Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Czy wyświetla się wam lista na głównym ekranie od Amazon Prime w MiBoxS?

Edytowane przez adi1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich posiadaczy "22-ki".

Mój stary chiński box wyzionął ducha i sprawiłem sobie właśnie mi box s.

Naczytałem się już o bugach tego sprzętu i trochę mam obawy czy użytkowanie będzie przyjemnością. Pierwszy restart przy oglądaniu ipli już zaliczyłem.

I  tutaj mam pytanie do zaprawionych w bojach posiadaczy. Box przyjechał z firmware 3302 i woła o update. Czy warto uaktualniać? Czy aktualny soft (poza problemem z montowaniem USB , już doczytałem) sprawia większe problemy niż ten 3302 ?

Z góry dzięki.

 

 

 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

U mnie weszła aktualizacja 3595 (646 MB):

1. Improve system performance

2. Update security patch

3. Fix video ghosting issue

Spoiler

1.thumb.jpg.964b46de89412181113a87f41bd25c1d.jpg2.thumb.jpg.ab202f9e26c669c8ca6906554c92971e.jpg

 

Edytowane przez digimen
Opublikowano (edytowane)

Potwierdzam, build pi.3595. Jakichś większych zmian na razie nie stwierdziłem. Za to zniknął mi kanał "Następne" z home screen, mimo włączenia w opcjach.

 

Edit;

Po jakimś czasie kanał Następne wrócił.

Edytowane przez Davlar
Update
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Działa wam Amazon prime video? U mnie cały czas pojawia się ten komunikat, mimo że internet działa. 

Swoją drogą to śmieszne, że na pilocie jest dodatkowy przycisk do serwisu z którym są problemy.

PXL_20210710_182954020.jpg

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam, proszę o pomoc. 

Po zasileniu mojego mi box "is 13252" miga mi logo mi 

Próbowałem już wszystkich kombinacji by wejść w ustawienia resetu ale bez rezultatu. Nawet baterie podminiałem w pilocie. 

Jest jeszcze jakieś rozwiązanie czy kosz?

Opublikowano (edytowane)

Po wymuszonej aktualizacji po długim czasie poradziłam sobie z większością baboli które wniosła. Niestety pozostała jedna wkur... Mianowicie oglądając YT na słuchawkach podłaczonych przez BT dzwięk przycina się co pol sekundy i trwa to ułamek sekundy ale wkurza niemiłosiernie. Jest tak tylko na YT. Czyszczenie danych apki nie pomogło. Z uwagi na dużą ilość apek, nie robiłam i chciałabym uniknać ustawień fabrycznych. Może wystarczy coś poprzestawiać w jakiejś opcji ? Czy ktoś ma podobnie ?

Edytowane przez Paraglobularna
Opublikowano

Czy ktoś ma wersję 3864?
Z anglojęzycznych stron wiem, że została wycofana celem poprawki zgłoszonych bugów. Jednak spora liczba użytkowników chwali płynność i brak zwiech nowego softu. No i ponoć graficznie lepiej. Może się ktoś wypowiedzieć?

Opublikowano
W dniu 10.07.2021 o 22:06, Piastun Dago napisał:

Działa wam Amazon prime video? U mnie cały czas pojawia się ten komunikat, mimo że internet działa. 

Swoją drogą to śmieszne, że na pilocie jest dodatkowy przycisk do serwisu z którym są problemy.

PXL_20210710_182954020.jpg

Ponawiam pytanie. Cały czas mam taki komunikat.

Aplikacja zaktualizowana, pliki tymczasowe wyczyściłem.

Opublikowano
Ponawiam pytanie. Cały czas mam taki komunikat.
Aplikacja zaktualizowana, pliki tymczasowe wyczyściłem.
U mnie jest coś takiego. Spróbuję ogarnąć jak wrócę z pracy.IMG_20211014_104301_01.jpg
Opublikowano
Ponawiam pytanie. Cały czas mam taki komunikat.
Aplikacja zaktualizowana, pliki tymczasowe wyczyściłem.
Miałem kiedyś raz taki problem z inną apką i raz na TV Cube od nich. Pomogło u mnie wypięcie i wpięcie kabla LAN. Inne apki działały normalnie.

