barszcz2 0 Report post Posted June 6, 2018 TR412 założony. Trzeba bylo odrobinę ociosać gumę na końcu żeby choć trochę wbil sie w felge ale siedzi. Po pierwszym pompowaniu powietrze schodziło w miejscu gdzie opona słabiej siedziała w feldze ale po napompowaniu i przejechaniu ok 1km wszystko sie ułożyło i jak narazie "odpukać" od 1.5h opona twarda. Share this post Link to post Share on other sites
TOMxiaomiFUN 3 Report post Posted June 6, 2018 37 minut temu, barszcz2 napisał: TR412 założony. Trzeba bylo odrobinę ociosać gumę na końcu żeby choć trochę wbil sie w felge ale siedzi. Po pierwszym pompowaniu powietrze schodziło w miejscu gdzie opona słabiej siedziała w feldze ale po napompowaniu i przejechaniu ok 1km wszystko sie ułożyło i jak narazie "odpukać" od 1.5h opona twarda. Spróbuj wlać do dętki caffe latex działa jestem zadowolony i nie martwie się że znowu przebije oponę a równocześne nie jest to jakieś trudne, czy kosztowne rozwiązanie. Opona zostaje mimo wszytko elastyczna tak więc plomby nie powypadają Share this post Link to post Share on other sites
Unr3al2 21 Report post Posted June 6, 2018 Spróbuj wlać do dętki caffe latex działa jestem zadowolony i nie martwie się że znowu przebije oponę a równocześne nie jest to jakieś trudne, czy kosztowne rozwiązanie. Opona zostaje mimo wszytko elastyczna tak więc plomby nie powypadają On nie ma dętki..Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Share this post Link to post Share on other sites
Pro.Rog 1 Report post Posted June 9, 2018 Siema a to moja modyfikacja Hydrografiką moża to samemu w domu zrobić żadna filozofia najechane mam 1500km tylko jedna przednia opona wymieniona na pneumatyczną . Pozdrawiam 1 Share this post Link to post Share on other sites
adis250 0 Report post Posted June 9, 2018 Witam, mam takie pytanie. Czy u was silnik znaczącą się nagrzewa podczas jazdy? Ja jeżdżę na OFW i już po 6km silnik jest dość gorący. Chciałem wgrać firmware DYoC z trochę większą mocą i nie wiem czy po czasie silnikowi nic się nie stanie z taką temperaturą. Share this post Link to post Share on other sites
boryzo 0 Report post Posted June 9, 2018 12 godzin temu, Pro.Rog napisał: Siema a to moja modyfikacja Hydrografiką moża to samemu w domu zrobić żadna filozofia najechane mam 1500km tylko jedna przednia opona wymieniona na pneumatyczną . Pozdrawiam A bez filtra ? Bo w sumie nic nie widac. Share this post Link to post Share on other sites
slima 2 Report post Posted June 11, 2018 Dnia 4.06.2018 o 15:47, mcp napisał: No i zaczęło ubywać szybko powietrza z przodu. Co ciekawe dziura nie wyglądała na przetartą tylko przebitą. Ale jak założyłem zawór TR412 i napompowałem bez dętki to opona jest cała. Wygląda to dobrze, powietrze nie schodzi. Jak zawór nie wyskoczy to powinno być ok, nadmuchałem 60PSI, zobaczymy. Tył jak dotąd bez problemów. Cała procedura to założenie zaworu, przeciągnięcie ile się da, ale bez przesady bo się urywają. Jeżeli zawór wystaje ponad felgę to można założyć podkładkę i przeciągacz dokręcać tak żeby siła dokręcania wyciągnęła go jak najdalej, założenie/wyrównanie opony i pompowanie. Jak na razie polecam. Zaryzykować można dwa zawory 1,70 zł. Tak wygląda zawór po zamontowaniu z przodu. Mogę od razu napisać że nie polecam opon z gearbest YIDA, jedna się rozwarstwiła i zrobił się balon na grzbiecie koła który zablokował koło klinując się z błotnikiem. Hej, musiałeś rozszerzać otwór w feldze? o jakim 'przeciągaczu' piszesz? Możesz wskazać jakiś przykładowy? Chciałbym to u siebie zrobić, bo dętka mi się przetarła już 4 razy na przodzie. Share this post Link to post Share on other sites
