szabubabaobaba

Skuter / hulajnoga elektryczna - Xiaomi Mija M365

Recommended Posts

Guest

Efekt jest więcej niż zadowalający. Wcześniej wciskałam klamkę hamulca aż do samej kierownicy i hulajnoga zwalniała. Obecnie przy wciśnięciu klamki do końca mam już zdrowo zablokowane koło, a do normalnego hamowania wystarczy gdzieś połowa zakresu. Jestem bardzo zadowolona ze zmiany.

Gratuluje
Test robiłaś na włączonej czy wyłączonej hulajnodze ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, pixelq napisał:


Gratuluje emoji16.png
Test robiłaś na włączonej czy wyłączonej hulajnodze ?

Na włączonej po rozpędzeniu :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Na włączonej po rozpędzeniu  

Spróbuj na wyłączonej.
Przy włączonej hamuje również silnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy taki objaw to już podstawa do reklamacji (mam na gwarancji)

Chodzi o ogniwo 4 od dwu ładowań zaobserwowałem, że jest na czerwono i ma wyraźnie mniejsze napięcie.

Screenshot_2019-07-05-08-52-39.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, pixelq napisał:


Spróbuj na wyłączonej.
Przy włączonej hamuje również silnik.

Wiem o tym, ale porównuję do hamowania z włączonym silnikiem przed wymianą pancerza i dla takim samych warunków jazdy po wymianie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już jedna aktualizacja spowodowała problemy z downgrade, a wcale nic znaczącego nie wniosła. 

Edited by Gravis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie bylo z perspektywy standard usera, ktory w customy i downgrade sie nie bawi. Prowadzi ktos gdzies rejestr zmian w oficjalnych fw?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Czy taki objaw to już podstawa do reklamacji (mam na gwarancji)
Chodzi o ogniwo 4 od dwu ładowań zaobserwowałem, że jest na czerwono i ma wyraźnie mniejsze napięcie.
Screenshot_2019-07-05-08-52-39.thumb.png.e0e271ebe96a2284c764d57b4a981712.png

Ze zdjęcia wnioskuje, że ciut jeździłeś więc nie jest to najszczęśliwszy moment do oglądania napięcia.
Polecam podłączyć hulajnogę do prądu na ciut dłużej niż do momentu zaświecania się zielonej diody na zasilaczu (ciut to 2-3h).
Dopiero wtedy warto spojrzeć jak wyglada napięcie.

Różnica w napięciu 30mV dla oryginalnego BMSa jest normalna.
Pytanie bylo z perspektywy standard usera, ktory w customy i downgrade sie nie bawi. Prowadzi ktos gdzies rejestr zmian w oficjalnych fw?

Nawet dla użytkownika który nie kręci FW, nowe wersje mogą przynosić niespodzianki np.: ukochana aplikacja M365 nie może się połączyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, mariusz13 napisał:

 

ten z filmu nie jest hamulcem o dwóch ruchomych klockach,tylko hamulcem hydraulicznym sterowanym linką

o którym piszesz, że nie jest o dwóch ruchomych? jeżeli o hybrydzie Xtech to właśnie oba są ruchome.

 

Edited by akslow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój pierwszy post więc dzień dobry wszystkim! :)

2 pytania odnoście odblokowania firmware'u:

1) czy xiaomi m365 pro ma takie samo oprogramowanie jak m365 ? dzięki czemu wersje pro możemy odblokować tak samo jak zwykłą ?

2) mam zwykłą m365 niestety w wersji 1.5.2, za pomocą apk m365_downG udało mi się wgrać ble 072, w wersji oprogramowania ble jest 072 ale firmware nadal 1.5.2 czy mogę bezpiecznie wgrać teraz oprogramoanie takie jakie chce ? https://m365.botox.bz/ tutaj powinienem wybrać 1.4.3 ?

Edited by marcus753

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Mój pierwszy post więc dzień dobry wszystkim!

Witaj,


2 pytania odnoście odblokowania firmware'u:
1) czy xiaomi m365 pro ma takie samo oprogramowanie jak m365 ? dzięki czemu wersje pro możemy odblokować tak samo jak zwykłą ?

