Kamera MiJia 360° Home Security i inne
Dział związany z kamerą MiJia 360° i pozostałymi
Podfora
-
- 227
- odpowiedzi
-
- 863
- odpowiedzi
14 tematów w tym forum
-
- 2 obserwujących
- 14 odpowiedzi
- 2,2 tys. wyświetleń
Witam. Posiadam kamerę 360 Home Security 2K. Podgląd obrazu kamery działa prawidłowo w aplikacji Mi Home lecz w aplikacji Windows nie ma obrazu. Cały czas mam wyświetlone Buffering... Mogę zmieniać pozycję kamery na komputerze i oglądać zdarzenia zarejestrowane wcześniej, ale podgląd na żywo nie działa. Ktoś ma pomysł jak rozwiązać ten problem? Tutaj jest link do pobrania programu z oficjalnej strony Xiaomi: https://www.mi.com/in/product/xiaomi-camera-viewer-app/
Ostatnia odpowiedź: Mimru, 5 Grudnia 2023 -
Kamera MI 360° MJSXJ10CM pomarańczowa dioda ciągle się pali, kamera nie reaguje na reset
przez adi k- 0 odpowiedzi
- 102 wyświetleń
Proszę o pomoc pana REZMUSA. Widziałem że podobne problemy wcześniej rozwiązywał z innymi modelami kamer. Będę bardzo wdzięczny.
Ostatnia odpowiedź: adi k, 30 Października 2023 -
- 1 obserwujący
- 0 odpowiedzi
- 103 wyświetleń
Witam, czy jest możliwość trwałego wyłączenia - ewentualnie trwałego uszkodzenia mikrofonu w kamerze 360? Jeżeli tak to jak przeprowadzić taką operację? Zależy mi na pozostałych funkcjach kamery, ale koniecznie chciałbym pozbyć się rejestracji audio. Pozdrawiam
Ostatnia odpowiedź: Paweł Nejfeld, 21 Września 2023 -
- 1 odpowiedź
- 206 wyświetleń
Witam, chciałbym nagrania z kamery przejrzeć na komputerze (na komórce jest to niewygodne) Próbowałem zabranie karty pamieci z kamery i włozenie do komputera- niestety nie daje to rezultatów (karta nie jest widoczna, nadmienie ze nagrania sa dostepne z poziomu aplikacji) czy jest na to jakeiś rozwiazanie? specjalny program do otworzenia? Pozdrawiam
Ostatnia odpowiedź: Netoper, 5 Września 2023 -
- 1 obserwujący
- 2 odpowiedzi
- 311 wyświetleń
Witam Zależy mi na zgrywaniu całości transmisji do NAS. Mam Mi Home Secutity Camera 360 i EC3 : fajnie bo obie maja zapis do "magazyn sieciowy NAS" poza oczywistym nagrywaniem na kartę (jak nie ma karty to i tak nie prześle do NAS) Kupiłem nowszą zewnętrzną EC5 i ...qpa tylko nagrywanie na kartę. Ogólnie ładnie z 9 kamerek idzie nagrywanie lecz napiszcie jak możecie które modele obsługują NAS bo dowiaduje się dopiero po zakupie a info wcześniej brak 😕 Wiem że ostatnie 7 dni alarmów jest zapisane w churce xiaomi lecz wolę ciągły zapis.
Ostatnia odpowiedź: AmorR, 28 Marca 2023 -
- 1 obserwujący
- 16 odpowiedzi
- 6,6 tys. wyświetleń
Cześć Czy w kamerce jak w temacie da się wyłączyć tryb nocny? Tzn kamerkę mam wieczorem przy oknie i jak robi się ciemno kamerka włącza doświetlenie diodami. To powoduje że odbija się to od szyby i widać tylko odbijający się reflex. W aplikacji nie widzę takiej opcji.. dzięki za pomoc
Ostatnia odpowiedź: RC Drifter, 8 Stycznia 2023 -
- 0 odpowiedzi
- 199 wyświetleń
Witam, Panowie cały czas miałem apkę Xiaomi Home ustawioną na Chiny, musiałem wczoraj zmienić na region Polski ponieważ kupiłem oczyszczacz 3H. No i jak zmieniłem region na Polskę to nagle nie wyszukuje mi paru urządzeń, jednym z nich jest kamerka DAFANG DF3... Jest jakiś sposób na to żeby to działało w EU ? Może jakaś osobna aplikacja ?
