Ninek

Użytkownicy
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Ninek

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki za odpowiedź, ale to nie jest rozwiązanie mojego problemu - chociaż zgadzam się z Tobą - tez doszedłem do tego, że póki co nie ma mowy o tym by robot zapamiętywał kilka map żebyśmy mogli się nimi posługiwać w zależności od potrzeb. Na szczęście udało mi się rozwiązać mój problem, więc sobie sam na mój post odpowiem. Może komuś się to przyda (bo przeglądając sieć znalazłem wiele postów z opisem tego problemu, ale w żadnym nie znalazłem odpowiedzi) jak przywrócić poprawne działanie odkurzacza. Otóż popełniłem 2 błędy (o ile można mówić o błędach z mojej strony). 1. włączyłem opcję "Map saving mode(Beta)" - jest to opcja dostępna po wyświetleniu mapy (3 kropki na górze, później:settings/vacuum settings) 2. na piętro przeniosłem odkurzacz wraz ze stacją dokującą Dlaczego był to problem? Bo zapamiętując mapę z piętra (jako ostatnią - z włączona opcją "map saving) zapamiętał położenie stacji dokującej. Po przeniesieniu całości na dół za nic nie chciał do niej wrócić tylko szukał zawzięcie gdzieś tej stacji posługując się mapą piętra (nie mapował od nowa, korzystał z zachowanej mapy). Ponieważ nie traktował odkurzania piętra jako zakończone - nie można było wyłączyć opcji o której napisałem w punkcie 1. Dopiero po przeniesieniu całości z powrotem na piętro (czyli odkurzacza ze stacją), odesłanie odkurzacza do stacji dokującej (którą w tym momencie odnalazł bez problemu) robot uznał, że odkurzanie się zakończyło. Wówczas można było wreszcie wyłączyć "map saving mode", przenieść całość na dół i zaczęło wreszcie działać tak jak powinno (ale oczywiście bez możliwości zapamiętywania map, co przyznam jest mocno uciążliwe, dla kogoś kto ma mieszka na kilku poziomach). IMSth: A co czyszczenia strefowego (gdy wcześniej odkurzacz nie zarejestrował jakiegoś pomieszczenia) - też miałem taką sytuację (miałem zamkniętą łazienkę więc jej nie "widział") - otworzyłem drzwi, wskazałem odkurzanie strefowe w zaznaczając ten obszar gdzie powinna być na mapie łazienka (mimo że jej na mapie nie miał) i ... zadziałało. Pojechał w to miejsce, i sobie wszystko odtworzył oraz odkurzył.
  2. Witam, zakupiłem przed kilku dniami robota S5 (2 generacja). Zainstalowałem oprogramowanie w telefonie, połączyłem się z telefonem, uruchomiłem sprzątanie na parterze - bez zarzutu (zarejestrował sobie mapę). Przeniosłem odkurzacz na piętro - też zadziałało bez zarzutu (zarejestrował sobie nową mapę). Zniosłem odkurzacz na dół i teraz mam problem. Odkurzacz pamięta tylko ostatnią mapę (czyli z pietra) i w żaden sposób nie mogę tego skasować. Reset urządzenia (przycisk reset pod klapką odkurzacza) czy przeinstalowywanie aplikacji "mi home" w telefonie nie pomagają. Uparcie trzyma w pamięci mapę piętra. Co dziwne aplikacja "Mi home" posiada opcję dodawania różnych pomieszczeń (i ich nazywania) ale do każdego dodanego w aplikacji pomieszczenia przyporządkowana jest wciąż ta sama mapa piętra. Nie mogę odkurzać na parterze. Jeździ wówczas bez sensu posługując się cały czas mapą z piętra, nie wie gdzie baza itp. Nie jestem w stanie ani usunąć mapy, ani zmusić odkurzacz by zmapował sobie od nowa. Co zrobić by przywrócić mu właściwa pracę? Jak nie znajdę rozwiązania (lub mi ktoś nie podpowie) to odkurzacz zwracam do sklepu bo użytkowanie odkurzacza po prostu nie jest możliwe.