Różne.
PRO http://xn--80atlli8e.xn--p1ai/ru/konstruktor-proshivok-pro


2) mam zwykłą m365 niestety w wersji 1.5.2, za pomocą apk m365_downG udało mi się wgrać ble 072, w wersji oprogramowania ble jest 072 ale firmware nadal 1.5.2 czy mogę bezpiecznie wgrać teraz oprogramoanie takie jakie chce ? https://m365.botox.bz/ tutaj powinienem wybrać 1.4.3 ?

Tak.
Wersja dowolna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam hulajnogę Xiaomi m365, sprawowała się super aż do dzisiaj. Nie wiadomo dlaczego nagle zaczęła wydawać dźwięki, czuję opór w przednim kole, same włączają się lampy...nie da się jechać : ( Co próbuje kręcić kołem hulajnoga wydaje dźwięk...Do tego nie da się jej wyłączyć 

Edited by Stuardek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 5.07.2019 o 15:22, pixelq napisał:


Ze zdjęcia wnioskuje, że ciut jeździłeś więc nie jest to najszczęśliwszy moment do oglądania napięcia.
Polecam podłączyć hulajnogę do prądu na ciut dłużej niż do momentu zaświecania się zielonej diody na zasilaczu (ciut to 2-3h).
Dopiero wtedy warto spojrzeć jak wyglada napięcie.

Różnica w napięciu 30mV dla oryginalnego BMSa jest normalna.
Nawet dla użytkownika który nie kręci FW, nowe wersje mogą przynosić niespodzianki np.: ukochana aplikacja M365 nie może się połączyć.

To zdjęcie było zrobione rano po wieczornym ładowaniu.

Ps. o firmware to do mnie pisaleś, czy do innego postu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
To zdjęcie było zrobione rano po wieczornym ładowaniu.

No to wyglada to trochę dziwnie.
Jeśli ten pakiet zacznie znacznie odbiegać, skorzystaj z gwarancji.


Ps. o firmware to do mnie pisaleś, czy do innego postu?

Forum kumuluje odpowiedzi... odpowiedz na inny post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Witam. Mam hulajnogę Xiaomi m365, sprawowała się super aż do dzisiaj. Nie wiadomo dlaczego nagle zaczęła wydawać dźwięki, czuję opór w przednim kole, same włączają się lampy...nie da się jechać : ( Co próbuje kręcić kołem hulajnoga wydaje dźwięk...Do tego nie da się jej wyłączyć 

Gwarancje posiadasz ?
Jak tak... oddaj na gwarancji.

Jak nie... posłuchaj i napisz co wypikuje hulajnoga (długie i krótkie dźwięki)
Możesz tez oczywiście odłączyć baterie na chwile.

A może zachowuje się tak... (spalony, źle przylutowany bezpiecznik F2)

Share this post


Link to post
Share on other sites

przy składaniu kierownicy jest jeszcze ten plastik który się przekręca(zabezpieczenie) i on od pewnego czasu bardzo ciężko chodzi.....ale wiem już że ta ściągnięciu osłonki plastikowej blokady odkręca mi się śrubka i muszę spróbować kupić klej do gwintów

problem jest taki że gdy śrubka jest odkręcona to kierownica ma spore luzy,gdy zakręcę tą śrubę to luz na kierownicy jest dużo mniejszy

jak sobie z tym poradzić ? dodać jeszcze klej do gwintów ? 

trzpień który jest z 2 strony nie wystaje i jest dokładnie w takim samym miejscu jak w 2 hulajnodze (luz na kierownicy na 100% jest dokładnie w tym miejscu o którym piszę,a nie na zaczepie metalowym do składania hulajnogi-bo ewidentnie sama rączka kierownicy się minimalnie rusza a nie metalowy zaczep)

ktoś zna jakieś rozwiązanie ? czy spróbować kleju do gwintów ? jak sobie z tym najlepiej poradzić ??

ps: taki luz miałem od nowości(ale nie chce oddawać na gwarancje)

Edited by bobo123
zapomniałem o czymś napisać

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, pixelq napisał:


Żyjesz ?

coś nie pykło(już poprawione) pytanie dotyczące 2 posty wyżej.

