ArieloPL Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 (edytowane) Często poruszany temat aplikacji MiFit, dzięki której są obsługiwane nasze smartwatche. Własnego tematu owa aplikacja nie ma, a sądzę, że powinna mieć. Dodatkowo umieszczam najnowszą wersję testową 3.5.3.1, w której jest zakładka: Lokalne tarcze zegarka Poniżej link:https://s-static-assets.androidapks.com/sdata/fcefa7637a023560e379c6227d6b766a/com.xiaomi.hm.health_v3.5.3.1-6442_Android-4.4.apk Edytowane 7 Listopada 2018 przez ArieloPL
ArieloPL Opublikowano 25 Listopada 2018 Autor Opublikowano 25 Listopada 2018 kolejjna wrsja 3.5.5.2 Poniżej link: https://www.apkmirror.com/apk/anhui-huami-information-technology-co-ltd/mi-fit/mi-fit-3-5-5-2-release/mi-fit-3-5-5-2-android-apk-download/download/
red1977 Opublikowano 28 Listopada 2018 Opublikowano 28 Listopada 2018 Witajcie. Wrzucam moje zapytania tutaj, bo w dniu wczorajszym zostały one "nieodpowiednio potraktowane" i usunięte przez jednego z moderatorów (bardzo niesympatycznego i niekulturalnego) z którym bardzo ciężko się dogadać i go zrozumieć. Ale nie ważne. Mam nadzieję, że moje problemy/pytania trafiły w odpowiednie miejsce/do odpowiedniego wątku. A mianowicie... Czy zauważyliście po ostatniej aktualizacji oprogramowania, że bateria w telefonie jakoś bardziej cierpi? Nie wiem czy jest to spowodowane tą aktualizacją, ale widzę, że bateria jakoś krócej trzyma w telefonie. Być może popełniłem błąd klikając jakąś aktualizację Mi Fit...może niepotrzebnie. No i teraz klops...do poprzedniej wersji raczej szans nie ma wrócić. Można w przyszłości zaniechać pobierania tych aktualizacji? Zauważyliście coś takiego jeśli chodzi o baterię? Telefon "pożyczam" i stąd to pytanie o baterię... A jeszcze 1 pytanie... Mam zainstalowaną aplikację w nie moim telefonie (adres gmail zapożyczony od właściciela, ale podane moje dane w aplikacji). Chciałbym zainstalować aplikację w innym telefonie (innej osoby z innym gmailem, ale również z moimi danymi). Chciałbym podglądać moje wyczyny przyszłościowo na tym drugim telefonie. Jak to wygląda? Jaka jest procedura? skasować aplikację na tym I-szym telefonie? w Jaki sposób? Jakoś to zresetować? I od nowa na nowym telefonie taka sama procedura przy rejestracji na nowy adres gmail? Wybaczcie za takie pytania, ale jestem laikiem jeśli chodzi o informatykę i elektronikę...a telefon póki co mam klasyczny dlatego "gościnnie" korzystam z aplikacji u bliskich. Pozdrawiam i dziękuję za info i pomoc
Pan Arek Opublikowano 29 Listopada 2018 Opublikowano 29 Listopada 2018 13 godzin temu, red1977 napisał: Czy zauważyliście po ostatniej aktualizacji oprogramowania, że bateria w telefonie jakoś bardziej cierpi? Nie wiem czy jest to spowodowane tą aktualizacją, ale widzę, że bateria jakoś krócej trzyma w telefonie. Być może popełniłem błąd klikając jakąś aktualizację Mi Fit...może niepotrzebnie. No i teraz klops...do poprzedniej wersji raczej szans nie ma wrócić. Można w przyszłości zaniechać pobierania tych aktualizacji? Zauważyliście coś takiego jeśli chodzi o baterię? Telefon "pożyczam" i stąd to pytanie o baterię... Tak zauważyłem że po aktualizacji MiFit bateria szybciej się rozładowało. Zauważyło to również oprogramowanie które mam w swoim samsungu i zaproponowało abym ja uśpił. Mam MOD od MrTom 3.5.4 i on tak się zachowuje. Przez kilka dni obstawiałem nawet, że to wina dual sima i słabych zasięgów. Potem aż sprawdziłem czy pogodę w MiFit mam wpisaną ręcznie czy na podstawie aktualizacji bo na tą funkcjonalność stawiałem. Wczoraj jednak jak pisałem wyżej telefon powiedział że coś jest nie tak z tą aplikacją i ją uśpiłem. Co do drugiej części pytania, ja