Skocz do zawartości

Redmi Pro czy Galaxy S6?


Doki

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem koledzy! Taki nietypowy dylemat, bo tym razem pomiędzy Xiaomi a modelem innej firmy :P

Dziewczyna zmienia telefon i nie za bardzo jeszcze wie co wybrać. Myślała m.in. nad LG G4, LG X Mach, HTC M9, Huawei P8 ale ostatecznie na placu boju zostały Xiaomi Redmi Pro i Samsung Galaxy S6. Redmi Pro wersja raczej 3GB/64GB, ta z trochę lepszym prockiem a Galaxy zwykłe S6, nie Edge ani inne dopiski. Pomożecie?

1. Redmi troszkę większy ekran (ale też większy i cięższy), za to S6 większa rozdzielczość.

2. Redmi większa bateria, ale wejście USB typ C...

3. Nie znam się na tyle, żeby stwierdzić który procesor lepszy - Redmi to MediaTek, ale x25 10 rdzeni - lepszy niż szajsungowy?

4. Dual SIM nie ma w S6.

5. Aparat? Generalnie Xiaomi nie powalają jakością zdjęć, ale Redmi Pro ma 2 aparaty z tyłu, więc...?

Jak wyglądają kwestie wieszania się, ogólnej szybkości działania itp? Nie ma jakiś wysokich wymagań, ale chciałaby mieć już telefon na dłużej i wiadomo jak to z kobietami przyzwoity aparat xD

S6 jest trochę droższy, czy warto dokładać te kilka stówek dla bezpieczeństwa i nie bawienie się z wysyłką do Chin w razie czego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie pytanie jest z tych, na które sam sobie musisz odpowiedzieć, tutaj większość ma xiaomi więc nie licz na obiektywnosc :)
Oba procki dają radę, aparat natomiast przepaść na korzyść S6. Z kolei jeśli chodzi o baterie to przepaść w drugą stronę. S6 jest w tym przypadku strasznie słaby i jak dla mnie to główny problem tego telefonu. S6 powinno się raczej zestawiać z serią mi. Za 1200 kupisz już mi5s z topowym hardware

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach