Problemy techniczne
158 tematów w tym forum
-
- 3 odpowiedzi
- 580 wyświetleń
Witam, mam problem z kamerka z tematu wszystko idzie ok - czyta kod qr, wybieram wifi mowi ze polaczono, a na koniec jak jest przybliz urzadzenie do routera to nie chce sie polaczyc i wyskakuje, ze przekroczono czas polaczenia z siecia. Miał ktoś z was taki problem? Pozdrawiam
Ostatnia odpowiedź: Adam Błażejewski, 21 Lutego 2021 -
- 0 odpowiedzi
- 1,1 tys. wyświetleń
Witam dlaczego moja kamera Xiaomi Security Camera 360 1080p robi przerwy w nagrywaniu ?
Ostatnia odpowiedź: sebi89, 14 Lutego 2021 -
- 0 odpowiedzi
- 456 wyświetleń
Cześć mam problem :( Zakupiłam kamerkę Xiaomi Mi Home Security Camera 360 i nie mogę jej podłączyć. Nie wiem co moze być nie tak. Mam na telefonie ściągnięta już aplikację i podpięte dwie kamerki. Chciałabym podpiąć jeszcze jedną, ale ona nie chce mi zaczytać kodu QR ;-( Czy ktoś może mi łopatologicznie podpowiedzić co zrobić? Może coś robię źle. Nie wiem czy mam ją oddać do reklamacji czy jeszcze spróbować. Dodam, że po podłaczeniu drugiej kamery była zrobiona aktualizacja. Proszę pomóżcie.
Ostatnia odpowiedź: DagmaraD, 14 Lutego 2021 -
- 7 odpowiedzi
- 2,6 tys. wyświetleń
Hello. Any chance to share the latest global version of the FW for this camera MJSXJ06CM? I would like to start the discussion in separate thread here, since I assume there is many people interested in, who already have CN version and want to connect it to any EU servers in Xiaomi Home. I saw @rezmus involvement in this topic already shared under another thread, but I suggest to move the discussion related to mentioned camera here. Thanks.
Ostatnia odpowiedź: tomekk33, 11 Lutego 2021 -
Brak obrazu na iOS
przez Damian75- 1 odpowiedź
- 415 wyświetleń
Cześć, Od ok miesiąca mam problem z odtwarzaniem obrazu na iPadzie 4(10.3.4). Po uruchomieniu aplikacji Xiaomi Home oraz wybraniu kamery, obraz ładuje się (wiadać jak lecą procenty z ładowania) po czym obraz staje się czarny. U góry wyświetla się informacja o ilości pobieranych/wysyłanych danych. Po wciśnięciu PrtScn robi zrzut i w galerii jest prawidłowy podgląd. Testowałem na 2 różnych androidach ze względu na brak innych urządzeń Apple i tam wszystko działa prawidłowo. Co do samego ipada, to przywróciłem ustawienia fabryczne i zainstalowałem aplikację na nowo. Odłączałem i podłączałem kamerę zarówno w chińskim jak i polskim regionie. Czy ktoś z Was mia…
Ostatnia odpowiedź: Damian75, 9 Lutego 2021 -
- 1 odpowiedź
- 1 tys. wyświetleń
Witam Zakupiłem wyżej wspomniany model kamery, po początkowych problemach z połączeniem się jakimś cudem w koncu pojawiła się do wyboru w menu Xiaomi home. Z uwagi na zacięcie się przy ładowaniu na 91% usunąłem ją i chciałem na nowo połączyć. W tej chwili kamera cały czas wyświetla żółtą diodę, przestała uporczywie "gadać" po chinsku i za nic nie chce sie zresetować. Wciskanie na 3sek przycisku reset nie przynosi efektu, ma ktoś jakiś pomysł?