od zawsze w sklepie play mam wyłączona automatyczną aktualizację. Dostajesz tylko powiadomienia że są nową wersję i sam decydujesz czy instalujesz czy nie. Sklep Play -> ustawienia -> Nie aktualizuj automatycznie aplikacji. Odnośnie tego co piszesz w ostatnim akapicie to chyba nie do końca rozumiem o czym piszesz. Domyślam się tylko że logujesz się kontem googla i parujesz swój zegarek. Więc nie robił bym tego. Najlepiej utworzyć konto w witrynie account.xiaomi.com i tym kontem logować się do aplikacji Mi Fit. Wydaje mi się że nie będzie wówczas problemów z parowaniem. Jako ciekawostka powiem Ci, że np Amazfit Pace przy kombinacjach które robisz (tj. przełączanie się na rożne telefony) blokuje się i trzeba go przywracać do ustawień fabrycznych aby wyświetlił QR kod do parowania. Podsumowując utwórz tak zwane MI account i nim się loguj na rożne telefony, nie mieszaj w to google
witek_77 Opublikowano 29 Listopada 2018 Opublikowano 29 Listopada 2018 Ja na modowanej + BIP i żona na oryginalnej + MB3 mamy to samo. Baterię zżera jak wściekłe i pracuje GPS ciągle. Obaj obecnie siedzimy na N&F i jak ręką odjął
red1977 Opublikowano 29 Listopada 2018 Opublikowano 29 Listopada 2018 No dziękuję koledzy. Pokombinuje z tym lada dzień. Mam nadzieję, że dam radę. Odezwę się. Jeszcze raz Wam dziękuję za pomoc.
PabloPCK Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Witam, mam problem z połączeniem aplikacji Mi Fit z zegarkiem Amazfit 2 Stratos. Podczas próby sparowania zegarka w programie Mi Fit otwiera mi się aplikacja Amazfit która jest zainstalowana w celu komunikacji z zegarkiem. Chodzi mi o to aby Mi Fit zaczytywał z zegarka ilość kroków. Pozdrawiam
Pan Arek Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 4 minuty temu, PabloPCK napisał: Witam, mam problem z połączeniem aplikacji Mi Fit z zegarkiem Amazfit 2 Stratos. Podczas próby sparowania zegarka w programie Mi Fit otwiera mi się aplikacja Amazfit która jest zainstalowana w celu komunikacji z zegarkiem. Chodzi mi o to aby Mi Fit zaczytywał z zegarka ilość kroków. Pozdrawiam Też kombinowałem, ale nie działa od tak z pudełka więc sobie darowałem. Na forum xda-developers podają jakieś sztuczki z tunelowaniem VPN do Japonii ale naprawdę uznałem to za bez sens.
Pan Arek Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Od conajmniej dwóch wersji MiFit przestał "widziec" BIP w funkcji trenig w aplikacji. 3.5.4 mialem moda więc myślałem że to przez to. Jednak odinstalowłem i zainstalowałem ze sklepu play 3.5.5 i nadal to samo.
BJJfigter Opublikowano 19 Grudnia 2018 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Ja na modowanej + BIP i żona na oryginalnej + MB3 mamy to samo. Baterię zżera jak wściekłe i pracuje GPS ciągle. Obaj obecnie siedzimy na N&F i jak ręką odjąłA jak u was się sprawdza ta aplikacja wszystko jest w porządku bo ktoś tutaj pisał że aplikacja jest naprawdę totalnie zabugwana I mało co na niej chodzi warto płacić te 12 zł żeby kupić version Pro?
frrancuz Opublikowano 19 Grudnia 2018 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Mam od miband1 i sobie chwalę RN5p - whyred
Pan Arek Opublikowano 29 Grudnia 2018 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Wygrałem 3.5.6 aby sprawdzić. Nadal nie działa trening + BIP.
szadoky Opublikowano 29 Grudnia 2018 Opublikowano 29 Grudnia 2018 @Pan Arek Nie działa Ci tylko bieżna czy wszystkie treningi?Sprawdzałem przed chwilą mi działa. Następny problem z BIP-em po aktualizacji aplikacji Mi Fit z zegarka zniknęły "ustawienia", pojawił się w ich miejsce AliPay. Próba zmiany z poziomu aplikacji się nie udaje, nie można zapisać zmian. da się to jakoś naprawić?