Ostatnia odpowiedź: geforc, 2 Grudnia 2022 -
- 1 obserwujący
- 0 odpowiedzi
- 303 wyświetleń
Witam od jakiegoś czasu mam problem ze kamera . Nie mogę jej wybudzić z trybu uśpienia. Włączam aplikacja i ani dioda ani kamera nie reaguje. Muszę ponownie zainstalować kamerę . Sieć to Upc Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka
Ostatnia odpowiedź: Sochan, 10 Maja 2022 -
- 0 odpowiedzi
- 292 wyświetleń
Witam. Mam kamerkę yi4k+ od dwóch lat i od jakiegoś czasu mam z nią problem. Przy lekkim nawet uderzeniu w nią kamerka się wyłącza. Innym problemem jest też to, że czasami po włączeniu kamerki oraz odpaleniu nagrywania kamerka po 3-4 sekundach się wyłączy i później nie chce już normalnie nagrywać. Co może być przyczyną?
Ostatnia odpowiedź: rysiog, 1 Marca 2022 -
- 1 obserwujący
- 1 odpowiedź
- 425 wyświetleń
Witam. Czy kamera może jak wykryje ruch uruchomić zdrowie lub włącznik światła xiaomi. Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
Ostatnia odpowiedź: Netoper, 4 Grudnia 2021 -
- 0 odpowiedzi
- 1,5 tys. wyświetleń
Kupiłem kamerę Mi 360 Home Security Camera 2K Pro. Konfiguracja w smartfonie w oparciu o aplikację Xiaomi Home jest prosta i szybka. Jednak skoro to jest kamera IP, to chciałbym mieć do niej dostęp z komputera z Windows 10 lub serwera QNAP. Czy jest to możliwe? Z jakimi aplikacjami na PC lub serwerze QNAP działa ta kamera?
Ostatnia odpowiedź: MarkosPL, 17 Kwietnia 2021 -
- 0 odpowiedzi
- 1,3 tys. wyświetleń
Witajcie, to mój pierwszy post tutaj, posiadam w/w kamerę Xiaomi Mijia inteligentny dom IP Mi kamera 110 stopni F2.0 8X 1080P potrzebuję pomocy w zainstalowaniu jej na smartfonie ? mi home jej nie wykrywa. Co innego byście zaproponowali ?? Problem rozwiązałem, wystarczyło podać kraj "China" wtedy jest możliwość wyboru kamery. "Can download APP"Xiaomi Smart Home"from A pple Store or Google Play for the convenience of use,You need to change the APP address to Mainland China"
Ostatnia odpowiedź: xludek, 6 Kwietnia 2021 -
- 0 odpowiedzi
- 2,2 tys. wyświetleń
Cześć, kupiłem z Chin kamerkę Xiaomi Imilab A1 o numerze CMSXJ19E. Kamera nie reaguje na nic. Świeci pomarańczowa dioda. Wykonałem kroki jak w poście (wypakuj tf_recovery.img/tf_update.img na karte sd (fat32), wylacz/wlacz kamere i poczekaj, az przywroci firmware.) Ale kamera nadal nie działa. Nie wiem co robię żle. Bardzo proszę o pomoc.
Ostatnia odpowiedź: pit1, 7 Lutego 2021 -
- 0 odpowiedzi
- 3,7 tys. wyświetleń
Witam, posiadam kamerkę jak w temacie i do tej pory działała bez zarzutu. Jednak od 3 dni mam problem z podczerwienią. Włącza się, ale obraz jest ciemny, a w nocy w ogóle czarny. Próbowałam coś podziałać w ustawieniach trybu nocnego, ale nic to nie dało. Rownież reset kamery nie pomógł. Kamera służy do podglądu dziecka w czasie kiedy śpi, więc jest potrzebna. Czy ktoś mógłby coś doradzić? Czy kamerę po niespełna roku szlag trafia czy to kwestia może diod podczerwieni? Będę wdzięczna za pomoc. Pozdrawiam:)
Ostatnia odpowiedź: Gosia87, 21 Sierpnia 2020