Edited by bobo123

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

ktoś zna jakieś rozwiązanie ? czy spróbować kleju do gwintów ? jak sobie z tym najlepiej poradzić ??
ps: taki luz miałem od nowości(ale nie chce oddawać na gwarancje)

Gwarancja - oddaj
Po gwarancji dopadł mnie ten problem koło 3tys km
Jedyne rozwiązanie to wybić zawias z rury i wkleić na klej epoxydowy (nie G jakie sam użyłem i się rozkleił)

Inne to wywalić zawias (tak zrobiłem ostatecznie)

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minut temu, pixelq napisał:


Gwarancja - oddaj
Po gwarancji dopadł mnie ten problem koło 3tys km
Jedyne rozwiązanie to wybić zawias z rury i wkleić na klej epoxydowy (nie G jakie sam użyłem i się rozkleił)

Inne to wywalić zawias (tak zrobiłem ostatecznie)

nie G ?

 

może wystarczy zalać tą srubkę klejem epoxydowym i ten trzpień ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ostatnie pytanie,jak wymieniałeś ten kołek sprężysty to kupowałeś nowy ? bo nie wiem jaka to jest średnica tego kołka sprężystego i orientujesz się może jaki rozmiar jest tego wybijaka do tego trzpienia ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
nie G ?
 
może wystarczy zalać tą srubkę klejem epoxydowym i ten trzpień ?

Niestety nie wystarczy.
Kołek i śrubka to lekka lipa.
Nie napracowałem się za bardzo żeby wybić zawias z rury
d054c31a0a8bd6ee5cceb5855627c2f6.jpg
i ostatnie pytanie,jak wymieniałeś ten kołek sprężysty to kupowałeś nowy ? bo nie wiem jaka to jest średnica tego kołka sprężystego i orientujesz się może jaki rozmiar jest tego wybijaka do tego trzpienia ?

Kupiłem śrubę z dosyć sporym ale płaskim łbem.
O ile mnie pamięć nie myli to była M5.

Ten kołek wbiłem do środka czymkolwiek co pasowało... bo siły dużej na niego nie trzeba
Mój wyglądał tak
a5f12c74424825488948b602c75a6d57.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich jestem tu nowy .i tez chciałem śmigać na 2 kołach .i tak też było przez kilka dni aż do czasu aż coś padło zaraz po włączeniu pika jeden długi sygnał oraz 3 krótkie oraz miga lampka hamulca i zero reakcji zero komunikacji nic już mi się pomysły kończą . odłączyła przewód zasilający od bateri na pół dnia z myśla że się zresetuje ale nadal nic .może ktoś pomoże.. bo gwarancji brak...  Z góry dziękuję najlepiej na [email protected]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamontowałam dzisiaj błotniki SKS do hulajnogi, uzupełniłam smar w łożyskach w tylnym kole, zamontowałam też nową tarczę, gdyż stara była krzywa. Tak to się prezentuje:

1762215291_huna2-Kopia.thumb.jpg.13a9e0eefdfcb76dfc538d34160bc202.jpg 1600597098_huna4-Kopia.thumb.jpg.6f4718af05fc7743fd77c851a0cc6200.jpg 697620622_huna5-Kopia.thumb.jpg.4e0650c070ba3a4a254596d73737f362.jpg 1666611660_huna6-Kopia.thumb.jpg.0e43bbe3e38a8de818b6fba00435fedc.jpg huna7.thumb.jpg.83e659f2c4fbcc60188b7558546732a8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Witam wszystkich jestem tu nowy .i tez chciałem śmigać na 2 kołach .i tak też było przez kilka dni aż do czasu aż coś padło zaraz po włączeniu pika jeden długi sygnał oraz 3 krótkie oraz miga lampka hamulca i zero reakcji zero komunikacji nic już mi się pomysły kończą . odłączyła przewód zasilający od bateri na pół dnia z myśla że się zresetuje ale nadal nic .może ktoś pomoże.. bo gwarancji brak...  Z góry dziękuję najlepiej na [email protected]


Czy zmieniałeś coś w hulajnodze ?

