emii94

Użytkownicy
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About emii94

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Chcę spróbować właśnie z innym telefonem, albo za pomocą Wi-Fi, ale to dopiero za kilka dni. Dam znać, czy działa, dziękuję. ; ) Zesparowałam opaskę poprzez inny telefon. Logując się w nim na swoje konto, pobrałam wszystkie wymagane aktualizacje, a następnie z moim połączył się już z automatu. Temat do zamknięcia.
  2. Nie mam go w urządzeniach BT, w przypadku gdy robię szukaj dopiero się pojawia. Tak, naładowałam Bandziora na maksa, do momentu, aż zawibrował z wrażenia. Właśnie czytałam, że to ewidentnie wina telefonu jakim jest Huawei P8 Lite, ma problem z łączem BT i być może właśnie dlatego nie paruje. Myślę więc, że nie ma potrzeby dalej drążyć tematu, trzeba wymienić telefon. Dziękuję za zainteresowanie tematem i każdą próbę pomocy.
  3. GPS cały czas włączony. W chwili gdy nie zadziałało na MiFit odinstalowałam apkę i zainstalowałam N&F, więc nie działały obydwie równocześnie. Mam jeszcze takie dodatkowe pytanie, czy to może mieć coś wspólnego z internetem? Nie posiadam aktualnie dostępu do Wi-Fi i próbuję parować poprzez transfer danych.
  4. Witam ;> Jestem nową forumowiczką, prawdę mówiąc założyłam konto tylko na potrzeby tego tematu. W prezencie świątecznym dostałam wyżej uwzględniony Mi Band 3. Nigdy wcześniej nie posiadałam żadnej innej opaski tego typu, a także jest to mój pierwszy gadżet firmy Xiaomi. Przejdźmy do tematu. Mam problem ze sparowaniem urządzenia z moim smartfonem Huawei. Początkowo próbowałam z aplikacją Mi Fit sugerowaną w instrukcji obsługi ów urządzenia. Pomimo kilku prób sparowania opaski bez rezultatu. Następnie zainstalowałam aplikację Notify & fitness for mi band. Jak się domyślacie zmiana aplikacji nie wiele dała. Wyskoczyła informacja, że Mi Band odrzuca połączenie. Szukałam rozwiązania mojego problemu w internecie, niestety nigdzie nie znalazłam podobnego przypadku. Czy ktoś z Was tu zgromadzonych jest na tyle zagłębiony w temat i wie jak mi pomóc? A może ktoś ma jakieś propozycje co może być powodem, przeszkodą w powiązaniu połączeń? Uprzedzając podstawowe rady typu: √wyłącz/włącz telefon i spróbuj ponownie √wyłącz i włącz bluetooth √wyłącz/włącz aplikację nadmienię, że już wszystkiego próbowałam. Proszę o pomoc i z góry dziękuję za każdą jego próbę. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt.