Problemy techniczne
158 tematów w tym forum
-
- 2 odpowiedzi
- 1,4 tys. wyświetleń
Witam. Od tygodnia mam kamerkę w domu jak w temacie i jest z nią problem w nocy... co 5 sekund przełącza się z trybu dziennego na nocny (podczerwień) i towarzyszy temu taki trzask .... jest to mega irytujące i wybudza całą rodzinę. Co ciekawe raz działa poprawnie czyli jak się ściemni przełączy się na tryb nocny i jest cisza całą noc a kolejnej nocy szaleje. Mam to wszystko zapisane na karcie pamięci. Kamera wadliwa? Czy coś z ustawieniami nie tak? Miał ktoś podobny problem?
Ostatnia odpowiedź: Belmondo, Środa o 19:40 -
- 1 obserwujący
- 21 odpowiedzi
- 12,5 tys. wyświetleń
Witam Kupiłem kamerkę MJSXJ05CM po upgrade zawiesiła się na żółtej lampce nie reaguje, czytałem ze trzeba na kartę sformatowaną fat32 wrzucić plik .img wiem ze wersje którą miałem to 3.5.1_0052 czy ktoś może taka posiada? niby znlazłem ten firmware and mi nie działa: https://drive.google.com/file/d/1ve6XlBEiZebJV6ukJ0Oiu7DePw2JCsWj/view z góry dziękuje za wszelką pomoc Pozdrawiam.
Ostatnia odpowiedź: Daniel Nowrot, 20 Lutego -
- 1 obserwujący
- 131 odpowiedzi
- 72,6 tys. wyświetleń
Cześć, mam dwa problemy z kamerą jak w temacie. Pierwszy to region. Sąsiad ma dokładnie tą samą kamerę, jego wersja softu to 3.5.8_0415 i może bez problemu dodać kamerę w regionie polskim. Ja mam wersję 3.5.8_0406 (nie mam możliwości aktualizacji) i kamera działa mi jedynie na regionie chińskim - dlaczego? Drugi problem to zasięg. Zmieniłem nieco infrastrukturę sieci w domu i na górze mam router Xiaomi, a na dole repeater. Kamera jest oddalona około 2m od repeatera, a mimo wszystko łączy się z routerem, przez co siła sygnału to jedynie ~20%. Czy da się w jakiś sposób połączyć kamerę bezpośrednio z repeaterem?
-
- 0 odpowiedzi
- 227 wyświetleń
Witam serdecznie, przeszukałem forum, ale nie mogę poradzić sobie z problem jaki mnie spotkał po aktualizacji kamery model MJSXJ02CM. Po aktualizacji kamera świeci się cały czas na pomarańczowo i nie chce ruszyć, posiadałem wersje firmware 4.3.7_0415 po aktualizacji miała być wersja 4.3.7_0417. Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć skąd pobrać aktualizacje i wgrać na kamerkę?
Ostatnia odpowiedź: Michał M, 31 Stycznia -
- 1 obserwujący
- 0 odpowiedzi
- 265 wyświetleń
Cześć mam problem z RT do kamer - działał, ale teraz non stop świeci się pomarańczowa dioda. Restet sieciowy i urządzenia nie pomaga. Macie jakieśrady ?
Ostatnia odpowiedź: Cronet_KR, 21 Stycznia -
- 1 obserwujący
- 2 odpowiedzi
- 182 wyświetleń
Witam, posiadam kamerkę Xiaomi Mi Home Security 360 1080p (Wersja z chińskim regionem - MJSXJ08CM) Kamerka w przeszłości łączyła sie bezproblemowo z siecią wifi, na chińskim regionie aplikacji również działało. Po około pół roku nie używania przestała się łączyć z wifi, kod QR skanuje, lecz od razu po zeskanowaniu dioda mryga na niebiesko (wg. tego co znalazłem na internecie to "network error"). Próbowałem wgrywać różne firmware na tą kamerkę, bez sukcesu, natknąłem się również na repozytoria z "hackami" do kamerek lecz jedynie wersji 02 i 05. Odszukałem na płycie głównej test-pointów do UART'a, i o to co ujrzałem przy boocie kamerki: Could not read interface …
Ostatnia odpowiedź: Karciello YT, 17 Stycznia -
- 14 odpowiedzi
- 6,1 tys. wyświetleń
Hej, Mi Home Security Camera 1080p (magnetyczny mount) model MJSXJ02HL zaktualizowana po wyjęciu z pudełka do 4.0.9_0112 Pracuje dobrze przez około godzinę (dostęp do nagrań i poprawne łączenie). Pózniej nie ma dostępu do nagrań na karcie (32GB 100Mb/s) ale można obserwować obraz z kamery. Po kolejnych 6 godzinach nie można się połączyć z kamerą - pomaga restart. (Wtedy na karcie pamięci jest nagrane tylko około 4h z (ustanowionego na ciągły) nagrania. Wygląda na problem oprogramowania. Czy można cofnąć aktualizację? Dzięki za pomoc. (tel z iOS)
Ostatnia odpowiedź: Marcel Spiritus, 11 Stycznia -
- 1 obserwujący
- 0 odpowiedzi
- 313 wyświetleń
Witajcie, posiadam kamerę jak w temacie (z dodatkową bamką). W aplikacji MiHome dodałem bramkę a następnie kamerę. Kamera wystartowała ale po kilku minutach straciła połączenie. Odtwarzany jest komunikat o oczekiwaniu na połączenia ale sama już się nie łączy. Muszę ponownie dodać kamerę do MiHome. niestety po kolejnych minutach znowu traci połączenie. Udało się zrobić aktualizację softu zarówno w bramce jak i kamerze ale to nie rozwiązało problemu. Może ktoś może podpowiedzieć w czym może być problem? z góry bardzo dziękuję z wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam Paweł
Ostatnia odpowiedź: Paweł Suchowiejko, 29 Grudnia 2023 -
- 3 odpowiedzi
- 772 wyświetleń
Witam, odłączyłam kamere jak sie aktualizowała i przestała działać, świeci cały czas sie pomarańczowa dioda, tutaj na forum wyczytałam, że trzeba na karte sd zrobić format do fat32 i pobrać pliki, niestety z tych tutaj pobieranych wszystko jest "plik uszkodzony", czy mógłby ktos mi podrzucic aktualny? Wysyłam zdjecie spodu kamery
Ostatnia odpowiedź: Mindaugas Jocionis, 29 Listopada 2023 -
- 1 obserwujący
- 16 odpowiedzi
- 6,7 tys. wyświetleń
Od tygodnia wyświetlała mi się aktualizacja do zrobienia wiec postanowiłam ja w końcu zrobić i to był chyba mój błąd, po aktualizacji kamera przestała działać, cały czas dioda swieci na pomarańczowo, a reset niestety nie działa :/ w aplikacji pokazuje cały czas offline.. czy ma ktoś jakiś pomysł czy da się to naprawić w ogóle? Czy kamera do kosza? :(
Ostatnia odpowiedź: Mindaugas Jocionis, 9 Listopada 2023 -
- 3 odpowiedzi
- 4,2 tys. wyświetleń
Witam, od 2 dni występuje u mnie problem z kamerką, a dokładniej chodzi o tryb nocny, najprościej mówiąc gdy robi się coraz ciemniej to obraz kamerki też robi się coraz bardziej ciemny aż w końcu jest całkowicie czarny. Podczerwień się włącza, obraz jest czarno biały i cały czas się ściemnia. Wysiadły podczerwienie? czy może być inny problem?
Ostatnia odpowiedź: kubamiui, 3 Listopada 2023 -
- 1 obserwujący
- 1 odpowiedź
- 311 wyświetleń
Pomarańczowa dioda ciągle się świeci, a kamera nie reaguje. Proszę o pomoc. Próbowałem wgrać na kartę plik od MJSXJ09CM, ale nadal brak reakcji.
Ostatnia odpowiedź: adi k, 26 Października 2023 -
- 0 odpowiedzi
- 228 wyświetleń
Witam, czy jest mozliwosc wgrania softu na global Eu bo mam na CN aktualnie i nie moge sparowac kamerki z aplikacją?
Ostatnia odpowiedź: pionierek, 10 Października 2023 -
- 11 odpowiedzi
- 1 tys. wyświetleń
Hej, Dokładnie tak jak w tytule, po zmianie wi-fi chciałem na nowo połączyć kamerę i za cholerę nie wiem jak to zrobić. Robię reset kamery, dioda miga na pomarańczowo i cały czas komunikat "waiting for connection". W aplikacji Xiaomi Home dochodzę do momentu, kiedy mam wybrać wi-fi o jakieś nazwie "chuangme" i na etapie pozyskiwania adresu IP telefon nie chce się połączyć z kamerą i nic więcej nie mogę zrobić. Jak to ogarnąć?
Ostatnia odpowiedź: john56, 10 Października 2023 -
- 1 odpowiedź
- 184 wyświetleń
Witam. W 2021 lub 2022, nie pamiętam, kupiłem z oficjalnej dystrybucji w Polsce kamerę Mi 360° Home Security Camera 2K Pro, tą bryłę co wygląda jak diglet z pokemonów. Skonfigurowałem ją i działała bez problemu do momentu jak chciałem przenieść ją do innego domu z inną siecią wifi. Po próbie podłączenia apka Xiaomi Home łączy się z kamerą znajdując jej sieć wifi, leci ten pasek z procentami po czym nie łączy się i znowu trzeba szukać urządzenia. Na kamerce cały czas świeci pomarańczowa dioda. Reset przyciskiem nie pomaga. Nie wiem czy trzeba zaktualizować kamerę i jak to zrobić? Proszę o pomoc.
Ostatnia odpowiedź: karski88, 7 Października 2023 -
- 1 odpowiedź
- 263 wyświetleń
Witam. Moja kamerka przestała działać. Po włączeniu do prądu nie reaguje. Model 2K Pro MJSXJ06CM
Ostatnia odpowiedź: Netoper, 15 Września 2023 -
- 9 odpowiedzi
- 5,9 tys. wyświetleń
Witam z Niemiec! Od kilku dni rozpaczliwie szukam firmware dla mojej Xiaomi Mi Home Security Camera 360° 2K Pro (MJSXJ06CM). Po nieudanej aktualizacji z wersji 4.1.2. do 4.1.6. kamera świeci tylko żółtą diodą LED. Pliki tf_recovery, które do tej pory znalazłem na forum niestety nie działają. Czy ktoś może mi pomóc z firmware, który umożliwia ponowne uruchomienie kamery? Jest to wersja globalna, a nie chińska wersja aparatu. Firmware'y, które znalazłem pod poniższym linkiem niestety nie zadziałały: https://miuipolska.pl/forum/topic/55875-mi-360°-home-security-camera-2k-pro-nie-łączy-się-wogole/?tab=comments#comment-604090 …
Ostatnia odpowiedź: paweloo8, 10 Września 2023 -
CW400 -region EU
przez Grzesp- 0 odpowiedzi
- 792 wyświetleń
Zakupiłem kamerę CW400 i nieodczytałem że działa tylko w regione CN. Czy jest jakis sposób by zmienić region na EU abym mógł podpiac do Mi HOME EU?
Ostatnia odpowiedź: Grzesp, 10 Lipca 2023 -
- 1 obserwujący
- 0 odpowiedzi
- 195 wyświetleń
Witam, Mam problem z trybem doświetlania w kamerze Mi Wireless Outdoor Security Camera 1080p. Problem polega na tym iż kamera bez trybu doświetlania słabo działa i mało widać w nocy przy małym doswietleniu. Jednak po włączeniu obrazowania w podczerwieni na środku obrazu pojawia się okrąg który ewidentnie jest odbiciem obiektywu kamery. Prośba o pomoc i informacje o co chodzi i jak mogę ten problem wyeliminować? P.S przód kamery jest czysty Dziękuję za pomoc
Ostatnia odpowiedź: Jacinto, 6 Lipca 2023 -
- 3 odpowiedzi
- 1,3 tys. wyświetleń
Dzień dobry, czy ktoś może mi podpowiedzieć, dlaczego obraz z kamery, rejestrowany w ciągu dnia, wygląda jakby się coś z RGB zadziało niedobrego? Przykład na załączonym zrzucie z kamery.
