emii94 0 Posted December 24, 2018 Report Share Posted December 24, 2018 Witam ;> Jestem nową forumowiczką, prawdę mówiąc założyłam konto tylko na potrzeby tego tematu. W prezencie świątecznym dostałam wyżej uwzględniony Mi Band 3. Nigdy wcześniej nie posiadałam żadnej innej opaski tego typu, a także jest to mój pierwszy gadżet firmy Xiaomi. Przejdźmy do tematu. Mam problem ze sparowaniem urządzenia z moim smartfonem Huawei. Początkowo próbowałam z aplikacją Mi Fit sugerowaną w instrukcji obsługi ów urządzenia. Pomimo kilku prób sparowania opaski bez rezultatu. Następnie zainstalowałam aplikację Notify & fitness for mi band. Jak się domyślacie zmiana aplikacji nie wiele dała. Wyskoczyła informacja, że Mi Band odrzuca połączenie. Szukałam rozwiązania mojego problemu w internecie, niestety nigdzie nie znalazłam podobnego przypadku. Czy ktoś z Was tu zgromadzonych jest na tyle zagłębiony w temat i wie jak mi pomóc? A może ktoś ma jakieś propozycje co może być powodem, przeszkodą w powiązaniu połączeń? Uprzedzając podstawowe rady typu: √wyłącz/włącz telefon i spróbuj ponownie √wyłącz i włącz bluetooth √wyłącz/włącz aplikację nadmienię, że już wszystkiego próbowałam. Proszę o pomoc i z góry dziękuję za każdą jego próbę. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt. Link to post Share on other sites
Zgody 1 Posted December 24, 2018 Report Share Posted December 24, 2018 A lokalizacja GPS w telefonie włączona bez tego nie raz nie potrafi znaleźć opaski, polecam też odinstalowanie mi fit, i zostawienie tylko f&n.Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka 1 Link to post Share on other sites
emii94 0 Posted December 24, 2018 Author Report Share Posted December 24, 2018 GPS cały czas włączony. W chwili gdy nie zadziałało na MiFit odinstalowałam apkę i zainstalowałam N&F, więc nie działały obydwie równocześnie. Mam jeszcze takie dodatkowe pytanie, czy to może mieć coś wspólnego z internetem? Nie posiadam aktualnie dostępu do Wi-Fi i próbuję parować poprzez transfer danych. Link to post Share on other sites
Miodeczek 12 Posted December 24, 2018 Report Share Posted December 24, 2018 Miałaś pytania typu czy zezwolić aplikacji miFit na dostęp do lokalizacji, galerii, bt itp? Wszystkie uprawnienia nadane? Link to post Share on other sites
emii94 0 Posted December 24, 2018 Author Report Share Posted December 24, 2018 Tak, na wszystko zezwoliłam. Link to post Share on other sites
Zgody 1 Posted December 24, 2018 Report Share Posted December 24, 2018 Wyczyść dane aplikacji i spróbuj jeszcze raz.Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
Pan Arek 40 Posted December 25, 2018 Report Share Posted December 25, 2018 Zobacz czy w urządzeniach BT nie masz już MiBand 3. Jeśli tak usuń go. Rozumiem że opaskę naladowałaś? Link to post Share on other sites
emii94 0 Posted December 25, 2018 Author Report Share Posted December 25, 2018 (edited) Nie mam go w urządzeniach BT, w przypadku gdy robię szukaj dopiero się pojawia. Tak, naładowałam Bandziora na maksa, do momentu, aż zawibrował z wrażenia. Właśnie czytałam, że to ewidentnie wina telefonu jakim jest Huawei P8 Lite, ma problem z łączem BT i być może właśnie dlatego nie paruje. Myślę więc, że nie ma potrzeby dalej drążyć tematu, trzeba wymienić telefon. Dziękuję za zainteresowanie tematem i każdą próbę pomocy. Edited December 25, 2018 by emii94 Link to post Share on other sites
b4s1l 180 Posted December 25, 2018 Report Share Posted December 25, 2018 @emii94 sposób z forum en.miui.com, może zadziała: Cytat Borrow a more "compatible" phone for a half hour, intall Mi Fit on that device, login with your Mi account, pair with the Mi Band 2, logout, login into Mi Fit on Huawei P8 Lite, the synchronization will work without pairing. Because the band is paired with the account and not with the device itself. Link to post Share on other sites
emii94 0 Posted December 25, 2018 Author Report Share Posted December 25, 2018 (edited) Chcę spróbować właśnie z innym telefonem, albo za pomocą Wi-Fi, ale to dopiero za kilka dni. Dam znać, czy działa, dziękuję. ; ) Zesparowałam opaskę poprzez inny telefon. Logując się w nim na swoje konto, pobrałam wszystkie wymagane aktualizacje, a następnie z moim połączył się już z automatu. Temat do zamknięcia. Edited January 1, 2019 by emii94 Link to post Share on other sites
dawciobiel 2 Posted January 27, 2019 Report Share Posted January 27, 2019 A moim zdaniem nie paruje ci telefonu z opaską, bo na chwilę obecną jest już ona sparowana pod aplikacją Mi Fit - którą de facto odinstalowałaś. Teraz aby to naprawić, to trzeba by było najpierw usunać parowanie, a następnie nawiązać nowe: - odinstaluj wszystkie tego typu aplikacje jak Mi Fit - a jeżeli tego nie zrobiłaś to pod tą aplikacją zerwij parowanie, a dopiero potem odinstlauj tą aplikację. - zainstaluj tylko i wyłacznie Mi Band Notify - w ustawieniach Mi Band Notify spróbuj użyć funkcji: "Zastąp nowym Mi Bandem" lub "Ponownie powiąż Mi Banda" ew. możesz poszukać tematów na internecie odnośnie ponownego powiązania telefonu wcześniej sparowanego z Mi Band'em - jeżeli ponowne parowanie się uda, to spróbuj wykonać testy powiadomień - a następnie zainstaluj sobie dodatkowo Notify & fitness for mi band Link to post Share on other sites
Edward Teach 0 Posted May 5, 2019 Report Share Posted May 5, 2019 Miałem ten sam problem z parowaniem Mi Banda 3 z telefonem Huawei Y6 II. Problem został rozwiązany po aktualizacji oprogramowania w smart-fonie. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now