Problemy techniczne
151 topics in this forum
-
- 1 reply
- 76 views
Witam. Moja kamerka przestała działać. Po włączeniu do prądu nie reaguje. Model 2K Pro MJSXJ06CM
Last reply by Netoper, -
- 9 replies
- 3.8k views
Witam z Niemiec! Od kilku dni rozpaczliwie szukam firmware dla mojej Xiaomi Mi Home Security Camera 360° 2K Pro (MJSXJ06CM). Po nieudanej aktualizacji z wersji 4.1.2. do 4.1.6. kamera świeci tylko żółtą diodą LED. Pliki tf_recovery, które do tej pory znalazłem na forum niestety nie działają. Czy ktoś może mi pomóc z firmware, który umożliwia ponowne uruchomienie kamery? Jest to wersja globalna, a nie chińska wersja aparatu. Firmware'y, które znalazłem pod poniższym linkiem niestety nie zadziałały: https://miuipolska.pl/forum/topic/55875-mi-360°-home-security-camera-2k-pro-nie-łączy-się-wogole/?tab=comments#comment-604090 …
Last reply by paweloo8, -
- 0 replies
- 61 views
Witam. Od tygodnia mam kamerkę w domu jak w temacie i jest z nią problem w nocy... co 5 sekund przełącza się z trybu dziennego na nocny (podczerwień) i towarzyszy temu taki trzask .... jest to mega irytujące i wybudza całą rodzinę. Co ciekawe raz działa poprawnie czyli jak się ściemni przełączy się na tryb nocny i jest cisza całą noc a kolejnej nocy szaleje. Mam to wszystko zapisane na karcie pamięci. Kamera wadliwa? Czy coś z ustawieniami nie tak? Miał ktoś podobny problem?
Last reply by szuwar1978, -
- 0 replies
- 59 views
Witam. W 2021 lub 2022, nie pamiętam, kupiłem z oficjalnej dystrybucji w Polsce kamerę Mi 360° Home Security Camera 2K Pro, tą bryłę co wygląda jak diglet z pokemonów. Skonfigurowałem ją i działała bez problemu do momentu jak chciałem przenieść ją do innego domu z inną siecią wifi. Po próbie podłączenia apka Xiaomi Home łączy się z kamerą znajdując jej sieć wifi, leci ten pasek z procentami po czym nie łączy się i znowu trzeba szukać urządzenia. Na kamerce cały czas świeci pomarańczowa dioda. Reset przyciskiem nie pomaga. Nie wiem czy trzeba zaktualizować kamerę i jak to zrobić? Proszę o pomoc.
Last reply by karski88, -
- 17 replies
- 8.2k views
Witam Kupiłem kamerkę MJSXJ05CM po upgrade zawiesiła się na żółtej lampce nie reaguje, czytałem ze trzeba na kartę sformatowaną fat32 wrzucić plik .img wiem ze wersje którą miałem to 3.5.1_0052 czy ktoś może taka posiada? niby znlazłem ten firmware and mi nie działa: https://drive.google.com/file/d/1ve6XlBEiZebJV6ukJ0Oiu7DePw2JCsWj/view z góry dziękuje za wszelką pomoc Pozdrawiam.
Last reply by Mativve, -
- 2 followers
- 125 replies
- 67.4k views
Cześć, mam dwa problemy z kamerą jak w temacie. Pierwszy to region. Sąsiad ma dokładnie tą samą kamerę, jego wersja softu to 3.5.8_0415 i może bez problemu dodać kamerę w regionie polskim. Ja mam wersję 3.5.8_0406 (nie mam możliwości aktualizacji) i kamera działa mi jedynie na regionie chińskim - dlaczego? Drugi problem to zasięg. Zmieniłem nieco infrastrukturę sieci w domu i na górze mam router Xiaomi, a na dole repeater. Kamera jest oddalona około 2m od repeatera, a mimo wszystko łączy się z routerem, przez co siła sygnału to jedynie ~20%. Czy da się w jakiś sposób połączyć kamerę bezpośrednio z repeaterem?
Last reply by witia24, -
- 0 replies
- 583 views
Zakupiłem kamerę CW400 i nieodczytałem że działa tylko w regione CN. Czy jest jakis sposób by zmienić region na EU abym mógł podpiac do Mi HOME EU?
Last reply by Grzesp, -
- 1 follower
- 0 replies
- 86 views
Witam, Mam problem z trybem doświetlania w kamerze Mi Wireless Outdoor Security Camera 1080p. Problem polega na tym iż kamera bez trybu doświetlania słabo działa i mało widać w nocy przy małym doswietleniu. Jednak po włączeniu obrazowania w podczerwieni na środku obrazu pojawia się okrąg który ewidentnie jest odbiciem obiektywu kamery. Prośba o pomoc i informacje o co chodzi i jak mogę ten problem wyeliminować? P.S przód kamery jest czysty Dziękuję za pomoc
Last reply by Jacinto, -
- 3 replies
- 961 views
Dzień dobry, czy ktoś może mi podpowiedzieć, dlaczego obraz z kamery, rejestrowany w ciągu dnia, wygląda jakby się coś z RGB zadziało niedobrego? Przykład na załączonym zrzucie z kamery.