Tap tap tap on Tapatalk with Mi 10 Pro

Opublikowano
9 godzin temu, Piastun Dago napisał:
Ponawiam pytanie. Cały czas mam taki komunikat.
Aplikacja zaktualizowana, pliki tymczasowe wyczyściłem.

Wystarczy wyczyścić dane aplikacji, zalogować się ponownie i wszystko działa.

 

W dniu 11.10.2021 o 19:46, c-4 napisał:
Czy ktoś ma wersję 3864?
Z anglojęzycznych stron wiem, że została wycofana celem poprawki zgłoszonych bugów. Jednak spora liczba użytkowników chwali płynność i brak zwiech nowego softu. No i ponoć graficznie lepiej. Może się ktoś wypowiedzieć?

Wgrałem dzisiaj ręcznie z pliku. Jest nowe logo Android TV przy starcie, jak poużywam trochę dłużej i zauważę jakieś zmiany na plus lub minu to napiszę.

20211014_193315.jpg

 

Opublikowano
19 godzin temu, pkonrad napisał:

Wystarczy wyczyścić dane aplikacji, zalogować się ponownie i wszystko działa.

U mnie to nie pomaga :(

Będę musiał sprawdzic jakąś inną wersję aplikacji, może to coś zmieni.

Opublikowano
U mnie to nie pomaga
Będę musiał sprawdzic jakąś inną wersję aplikacji, może to coś zmieni.
Spróbuj odinstalować aktualizacje aplikacji Prime Video.
Opublikowano
W dniu 14.10.2021 o 16:06, pkonrad napisał:

Wgrałem dzisiaj ręcznie z pliku. Jest nowe logo Android TV przy starcie, jak poużywam trochę dłużej i zauważę jakieś zmiany na plus lub minu to napiszę.

20211014_193315.jpg

 

I jak wrażenia? Szybciej, wolniej, bez zmian? Jak Netflix?

Opublikowano
I jak wrażenia? Szybciej, wolniej, bez zmian? Jak Netflix?
Przed update box działał dobrze i po również nie zauważyłem zmian. W sumie to działa tak samo jak wcześniej.

Wysłane z mojego Mi A3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

U mnie też nie znajdował aktualizacji OTA.

Zrobiłem więc ręcznie z USB. 3 razy soft nie chciał się zainstalować. 2 razy przerywało błędem "E1001 failed to update system image". 1 raz w połowie instalacji po prostu się zrestartował i wrócił do ekranu recovery.

Za 4 razem po podwójnym wipe zainstalował się poprawnie. Pierwsze uruchomienie trochę trwało.

Z rzeczy jakie widzę po ok 6 godzinach użytowania:

- szybsze włączanie (nowa animacja android TV)

- nie działa opcja "uruchom ponownie". nic sie nie dzieje po potwierdzeniu.

- aplikacja PatchWall (to chyba nakładka MI na Android TV)

- mniej błędów (przerw) w działaniu Netflixa,

- bardzo długa aktualizacja aplikacji w sklepie Play - tzn apki cały czas mają status "Czekam na pobieranie". Wymuszone zamknięcie i ponowne otwarcie nic nie daje. Restert Efekt - nie można zainstalować żadnej apki. 

 

Podziałam więcej w ciągu dnia to zobaczę czy uda się jakość zainstalować apki. Może coś aktualizuje w tle i nie pozwala na instalke innych aplikacji.

 

Edit:

- zostawiłem włączonego na noc i widocznie zaktualizowało się wszystko co miało. Aplikacje wszystkie up to date i spokojnie można instalować nowe.

- uruchom ponownie działa

- patchwall nie wiem po co i jak  to edytować.

Ogólnie działa ok. Bez wodotrysków. Jak dla mnie póki co Netflix działa płynniej i to mnie bardzo cieszy.

Edytowane przez c-4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...