urzytkownik ja

Miui V6 Na Redmi 1S

Recommended Posts

Ta klawiatura Xperia która jest laguje jak się szybciej pisze, jest na to jakiś sposób? //z klawiaturą google nie ma tego problemu ale ona po prostu gorzej przewiduje słowa ;/

Edited by KamilDsD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie siedze na cm 12.1 i jest bardzo dobrze i sie zastanawiam, czy jest sens wracac na miui v6. Ma ktos moze porownanie, moze napisac jak v6 dziala?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cm 12.1 pod wzgledem szybkosci dziala lepiej. Miui natomiast super dziala na baterii oraz nie grzeje sie. Na cm12.1 grzal mi sie przy sluchaniu muzyki. Ogolnie dziala dobrze ale czasami jest ladowanie pulpitu i przy obciazeniu potrafi dluzej myslec. Jednak ja zostaje przy miui 6 bo bardziej mi sie podoba.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powrot z cm poprzez full wipe, bez dogrywania gapsa? Jak wroce do domu to sprawdze. ;)

Edited by zbawiec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cm 12.1 pod wzgledem szybkosci dziala lepiej. Miui natomiast super dziala na baterii oraz nie grzeje sie. Na cm12.1 grzal mi sie przy sluchaniu muzyki. Ogolnie dziala dobrze ale czasami jest ladowanie pulpitu i przy obciazeniu potrafi dluzej myslec. Jednak ja zostaje przy miui 6 bo bardziej mi sie podoba.

a jak z glosnioscia dzwonka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powrot z cm poprzez full wipe, bez dogrywania gapsa? Jak wroce do domu to sprawdze. ;)

Jak masz twrp wgranego to zrob sobie backup cm12.1 w razie jak miui Ci sie nie spodoba to wrocisz. Ja tak zrobilem ale mi sie podoba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok wgrałem to u żony i po włączeniu czasem zatrzymuje się mihome i inne aplikacje tak więc myślę że zrobię pełnego wipa. Tylko nie chciałbym wszystkiego stracić tak więc proszę niech ktoś napisze jak to zrobić. Mi się wydaje ze:

Utworze kopie zapasowa w chmurze wszystkiego potem reset do ustawień fabrycznych i jak się zrestartuje i spowrotem się zaloguje do chmury to sam mi już resztę przywróci i pobierze. Mam rację?

Wysłane z mojego HM NOTE 1LTE przy użyciu Tapatalka

Edited by igoor1983

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jak z glosnioscia dzwonka?

Wydaje mi sie ze tak samo jak na miui v5.

Tylko ja proponuje wgrac klawiature google albo swiftkey bo ta z xperi to slabo chodzi.

Edited by tosshi2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miui v6 ma lagi , uzywam juz od rana no i teraz masakra , mam 4 apki... //Zrobię full wipe i jeszcze raz zainstaluje.

Edited by KamilDsD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj wgrałem i jest ok prócz kilku doc uciążliwych (bugów?)

 

Przy restarcie telefonu zawiesza się na boot animacji MiuiPolska, pomaga górny volumin+Power,po kilku próbach telefon staruje do systemu.

Czasem po restarcie nie działają przyciski Menu,Home,Back i blokady ekranu.

Po zawieszce a boot animacji bateria stada ostro, np. z 80% na 35%.

 

Ciekaw jestem czy wynikają z tego iz jest to jeszcze beta czy nakladki MiuiPolska?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u mnie po każdym restarcie jest mihome zatrzymane. Czy jakoś mogę wyczyścić dane tej aplikacji? Gdzie?

Wysłane z mojego HM NOTE 1LTE przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

W skrocie powiem jak sprawa wygląda u mnie :

Przy restarcie zjada ok 30-45% baterii.. Nie mogę przywrócić sms które na v5 miałem i przywracalem wcześniej.. Acid thx za pomoc przy flashowaniu

Wysłane z mojego HM 1S przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i testuje i używam tego v6 i tak:

-system sam w sobie znacznie płynniejszy i "lzejszy"

-nie grzeje sie

-bateria przynajmniej dwa razy lepiej trzyma jak na v5

Ogolnie jest znacznie lepiej ale:

-przeglądarka +Facebook to dalej zamuła

-jak uruchomisz za dużo ram spada od razu do ponizej100mb i wtedy system zaczyna się zamyślać. W porównaniu do takiego cm11 lub pewnie 12 to jednak dalej jest lata świetlne z tyłu. Na pewno ogólnie jest lepiej jak na v5ale jak ktoś jest średnio wymagający albo bardzo wymagający od razu niech to miui oleje i instaluje cm11 lub 12. Zainstalowałem v6 żonie tera ona testuje. Jak będzie się dalej wkurzac jak na v5 to na stałe zainstaluje jej cm bo 1gb to dla miui za mało i tyle.