Ostatnia odpowiedź: Kules, 21 Czerwca 2023 -
- 0 odpowiedzi
- 247 wyświetleń
Cześć, Mam techniczny problem z kamerą. Zakupiłam ją w 2021 i przez pierwszy rok służyła nam na budowie, jako ochrona domu. Jako że nie mieliśmy jeszcze światłowodu udostępniałam internet z hotspota telefonu. Wszystko działało poprawnie. Później odłączyliśmy kamerę na kilka miesięcy i teraz nie mogę hej w żaden sposób uruchomić. Najpierw telefon w ogóle nie widzi kamery, jak już uda się sparować urządzenia i wydaje się, że jest ok to wczytywanie obrazu zatrzymuje się na 91% i koniec. Kupiłabym nową ale pod tą kamerę zrobiliśmy korytko i teraz jest ocieplony dom z elewacją. Doradźcie co może być problemem.
Ostatnia odpowiedź: Karolina Mroczkowska, 17 Czerwca 2023 -
- 2 obserwujących
- 5 odpowiedzi
- 2,9 tys. wyświetleń
Cześć, Dziś kamera chciała się zaktualizować. Niestety w trakcie aktualizacji wysiadł nam prąd, od tamtej pory nie można jej włączyć/zresetować. Zero reakcji, jedynie swieci się żółta dioda. mozecie pomoc?
Ostatnia odpowiedź: Helper4you, 18 Maja 2023 -
- 1 obserwujący
- 1 odpowiedź
- 383 wyświetleń
Siemanko, od 2 dni moja kamerka przestała działać, świeci się ciągle pomarańczowa dioda i nic nie mogę zrobić. Do tej pory wszystko ładnie działało, aż do momentu zrobienia aktualizacji aplikacji badz kamerki Szukałem firmware ale nie mogę znaleźć, a wyczytałem na forum że może to pomoc. MJSXJ06CM
Ostatnia odpowiedź: Helper4you, 16 Maja 2023 -
- 1 obserwujący
- 0 odpowiedzi
- 205 wyświetleń
Cześć, zakupiona kamerka jak w temacie na Allegro z oficjalnego magazynu Allegro. Po podłączeniu do prądu była pomarańczowa dioda i komunikat z głośników i wyłączenie. Kamerka nie wyszukuje się na aplikacji. Zdalne dodanie nic nie daje bo każe łączyć się z inna sieci wifi chuangme jakaś. kamerka pomimo resetu nie reaguje na ponowne podłączenie do prądu. Ma ktoś jakieś łopatologiczne wyjaśnienie bez konieczności wgrywanie coś na kartę SD ( której nie posiadam nawet )
Ostatnia odpowiedź: Helper4you, 16 Maja 2023 -
- 3 odpowiedzi
- 476 wyświetleń
Hejka Będąc w aplikacji Xiaomi Home, chcę zapisać/ściągnąć film, w którym wykryto ruch. Film dodaje się do kolejki, wchodzę w kolejkę, film ściąga się tylko w kilku % i wyskakuje błąd i info, by kliknąć, by ponowić próbę lub film znika z kolejki, ale w telefonie w galerii nic się nie pojawia. Nie pomaga reset urządzenia. Mam najnowszą wersję aplikacji, jak i systemu kamerki. W telefonie mam sporo miejsca. Czy ktoś wie, co mogę z tym zrobić? Byłbym wdzięczny za pomoc
Ostatnia odpowiedź: kazik.palec, 12 Marca 2023