wachlarz140 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 (edytowane) Dzień dobry! Mam problem z internetem mobilnym. A dokładniej mówiąc nie łapie mi w ogóle internetu 3G ani 4G. Na innych telefonach łapie, więc to nie wina karty. Tak samo jest z kartą w T-mobile. Również brak możliwości 3G/4G. Preferowana sieć oczywiście LTE, do wyboru tylko 4 sieci 2G. W "punkcie dostępowym" nic nie zmieniałem, jest "standardowo". Nie mam jeszcze odblokowanego bootloadera. Edit: Karta jest oczywiście w pierwszym slocie. Zapomniałem dopisać. Edytowane 16 Sierpnia 2016 przez wachlarz140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musek Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Poszukaj prawidłowych ustawień punktów dostępu (APNy), dodaj je ręcznie i ustaw jako aktywne. Po ustawieniu uruchom ponownie telefon i daj znać jaki rezultat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wachlarz140 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 "Prawidłowe ustawienia" jak znalazłem zawierają tylko informację*:apn: internetnumer dostępowy: *99#nazwa użytkownika: brak hasło: brakdns: dynamiczny Gdzie nie znalazłem możliwości wpisania ani "numeru dostępu" ani "dns-u". Tak czy inaczej, zrobilem nowy APN i nadal nic. Nadal pokazuje tylko możliwości z 2G. * - Zródło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s4kron Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Masz moje ustawienia z Play wszystko działa poprawnie Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wachlarz140 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Mam identycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wachlarz140 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Aktualizacja do MIUI 8 (albo MIUI Polska) pomaga. LTE działa. Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skay77 Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 ja znowu mam na odwrot nie mam 3G ale mam lte (ale tez cos slaby zasieg) i oczywiscie nie moge dzwonic (: i tu nie wiem czy tu zawinil xposed czy moja beztroska i ciekawosc i nacisniecie USA band i wlasnie od tego momentu nie moge sie przelaczyc na 3G Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 ja znowu mam na odwrot nie mam 3G ale mam lte (ale tez cos slaby zasieg) i oczywiscie nie moge dzwonic (: i tu nie wiem czy tu zawinil xposed czy moja beztroska i ciekawosc i nacisniecie USA band i wlasnie od tego momentu nie moge sie przelaczyc na 3G Mieszkasz w Stanach Zjednoczonych Ameryki ? Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skay77 Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 slimozis dzieki za odzew poradzilem sobie dobrze ze mialem jakoms stara karte t-mobile wlozylem ja w pierwszy slot ustawilem 2/3G pochodzila z 10min wylaczylem telefon wlozylem stara karte i jakos zatrybila (niby proste a na to niewpadlem wrrr ,a co do zamieszkania mieszkam to troche w polsce to na wycieczki jezdze na ukraine postrzelac sobie a tak to irkuck Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 slimozis dzieki za odzew poradzilem sobie dobrze ze mialem jakoms stara karte t-mobile wlozylem ja w pierwszy slot ustawilem 2/3G pochodzila z 10min wylaczylem telefon wlozylem stara karte i jakos zatrybila (niby proste a na to niewpadlem wrrr ,a co do zamieszkania mieszkam to troche w polsce to na wycieczki jezdze na ukraine postrzelac sobie a tak to irkuck Serio raczej mnie to mało obchodzi tylko zastanawiało mnie po kiego ustawiasz na USA 😋 Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skay77 Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 tak z ciekawosci (: potem szukanie rozwiazania pewnie niedlugo bedzie lost imei wlasnie pobralem narzedzie i czekamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forlog Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 (edytowane) Witam, jest to mój pierwszy post na tym forum wiec jeżeli coś źle wygląda to z góry przeprasza. Do sedna ... około 2 tygodnie temu zakupiłem z oficjalnej polskiej dystrybucji Xiaomi redmi note 3 pro (3/32). Jestem użytkownikiem sieci play i pomimo maksymalnego zasiegu nie mam dostępu do internetu (zazwyczaj) jednak czasami coś się przestawi i internet jest w standardzie edge więc wychodzi na to że i tak nie działa. karta sim jest świeżo po wymianie i dalej to samo. APN'y ustawione ze strony play zresztą wrzucam SS z ustawień apn i info o telefonie. da rade jakoś temu zaradzić czy telefon trzeba odesłać na gwarancje? Edytowane 2 Września 2017 przez forlog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kierzu_ Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Jak masz ustawiony tryb sieci? Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forlog Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Tryb? Nie rozumiem Chyba że chodzi o typ to ustawione jest preferowany LTE, zmiana na 3g całkowicie wyłącza neta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpawel Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Masz maksymalny zasięg ale 2g. A zasięg na pewno masz u siebie? Jak było na poprzednich telefonach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack78 Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 A masz aktywny dane pakietowe w roamingu? Może jesteś na nadajnikach Plus lub t-Mobile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin19883 Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Długo jesteś w Playu? Miałeś go na innym telefonie? Czy odbierałeś kiedykolwiek neta playa? W APNach się nie grzebie, one są dobre. Nigdy nie ustawiałem nic na żadnym telefonie i Play zawsze działał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forlog Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Ta umowę mam ponad 1,5 roku na poprzednim telefonie normalnie LTE nawet lte+ łapało A to ciekawe podczas korzystania z WiFi łapie mi play4g ale jak rozlacze WiFi to od razu play E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel978 Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Ja bym zaczął od zainstalowania na czysto, albo global stable ostatnie albo global beta przez miflash. Profilaktycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forlog Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 a co z gwarancja w takim wypadku bo właśnie zastanawiam sie czy go czasem nie odesłać na rma...:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel978 Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 15 minut temu, forlog napisał: a co z gwarancja w takim wypadku bo właśnie zastanawiam sie czy go czasem nie odesłać na rma...:P Szczerze to nie wiem, ale na 90% jak wgrywasz oryginalne oprogramowanie to nie powinieneś utracić gwarancji. Ja bym spróbował przez edl zainstalować oryginalny rom na czysto. Zrób backup i spróbuj przed odesłaniem na gwarancję tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi