjalnym buildzie u mnie już żadnego ghostingu nie ma.
digimen Opublikowano 2 Czerwca 2021 Opublikowano 2 Czerwca 2021 (edytowane) U mnie weszła aktualizacja 3595 (646 MB): 1. Improve system performance 2. Update security patch 3. Fix video ghosting issue Spoiler Edytowane 2 Czerwca 2021 przez digimen
c-4 Opublikowano 7 Czerwca 2021 Opublikowano 7 Czerwca 2021 U mnie też wykrył, pobrał ale weryfikacja nieudana. Co może być przyczyną?
pkonrad Opublikowano 7 Czerwca 2021 Opublikowano 7 Czerwca 2021 U mnie też wykrył, pobrał ale weryfikacja nieudana. Co może być przyczyną?Może zbyt mała ilość miejsca w pamięci Mi Box.
c-4 Opublikowano 7 Czerwca 2021 Opublikowano 7 Czerwca 2021 No właśnie miejsca jest dość sporo wolnego. Zrobię instalkę ręcznie z USB.
Davlar Opublikowano 7 Czerwca 2021 Opublikowano 7 Czerwca 2021 (edytowane) Potwierdzam, build pi.3595. Jakichś większych zmian na razie nie stwierdziłem. Za to zniknął mi kanał "Następne" z home screen, mimo włączenia w opcjach. Edit; Po jakimś czasie kanał Następne wrócił. Edytowane 11 Lipca 2021 przez Davlar Update
Piastun Dago Opublikowano 10 Lipca 2021 Opublikowano 10 Lipca 2021 Działa wam Amazon prime video? U mnie cały czas pojawia się ten komunikat, mimo że internet działa. Swoją drogą to śmieszne, że na pilocie jest dodatkowy przycisk do serwisu z którym są problemy.
heposlaw Opublikowano 4 Października 2021 Opublikowano 4 Października 2021 Witam, proszę o pomoc. Po zasileniu mojego mi box "is 13252" miga mi logo mi Próbowałem już wszystkich kombinacji by wejść w ustawienia resetu ale bez rezultatu. Nawet baterie podminiałem w pilocie. Jest jeszcze jakieś rozwiązanie czy kosz?
Paraglobularna Opublikowano 11 Października 2021 Opublikowano 11 Października 2021 (edytowane) Po wymuszonej aktualizacji po długim czasie poradziłam sobie z większością baboli które wniosła. Niestety pozostała jedna wkur... Mianowicie oglądając YT na słuchawkach podłaczonych przez BT dzwięk przycina się co pol sekundy i trwa to ułamek sekundy ale wkurza niemiłosiernie. Jest tak tylko na YT. Czyszczenie danych apki nie pomogło. Z uwagi na dużą ilość apek, nie robiłam i chciałabym uniknać ustawień fabrycznych. Może wystarczy coś poprzestawiać w jakiejś opcji ? Czy ktoś ma podobnie ? Edytowane 11 Października 2021 przez Paraglobularna
pkonrad Opublikowano 11 Października 2021 Opublikowano 11 Października 2021 Ubij aplikację, włącz ją ponownie i problem rozwiązany.
c-4 Opublikowano 11 Października 2021 Opublikowano 11 Października 2021 Czy ktoś ma wersję 3864? Z anglojęzycznych stron wiem, że została wycofana celem poprawki zgłoszonych bugów. Jednak spora liczba użytkowników chwali płynność i brak zwiech nowego softu. No i ponoć graficznie lepiej. Może się ktoś wypowiedzieć?
Paraglobularna Opublikowano 13 Października 2021 Opublikowano 13 Października 2021 W dniu 11.10.2021 o 19:31, pkonrad napisał: Ubij aplikację, włącz ją ponownie i problem rozwiązany. dzięki podziałało, przynajmniej za pierwszym razem zobacze jak bedzie dalej.
pkonrad Opublikowano 13 Października 2021 Opublikowano 13 Października 2021 dzięki podziałało, przynajmniej za pierwszym razem zobacze jak bedzie dalej.Problem się pojawia po kilku dniach, ale ubicie apki zawsze go rozwiązuje.
Piastun Dago Opublikowano 14 Października 2021 Opublikowano 14 Października 2021 W dniu 10.07.2021 o 22:06, Piastun Dago napisał: Działa wam Amazon prime video? U mnie cały czas pojawia się ten komunikat, mimo że internet działa. Swoją drogą to śmieszne, że na pilocie jest dodatkowy przycisk do serwisu z którym są problemy. Ponawiam pytanie. Cały czas mam taki komunikat. Aplikacja zaktualizowana, pliki tymczasowe wyczyściłem.
pkonrad Opublikowano 14 Października 2021 Opublikowano 14 Października 2021 Ponawiam pytanie. Cały czas mam taki komunikat. Aplikacja zaktualizowana, pliki tymczasowe wyczyściłem.U mnie jest coś takiego. Spróbuję ogarnąć jak wrócę z pracy.
