Problemy techniczne
Podfora
-
- 4,5 tys.
- odpowiedzi
44 tematów w tym forum
-
Mopowanie w s50
przez Siemah- 1 odpowiedź
- 1,2 tys. wyświetleń
Witam, od niedawna posiadam Roborock S50 i wszystko super, ale: po wlaniu wody do zbiornika i założeniu ścierki, włożeniu do robota i wybraniu opcji gentle robot jeździ i... Zwilża tylko tym co sam namoczyłem. Woda mi przez filtry bioniczne nie kapie. Zdjąłem i patrzyłem na to bez ścierki. dopiero jak otworze gumową zaślepkę kropelki od razu się sączą. Jak zamknę zaślepkę, przestają. Nawet logiczne. Ale nie rozumiem jak innym to działa. coś źle robię? sprzydałaby się mała dziurka od góry odpowietrzająca. Póki co nie chce robić, no bo... innym niby działa bez, więc, jak?
Ostatnia odpowiedź: dpawezka, 21 Czerwca 2020 -
-
- 0 odpowiedzi
- 1,5 tys. wyświetleń
Dzień Dobry! Błagam o pomoc, używam robota od stycznia, wersja v7 zakupiony na aliexpress zanim zaczęto sprzedawać wersję europejską, używam mi home z chińską lokalizacją. Szybko pojawiły się problemy, około kwietnia boczna szczotka od razu przy rozpoczęciu programu się nie kręci w ogóle, po czasie (często dopiero gdzieś w połowie sprzątania) ewentualnie rusza, przy czym czasem najpierw wariuje i porusza się raz do tyłu raz normalnie, po czym w miarę normalnie się kręci). Potem doszły problemy - w trybie mopowania robot już nie robi ruchów posuwistych (przód-tył), jeździ tak jakby tylko odkurzał a zaraz po zamontowaniu pojemnika 2 w 1 przed puszczeniem robota od razu…
Ostatnia odpowiedź: Joon, 23 Maja 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 1,3 tys. wyświetleń
Witam, mam dziwny błąd. Od jakiegoś czasu pojawia mi się komunikat co 15 minut że zostanie przywrocona oryginalna wersja i zajmie 50 minut. I tak cały czas co 15 minut. Co mogę z tym zrobić?
Ostatnia odpowiedź: szkucik, 19 Maja 2020 -
- 1 obserwujący
- 7 odpowiedzi
- 4 tys. wyświetleń
Witam. Bardzo prosze o pomoc . Ostatnio w aplikacji pojawiła się możliwość aktualizacji do wersji nowszej niestety nie pamietam której. Pomimo, że robot był naładowany i tel też, aktualizacja stanęła na 80% chyba i wyskoczył komunikat ze sie nie powiodła. Po czym robot działał jeszcze. Dziś nie może wejść w tryb online. Nie działa restart połączenia internetowego po wciskaniu charge i power. Mogę go jedynie wyłączyć i włączyć. Ale żadnej pracy nie zaczyna. Dioda miga. Podpowiedzcie co mogę zrobić Z góry dziękuję. Aplikacja zmodowana o ile mi dobrze to zrobiłam. Gadał po angielsku. Jest na chinskim serwerze.
Ostatnia odpowiedź: Acid, 13 Maja 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 1,9 tys. wyświetleń
Witam, mam problem z moim odkurzaczem, mianowicie jak ustawiam harmonogram czyszczenia na cały dom to robot sprząta i tak jeden pokój, albo pomija któryś z pokoi, gdy ustawiam harmonogram na poszczególne pomieszczenia zaznaczając je wszystkie, również sytuacja jest taka sama. Miał ktoś podobny problem?