Wysłane z mojego HM NOTE 1LTE przy użyciu Tapatalka

OK wystarczyło jej 30minut uruchomiła Facebook i menadżer stron Facebook i telefon tak zamulil ze musiałem go zrestartowac. Wieczorem na stałe przychodzę jej na cm - miui na 1gb - nieużywalne

Edit2. Tylko powiedzcie na którego cm przechodzic11czy od razu 12.

Aha i następny minus w v6 to zamulajacy aparat. W v5bylo znacznie plynniej

Ogólnie to dla mnie systemv6 dla mnie chodzi ok dopóki.... Się nie uruchomi Facebooka. A skoro moja zona facebookiem i managerem stron pracuje to musi je wszystko chodzić sprawnie i dlatego żegnam u niej miui

Edited by igoor1983

Share this post


Link to post
Share on other sites

Następnym razem może być trochę lepiej z pamięcią w 1S (albo w też pozostałych telefonach).

W tej wersji nie zwróciłem uwagi na pewien plik co MIUI zmieniło odnośnie konfiguracji zram, swap itp, a dużo zmienili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acid, wytłumacz mi proszę tak łopatologicznie, dlaczego na romie z Miui Polska system zamula,telefon grzeje się,po restarcie staje na logo MIUI POLSKA itp., a po wgraniu systemu z poniższego linku wszystko jest ok.

Czym  te  systemy się różnią lub co ja robię nie tak?

http://en.miui.com/thread-81385-1-1.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tak jeśli chodzi o pierwszą wersję jest przyzwoicie. Zdarzają się też sporadyczne zamrażanie aplikacji jak np. Dropbox czy chrome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acid, wytłumacz mi proszę tak łopatologicznie, dlaczego na romie z Miui Polska system zamula,telefon grzeje się,po restarcie staje na logo MIUI POLSKA itp., a po wgraniu systemu z poniższego linku wszystko jest ok.

Czym te systemy się różnią lub co ja robię nie tak?

http://en.miui.com/thread-81385-1-1.html

wgrales port i pytasz jaka roznica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytam czym ta różnica jest spowodowana.czy ja robię coś nie tak czy po prostu rom z Miui Polska jest skopany?

Poza tym nie pytam jaki wgrać rom, tylko czym się różnią skoro są praktycznie takie same.

Edited by 13dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

wgrales port i pytasz jaka roznica?

To jest wersja multilanguage z xiaomi.eu. Nie jest to port z redmi note lte tylko wersja miui 6 dla redmi 1s. Ja tej wersji uzywam bo szybciej sie pojawila i dziala super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wgrales port i pytasz jaka roznica?

Jest wyraźnie napisane że to oficjalna wersja a nie port.

Nawet na porcie było lepiej niż na Miui Polska, dlatego tak mnie to ciekawi.

Edited by 13dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

aa to juz zmienili? bo zawsze w tym watku byl port dawany co pt, nasz musi miec cos nie tak ale wyglada na to ze Acid ma jakis pomysl na to, ja poczekam do nast pt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Następnym razem może być trochę lepiej z pamięcią w 1S (albo w też pozostałych telefonach).

W tej wersji nie zwróciłem uwagi na pewien plik co MIUI zmieniło odnośnie konfiguracji zram, swap itp, a dużo zmienili.

Ok to poczekam do następnej aktualizacji z nadzieja

Wysłane z mojego HM NOTE 1LTE przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przypadek, placebo itp...

To praktycznie te same romy, choć nie chce mi się porównywać co w tamtym jest dodane.

Niech ktoś zrobi diff/compare dwóch rozpakowanych romów i da znać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlugo wyczekiwane miui v6, duze nadzieje... Ale okazuje sie, ze problemy dokladnie te same co w v5... Poki co, zostaje na cm, nawet niechce mi sie instalowac czytajac ten watek:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie wiem, pewnie CM12.1 będzie z czasem lepszym romem, ale na razie miui 6 daje rade, ma dużo mniej błędów. Właściwie to nie zauważyłem nic co by mnie denerwowało. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acid, wytłumacz mi proszę tak łopatologicznie, dlaczego na romie z Miui Polska system zamula,telefon grzeje się,po restarcie staje na logo MIUI POLSKA itp., a po wgraniu systemu z poniższego linku wszystko jest ok.

Czym te systemy się różnią lub co ja robię nie tak?

http://en.miui.com/thread-81385-1-1.html

Czy mogę ten ROM wgrać od razu przez aktualizacje? Bo ten v6 stad cholernie zamula

Wysłane z mojego HM NOTE 1LTE przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.