mcp

Użytkownicy
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

mcp last won the day on June 11 2018

mcp had the most liked content!

Community Reputation

16 Good

About mcp

  • Rank
    Użytkownik

Dodatkowe

  • Smartfon
    OP6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mcp

    Xiaomi Dafang problem

    Odpowiedź przyszła na maila.
  2. mcp

    Xiaomi Dafang problem

    Wysyłasz do [email protected] A co masz wysłać jest widoczne w kamerze, ale to pojawiło mi się dopiero jak zrobiłem downgrade oprogramowania do demo_5.5.1.194.bin zgodnie z instrukcją https://github.com/EliasKotlyar/Xiaomi-Dafang-Hacks wcześniej miałem tylko komunikat "...timeout..." Być może jest to ważne bo po zmianie oprogramowania pojawiła się informacja że produkt jest przeznaczony tylko na rynek chiński, i musiałem zaakceptować warunki po których pojawiła mi się instrukcja jak wyżej.
  3. mcp

    Xiaomi Dafang problem

    Ja wysłałem maila do hualaikeji 7. kwietnia, a 22. kwietnia dostałem odpowiedź i kamera działa. Wysłałem mailem zdjęcie tyłu kamery i zrzut zamówienia z gearbest.
  4. Ja tak jeżdżę i polecam.
  5. kompmaister i gmail.com
  6. Ja ostatnio wylałem wodę z komory baterii. Dobrze jest zabezpieczyć dodatkowo otwór na kabel od tylnego światła.
  7. Przy wadze 80 kg robię codziennie 16 km z pracy do domu bateria pod domem pokazuje latem 40%, 30% zimą przy 5-10 stopni. Dwie hulajnogi na zmianę jedna z przebiegiem 2700 druga 2300 wyniki takie same. Pewnie że dużo zależy od trasy, wiatru, temperatury, wagi kierowcy czy bagażu. W lipcu po 23,3 km drogą powiatową miałem 46% baterii, ale zdarza się też że ten mój 16 km robię na ostatniej kropce.
  8. 13 km to trochę mało, latem 22-26 km (w trybie eco około 30km). Przy temp 0-4 to około 20 km. Koło przednie nie kręci się tak swobodnie jak tylne, jak zakręcę mocno ręką to zrobi 3-4 obroty i się zatrzyma.
  9. Jedyne co pomoże to oryginalne opony bez dętek, też jest to opisane, nic skomplikowanego. Cały czas tak jeżdżę i żadnych problemów. Raz przez pół roku zdarzył się gwóźdź, zalepiony łatką od środka i śmigam dalej. Komfort nieporównywalny z pełnym kołem, koszt znikomy. Mam tak w 3 na 4 koła, a w jednym od 2.200 km oryginalna dętka i opona, czyli można. A tu taka ciekawostka https://spidersweb.pl/autoblog/elektryczna-hulajnoga-droga-rowerowa-przepisy/amp/ Czyli, możemy jeździć pod wpływem!!!
  10. Nawet taniej. Nie dość, że to nadal marny materiał, to jeszcze często zgłaszają, że otwór jest w złym miejscu i nie można tego zamontować.
  11. Jak jest zimno to trzeba się ubrać. Jeździłem rano w temp. 1 st. bez problemu. W deszczu nie jeżdżę. Ceny na jesień/zima są bardziej atrakcyjne, a alternatywy w cenie 1400-1900 nie ma. Myślałem że alternatywą jest Ninebot ES2, nie jest, komfort jazdy fatalny, hamulec tragedia, luzy na kierownicy takie że w naszej jest wypas.
  12. Jak osiągnie 100% to przestaje się ładować, sygnalizuje to dioda na zasilaczu, nic złego się nie stanie.
  13. Czerwona dioda na zasilaczu oznacza że coś pobiera prąd, zielona że nie pobiera (a przynajmniej śladowe ilości) a to oznacza że hulajnoga jest naładowana, można odłączyć. Moja jest zawsze podłączona gdy nie jest używana, jak nie jeżdżę czasem 5 dni to jest podłączona 5 dni. Mam na niej przejechane 2,5 tys km. Pełne cykle 100, licznik ładowań 335. Chyba w którejś wcześniejszej wersji MiHome był opis, że pełne cykle liczone są jeżeli ładujesz hulajnogę od poziomu baterii niższego niż ileś tam - nie pamiętam ile.
  14. Temat rzeka. To że Ty możesz być winny z takich lub innych powodów nie oznacza, że kierujący pojazdem jest bez winy. Powinien zachować szczególną ostrożność i nie wjeżdżać na skrzyżowania jeżeli nie ma możliwości kontynuowania jazdy, powinien ustąpić pierwszeństwa innym pojazdom. Czy hulajnoga jest pojazdem? Taka ciekawostka http://wielkopolskie.naszemiasto.pl/artykul/mandat-lub-sad-za-hulajnoge,150721,art,t,id,tm.html Jak widać najwięcej będzie zależało od policjanta, który musi zdecydować, jak traktować Twoje uczestnictwo w ruchu. Pan sprytnie opisał Ci obowiązki pieszego, ale już własnych nie przedstawił. Nie wiem jak wyglądała sytuacja ale np: "kierujący pojazdem skręcając w drogę poprzeczną, ma obowiązek przepuścić pieszego, który przechodzi przez jezdnię, na którą chce wjechać", bez względu czy jest tam przejście dla pieszych czy nie. Podejdź na posterunek i zapytaj "co by było, gdyby" W zeszłym roku za potrącenie ze skutkiem śmiertelnym dziecka, które wbiegło na przejście na czerwonym świetle, kierujący dostał kilka lat więzienia, bo nie zachował szczególnej ostrożności mimo, że bezpośrednia przyczyna wypadku była po stronie dziecka. Sąd stwierdził że jechał za szybko.
  15. Mi trzeszczy najczęściej właśnie tu, bo jak tu posmaruje to przestaje.