mb_88 Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Witam, posiadam telefon Xiaomi MI 9 SE Global ściągnięty z Chin. Niestety po zainstalowaniu najnowszej aktualizacji systemowej telefon nie włączył się i wyświetla komunikat "The system has been destroyed". Trochę poczytałem i po wejściu w fastboot próbowałem zainstalować nowy system z programem MIflash - niestety telefon nie chce zainstalować systemu (komunikat Erase is not allowed in Lock State) domyślam się że z powodu zablokowanego bootloadera, którego nigdy nie odblokowywałem i zapewne nie odblokuje na niesprawnym systemie. Odblokowanie w Mi Unlock oczywiście kończy się niepowodzeniem. Czy jest jakaś szansa na przywrócenie do życia tego telefonu? Z góry dziękuję za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kingpin Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Mam to samo, z tą różnicą że z Polski, od dystrybutora. Kusi grzebać samemu ale z drugiej strony zaczekam co oni na to powiedzą, nie chcę się też pozbyć możliwości płacenia Google Pay a odblokowanie BL chyba to powoduje( chyba że się mylę to dajcie znać, może jednak pogrzebię). Jak chcesz to mogę zrobić update co mi powiedzą, w poniedziałek będę dzwonił do mi-home. Nie ukrywam że jestem trochę wnerwiony bo specjalnie nie ruszałem softu żeby się nic nie skopało a tutaj widzę że to nie tylko mój problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb_88 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Będę wdzięczny za info na ten temat. Ja kontaktowałem się z profesjonalnym serwisem i w poniedziałek oddaje tam telefon do wgrania softu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bioly87 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Próbowałeś tego: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb_88 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 (edytowane) Dziękuję bardzo! Udało mi się przywrócić system! Pozdrawiam! [EDIT] Po restarcie na wszelki wypadek włączyłem opcję pozwalające na odblokowanie bootloadera w opcjach programistycznych i uruchomiłem ponownie instalowanie aktualizacji. Tym razem wszystko przebiegło pomyślnie Edytowane 23 Czerwca 2019 przez mb_88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kingpin Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 (edytowane) @bioly87 co z tym sposobem a google pay? @mb_88 ile u ciebie trwało "fastboot continue"? Edytowane 23 Czerwca 2019 przez Kingpin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb_88 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 2 godziny temu, Kingpin napisał: @mb_88 ile u ciebie trwało "fastboot continue"? Po wpisaniu "fastboot conitinue" telefon po chwili uruchomił się ponownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kingpin Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 (edytowane) Dobra, udało się go zmusić do uruchomienia. Próbuję triku z ponownym zainstalowaniem aktualizacji, po pierwszej próbie to samo, ale będę próbował do skutku Okej, po 2 próbie aktualizacja przeszła poprawnie, da się zresetować, jest ok. Edytowane 23 Czerwca 2019 przez Kingpin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomight Opublikowano 24 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2019 Witam wszystkich, mam ten sam problem co użytkownicy powyżej. Skorzystałem z powyższej porady przywrócenia do życia telefonu i udało się ale problem pozostaje. Nie jestem w stanie zrestartować telefonu bo dostaję komunikat "system destroyed". Co ciekawe aktualizacja 10.3.1.0 przestała być dostępna przez OTA. Widać w końcu zauważyli, że narobili bigosu. Ale ponowne pobranie przez aplikację aktualizacyjną MIUI i zainstalowanie 10.2.9.0 kończy się również "System destroyed". Czy już do końca życia telefonu będziemy skazani na niewyłączenie telefonu lub każdorazowy fastboot przez PC? Pozdrawiam wszystkich Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb_88 Opublikowano 24 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2019 Próbowałeś przywrócenia telefonu do ustawień fabrycznych? U mnie problem rozwiązało ostateczne zainstalowanie tej feralnej aktualizacji (w moim przypadku przy ponownej próbie zainstalowała się już bezproblemowo). Skoro jednak nie jest dostępna pozostaje czekać na kolejną aktualizację, przywrócić system do ustawień fabrycznych (nie próbowałem tego więc nie wiem rozwiąże problem) albo zainstalować go na nowo przez MiFlash po wcześniejszym odblokowaniu bootloadera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcenao Opublikowano 24 