Sprawdź wizualnie przewody dochodzące do silnika, zobacz jak wyglądają przewody wew.
24d6d68097ebb5546da7d622ac045cb8.jpg

Kody błędów
10: BLE Communication
11: Mot Phase A Current
12: Mot Phase B Current
13: Mot Phase C Current
14: THROTTLE SENSOR
15: BRAKE SENSOR
18: MOTOR HALL SENSOR
21: BMS Communication
22: Bad BMS Password
23: BMS Serialnumber
24: VOLTAGE WRONG
26: EEPROM/FLASH CRC
27: Bad ESC Password
28: hS FET Error
29: lS FET Error
31: Program Error
35: ESC Serial
36: ESC Activation
39: BATT TEMP ALERT
40: ESC TEMP ALERT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 3.07.2018 o 22:04, adis250 napisał:

Spotkał się ktoś z problemem luzu przy łożysku w tylnym kole? Czy da się to jakoś naprawić?

U mnie przez ten luz nie mogę wyregulować dobrze hamulca, bo koło się przesuwa i tarcza obciera o klocek raz z jednej strony, raz z drugiej.

 

Hej,

Czy udało Ci się naprawić ten problem? Czy ktoś inny też spotkał się z podobna sytuacja?

Po forum widać ze to rzadkość a wydaje mi się, że w mojej nowe M365 Pro mam taki sam problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, bobo123 napisał:

i ostatnie pytanie,jak wymieniałeś ten kołek sprężysty to kupowałeś nowy ? bo nie wiem jaka to jest średnica tego kołka sprężystego i orientujesz się może jaki rozmiar jest tego wybijaka do tego trzpienia ?

ktoś wie jaki rozmiar ? kołka sprężystego i jaki rozmiar wybijaka ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zamontowałam dzisiaj błotniki SKS do hulajnogi, uzupełniłam smar w łożyskach w tylnym kole, zamontowałam też nową tarczę, gdyż stara była krzywa. Tak to się prezentuje:
1762215291_huna2-Kopia.thumb.jpg.13a9e0eefdfcb76dfc538d34160bc202.jpg 1600597098_huna4-Kopia.thumb.jpg.6f4718af05fc7743fd77c851a0cc6200.jpg 697620622_huna5-Kopia.thumb.jpg.4e0650c070ba3a4a254596d73737f362.jpg 1666611660_huna6-Kopia.thumb.jpg.0e43bbe3e38a8de818b6fba00435fedc.jpg huna7.thumb.jpg.83e659f2c4fbcc60188b7558546732a8.jpg



Jak sprawuje się ta tarcza ? Czy dostałaś prosta sztukę ?

Właśnie planuje jej zakup, jedna osoba ja sprzedaje na Allegro. Z tego co widzę powierzchnia tarcia jest większa i wykorzystuje cały klocek.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, mwkmarszalek napisał:

Jak sprawuje się ta tarcza ? Czy dostałaś prosta sztukę ?

Właśnie planuje jej zakup, jedna osoba ja sprzedaje na Allegro. Z tego co widzę powierzchnia tarcia jest większa i wykorzystuje cały klocek.
 

 

 

Sztuka w miarę prosta - jakieś minimalne odchyłki lewo-prawo są, ale stara była dużo bardziej krzywa.

Co do testów, to wypowiem się jutro, gdy już trochę pojeżdżę - dopiero co ją zamontowałam dzisiaj.

37 minut temu, degas napisał:

Hej,

Czy udało Ci się naprawić ten problem? Czy ktoś inny też spotkał się z podobna sytuacja?

Po forum widać ze to rzadkość a wydaje mi się, że w mojej nowe M365 Pro mam taki sam problem.

Wygląda, jakby całe łożysko chodziło w gnieździe, a powinno być na sztywno osadzone. Remedium może być wklejenie łożyska na klej do łożysk - np. Loctite 638.