Ostatnia odpowiedź: rezmus, 25 Stycznia 2021 -
- 6 odpowiedzi
- 2,2 tys. wyświetleń
Witam serdecznie Jestem świeżym użytkownikiem dwóch kamer Imilab EC3. Chyba nie do końca rozumiem w jaki sposób kamery zapisują nagrania na karcie SD. Po podłączeniu pierwsze co zrobiłem, to ustawiłem kamery w tryb monitorowania. Zaakceptowałem ustawienia domyślne, czyli: 1) 24h/7; 2) niska czułość; 3) interwał co 5 minut. W efekcie kamery zapisują teraz 9-sekundowe nagrania co 5 minut. Nie rozumiem po co. Próbowałem je usunąć poprzez formatowanie, ale usunęły się wszystkie filmy oprócz tych w asystencie monitorowania. W grę wchodzi tylko i wyłącznie usuwanie ręczne, ale jest to bardzo bardzo pracochłonne. Chciałbym ustawić tak kamery, żeby - po prostu - wysyłały mi …
Ostatnia odpowiedź: Adam Błażejewski, 22 Stycznia 2021 -
- 8 odpowiedzi
- 3,8 tys. wyświetleń
Witam, przeszukałem wszystkie tematy w tym forum, problem polega na bardzo częstym brak połączenia w kamerach imilab ec3, kamery kupione w Polsce, najczęściej proces łącznie zatrzymuje się na 91% i wyskakuje komunikat za jakiś czas że ,,kamera się wyłączyła , spróbuj ponownie ", jeśli chodzi o konfigurację routera tj funbox 2.0 od orange, wyłączyłem adresowanie po ipv6, dodałem przedrostek bez_ochrony do loginu, oraz ustawiłem blokadę firewall do tej ostatniej opcji, gdzie użytkownik może zarządzać portami, i jeśli były jakieś blokowane to je wywaliłem z listy. Te wszystkie czynności nie przyniosły skutku, kamera dalej staje najczęściej najczęście…
Ostatnia odpowiedź: Dawid Ka, 21 Stycznia 2021 -
- 1 obserwujący
- 7 odpowiedzi
- 7,2 tys. wyświetleń
Witam Mam problem z kamerami Mi Home 360 FULL HD... problem polega na tym, że po dodaniu ich do aplikacji Xiaomi Home mam podglad jedynie gdy jestem podłączony do tej samej sieci wifi co kamery. W momencie, gdy połączę się z inną siecią wifi albo połączę się z internetem przy pomocy LTE to „buforowanie” zatrzymuje się na 5% i stoi.... Próbowałem wszystkiego, aktualizacji, odinstalowanie apki itp... bez rezultatów.
Ostatnia odpowiedź: uliczny_grajek, 17 Stycznia 2021 -
- 3 odpowiedzi
- 2,9 tys. wyświetleń
Witam Kupiłem tacie ww. kamerę do monitorowania działki, codziennie ok 18-19 przestaje nadawać obraz czasem zdarza się to również w ciągu dnia. Apka pokazuje zasięg internetu ale nie łączy się. Rano wraca wszystko do normy. Macie jakiś pomysł ? Modem Huawei b325 internet Orange zasięg bdb po LTE prędkość ok 100-200mb /s Link do video z mihome https://vimeo.com/498996705?ref=em-share
Ostatnia odpowiedź: Adam Błażejewski, 15 Stycznia 2021 -
- 5 odpowiedzi
- 4,1 tys. wyświetleń
I need help. I'm stuck at Yellow light problem and haven't found any firmware. Model : MJSXJ09CM SN : 27292/11200342H (maybe cn version) Please, share your firmware if you have.
Ostatnia odpowiedź: Adam Błażejewski, 30 Grudnia 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 836 wyświetleń
Mam pytanie, ponieważ od czasu jak zaktualizowałem sobie kamerki defang 1080p do wersji 5.5.1_1018 mam taki problem, ze raz przychodzą powiadomienia o wykryciu kogoś/czegoś, a raz nie przychodzą i ciężko stwierdzić od czego to zależy. ktoś ma podobny problem? czy to jest bardziej związane z serwerami xiaomi? we wcześniejszej wersji za każdym razem przychodziły powiadomienia, a teraz z tym jest problem, sprawdzałem ustawienia i wszystko jest ustawione.