Ostatnia odpowiedź: Kuna08, 5 Maja 2020 -
- 13 odpowiedzi
- 48,9 tys. wyświetleń
Witam, zakupiłem przed kilku dniami robota S5 (2 generacja). Zainstalowałem oprogramowanie w telefonie, połączyłem się z telefonem, uruchomiłem sprzątanie na parterze - bez zarzutu (zarejestrował sobie mapę). Przeniosłem odkurzacz na piętro - też zadziałało bez zarzutu (zarejestrował sobie nową mapę). Zniosłem odkurzacz na dół i teraz mam problem. Odkurzacz pamięta tylko ostatnią mapę (czyli z pietra) i w żaden sposób nie mogę tego skasować. Reset urządzenia (przycisk reset pod klapką odkurzacza) czy przeinstalowywanie aplikacji "mi home" w telefonie nie pomagają. Uparcie trzyma w pamięci mapę piętra. Co dziwne aplikacja "Mi home" posiada opcję dodawan…
Ostatnia odpowiedź: Elanski, 20 Kwietnia 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 704 wyświetleń
Po roku odkurzacz co chwilę wyrzuca błąd 5. Szczotka główna nowa w zasadzie cały odkurzacz rozebrany i wyczyszczony. Po załączeniu odkurzacza co chwila dłuższa lub krótsza wyrzuca błąd 5. Po czym włączam odkurzacz i leci dalej. Co ciekawe bez szczotki ten sam komunikat..... Macie jakiś pomysł?
Ostatnia odpowiedź: WESMOND, 27 Stycznia 2020 -
- 1 odpowiedź
- 2,3 tys. wyświetleń
Cześć Mam S55 i zainstalowałem MiHome. Po pierwszym zeskanowaniu gdzie układ pomieszczeń był poprawnie odzwierciedlony po kilku dniach mapa w aplikacji kompletnie nie odpowiadała pomieszczeniom. Czy jest możliwość skasowania zeskanowanych map pomieszczeń albo wymuszenie powtórnego zeskanowania? W aplikacji Roborock jest możliwość skasowania map tyle, że ta aplikacja nie rozpoznaje S55?
Ostatnia odpowiedź: rezmus, 26 Stycznia 2020 -
- 1 odpowiedź
- 3,3 tys. wyświetleń
Cześć Od pewnego czasu mój S50 zaczął głośniej pracować. Oprócz typowego dźwięku pracującego silnika słychać dodatkowe terkotanie jakby wyrobionej, plastikowej zębatki. Dźwięk ten jest słyszalny przez cały czas pracy odkurzacza. Słychać to brzęczenie zarówno podczas jazdy do celu, gdy nie odkurza, ale gdy zaczyna odkurzać i wchodzi na wyższe obroty, to brzęczenie również wzmaga się z podobną siłą. Hałas ten jest z tygodnia na tydzień coraz mocniejszy. Kobita mówi mi, że przy tych wysokich obrotach, czuje wydobywający się z odkurzacza swądek, chociaż ja tam nic nie czuję. Zgłosiłem problem do sprzedawcy na Aliexpress i po paru dniach dyskusji majfriend zaoferował wysy…
Ostatnia odpowiedź: Otho Sackville, 20 Stycznia 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 1,5 tys. wyświetleń
Dzień dobry. Spotkał się z takim problemem. Włączam zadanie laser zaczyna kręcić się i po kilku sekundach pojawia się błąd jak na zrzucie. Zdalne sterowanie działa. Natomiast przy zadaniach jest tak jak napisałem. Dodam że mam go od 1.5 miesiąca
Ostatnia odpowiedź: podolski, 19 Stycznia 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 692 wyświetleń
Witam, od niedawna mam problem odkurzaczem mianowicie zaczęło się od nie sprzątania wszystkich pomieszczeń, wyjeżdżania ze stacji i za chwilę do niej wracania, problemy z powrotem do stacji, teraz odkurzacz stoi nie naładowany ponieważ jest wypychany ze stacji. Jak go docinek do stacji to się odpali pojawi się komunikat że ładuje i po około 40 sec. wypycha się ze stacji. Resetowałem go,nic nie pomogło. Jak go zdiagnozować?
Ostatnia odpowiedź: nosfera2, 26 Listopada 2019 -
- 1 odpowiedź
- 1 tys. wyświetleń
Witam serdecznie. Kupiłem Roborocka ponad rok temu. Gwarancja poszła się niestety "kochać" Mam problem gdyż odkurzacz strasznie stracił na sile ssania. Myślałem, że to filtr ale po wymianie nie ma różnicy. Czy ktoś może miał podobny kłopot i go rozwiązał? Ogólnie dźwięk działania urządzenia jest inny.