Edited by sziva

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, pixelq napisał:

 


Czy zmieniałeś coś w hulajnodze ?

Sprawdź wizualnie przewody dochodzące do silnika, zobacz jak wyglądają przewody wew.
24d6d68097ebb5546da7d622ac045cb8.jpg

Kody błędów
10: BLE Communication
11: Mot Phase A Current
12: Mot Phase B Current
13: Mot Phase C Current
14: THROTTLE SENSOR
15: BRAKE SENSOR
18: MOTOR HALL SENSOR
21: BMS Communication
22: Bad BMS Password
23: BMS Serialnumber
24: VOLTAGE WRONG
26: EEPROM/FLASH CRC
27: Bad ESC Password
28: hS FET Error
29: lS FET Error
31: Program Error
35: ESC Serial
36: ESC Activation
39: BATT TEMP ALERT
40: ESC TEMP ALERT

 

nic nie zmieniałam   , przewody  ok. ciągle tylko  pika  1 długi i 3 krótkie sygnały  przy  tym  tez  w tym samym cyklu miga  tylna lampka .

próbowałem  już  wcisnąć klamkę hamulca   manetkę gazu oraz włącznik   jednocześnie  i NIC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
nic nie zmieniałam   , przewody  ok. ciągle tylko  pika  1 długi i 3 krótkie sygnały  przy  tym  tez  w tym samym cyklu miga  tylna lampka .
próbowałem  już  wcisnąć klamkę hamulca   manetkę gazu oraz włącznik   jednocześnie  i NIC

No to szykuje się zabawa dla elektronika.
Uszkodzeniu uległ ESC (kontroler) lub w najgorszym przypadku silnik.
Hej,
Czy udało Ci się naprawić ten problem? Czy ktoś inny też spotkał się z podobna sytuacja?
Po forum widać ze to rzadkość a wydaje mi się, że w mojej nowe M365 Pro mam taki sam problem.

Łożysko wyglada na nieruchome.
Może po prostu łożysko nie jest do końca wciśnięte na wałek.... tak gdybam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma większa powierzchnie tarcia, ale to nadal 110mm średnicy. Po prostu korzysta z całej powierzchni klocka, a fabryczna wykorzystuje jakieś 2/3 klocka, 1/3 naciska powietrze

Czekam również na info jak się sprawuje.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, mariusz13 napisał:

ta nowa tarcza ma większą średnicę ?tak wygląda na zdjęciu jakby bardziej wypełniała felgę,wszystko pasuje bez problemu,pytam bo na znanym polskim serwisie kup-sprzedaj jest jeszcze jedna sztuka.zacisk można wyregulować bez problemu?

Ma 110mm średnicy. U mnie udało się tak wyregulować zacisk i odległość klocków od tarczy, że klamka chwyta dość szybko, a przy maksymalnym ściśnięciu mam jeszcze ze 2cm do kierownicy.

klamka.thumb.jpg.68473b758635f6150147b0c57327f0d0.jpg klamka2.thumb.jpg.f48b853a95719e2ddfa108ecac755d41.jpg

 

31 minut temu, mwkmarszalek napisał:

Ma większa powierzchnie tarcia, ale to nadal 110mm średnicy. Po prostu korzysta z całej powierzchni klocka, a fabryczna wykorzystuje jakieś 2/3 klocka, 1/3 naciska powietrze emoji16.png

Czekam również na info jak się sprawuje.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Przejechałam się wokół bloku ze 4 razy w ramach testów i co rozpęd hamowałam. Wykonałam około 20 hamowań. Jest bardzo dobrze. Nowy pancerz, linka i w miarę prosta tarcza dały bardzo dobre efekty. Na ile to zasługa samej tarczy, a na ile tego, że jest ona prosta, to tego nie umiem określić.

Teraz czekam na nowy zacisk i będzie "łogień" ;) Brat mi już wydrukował adapter.

adapter.thumb.jpg.9c557fe19fedef93b31c7f20e1bdfb84.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now