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2019 8 godzin temu, Tomight napisał: Witam wszystkich, mam ten sam problem co użytkownicy powyżej. Skorzystałem z powyższej porady przywrócenia do życia telefonu i udało się ale problem pozostaje. Nie jestem w stanie zrestartować telefonu bo dostaję komunikat "system destroyed". Co ciekawe aktualizacja 10.3.1.0 przestała być dostępna przez OTA. Widać w końcu zauważyli, że narobili bigosu. Ale ponowne pobranie przez aplikację aktualizacyjną MIUI i zainstalowanie 10.2.9.0 kończy się również "System destroyed". Czy już do końca życia telefonu będziemy skazani na niewyłączenie telefonu lub każdorazowy fastboot przez PC? Pozdrawiam wszystkich Tomek jak uruchomisz telefon przez fastboota ustaw w opcjach programistycznych "debugowanie USB" i ponownie spróbuj zainstalować aktualizację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 Niestety chyba pozostaje odblokować bootloader bo samo włączenie debugowania usb nie naprawia sytuacji. Wpierw idzie ota do 10.2.9.0 która też pozostawia po sobie system destroyed wgranie pełnej paczki z romem 10.3 nie jest możliwe bo Xiaomi jakiś czas temu wycięło z aplikacji możliwość ręcznego podawania zip (można pobierać tylko OTA) mi assistant nie wchodzi bo ten jest w mi recovery, który jest uszkodzony przez tą aktualizację. Danych kasować nie trzeba bo i tak się skasują przy odblokowaniu bootloadera. Sugeruję poczekać do odblokowania, odblokować i wtedy wgrać z miflash fastboota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darx87 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 @Acid Hmm.. ale dziwnym pozostaje fakt losowości tego problemu...ja miałem problem z system destroyed po aktualizacji, po komendzie fastboot continue, przygotowałem się do odblokowania BL i odczekania 168h i zaryzykowałem aktualizację do 10.3 - udało się, system restartuje się bez błędu, dużo ludzi na forum Mi Community ma z tym problem, jednym po zbrickowaniu udało się zaktualizaować do 10.3, drugim nie i pytanie zasadnicze czy Xiaomi zna przyczynę problemu, by zapobiec tego w przyszłości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bioly87 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 (edytowane) W ogóle dziwna sprawa dlaczego o tym cicho i jak mogli do czegoś takiego dopuścić. Jakby Samsung zrobił coś takiego to by wszędzie o tym pisali tak jak to było z wybuchającymi bateriami, a w przypadku Xiaomi cisza. Ogólnie Miui to coraz bardziej zabugowane, dawno nie miałem telefonu innej firmy, ale wątpię by mieli tyle baboli w topowych telefonach Edytowane 25 Czerwca 2019 przez bioly87 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Skrzypek Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 2 godziny temu, Acid napisał: wgranie pełnej paczki z romem 10.3 nie jest możliwe bo Xiaomi jakiś czas temu wycięło z aplikacji możliwość ręcznego podawania zip (można pobierać tylko OTA) Tu się nie zgodzę. Można podawać zip, tylko trzeba tapnąć kilka razy ikonę 10 i dodatkowe opcje się odblokują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimihumuhuma Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 Czy jest już jakieś rozwiązanie? Udało mi się włączyć ponownie telefon, ale po każdym wyłączeniu się telefonu trzeba powtórzyć czynność, bo wyświetla się znowu komunikat "system destroyed". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polan Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 Czy jest już jakieś rozwiązanie? Udało mi się włączyć ponownie telefon, ale po każdym wyłączeniu się telefonu trzeba powtórzyć czynność, bo wyświetla się znowu komunikat "system destroyed".Włączasz debugowanie USB w opcjach programistycznych i próbujesz parę razy zaktualizować. ( Nie ma pewności że debugowanie coś tu zmienia ).Pamiętaj - włączyłeś telefon to zrób sobie kopię danych przed dalszą zabawą.Mi zaskoczyło za 3 lub 4 razem.Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimihumuhuma Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 No dobrze, ale w jaki sposób mam próbować aktualizacji ? Z pozycji telefonu próbować aktualizacji androida ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polan Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Ja to robiłem przy użyciu aktualizatora. Za każdym razem pobierając 2 GB.Ty możesz pobrać aktualizację raz. I ręcznie wskazać plik ZIP.Żeby odblokować ręczne wskazanie pliku musisz parę razy kliknąć szybko na 10.Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimihumuhuma Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Jak wchodzę w aktualizator, to mi nie znajduje żadnych a klikanie w 10 nic nie daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polan Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Prawy górny róg masz do wyboru opcje Przed klikaniem na 10 nie masz aktywnej opcji aktualizacji z ZIP. Zipa pobierasz z internetu...Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimihumuhuma Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 (edytowane) Ok, robię z pozycji telefonu Edit: Robiłem 3 razy z Zipa i dalej to samo ;/ Edytowane 3 Lipca 2019 przez jimihumuhuma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polan Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Ja uznałem że próbuje do skutku i poszło.Twoja decyzja czy czekasz na update czy walczysz dalej.Ale coś im się nie spieszyło z tym updatem...Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomight Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 (edytowane) Xiaomi 28 czerwca opublikowało oficjalną notkę na ten temat. https://c.mi.com/thread-2265209-1-0.html Niestety niewiele z niej wynika. Tak jak zalecali skontaktowałem się z servise.global bo polskiego supportu nie ma na liście i poczekam co odpowiedzą. Otrzymałem już odpowiedź z global service, która w zasadzie jest powieleniem informacji opublikowanej wcześniej przez Xiaomi. Mamy czekać i śledzić forum. Śmieszne. "Hi Tom, Thank you for Contacting Xiaomi Customer Support. I am Aman and sorry to know that your device is bricked. We apologize for the inconvenience caused to you. I would like to inform you that Xiaomi is aware of a bug in the recent OTA firmware update (V10.3.1.0.PFBMI, V10.3.1.0.PFBMIXM, V10.3.1.0.PEUXM) for Mi 9 SE, which can cause the device to be unable to function properly. We have now stopped the release of this update after receiving several user complaints, and are working to resolve the issue and stay tuned with our forum page i.e., For any further assistance, feel free to contact us. Regards, Aman Xiaomi Customer Support" Edytowane 5 Lipca 2019 przez Tomight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomight Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Dzisiaj pojawiła mi się OTA aktualizacja do 10.3.4.0. Po aktualizacji telefon działa normalnie. Bez problemu się rebootuje. Wreszcie naprawili "System destroyed". A już traciłem nadzieję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vir00z1 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 8 minut temu, Tomight napisał: Dzisiaj pojawiła mi się OTA aktualizacja do 10.3.4.0. Po aktualizacji telefon działa normalnie. Bez problemu się rebootuje. Wreszcie naprawili "System destroyed". A już traciłem nadzieję. U mnie właśnie po aktualizacji z 10.2.9 do 10.3.4 wyskoczył ten sam błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzeSek Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Urządzenia ubijają się tylko po OTA? Jak wrzucimy przez kabel to jest ok? Wysłane z mojego MIX 2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Dzisiaj zrobiłem aktualizację do 10.3.4 i działa. Aktualizowałem bodajże z wersji 10.2.3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kony87 Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Cześć, Wczoraj po powrocie z wakacji żona zrobiła aktualizację systemu i w trakcie wyskoczyło powiadomienie, że jest zbyt mało pamięci wewnętrznej. Żona kliknęła opcję Uruchom ponownie i niestety telefon już się nie włączył. Pojawia się jedynie komunikat "The System has been destroyed". Minimal ADB and Fastboot nie widzi telefonu. Telefon zakupiony w czerwcu w OleOle. Dystrybutorem jest ABC Data i do nich w poniedziałek zadzwonię do serwisu, obowiązuje gwarancja. Może mogę coś zrobić własnymi siłami? Chciałbym chociaż wyciągnąć zdjęcia, nie wszystkie zdążyły się pobrać do chmury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vir00z1 Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Cześć, chciałbym zapytać, czy mogę bez problemu przejść z wersji europejskiej oprogramowania na globalną bez utraty gwarancji? Mam problem z aktualizacją z 10.2.9 do 10.3.4, cały czas wyskakuje znany komunikat z ucegleniem systemu. Telefon kupiony w oficjalnym punkcie Mi, nie odblokowany itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston2009 Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 Jeśli chcesz przejść z xiaomi.eu na global to wystarczy jak dobrze pamiętam użyć miflash (wyczyści wszystko). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się