Skocz do zawartości

Redmi Note 8T problem z płatnościami BLIK


raftter

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z płatnościami BLIK w aplikacji Millennium. Nie wyskakują okienka z potwierdzeniem PIN i każda płatność zostaje odrzucona.

Dzieje się tak zarówno jeśli próbuję płatności BLIK jak i BLIK1clic.

Jak mniemam powinienem udzielić zgody aplikacji Millennium na otwieranie wyskakujących okienek.

Problem polega na tym że w uprawnieniach aplikacji Millenium nie ma takiej pozycji, natomiast w części Uprawnienia zakładka Wyświetl wyskakujące okna nie ma Millennium.

Ktoś pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Posiadam Redmi Note 4 i nadanie uprawnień nie pomaga. Tzn. zapłacić BLIK-iem mogę jeśli ten kod BLIK wpisuję na komputerze, ale jeśli chcę wpisać ten kod BLIK w jakiejś aplikacji na tym samym telefonie co generuję kod BLIK to się już nie da. Gdy mam potwierdzić kod BLIK w aplikacji iPKO to wyświetla nowy kod BLIK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, GRV napisał:

jeśli chcę wpisać ten kod BLIK w jakiejś aplikacji na tym samym telefonie co generuję kod BLIK to się już nie da.

Logujesz się do aplikacji IPKO. Palcem przytrzymujesz 1 sekunde kod BLIK i się kopiuje. Minimalizujesz aplikacje. Wklejasz kod tam gdzie chcesz.Klikasz zapłać. Wyskakuje baner z potwierdzeniem operacji w appce. Zatwierdzasz PINEM transakcje. GOTOWE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodzi, że jak minimalizuję aplikację iPKO po wygenerowaniu kodu BLIK, wklejam kod tam gdzie chcę, klikam zapłać, to w aplikacji iPKO nie wyskakuje mi okno z potwierdzeniem płatności, tylko pojawia się ponownie nowy już kod BLIK. W tym cały szkopuł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś robisz źle lub masz nie tak skonfigurowany telefon. Aplikacja IPKO działa poprawnie na moich telefonach z Androidem 7, 10, 11. Znajomy ma Redmi Note 8t i tez jest ok. Problem wystepuje w takim razie tylko u ciebie. Wyczyść telefon do zera. Nie zmieniaj domyślnych ustawień telefonu. Od nowa zainstaluj IPKO. Nic nie zmieniaj!!! wszystko śmiga idealnie na ustawieniach domyślnych systemu. Nie baw się w zmianę powiadomień, bo znowu coś popsujesz.

Edytowane przez marcin19883
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...