soulfly777kris

Użytkownicy
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About soulfly777kris

  • Rank
    Zaawansowany

Dodatkowe

  • Smartfon
    Xiaomi MI3

Recent Profile Visitors

746 profile views
  1. Też mi się wydaje że są jednak oryginalne tylko wcześniej posiadałem "Mi in-ear Headphones Pro" i one grały o niebo lepiej, może jeszcze trochę poczekam aż się bardziej wygrzeją. Dziękuję wszystkim za pomoc.
  2. Dziękuję za odpowiedzi. "k120" masz rację że źle zrozumiałem z tym serialem i to własnie podróbki mają ten sam numer. Co do strony "mi.com/verify" to do sprawdzenia słuchawek jest ona bezużyteczna bo pierwsza opcja jest jak pisałeś do telefonu a następna do kodów ze zdrapką a słuchawki takowej nie mają. Tutaj do sprawdzenia autentyczności produktu jest kod "QR" na kablu przy jacku ale po jego sflaszowaniu wyskakuje pusta strona. Gdzieś w sieci na zagranicznym forum znalazłem dyskusję że ta pusta strona nie świadczy o podrobionym produkcie ale wolałem spytać tutaj może ktoś ma takie słuchawki i mógł by je sprawdzić tym kodem "QR"
  3. Witam forumowiczów "miuipolska.pl" Ostatnio zamówiłem u kolegów z Chin na Aliexpress słuchawki "Mi in-ear Headphones Pro HD" i mam mały problem z kodem QR bo po jego zeskanowaniu wyskakuje mi pusta strona, wygląda to dokładnie tak : A z tego co pamiętam powinno to wyglądać tak : Czy pusta strona nie ma znaczenia bo przecież pochodzi ona prosto z Chin i może tam są jakieś problemy ? Używałem też VPN z Chińską lokalizacją ale to też nic nie dało. Ogólnie słuchawki nie wyglądają jakoś podejrzanie Na YouTube znalazłem materiał "Fake Xiaomi Hybrid Pro HD Headsets Sold by Gearbest" w którym jest dosyć rzeczowo wyjaśniane na co trzeba zwrócić uwagę przy sprawdzaniu oryginalności tych słuchawek i zastanawia mnie tu też jedna rzecz otóż według tego filmu oryginalne słuchawki mają na opakowaniu ten sam numer seryjny (14548/00511408) a moje słuchawki maja inny numer Może numer jest inny bo słuchawki z materiału YouTube były produkowane w 2017 r. a moje w 2019 r. ? Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
  4. O to mi chodziło, wielkie dzięki. Czy chodzi o tą apkę ? Narzędzie GCam
  5. Dzięki za odpowiedz. To mi wystarczy że dźwięk jest całkiem dobry. Ponoć najlepszy dźwięk mają Samsungi i iPhone więc niedługo po zakupie "Mi 9T Pro" od razu porównam jakość audio z moim staruszkiem Galaxy S6. Miał bym jeszcze jedno pytanie związane z aparatem otóż na Francuskiej stronie znalazłem porównanie jakości zdjęć "Mi 9T Pro" z "Mi9" oraz z "Google Pixel 3a" i aparat "Mi 9T Pro" dosyć odstaje w słabym oświetleniu od swojego poprzednika "Mi9" nie mówiąc już o "Google Pixel 3a" (ponoć jest to wina oprogramowania) Czy Waszym zdaniem faktycznie aparat tego fona w słabym oświetleniu naprawdę ma takie problemy a może już zostało to załatane oprogramowaniem. Porównanie z tej strony Aparat "Mi 9T Pro", porównanie z "Mi9" oraz z 'Google Pixel 3a". Z góry dziękuję za odpowiedz.
  6. Dzięki za odpowiedz. To mi wystarczy że dźwięk jest całkiem dobry. Ponoć najlepszy dźwięk mają Samsungi i iPhone więc niedługo po zakupie "Mi 9T Pro" od razu porównam jakość audio z moim staruszkiem Galaxy S6.
  7. Zamierzam kupić XIAOMI Mi 9T PRO ale przed zakupem chciał bym się Was spytać o jakość audio w tym telefonie na słuchawkach względem innych fonów na rynku. Z góry wielkie dzięki za pomoc.
  8. Problem z zakładką "Home" rozwiązany, wystarczy po każdym użyciu szczoteczki pociągnąć kartę "Home" w dół żeby się zsynchronizowała z telefonem. Nadal był bym wdzięczny za wytłumaczenie mi trzech opcji o które pytałem na końcu.
  9. Witam forumowiczów "miuipolska.pl" Ostatnio zakupiłem Xiaomi Oclean SE i jestem bez dwóch zdań zadowolony z tego wyboru ale miał bym kilka małych pytań do osób które używają tego produktu i maja go w przysłowiowym małym palcu. Ponoć ta szczoteczka w porównaniu z jej starsza siostrą "Soocare x3" jest m.in. dużo lepiej kompatybilna z aplikacją do niej napisaną a jednak kilku rzeczy związanych właśnie z apką jeszcze nie rozumiem i potrzebuje Waszej pomocy. Przede wszystkim chodzi o tzw. pomiar używania szczoteczki pod nazwą "SCORE" Jak widać mamy tu kilka parametrów takich jak m.in. "Duration" czyli czas pracy urządzenie czy "score" albo ""report" czyli coś związanego z datą. Ja swoją szczoteczkę już kilka razy używałem ale na tej tabeli nadal są same zera jak by