Last reply by Kules, -
- 0 replies
- 98 views
Cześć, Mam techniczny problem z kamerą. Zakupiłam ją w 2021 i przez pierwszy rok służyła nam na budowie, jako ochrona domu. Jako że nie mieliśmy jeszcze światłowodu udostępniałam internet z hotspota telefonu. Wszystko działało poprawnie. Później odłączyliśmy kamerę na kilka miesięcy i teraz nie mogę hej w żaden sposób uruchomić. Najpierw telefon w ogóle nie widzi kamery, jak już uda się sparować urządzenia i wydaje się, że jest ok to wczytywanie obrazu zatrzymuje się na 91% i koniec. Kupiłabym nową ale pod tą kamerę zrobiliśmy korytko i teraz jest ocieplony dom z elewacją. Doradźcie co może być problemem.
Last reply by Karolina Mroczkowska, -
- 2 followers
- 5 replies
- 2.6k views
Cześć, Dziś kamera chciała się zaktualizować. Niestety w trakcie aktualizacji wysiadł nam prąd, od tamtej pory nie można jej włączyć/zresetować. Zero reakcji, jedynie swieci się żółta dioda. mozecie pomoc?
Last reply by Helper4you, -
- 2 followers
- 1 reply
- 184 views
Siemanko, od 2 dni moja kamerka przestała działać, świeci się ciągle pomarańczowa dioda i nic nie mogę zrobić. Do tej pory wszystko ładnie działało, aż do momentu zrobienia aktualizacji aplikacji badz kamerki Szukałem firmware ale nie mogę znaleźć, a wyczytałem na forum że może to pomoc. MJSXJ06CM
Last reply by Helper4you, -
- 1 follower
- 0 replies
- 74 views
Cześć, zakupiona kamerka jak w temacie na Allegro z oficjalnego magazynu Allegro. Po podłączeniu do prądu była pomarańczowa dioda i komunikat z głośników i wyłączenie. Kamerka nie wyszukuje się na aplikacji. Zdalne dodanie nic nie daje bo każe łączyć się z inna sieci wifi chuangme jakaś. kamerka pomimo resetu nie reaguje na ponowne podłączenie do prądu. Ma ktoś jakieś łopatologiczne wyjaśnienie bez konieczności wgrywanie coś na kartę SD ( której nie posiadam nawet )
Last reply by Helper4you, -
- 13 replies
- 5.3k views
Od tygodnia wyświetlała mi się aktualizacja do zrobienia wiec postanowiłam ja w końcu zrobić i to był chyba mój błąd, po aktualizacji kamera przestała działać, cały czas dioda swieci na pomarańczowo, a reset niestety nie działa :/ w aplikacji pokazuje cały czas offline.. czy ma ktoś jakiś pomysł czy da się to naprawić w ogóle? Czy kamera do kosza? :(
Last reply by nicolaa56, -
- 3 replies
- 388 views
Hejka Będąc w aplikacji Xiaomi Home, chcę zapisać/ściągnąć film, w którym wykryto ruch. Film dodaje się do kolejki, wchodzę w kolejkę, film ściąga się tylko w kilku % i wyskakuje błąd i info, by kliknąć, by ponowić próbę lub film znika z kolejki, ale w telefonie w galerii nic się nie pojawia. Nie pomaga reset urządzenia. Mam najnowszą wersję aplikacji, jak i systemu kamerki. W telefonie mam sporo miejsca. Czy ktoś wie, co mogę z tym zrobić? Byłbym wdzięczny za pomoc
Last reply by kazik.palec, -
- 11 replies
- 951 views
Witam serdecznie forumowiczów. Bardzo proszę o pomoc odnośnie kamery Mi 360 Home Security Camera 2K MJSXJ09CM. Podczas aktualizacji oprogramowania kamera została odłączona od zasilania. Efekt jest taki, że po podłączeniu kamery świeci jedynie pomarańczowa dioda. Próbowałem chyba wszystkich dostępnych softów na tym forum i nic, karta 2GB sformatowana na FAT32. Poratuje ktoś softem? Dodam, że kamera pobiera 0.1A nie wiem czy tak powinno być. Będę ogromnie wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam!
