Jump to content

Remi_K

Użytkownicy
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Remi_K's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done

Recent Badges

0

Reputation

  1. Trik z filmu zadziałał i był najprostszy Dzięki! Jedynie telefon po aktualizacji wpadł w bootloop i wymagał wipe data, po tym wstał, zażyczył sobie połączenia z siecią Wi-Fi i zalogowania na konto Xiaomi... i teraz mam zwykły soft EU i jak go przywrócę to spróbuję wgrać OTA ze Szwajcarii Androida 12.
  2. Cześć, Używam Redmi Note 10 Pro 6/128 GB z softem Orange 12.5.3 enhanced, który miał mieć poprawki i generalnie działań super. Telefon zabija praktycznie wszystko co działa w tle, łącznie z usługami Google'a, a najbardziej irytujące jest to, że również przestają działać widgety, które ma Samsungu działają bez problemu. Konkretnie chodzi o widgety pogodowe, przyzwyczaiłem się i używam Pogoda&Radar i po kilku godzinach zamiast danych pogodowych mam niebieskie pole, próbowałem też widgetu aplikacji Pogoda firmy tohsoft i ta sama sytuacja. Na Samsungu obie aplikacje i ich widgety działała ok, czy jest na to jakaś rada? Oczywiście w ustawieniach aplikacji dałem blokady usypiania i zero oszczędzania energii, niestety nic to nie dało... Pozdrawiam Remi
  3. Czy jest gdzieś informacja łopatologicznie krok po kroku jak debrandować RN10PRO z softu Orange na globalny Europejski?
  4. A czy mając wersję MIUI Global 12.5.3.0 RKFEUOR (soft Orange) też mogę to tak zaktualizować?
  5. Cześć, Posiadam Note 10 Pro 6/128 GB pamięci i mam z nim problem przy użytkowaniu Yanosika. Używam Yanosika z wiadomych względów i wykorzystuję (a w zasadzie czas przeszły) go również jako videorejestratora i tu jest właśnie problem. Aplikacja ma podany czas nagrywania po którym zapisuje plik i nagrywa kolejny, tak, że przejazd rejestrowany jest w minutowych filmach zajmujących ok 60 MB. Kiedy uruchomię tą funkcję Yanosik zaczyna nagrywać i zapisze poprawnie 1-2 pliki, a kolejne mają już 0 B i oczywiście nic w nich nie ma. Yanosik ma przyznane wszystkie uprawnienia, wyłączoną opcje oszczędzania energii, sytuacja wygląda tak jakby aplikacja nie nadążała z zapisem danych i po prostu przestawała je zapisywać. Nadmienię, że wcześniej używałem do tego celu Samsunga A50 z mniej wydajnym procesorem i 4 GB pamięci RAM i wszystko działało ok. Zgłaszałem problem do twórców Yanosika, poza tym, że napisali, że problem jest im znany i następna aktualizacja go naprawi, pomimo kolejnych trzech problem trwa. Czy ktoś poradził sobie może z tym problemem? Telefon mam z Orange z ostatnim softem to dostępnym MIUI Global 12.0.5.0 RKFEUOR. przyznam, że w managerze plików wchodząc do katalogu gdzie jest ich dużo odczyt zawartości katalogu trwa dość długo jakby telefon faktycznie miał jakiś problem z szybkością działania pamięci, może kiedy jakaś rada na to? Pozdrawiam Remi
  6. Cześć, Nie mogę połączyć Mi Home do Google Home i/lub asystenta Google, kiedy wchodzę w ustawienia, wybiorę z listy serwisów Mi Home, pokazuje mi się logowanie do Mi Home, wpisuję tam właściwe dane, przez chwilę jest informacja łączenie z Mi Home i to połączenie nie następuje... Używam zmodowanej aplikacji Mi Home z wybranym regionem Europa. Udało mi się bezproblemowo podłączyć żarówki Yeelight, oraz Smart Life, tymczasem Mi Home nie chce się połączyć, co może być przyczyną?
  7. Hej, Jak w temacie, awaria czy celowe działanie? Pzdr
  8. Hej, Mam bramkę Xiaomi V3 do tego podłączone 3 termometry okrągłe po bt, żarówki i 2 czujniki zalania po zigbee. Używam modyfikowanej aplikacji Xiaomi home i do niedawna otrzymywałem powiadomienia jak np termometry przekraczały warunki graniczne wilgotności, a teraz tego nie ma... Mam zrobioną automatyzację żeby w przypadku wykrycia zalania poszło powiadomienie na urządzenie mobilne, dziś postanowiłem sprawdzić jak to działa i przyznam, że nie tak jak oczekiwałem, mianowicie w przypadku zalania czujnika bramka zaczyna piszczeć, ale na telefonie nie ma żadnej informacji o wystąpieniu takiego zdarzenia... Tzn pojawia się ono w zakładce wiadomości, ale na pewno nie wywołuje żadnej reakcji typu powiadomienie jak np SMS czy mail, którego bym nie przegapił, czy mam coś źle ustawione czy to tak działa? Pozdrawiam Remi
  9. Dzięki za info... W końcu [emoji2][emoji106]
  10. Ciekawe, czy to w ogóle ruszy, skoro tyle czasu nie naprawili... Może jakieś masowe zgłaszanie problemu?
  11. Ciekawe czy oni to planują naprawić?
  12. A na rosyjskich też coś nie działało? Czy wróciłeś do de?
  13. Czy przepięcie na ru na aplikacji modowanej wymusza łączenie bramki i wszystkich urządzeń? Tzn proces podłączenia i aktywacji urządzeń od nowa?
×
×
  • Create New...