sebby64

Użytkownicy
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by sebby64

  1. Mam dwa pytanka szybkie: co daje zmodowana apka wzgledem oryginału Zepp ? oraz czy sa jakies modyfikacje dla BIP S ? dzieki
  2. Nawiązując do poniższego posta zwracam się z pytaniem do naszych wspaniałych developerów jak się ma sprawa z xiaomi.eu na rn8pro ? Redmi Note 8 Pro Custom Rom
  3. 1. Redmi Note 8 Pro SD730 2. Tu najtaniej z gearbest za ok 900 pln na dzisiaj.
  4. Tak z innej beczki troszkę, czemu dev z xiaomi.eu porzucili ten model a miuipro sobie niezle z nim radzi ? Moze kwestia bylo za wczesne udostepnianie uzytkownikom customow oraz niedopracowanego twrp i przez to duzo cegiel bylo ?
  5. Jest gdzieś opis lub ktoś by podał różnice między softami global, europe czy np indonezyjski ?
  6. Który wg Was rom jest lepszy i dlaczego... GLOBAL czy EEU ?
  7. Jaka jest różnica w praktyce między romem Europe EEA a GLOBAL ?
  8. Witam, czytałem ale nie wiem definitywnie jak zachowa się telefonik (RedmiNote8Pro) podczas aktualizacji (global lub miuipolska) jeśli zrobiłem na nim roota (magisk, dm verity) i wgrałem twrp przez fastboota. Czy jeśli zatwierdze aktualizacje OTA, root i inne znikna i trzeba bedzie od nowa ? Czy jak bedzie w przyszlosci OTA z MIUI10 do MIUI11 to analogicznie czy root i twrp zostaną ? Dzięki
  9. sebby64

    MIUI 8.9.6

    Czy na Redmi Note 4X na w/w wersji softu (miui10 xiaomi.eu) da sie jakimś cudem odpalić gcam ? Próbowałem ręcznie edytować build.prop oraz magiskiem camera2api i bez efektu. W apce czarny ekran i po czasie crashuje.
  10. sebby64

    MIUI 8.9.6

    RN4X to snapdragon RN4 to mediatek
  11. sebby64

    MIUI 8.1.25

    dołączam do pytania... u mnie również wpadł global przy ostatniej aktualizacji... OTA się pokazało w piątek wieczorem, po kilku próbach pobrania zawsze miałem błąd sumy kontrolnej to poczekałem do następnego dnia i już OTA nie widziało aktualizacji :/ po pobraniu ręcznym i wgraniu przez TWRP porobiło się jak na zdjęciach. Jakiś pomysł ?
  12. sebby64

    Konto Xiaomi

    Witam, posiadam dostep do konta xiaomi (haslo/login) ale nie moge dodac nr telefonu, z aplikacji wywala ,ze niewlasciwy format numeru a na stronie ,ze numer juz jest uzywany. Pytanie mam czy mozna jakos (usunac/odpiac) podejrzec jaki nr tel jest podpiety do konta xiaomi ? Dziwne bo mam dwa numery i oba pokazuje ,ze zajete... ?! Dzięki za pomoc
  13. a ta wersja "xiaomi.eu_multi_HMNoteW_V8.2.3.0.KHDCNDL_v8-4.4.zip" ? jest gdzies w sieci opis tych wydan softu ?
  14. jakis nowszy znalazlem "xiaomi.eu_multi_HMNoteW_V8.2.1.0.KHDCNDL_v8-4.4.zip" ale pewnie tez nie warto sie bawic w wymiane z xiaomi.eu bo roznice pewnie nieodczuwalne przy tym modelu jak myslisz ?
  15. Mam takie pytanko, kiedyś już pisali ,że wsparcie dla HMNoteW zostaje zakończone, po jakimś czasie pojawila sie jednak wersja v8. Ostatni soft jaki wrzucalem to byl "xiaomi.eu_multi_HMNoteW_7.1.20_v8-4.4.zip" natomiast dzis zauwazylem ,ze pojawilo sie na miuipolska cos takiego "xiaomi.eu_multi_HMNoteW_V8.0.1.0.KHDCNDG_v8-4.4.zip". Prosze o pomoc co to za "przelom" w sofcie do HMNoteW. Pozdrawiam
  16. Witam czy ktoś miał doświadczenie z wyrwanym gniazdem ładowanie w RN2P ? Mi niestety się to przytrafiło i ciekaw jest czy jest to usterka "naprawialna". Bo nigdzie w necie nie znalazłem takiego przypadku więc może być wesoło. Pozdrawiam
  17. Polecam w 100% , jak raz zagościsz w tym sklepie to już będziesz stałym klientem. Dla osób z Warszawy i okolic super sprawa. Można dotknąć pomacać i pobawić zupełnio za darmo. Pomoc, doradztwo i support pierwsza klasa. Inni mogą się tylko uczyć od nich. Pamiętajcie ,że macie doczynienia z pasjonatem sprzętu znającym go na wylot a nie studentem wyuczonym z kartek w salonie na mieście, gdzie co nie spytasz to szuka w necie albo pali głupa. Więc dajcie na wstrzymanie ,że czasem coś trwa dłużej niż chwilę... pośpiech jest wskazany tylko przy łapaniu pcheł.
  18. wgralem ten modem do najnowszej 6.5.19 i zobaczymy rano w trasie czy cos pomoglo bo byla kaplica i non stop rozlaczanie i kolidowanie z bt
  19. jestem za dodaniem tej funkcji, wtedy mozna seniorowi oddac swoj stary telefon
  20. dzieki masz piwo u mnie wszystko brzmi po staremu
  21. kucykpl dzieki za pomoc. potrzebuje jak wejdziesz w speedenhancment w common parameter, i nastepnie w common parameter masz podwartosci parameter0, parameter1 i tak do parameter11. te wartosci poprosze
  22. a reszta wartosci parameter1....11 ?
  23. pozmienialem ustawienia przez mobileuncle w speechenhancment. glosnik zwariowal trzaski piski. ktos uprzejmy poda domyslne wartosci dla wartosci common parameter. note wcdma. dziekuje
  24. u mnie to samo... :/ jakies pomysly ? restart nie pomaga. wciaz brak dzwiekow tak jakby sluchawki byly podlaczone a nie sa
  25. mialem tak samo dzis. po walce doszedlem do nr centrum sms ktory nie byl wpisany, podalem z listy i pomoglo.