Ostatnia odpowiedź: Urke, 26 Listopada 2019 -
- 1 odpowiedź
- 1 tys. wyświetleń
Dzien dobry Mam pytanko do wszystkich użytkowników pierwszej generacji odkurzacza od Xiaomi. Jak uruchamiam normalny tryb odkurzania to odkurzacz uruchamia ssanie i rusza do przodu. Natomiast jak uruchamiam opcje jedź do lub jedź do strefy na podstawie mapy odkurzacz za każdym razem odpala bieg wsteczny. A ze stacje dokującą mam przy ścianie i jest dodatkowo listwa przyścienna to potrafi się prawie na nią wdrapać. Kilka razy az zawisł na stacji dokującej. Nie wiem co Robić. Dlaczego przy normalnym sprzątaniu wyjeżdza do przodu, a przy opcji strefa i jedz do wrzuca wsteczny. Czy zablokowac jakoś stacje dokującą, czy może jeszcze coś. Dodam że wersja zakupiona w ofic…
Ostatnia odpowiedź: kzybu1983, 21 Września 2019 -
- 5 odpowiedzi
- 1 tys. wyświetleń
Witajcie, może ktoś podpowie jak ugryźć temat - nowy v2 wywalił błąd wewnętrzny, bez numeru. Po przywróceniu ustawień fabrycznych zaczął gadać po chińsku - działać tylko z ręki, do apki go można dodać, ale wywala błąd po chińsku ( nie jako błąd urządzenia) - po dodaniu do apki, przy próbie wejścia do urządzenia, pokazuje się po chińsku komunikat, coś jak problem ze zmianą regionu na właściwy, po przetłumaczeniu transkatorem - urządzenie nie jest certyfikowane i nie może korzystać z aplikacji. Co ciekawe po wyjęciu z pudełka dodałem do apki, działał do momentu wywalenia internal error, krzaki o nieautoryzowanym urządzeniu pokazywać się zaczęły po resecie.
Ostatnia odpowiedź: rezmus, 15 Sierpnia 2019 -
- 1 odpowiedź
- 1,8 tys. wyświetleń
Witam czemu nagle robot generuje krzywo mapę jak na załączonym obrazku.
Ostatnia odpowiedź: ghost666, 15 Lipca 2019 -
Brak map
przez [email protected]- 0 odpowiedzi
- 734 wyświetleń
Zaznacz, że jestem nowy, ale mój odkurzacz nie rysuje mapy w aplikacji. odkurza, kończy sesję, na prostej powietrznej jeździ wg schematu z foldera a nie rysuje mi mapy mieszkania i nie wiem gdzie jest robot? Ktoś pomoże? urządzenie nowe.
Ostatnia odpowiedź: [email protected], 9 Lipca 2019 -
mi vacuum v1
przez maciejka104- 0 odpowiedzi
- 652 wyświetleń
Witam Odkurzacz mam już 2,5 roku. Używany raczej intensywnie. Od jakiegoś czasu odkurzacz werbalnie zgłasza błąd Error 10, please clean or replace filer. W aplikacji mi home nie pojawia się ten błąd. Filtr wyczyściłem - nie pomogło. Wymieniłem na nowy - również nie pomogło. Co jest nie tak?
Ostatnia odpowiedź: maciejka104, 28 Maja 2019 -
- 0 odpowiedzi
- 1,1 tys. wyświetleń
Hej, Nabyłem ów odkurzacz w jednym ze stacjonarnych mediasklepów, więc chyba dystrybucja na Polskę. Wszystko dziala spoko tylko: Mam dwa pytania: 1) dlaczego jak go dodawalem do apki mihome musiałem wybrac Singapur? Jak wybieralem europe to nie szlo. 2) jak ustawic powiadomienia w jezyku angielskim ? (Te ktore sie otrzymuje w mi home) np. po skonczeniu sprzatania - dostaje po chińsku :
Ostatnia odpowiedź: Asd111, 13 Kwietnia 2019 -
- 2 odpowiedzi
- 1,3 tys. wyświetleń
Witam Robot śmiga jednak nie mogę go sparować z moim liveboxem wyświetla komunikat : Sieci publiczne nies są obługiwane,połącze ze swoją siecią domową
Ostatnia odpowiedź: Omenariusz, 9 Stycznia 2019