Jump to content

Remi_K

Użytkownicy
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Remi_K's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Cześć, Nie mogę połączyć Mi Home do Google Home i/lub asystenta Google, kiedy wchodzę w ustawienia, wybiorę z listy serwisów Mi Home, pokazuje mi się logowanie do Mi Home, wpisuję tam właściwe dane, przez chwilę jest informacja łączenie z Mi Home i to połączenie nie następuje... Używam zmodowanej aplikacji Mi Home z wybranym regionem Europa. Udało mi się bezproblemowo podłączyć żarówki Yeelight, oraz Smart Life, tymczasem Mi Home nie chce się połączyć, co może być przyczyną?
  2. Hej, Jak w temacie, awaria czy celowe działanie? Pzdr
  3. Hej, Mam bramkę Xiaomi V3 do tego podłączone 3 termometry okrągłe po bt, żarówki i 2 czujniki zalania po zigbee. Używam modyfikowanej aplikacji Xiaomi home i do niedawna otrzymywałem powiadomienia jak np termometry przekraczały warunki graniczne wilgotności, a teraz tego nie ma... Mam zrobioną automatyzację żeby w przypadku wykrycia zalania poszło powiadomienie na urządzenie mobilne, dziś postanowiłem sprawdzić jak to działa i przyznam, że nie tak jak oczekiwałem, mianowicie w przypadku zalania czujnika bramka zaczyna piszczeć, ale na telefonie nie ma żadnej informacji o wystąpieniu takiego zdarzenia... Tzn pojawia się ono w zakładce wiadomości, ale na pewno nie wywołuje żadnej reakcji typu powiadomienie jak np SMS czy mail, którego bym nie przegapił, czy mam coś źle ustawione czy to tak działa? Pozdrawiam Remi
  4. Dzięki za info... W końcu [emoji2][emoji106]
  5. Ciekawe, czy to w ogóle ruszy, skoro tyle czasu nie naprawili... Może jakieś masowe zgłaszanie problemu?
  6. Ciekawe czy oni to planują naprawić?
  7. A na rosyjskich też coś nie działało? Czy wróciłeś do de?
  8. Czy przepięcie na ru na aplikacji modowanej wymusza łączenie bramki i wszystkich urządzeń? Tzn proces podłączenia i aktywacji urządzeń od nowa?
  9. Rosja ma swoje serwery? Rozumiem, że musiałeś przepinać wszystko? I jak z szybkością działania? Używasz modowanej aplikacji?
  10. Nie wiem czy dobrze zrobiłem, ale zgłosiłem to przez aplikacje mi home...
  11. Zamknięty, bo padła odpowiedź o awarii, a nie bo rozwiązany, moje termometry nadal nie działają na europejskich serwerach...
  12. Czy gdzieś można śledzić czy ta awaria serwerów nadal jest, albo bardziej - kiedy się skończy?
  13. Jest jakaś informacja, możliwość śledzenia tej awarii? Rozumiem, że ona nadal występuje?
×
×
  • Create New...