mcp 17 Report post Posted June 11, 2018 Takie TR412 nic nie musiałem powiększać ani obrabiać, ściągnąłem tylko ten chromowany pancerz. A to jest przykładowy przeciągacz, nakręcasz na zawór i przeciągasz go ile możesz przez felgę. Po kilkuset kilometrach mogę napisać tylko że na 4 koła z 2 schodzi powietrze tak że muszę dopompować co 2 dni (jeszcze nie sprawdzałem którędy ucieka) ale jak miałem 60PSI to nie uciekało tak szybko więc obstawiam że to nie dziura tylko nieszczelność opony. Dlatego przy okazji kupię uszczelniacz i zobaczymy czy będzie lepiej. Dnia 1.06.2018 o 10:04, Unr3al2 napisał: USZCZELNIACZ DO FELG TIP TOP BEAD SEALER 1L 1 Share this post Link to post Share on other sites
bembenek 30 Report post Posted June 11, 2018 (edited) I wszystko po to, żeby nie kupować dętek, czy żeby nie musieć porządnie wszystkiego zakładać? Przecież na tym patencie w ogóle nie można polegać, powietrze może zejść w każdej chwili, i na dodatek gwałtownie. Edited June 11, 2018 by bembenek Share this post Link to post Share on other sites
slima 2 Report post Posted June 11, 2018 2 godziny temu, bembenek napisał: I wszystko po to, żeby nie kupować dętek, czy żeby nie musieć porządnie wszystkiego zakładać? Przecież na tym patencie w ogóle nie można polegać, powietrze może zejść w każdej chwili, i na dodatek gwałtownie. A jak dętka pęknie, to nie schodzi gwałtownie?:) Share this post Link to post Share on other sites
mcp 17 Report post Posted June 11, 2018 (edited) W instalacji dętkowej czy bez dętkowej "powietrze może zejść w każdej chwili, i na dodatek gwałtownie" także to żaden argument, wiem bo mi zeszło jak miałem jeszcze dętki, a slime który był w dętce opluł wszystkich jadących za mną. W instalacji bezdętkowej eliminuje całkowicie ryzyko ubytku powietrza w skutek przetarcia dętki, pozostałe ryzyka przebicia są takie same dla jednej i drugiej instalacji. Sprawdziłem gdzie schodzi powietrze i okazuje się że schodzi mikro dziurkami na wierzchu opony w wielu miejscach, natomiast krawędź felgi i zawór są szczelne żadnego ubytku. Wygląda jakby oryginalne opony nie były szczelne. Na oponach kupionych w gearbest YIDA powietrze nie ucieka (ale te są sprzedawane tylko w komplecie z dętkami) zamówiłem 2 sztuki na aliexpress zobaczymy co będą warte. Instalacja TR412 w tylnym kole bez żadnego przycinania, tylko przeciągacz, nie chce już wyleźć. Edited June 12, 2018 by mcp Share this post Link to post Share on other sites
slima 2 Report post Posted June 11, 2018 Ja zanim przeczytałem ten wątek zamówiłem te dentki continentala. Może to rozwiąże mój problem, bo nie przebiłem ani razu opony, po prostu dętka się przecierała. Share this post Link to post Share on other sites
akslow 13 Report post Posted June 11, 2018 coś mi się wydaje, że przebijanie dętek to kumulacja jakości dętki i opony. Podoba mi się pomysł przejścia na bezdętkowe, ale wygląda na to, że opona i tak do wymiany. Share this post Link to post Share on other sites
KnightRider 7 Report post Posted June 11, 2018 On 9/28/2017 at 12:40 AM, Darksteel said: No jasne, ale możliwość jechania aż tyle podbija cenę. Znalazłem jakąś tańszą i słabszą wersję MINI: https://pl.aliexpress.com/item/2017-48V-15-6A-Speedway-mini-4-BLDC-HUB-strong-power-electric-scooter-Speedway-mini-IV/32804961197.html Polecam bardzo tę hulajkę przejechałem na niej ponad 1000km i jest naprawdę super, Mijia przy tym to zabawka pod każdym względem Ta hulajka to świetny produkt, w tej cenie niema dosłownie nic lepszego. Polecam gorąco Ponadto jest ona świetnym wstępem do Dualtrona jesli ktoś ma większe zapędy jeśli nie to ta hulajka naprawdę będzie długo służyła, jestem do dyspozycji jesli są jakies pytania On 9/29/2017 at 2:03 AM, DyndaS said: Znalazłem bardzo drogą wersję dualtron, która rozpędza się do 75-80 km/h. Przecież to samobójstwo przy tych małych kółkach Posiadam takową i to jest zupełnie inna liga Kółka nie są takie małe bo 10 cali i zawieszenie jest kosmiczne dlatego przy tej prędkości hulajką się płynie Mi na prędkości tak nie zależy bardziej na zasięgu stąd ten zakup, ale kiedy są dobre ścieżki można sobie poszaleć Polecam dualtrona bo to legenda i mercedes wśród hulajek ale też ma inne wymagania od użytkownika - nie jest tak mobilna i łatwa w przenoszeniu jak Mijia W Poznaniu można kupić w sklepie zwinnemiasto, to chyba jedyny sprzedawca Dualtronów w Polsce. Przy okazji jeśli jesteś zainteresowany tymi hulajkami to zapraszam na grupę Dualtron Polska na FB. Pozdrawiam i miłego jeżdżenia! 1 Share this post Link to post Share on other sites
dhr 0 Report post Posted June 12, 2018 Dwa szybkie pytania 1. Czy któraś pełna opona oferuje zbliżony komfort do standardowych? Widziałem też takie z wieloma dużymi otworami w oponie, są czegoś warte? 2. Co kupić do pompowania i z jaką końcówką? Share this post Link to post Share on other sites
Unr3al2 21 Report post Posted June 12, 2018 Dwa szybkie pytania 1. Czy któraś pełna opona oferuje zbliżony komfort do standardowych? Widziałem też takie z wieloma dużymi otworami w oponie, są czegoś warte? 2. Co kupić do pompowania i z jaką końcówką?Ja używam pompki do amortyzatorów.Znajdziesz ja kilka postów wyżej.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Share this post Link to post Share on other sites
barszcz2 0 Report post Posted June 12, 2018 1 godzinę temu, dhr napisał: Dwa szybkie pytania 1. Czy któraś pełna opona oferuje zbliżony komfort do standardowych? Widziałem też takie z wieloma dużymi otworami w oponie, są czegoś warte? 2. Co kupić do pompowania i z jaką końcówką? Czytałem opinie ludzi na temat tych opon z otworami. Ktoś się żalił, że jest tak twardo, że zgrzewy na ogniwach się rozleciały i trzeba było lutować baterie. Share this post Link to post Share on other sites
slima 2 Report post Posted June 12, 2018 O zgrzewy na baterii bym się nie martwił tak bardzo jak o nasze stawy. Umówimy się, ta hulajnoga ma słabą amortyzację na oponach z dmuchanymi dętkami, a co dopiero na twardych. 2 Share this post Link to post Share on other sites
mcp 17 Report post Posted June 12, 2018 (edited) 6 godzin temu, dhr napisał: 2. Co kupić do pompowania i z jaką końcówką? Ja mam do pompowania i mogę polecić, nie tylko do hulajnogi coś takiego: Edited June 12, 2018 by mcp 1 Share this post Link to post Share on other sites
eSUBA94 3 Report post Posted June 13, 2018 23 godziny temu, mcp napisał: Ja mam do pompowania i mogę polecić, nie tylko do hulajnogi coś takiego: a ceny? cos podobnego z aliexpress bym kupił, Share this post Link to post Share on other sites
mcp 17 Report post Posted June 13, 2018 (edited) To właśnie z aliexpress, link z którego kupiłem jest pod zdjęciem, kliknij w nie. Jest świetna, ustawiasz ile ma być napompowane włączasz i sama przestanie pompować, koło w samochodzie też napompuje (może nawet dwa) Jedyne do czego mogę się przyczepić to marna widoczność lcd w słońcu. Edited June 13, 2018 by mcp Share this post Link to post Share on other sites