Ostatnia odpowiedź: pint, 30 Grudnia 2020 -
- 5 odpowiedzi
- 582 wyświetleń
Czesc. Mam problem z połączeniem z moim routerem z xiaomi amplifier pro oraz camera mi home security. Urządzenia bez problemu łączą się jak robię router przez mój telefon samsung, natomiast jak chce bezpośrednio połączyć z routerem to w obu urządzaniech mam błąd hasła. Co musze zkienic w routerze, aby działało? Hasło wpisuje poprawnie, zabezpieczenie mam WPA.
Ostatnia odpowiedź: Szymkal, 23 Grudnia 2020 -
- 4 odpowiedzi
- 1,6 tys. wyświetleń
Kamera nie chciała się sparować przez kod QR na żadnym z telefonów. Ściągnąłem firmware do niej z tego forum z podobnego wątku i załadowalem. Kamera się zrestartowała ale teraz nie ma dźwięku a i tak dalej nie czyta kodu QR. Proszę o link do firmware do tego modelu. Dzięki
Ostatnia odpowiedź: [email protected], 14 Grudnia 2020 -
- 2 odpowiedzi
- 1,5 tys. wyświetleń
Kamera zainstalowana w domu gdzie jest Neostrada z routerem Sagemcom ADSL działa bez problemu. W drugim miejscu też jest Neostrada tyle, że VDSL i router Funbox 2 i tu są problemy. Działa zaraz po zainstalowaniu, potem przestaje. Jeśli ktoś miał taki problem to proszę o pomoc, bo mi już ręce opadają...
Ostatnia odpowiedź: Marcin2020, 7 Grudnia 2020 -
- 6 odpowiedzi
- 2,6 tys. wyświetleń
Cześć, Zakupiłem wczoraj 2 kamerki jak w temacie. Nie mogę ich połączyć z wifi z LiveBoxa 2. Jak uruchamiam wifi z telefonu po lte i wszystko sie łączy. Czy ktoś miał podobny problem? Może należy odblokować porty czy jakoś tak?
Ostatnia odpowiedź: Marcin2020, 7 Grudnia 2020 -
- 4 odpowiedzi
- 1,7 tys. wyświetleń
Witam, Mam problem z kamera Xiaomi MJSXJ02CM (zaktualizowana do 4.0.9_0409), Hi Home region: China Kamera w sieci lokalnej działa rewelacyjnie ale niestety już z zewnątrz tak nie jest. VPN oraz zmiana APN w telefonie nie pomaga. Po podłączeniu się do niej z zewnątrz (nie ważne czy LTE czy inna sieć WIFI) staje na " Przygotowywanie do odtwarzania filmu wideo... 91%" Czy jest jakaś możliwość zrobienia tego żeby działało to po ludzku ? bez żadnych zmian APN w telefonie oraz mostu do routera Może jakiś downgrade urządzenia do niższej wersji ? Proszę o pomoc Pozdrawiam Pjoter
Ostatnia odpowiedź: Adam Błażejewski, 4 Grudnia 2020 -
- 1 odpowiedź
- 711 wyświetleń
Cześć, Kupiłem kamerkę MIJIA mjsxj05cm na popularnym serwisie. Wersja chińska. Zainstalowałem aplikację i zmieniłem region na Chiny tak jak było zalecane w ogłoszeniu. Uruchamiam kamerkę, dodaję nowy sprzęt w aplikacji, wciskam RESET przez 3 sec potem przechodzę do etapu parowania i tutaj pojawia się problem bo pomarańczowa dioda non stop miga i co 10sec kamerka coś mówi po chińsku. Nie mogę sparować kamerki z aplikacją. Miał ktoś podobny problem?
Ostatnia odpowiedź: FromWP, 3 Grudnia 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 925 wyświetleń
Witam serdecznie. Kamera wysyła wszystkie powiadomienia z wyjątkiem wykrycia płaczu dziecka. Kamera IMILAB A1 na serwerze Hongkong.