orte Opublikowano 14 Października 2021 Opublikowano 14 Października 2021 Ponawiam pytanie. Cały czas mam taki komunikat. Aplikacja zaktualizowana, pliki tymczasowe wyczyściłem.Miałem kiedyś raz taki problem z inną apką i raz na TV Cube od nich. Pomogło u mnie wypięcie i wpięcie kabla LAN. Inne apki działały normalnie.Tap tap tap on Tapatalk with Mi 10 Pro
pkonrad Opublikowano 14 Października 2021 Opublikowano 14 Października 2021 9 godzin temu, Piastun Dago napisał: Ponawiam pytanie. Cały czas mam taki komunikat. Aplikacja zaktualizowana, pliki tymczasowe wyczyściłem. Wystarczy wyczyścić dane aplikacji, zalogować się ponownie i wszystko działa. W dniu 11.10.2021 o 19:46, c-4 napisał: Czy ktoś ma wersję 3864? Z anglojęzycznych stron wiem, że została wycofana celem poprawki zgłoszonych bugów. Jednak spora liczba użytkowników chwali płynność i brak zwiech nowego softu. No i ponoć graficznie lepiej. Może się ktoś wypowiedzieć? Wgrałem dzisiaj ręcznie z pliku. Jest nowe logo Android TV przy starcie, jak poużywam trochę dłużej i zauważę jakieś zmiany na plus lub minu to napiszę.
pkonrad Opublikowano 14 Października 2021 Opublikowano 14 Października 2021 a skąd pobierałeś 3864?https://android.googleapis.com/packages/ota-api/package/543fef872f1fcd26f3fd3847f2f3f837145a19cb.zip
Piastun Dago Opublikowano 15 Października 2021 Opublikowano 15 Października 2021 19 godzin temu, pkonrad napisał: Wystarczy wyczyścić dane aplikacji, zalogować się ponownie i wszystko działa. U mnie to nie pomaga Będę musiał sprawdzic jakąś inną wersję aplikacji, może to coś zmieni.
pkonrad Opublikowano 15 Października 2021 Opublikowano 15 Października 2021 U mnie to nie pomaga Będę musiał sprawdzic jakąś inną wersję aplikacji, może to coś zmieni.Spróbuj odinstalować aktualizacje aplikacji Prime Video.
bigtoy Opublikowano 16 Października 2021 Opublikowano 16 Października 2021 Taki komunikat pojawia się również przy koncie opłacanym z zagranicy np Turcja lub blokadzie regionalnej
c-4 Opublikowano 19 Października 2021 Opublikowano 19 Października 2021 W dniu 14.10.2021 o 16:06, pkonrad napisał: Wgrałem dzisiaj ręcznie z pliku. Jest nowe logo Android TV przy starcie, jak poużywam trochę dłużej i zauważę jakieś zmiany na plus lub minu to napiszę. I jak wrażenia? Szybciej, wolniej, bez zmian? Jak Netflix?
pkonrad Opublikowano 19 Października 2021 Opublikowano 19 Października 2021 I jak wrażenia? Szybciej, wolniej, bez zmian? Jak Netflix?Przed update box działał dobrze i po również nie zauważyłem zmian. W sumie to działa tak samo jak wcześniej.Wysłane z mojego Mi A3 przy użyciu Tapatalka
pkonrad Opublikowano 23 Października 2021 Opublikowano 23 Października 2021 Nowy update dla Mi Box Sr3933 [RELEASE - BUILT SEP 28 2021] https://android.googleapis.com/packages/ota-api/package/05be380dea3b2891a1fd3df98b138981689239ba.zipChangelog: 1) Improve system performance 2) Update security patch 3) Change boot animationDostał ktoś może OTA?
sebczak Opublikowano 24 Października 2021 Opublikowano 24 Października 2021 Sprawdzałem dziś, mój Mi Box S nie znajduje tej aktualizacji. 1
c-4 Opublikowano 25 Października 2021 Opublikowano 25 Października 2021 (edytowane) U mnie też nie znajdował aktualizacji OTA. Zrobiłem więc ręcznie z USB. 3 razy soft nie chciał się zainstalować. 2 razy przerywało błędem "E1001 failed to update system image". 1 raz w połowie instalacji po prostu się zrestartował i wrócił do ekranu recovery. Za 4 razem po podwójnym wipe zainstalował się poprawnie. Pierwsze uruchomienie trochę trwało. Z rzeczy jakie widzę po ok 6 godzinach użytowania: - szybsze włączanie (nowa animacja android TV) - nie działa opcja "uruchom ponownie". nic sie nie dzieje po potwierdzeniu. - aplikacja PatchWall (to chyba nakładka MI na Android TV) - mniej błędów (przerw) w działaniu Netflixa, - bardzo długa aktualizacja aplikacji w sklepie Play - tzn apki cały czas mają status "Czekam na pobieranie". Wymuszone zamknięcie i ponowne otwarcie nic nie daje. Restert Efekt - nie można zainstalować żadnej apki. Podziałam więcej w ciągu dnia to zobaczę czy uda się jakość zainstalować apki. Może coś aktualizuje w tle i nie pozwala na instalke innych aplikacji. Edit: - zostawiłem włączonego na noc i widocznie zaktualizowało się wszystko co miało. Aplikacje wszystkie up to date i spokojnie można instalować nowe. - uruchom ponownie działa - patchwall nie wiem po co i jak to edytować. Ogólnie działa ok. Bez wodotrysków. Jak dla mnie póki co Netflix działa płynniej i to mnie bardzo cieszy. Edytowane 25 Października 2021 przez c-4
pkonrad Opublikowano 26 Października 2021 Opublikowano 26 Października 2021 Nowy update dla Mi Box Sr3933 [RELEASE - BUILT SEP 28 2021] https://android.googleapis.com/packages/ota-api/package/05be380dea3b2891a1fd3df98b138981689239ba.zipChangelog: 1) Improve system performance 2) Update security patch 3) Change boot animationDostał ktoś może OTA? Update już jest dostępny przez OTA 1
adi1 Opublikowano 28 Października 2021 Opublikowano 28 Października 2021 Witam. Czy w nowej wersji wskoczyło wreszcie Amazon Prime na ekran startowy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się