mcp

Użytkownicy
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

mcp last won the day on June 11 2018

mcp had the most liked content!

Community Reputation

17 Good

About mcp

  • Rank
    Zaawansowany

Dodatkowe

  • Smartfon
    OP6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Często skrzypi język zaczepu, posmaruj miejsce w którym styka się "haczyk" z kolumną kierownicy.
  2. Ty dalej swoje, ciągle gdybasz i wymyślasz, wszyscy wiemy że jedyne słuszne rozwiązanie to te, który ty wybierzesz. Opony pełne to ortopeda, bez dętek to eksplozja. Czy tzw. dowody anegdotyczne są mniej wiarygodne od Twoich wymyślonych teorii, których nikt nie doświadczył? Nic takiego się nie wydarzyło żadne pęknięcie, żadne rozszczelnienie, nie ma żadnej eksplozji, a już prawie 8 tys km na dwóch hulajnogach (po 4 na sztukę). Na jednej nie oryginalnej oponie bulwa, która nie pęknie nagle bo nie da się z nią jechać na długo zanim osiągnie "masę krytyczną". Nawet jak powietrze zejdzie gwałtownie co zdarzyło mi się przed wywaleniem dętki, minie trochę czasu zanim się zorientujesz, nie skończy się to katastrofą, spokojnie pojedziesz dalej. Jest większe prawdopodobieństwo że hulajnoga eksploduje podczas ładowania, ale jak mniemam ładujesz ją często skoro masz już 7 tys km.
  3. Ale straszysz ciągle kalectwem, używając "tzw. dowodów anegdotycznych" a to nie wnosi nic do dyskusji (przydarzyło Ci się coś przed czym instalacja bezdętkowa - z dużym prawdopodobieństwem - by Cię ochroniła, pełne opony na 100%). Tymczasem w instrukcji obsługi "5. Finally inflate the inner tire to 45-50 PSI. Tighten the air valve cap. Then, the tire assembly is completed"
  4. Czy to Ty pisałeś, że zerwało ci wentyl przy hamowaniu w twoim kole z dętką, czy to jest nagłe rozszczelnienie, pęknięcie - gdybyś nie miał dętki nic by się nie stało, nawet gdyby opona się przesunęła. Zdaje się że pompujesz koła do 60 PSI "(czyli więcej, niż pozwala fabryka)", a zatem sam używasz ich niezgodnie z "przeznaczeniem".
  5. Oryginalne opony mają od nowości mikro otwory, są jak sito, bez uszczelniacza będzie złazić powietrze. Być może te nowsze z inny bieżnikiem są bardziej szczelne, ale jeszcze ich nie zakładałem.
  6. Odpowiedź przyszła na maila.
  7. Wysyłasz do [email protected] A co masz wysłać jest widoczne w kamerze, ale to pojawiło mi się dopiero jak zrobiłem downgrade oprogramowania do demo_5.5.1.194.bin zgodnie z instrukcją https://github.com/EliasKotlyar/Xiaomi-Dafang-Hacks wcześniej miałem tylko komunikat "...timeout..." Być może jest to ważne bo po zmianie oprogramowania pojawiła się informacja że produkt jest przeznaczony tylko na rynek chiński, i musiałem zaakceptować warunki po których pojawiła mi się instrukcja jak wyżej.
  8. Ja wysłałem maila do hualaikeji 7. kwietnia, a 22. kwietnia dostałem odpowiedź i kamera działa. Wysłałem mailem zdjęcie tyłu kamery i zrzut zamówienia z gearbest.
  9. Ja ostatnio wylałem wodę z komory baterii. Dobrze jest zabezpieczyć dodatkowo otwór na kabel od tylnego światła.
  10. Przy wadze 80 kg robię codziennie 16 km z pracy do domu bateria pod domem pokazuje latem 40%, 30% zimą przy 5-10 stopni. Dwie hulajnogi na zmianę jedna z przebiegiem 2700 druga 2300 wyniki takie same. Pewnie że dużo zależy od trasy, wiatru, temperatury, wagi kierowcy czy bagażu. W lipcu po 23,3 km drogą powiatową miałem 46% baterii, ale zdarza się też że ten mój 16 km robię na ostatniej kropce.
  11. 13 km to trochę mało, latem 22-26 km (w trybie eco około 30km). Przy temp 0-4 to około 20 km. Koło przednie nie kręci się tak swobodnie jak tylne, jak zakręcę mocno ręką to zrobi 3-4 obroty i się zatrzyma.
  12. Jedyne co pomoże to oryginalne opony bez dętek, też jest to opisane, nic skomplikowanego. Cały czas tak jeżdżę i żadnych problemów. Raz przez pół roku zdarzył się gwóźdź, zalepiony łatką od środka i śmigam dalej. Komfort nieporównywalny z pełnym kołem, koszt znikomy. Mam tak w 3 na 4 koła, a w jednym od 2.200 km oryginalna dętka i opona, czyli można. A tu taka ciekawostka https://spidersweb.pl/autoblog/elektryczna-hulajnoga-droga-rowerowa-przepisy/amp/ Czyli, możemy jeździć pod wpływem!!!
  13. Nawet taniej. Nie dość, że to nadal marny materiał, to jeszcze często zgłaszają, że otwór jest w złym miejscu i nie można tego zamontować.