Last reply by Rychu222, -
- 0 replies
- 511 views
Witam forumowiczów. Mam pytanie techniczne co do konfiguracji kamery. Czy istnieje możliwość połączyć się bezpośrednio do tej kamery po IP w wewnątrz sieci. Zależy mi żeby uzyskać jak najlepszą płynność (połączyłem kamere przez aplikację Xiaomi ale wtedy połączenie odbywa się na zewnątrz i ma pewne opóźnienia). Jeśli można połączyć po IP wewnątrz sieci to jaką bezpłatną aplikacje polecacie do obsługi max 4 kamer. Zastnanwiam się czy aplikacja CMS lub IP Camera Viewer chyba , że macie coś sprawdzonego.
Last reply by WojtekDG, -
- 1 follower
- 1 reply
- 273 views
Witam, wczoraj otrzymałem zamówioną kamerę WI FI Mi 360 Camera (1080p) model: MJSXJ10CM. Mam już aplikacje i konto Xiaomi, na którym działa odkurzacz. Po podłączeniu kamery aplikacja ją widzi, łączy się z nią przez bluetooth, przesyła dane, i po komunikacie o połączeniu z siecią Wi-Fi, dalej aplikacja już nie kończy konfiguracji. Sygnał silny, hasło ok. Co może być przyczyną, że nie można skończyć konfiguracji, a finalnie korzystać z kamerki?
Last reply by Netoper, -
- 1 follower
- 1 reply
- 447 views
Witam. Posiadam dwie kamery mi 360 i obie nie przełączają się automatycznie z trybu nocnego w tryb dzienny. Z dziennego w nocny bez problemu. Ręcznie z nocnego mogę przełączyć. Czy ktoś miał taki problem? Jakieś podpowiedzi.
Last reply by RC Drifter, -
- 1 follower
- 0 replies
- 150 views
Witam, Kupiłem na AliExpress kamerę Xiaomi Mijia WiFi inteligentna kamera zewnętrzna CW400. Uruchomiłem ją przez aplikacje Xiaomi home wybierając region Chiny. Następnie ją odinstalowałem i przy próbie ponownego dodania nowego sprzętu pojawia się komunikat że kamera jest już połączona z innym urządzeniem i trzeba ją najpierw odpiąć w aplikacji. A w aplikacji nie mam zainstalowanego żadnego urządzenia. Próbując ją dodać na innych telefonach jest ten sam problem. Czy wie ktoś co mogę z tym zrobić?
Last reply by Daniel_ns, -
- 0 replies
- 180 views
Witam, mam problem z kamerka, ponieważ nie ładuje się obraz jeżeli jestem połączona przez transmisje danych. Działa tylko i wyłącznie przez wifi. Co mogę zrobić żeby zaczęła działać przez internet z telefonu?
Last reply by zanciaa91, -
- 1 follower
- 0 replies
- 219 views
Witam, odłączyłam kamere jak sie aktualizowała i przestała działać, świeci cały czas sie pomarańczowa dioda, tutaj na forum wyczytałam, że trzeba na karte sd zrobić format do fat32 i pobrać pliki, niestety z tych tutaj pobieranych wszystko jest "plik uszkodzony", czy mógłby ktos mi podrzucic aktualny? Wysyłam zdjecie spodu kamery
Last reply by Gulka13, -
- 1 follower
- 0 replies
- 207 views
dzień dobry kamera po zapełnieniu 64 gb pamięci zamiast się zapętlić robi się offline - dioda się wyłącza. Wystarczy rozłączyć prąd na chwilkę i wszystko wraca do normy i tak co tydzień - czy ktoś z Państwa może pomoc ? dziękuję i pozdrawiam
Last reply by damcar, -
- 7 replies
- 741 views
Witam mam pewien problem z kamerą IMILAB EC3 podłączoną do Mi Home. Kamera jest podłączona po WI- FI. Wszystko się ładnie paruje ale jedyne co można robić to obrót kamery, nie może wczytać obrazu. Na stronie z kamerami dochodzi do 91 % , zacina i komunikat try reconect. Siła sygnału 80 %.
Last reply by przemekbial, -
- 0 replies
- 220 views
Cześć. Posiadam trzy kamerki Imilab EC3. Zasilone kablem ethernetowym, poprzez adaptery POE, wraz z zasilaczami. Sparowane z siecią MESH w domu około miesiąc temu. Ostatnie trzy tygodnie chodziły bez zarzutu. Od tygodnia albo wszystkie są offline, albo jedną, dzisiaj np. dwie offline, jedna działa. Internet mobilny od T-Mobile. Randomowo się uruchamiają aby zaraz przejść w tryb offline. Zasieg sieci bezprzewodowej jest. Proszę o pomoc. Widziałem kilka wątków na forum, może ktoś ogarnął temat. Będę mega wdzięczny za sugestie. Pozdrawiam grupowiczów!
Last reply by przemekbial,