Ostatnia odpowiedź: Molasek, 22 Listopada 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 1,2 tys. wyświetleń
Witam, mam problem z powiadomieniami w kamerce z tematu, wszystkie powiadomienia w aplikacji i w telefonie są włączone kamerka działa po WiFi domowym na tle też działa, ruch śledzi, ale powiadomień brak, nie mogę też dodać automatyzacji tzn. Jeżeli wykryje ruch czy płacz to wyślę powiadomienie. Miał ktoś z Was tak? Pozdrawiam
Ostatnia odpowiedź: strumen, 18 Listopada 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 889 wyświetleń
Cześć, Skonfigurowałem aplikację, aby zapisywała obraz na dysku. Działa to mniej więcej tylko przez kilkanaście minut. Potem wchodzę w aplikację, a tam opcja przechowywanie filmów jest odznaczona i status wstrzymano przesyłanie. O co może chodzić? Działa to tylko z włączoną aplikacją? Czy jeżeli pozwoliłem na lokalizowanie urządzenia tylko podczas używania aplikacji to to może powodować taki problem?
Ostatnia odpowiedź: Theus, 8 Września 2020 -
- 2 odpowiedzi
- 1 tys. wyświetleń
Witam Posiadam kamerkę jak w temacie. Jak mogę połączyć ją z komputerem PC aby móc ją wykorzystywać np w Skype? Po wpisaniu w przeglądarkę jej IP nic się nie łączy. To samo w programie SplitCam. Pozdrawiam
Ostatnia odpowiedź: Galvin1978, 26 Sierpnia 2020 -
- 3 odpowiedzi
- 1,8 tys. wyświetleń
Cześć, Posiadam 2 kamery IMILAB OUTDOOR N2 do monitoringu na działce. Po ok. miesiącu bezproblemowej pracy, kamery przestały wykrywać ruch ludzi - co jest dziwniejsze kamery wykrywają nawet przelatującego owada czy powiewające na wietrze gałązki na drzewie. Mam ustawione tylko krótkie nagrywanie w przypadku wykrycia ruchu, nie rejestruję obrazu 24h. Nie zapisuję obrazu na karcie pamięci, korzystam tylko z dostępnego miejsca w aplikacji Xiaomi Home (bez chmury). Wykonywałem zdalnie kalibracje kamery oraz kasowałem i na nowo ustalałem "key areas", ale bez rezultatu. Czy w grę wchodzi tylko reset przyciskiem w kamerze? Czy jak wykonam reset to…
Ostatnia odpowiedź: zielak90, 24 Lipca 2020 -
- 3 odpowiedzi
- 1,6 tys. wyświetleń
Witam, Zainstalowałem na Win10 emulator Androida BlueStacks, wszystko było fajnie, podgląd kamerki działał ,jednak ostatnio gdy próbuję włączyć aplikację wywala z kamery, jest tylko krótkie "mignięcie" aplikacji, ekranu i tyle. Próbowałem przeinstalować emulator, próbowałem z innnymi, nawet starszymi wersjami i nic. Zabawa z ustawieniami emulatora tez nic nie daje, tak samo zmiana regionu w ustawieniach kamery. Ktoś ma jakiś pomysł? Może istnieje jakaś aplikacja dedykowana stricte na Windowsa ? Dziękuje
Ostatnia odpowiedź: Adam Błażejewski, 21 Lipca 2020 -
- 5 odpowiedzi
- 1,7 tys. wyświetleń
Hej, przez przypadek zamówiłem chińską wersję kamerki 360, która oznaczona jest jako MJSXJ08CM. Oczywiście, aplikacja MI Home na Polskich serwerach nie potrafi wykryć urządzenia, dla regionu chińskiego nie ma takiego problemu. Czy ktoś potrafi podać jakiś firmware aby odblokować wersję globalną? Dodam, że patrzyłem na ten wątek, jednak oprogramowanie tutaj jest dla innej wersji kamerki: https://miuipolska.pl/forum/topic/49530-xiaomi-security-camera-360-1080p-region-i-sygna%C5%82-wifi/ Dzięki
Ostatnia odpowiedź: Adam Błażejewski, 10 Lipca 2020
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Dalej
- Strona 5 z 7