Pan Arek Opublikowano 30 Grudnia 2018 Opublikowano 30 Grudnia 2018 (edytowane) 16 godzin temu, szadoky napisał: @Pan Arek Nie działa Ci tylko bieżna czy wszystkie treningi?Sprawdzałem przed chwilą mi działa. Następny problem z BIP-em po aktualizacji aplikacji Mi Fit z zegarka zniknęły "ustawienia", pojawił się w ich miejsce AliPay. Próba zmiany z poziomu aplikacji się nie udaje, nie można zapisać zmian. da się to jakoś naprawić? Nie dziala nic w treningach. Na MiBand 3 mam tak: Na BIP pokazuje sie obrazek z UFO jak kilka postów wyżej. Co do zmiany w ustawieniach to moze jakaś inna aplikacja ci je nadpisuje. Ja dziś przywracalem ustawienia fabryczne rozłączajac BIP z MiFit i zniknęła mi np. tarcza ale menu mam takie jak wcześniej bez alipay. Edytowane 30 Grudnia 2018 przez Pan Arek
szadoky Opublikowano 30 Grudnia 2018 Opublikowano 30 Grudnia 2018 @Pan Arek Na BIPI-e mam tak samo obrazek UFO , miałem tak od początku.Na MiBand2 pokazuje mi tak jak u Ciebie.Ale treningi jak włączę to działają bez problemu. Nie wiem co spowodowało zmianę ustawień na FB ktoś pisał że ma tak samo, powrót do wersji MiFit 3.5.5 pomaga na 3.5.6 robi ten błąd, ale nie wszystkim.
radeq Opublikowano 31 Grudnia 2018 Opublikowano 31 Grudnia 2018 Witam, Od niedawna jestem posiadaczem AmazFita Bip. Wczoraj zauważyłem, że w zegarku zniknęła mi opcja Ustawienia. W aplikacji przy próbie przywrócenia tej opcji z "Ukrytych elementów" nie chce mi tego zapisać. Szukałem na internecie ale nie znalazłem rozwiązania. Na forum też mi nie poszło. Mógłby ktoś coś poradzić? Jest dość uciążliwe, ponieważ nie można zmienić np. jasności ekranu. Pozdrawiam.
szadoky Opublikowano 31 Grudnia 2018 Opublikowano 31 Grudnia 2018 @radeqPewnie trzeba będzie czekać na aktualizację.Sporo osób pisze o tym problemie w rożnych miejscach.Co dziwne nie każdemu się tak robi .Póki co jedyna opcja naprawy to powrót do wersji 3.5.5 .
radeq Opublikowano 1 Stycznia 2019 Opublikowano 1 Stycznia 2019 @szadoky Próbowałem instalować te modowane wersje aplikacji ale wtedy albo nie widzi mojego zegarka, albo nie chce mnie logować...chyba pozostaje mi poczekać. Dzięki za odpowiedź
szadoky Opublikowano 1 Stycznia 2019 Opublikowano 1 Stycznia 2019 @radeqW modowanej apce, nie zalogujesz przy pomocy konta xiaomi , chyba tylko przez Gmail.
Abees Opublikowano 10 Stycznia 2019 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Czy ktoś znalazł jakieś optymalne pod kątem zużycia baterii ustawienia aplikacji i telefonu. Ja zauważyłem że odebranie aplikacji w ustawieniach androida dostępu do GPS trochę pomaga ale za to aktualna pogoda przestaje się aktualizować. Niestety nie mogę ze względu na zużycie energii w telefonie polecić N&F bo jest w moim uznaniu podobnie. Tylko w statystykach baterii aplikacja N&F nie pojawia się kosztem czego inne procesy systemowe zwiększają energochłonność.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się