szczoteczka w ogóle nie była włączana. Szczoteczka jest oczywiście sparowana z apką co pokazuje np. stan baterii na fotce. Inne funkcje takie jak manualne programowanie szczoteczki działają bez zarzutu. Nie do końca rozumiem jak takie sprawdzanie przez apkę szczoteczki ile czasu dziennie pracowała miało by wyglądać, czy podczas mycia zębów powinienem mieć włączona tą apkę ? A może mam ręcznie wklepywać te parametry po każdym czyszczeniu zębów co chyba nie wchodzi w rachubę. Pod przyciskiem "Report" kryją się takie dwie strony które jak mam rozumieć służą do zliczania aktywności mojej szczoteczki. Nie przedłużając mam ostatnie pytanie do czego służą te opcje na poniższym foto, pierwsza niby do szybszego uruchomienia z tego co mniej więcej rozumiem chociaż mimo że jest włączona to do uruchomienia szczoteczka potrzebuje nadal dwóch kliknięć, pierwszego do włączenia czyli zapalania się diody led na obwodzie włącznika a drugiego do rozpoczęcia czyszczenia więc gdzie to przyśpieszone włączanie ? Wiem że wiele osób powie że nie ma sensu sobie zawracać głowy takimi rzeczami bo szczoteczka ma służyć tylko do czyszczenia zębów i niema co kombinować ale np. telefon też kiedyś służył tylko do dzwonienia a dzisiaj ma jeszcze "kilka' przydatnych dodatkowych funkcji. Z góry dziękuje za każdą pomoc i mam nadzieję że znajdzie się osoba która sprosta tym pytaniom.
  10. I ja dorzucę swoje 10 groszy co do TWRP. Własnie dzisiaj miałem podobny problem, TWRP zablokował się i pojawiła się na środku ekranu ta czarna kłódka więc próbowałem ją odblokować tym suwakiem po niżej przesuwając go w prawą stronę ale to nic nie dawało, co się okazało trzeba było go przesunąć w LEWĄ stronę chociaż jest pokazane żeby to zrobić w prawą, to przez jakiś błąd który się pojawił w TWRP i dlatego działał tylko w lewo. Może to komuś pomoże w przyszłości bo zanim na to wpadłem to nieźle się namachałem palcem w prawą stronę.
  11. Dzięki "Edek" za info bo sprzedawca z Ali zapierał się że to oryginał a teraz wiadomo że to tylko podróba. Jeszcze sprzedawca zwalał winę na firmę Xiaomi że to ich wina a okazuje się że to ściema.
  12. WITAM Ostatnio zakupiłem na aliexpres wyświetlacz do Mi3 i po jego zamontowaniu zacząłem go oczywiście sprawdzać i okazało się że po wybraniu zimnych kolorów ekran przestaje działać (działa tylko fastboot i TWRP) do ponownego działania trzeba instalować odnowa system przez TWRP. Sprawę zgłosiłem oczywiście sprzedawcy a on wyjechał mi z takim tekstem że większość ekranów z tego modelu tak ma i jest to wina firmy Xiaomi a nie jego wiec potrzebuję Waszej pomocy czy komuś z Was też zdarzyła się taka awaria. Tekst sprzedawcy : "Dear friend, i checked the internet and found many users of Xiaomi got such problem too. So I think you may need to ask the Xiaomi company for help. Or you can try to check it with your old one see how is that going. ok?"
  13. Bardzo ale to bardzo Ci Pietr dziękuje. Ekran w końcu dzięki Tobie zatrybił ale i tak napisałem do sprzedawcy w tej sprawie bo nie wygląda to normalnie.
  14. Witam Ostatnio zakupiłem na aliexpres nowy wyświetlacz do Mi3 i po jednym dniu użytkowania zmieniłem w opcjach wyświetlacza barwy kolorów na zimne i w tedy zaczęły się problemy bo wyświetlacz przestał reagować chociaż "FASTBOOT" czy "TWRP" wyświetlają się bez zarzutu. Już przeinstalowałem system przez TWRP ale to nic nie dało. Czy wie ktoś jak przywrócić ustawienia fabryczne bez wchodzenia w ustawienia telefonu ? Krótki filmik z zachowaniem wyświetlacza Wielkie dzięki za każdą pomoc.
  15. Zobacz mój post " Też miałem ten problem i problemem była właśnie bateria która wyglądała na dobrą bo też się ładowała jak u Ciebie. Dzisiaj wymieniłem baterię na nową i wszystko działa jak należy ale zanim doszedłem do tego że to właśnie wina baterii to zdążyłem kupić "nową płytę główną, ekran, przyciski volume/power, kabel anteny, taśmę usb do płyty głównej" prawie skompletowałem drugi telefon i na końcu jak kupiłem baterię to dopiero wtedy się okazało że to była właśnie jej wina bo telefon wtedy zaczął wreszcie normalnie działać, Więc nic nie kombinuj tylko kupuj nową baterię bo to tylko i wyłącznie jej wina. Dokładnie kupiłem taką baterię na AliExpress https://pl.aliexpress.com/item/Original-NOHON-Battery-BM31-For-Xiaomi-3-M3-Mi3-3000mAh-High-Capacity-Replacement-Batteries-With-Retail/32629740861.html?spm=2114.13010608.0.95.KyT1b9