Jump to content

Ninek

Użytkownicy
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Ninek

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki za odpowiedź, ale to nie jest rozwiązanie mojego problemu - chociaż zgadzam się z Tobą - tez doszedłem do tego, że póki co nie ma mowy o tym by robot zapamiętywał kilka map żebyśmy mogli się nimi posługiwać w zależności od potrzeb. Na szczęście udało mi się rozwiązać mój problem, więc sobie sam na mój post odpowiem. Może komuś się to przyda (bo przeglądając sieć znalazłem wiele postów z opisem tego problemu, ale w żadnym nie znalazłem odpowiedzi) jak przywrócić poprawne działanie odkurzacza. Otóż popełniłem 2 błędy (o ile można mówić o błędach z mojej strony). 1. włączyłe
  2. Witam, zakupiłem przed kilku dniami robota S5 (2 generacja). Zainstalowałem oprogramowanie w telefonie, połączyłem się z telefonem, uruchomiłem sprzątanie na parterze - bez zarzutu (zarejestrował sobie mapę). Przeniosłem odkurzacz na piętro - też zadziałało bez zarzutu (zarejestrował sobie nową mapę). Zniosłem odkurzacz na dół i teraz mam problem. Odkurzacz pamięta tylko ostatnią mapę (czyli z pietra) i w żaden sposób nie mogę tego skasować. Reset urządzenia (przycisk reset pod klapką odkurzacza) czy przeinstalowywanie aplikacji "mi home" w telefonie nie pomagają. Uparcie t
×
×
  • Create New...