Unr3al2 21 Report post Posted June 13, 2018 Do najtańszych nie należy Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Share this post Link to post Share on other sites
P3t3r 0 Report post Posted June 14, 2018 Dnia 12.06.2018 o 18:40, mcp napisał: Ja mam do pompowania i mogę polecić, nie tylko do hulajnogi coś takiego: Czy bez problemu napompuje zarówno przednie jak i tylne koło? Nie ma strat podczas odkręcania kabla? Share this post Link to post Share on other sites
mcp 17 Report post Posted June 14, 2018 Tył pompuje bez przejściówki i ale do przodu i tak trzeba wężyk ja mam taki (5 zł) Share this post Link to post Share on other sites
defox 0 Report post Posted June 14, 2018 Czy mieliście problem tego typu w m365 z tylnym kołem? Dziś zaczęło trochę hałasować podczas jazdy i widać, że obraca się "krzywo". Przejechałem ok 200 km, czasami jakieś mniejsze krawężniki. Wiadomo, różne warunki, ale na pewno żadne ekstremalne typu szuter czy off. Macie pomysł, co z tym i gdzie ew. w Warszawie zrobić? Zobaczcie: Share this post Link to post Share on other sites
mcp 17 Report post Posted June 15, 2018 Na filmie nie widać żeby felga był krzywa (w ogóle nie wiele widać). Zacznij od ściągnięcia koła. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted June 15, 2018 Dnia 14.06.2018 o 21:43, defox napisał: Czy mieliście problem tego typu w m365 z tylnym kołem? łożysko się rozsypało ? Share this post Link to post Share on other sites
defox 0 Report post Posted June 16, 2018 rozkręciłem, wyczyściłem, na razie wygląda ok, choć trochę "omyka". Zakładam, że skrzywiła się delikatnie felga. Macie info, gdzie ew. można to sprawdzić/ naprawić w Warszawie? Share this post Link to post Share on other sites
mcp 17 Report post Posted June 16, 2018 Może to tylko opona jest krzywa moja dzisiaj wyglądała tak (to zamiennik z gearbest): 1 Share this post Link to post Share on other sites
eSUBA94 3 Report post Posted June 16, 2018 Pozdrowienia z warszawy - allegro tech days 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
TOMxiaomiFUN 3 Report post Posted June 17, 2018 22 godziny temu, mcp napisał: Może to tylko opona jest krzywa moja dzisiaj wyglądała tak (to zamiennik z gearbest): ja też jakieś dętki miałem z gearbesta ch...jowe, wyglądały jak pierścień erekcyjny hahah Share this post Link to post Share on other sites
Mateusz19866 0 Report post Posted June 18, 2018 Cześć. Czy ktoś wie o co chodzi z tą zieloną dioda która po zaświeceniu się obniża parametry hulajnogi? Gdy wszystkie świecą się na biało, wtedy nie ma problemu. Czasami zapala się zielona, ta na samym dole i wtedy jest lipa Share this post Link to post Share on other sites
stapi 2 Report post Posted June 19, 2018 tryb eco. wciśnij dwa razy szybko przycisk włączania i wrócisz do normalnego trybu. Share this post Link to post Share on other sites
visualus 2 Report post Posted June 19, 2018 Koledzy/Kolezanki poratujcie urwala mi sie (nie wiem kiedy i jak) taka sruba przy mocowaniu slupka kierownicy. Czy ktos bylby tak mily moze wie jaka srube moznaby dac na zamiennik ew zmierzylby ja? Share this post Link to post Share on other sites
stapi 2 Report post Posted June 19, 2018 odpowiedź (przynajmniej częściową) znajdziesz na poprzedniej stronie tego wątku.... 1 Share this post Link to post Share on other sites