Jump to content

bikej

Użytkownicy
  • Posts

    125
  • Joined

  • Last visited

Dodatkowe

  • Smartfon
    Mi5 & RedmiNote2

Recent Profile Visitors

1,089 profile views

bikej's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

12

Reputation

  1. Na Mi Fit 3.4.6.8 mam taki problem, chyba jedyny, ale bolesny, że przestało działać wyswietlanie godziny po obrocie nadgarstka. Działało przez chwilę i koniec. Rozłączałem parę/ łączyłem ponownie, opcje wybudzania przy ruchu nadgarstka włączałem/wyłączałem - nic nie pomaga. Ktoś tak miał i rozwiązał problem?
  2. Ma taki problem : A aucie slucham muzyki przez wbudowany bluetooth. Podczas odtwarzania muzyki z Mi5 slychac co kilka sekund delikatne trzaski, pykniecia. Niezaleznie od tego, czy muzyka jest nagrana na telefon, czy ciagnieta z internetu (tidal). Nic takiego nie wystepuje, gdy z samochodowym zestawem audio sparuję telefon zony - Redmi note 2. Po kablu oczywiscie nie ma zadnych defektow. Robilem juz factory reset, ale nic to nie dalo. Macie jakieś pomysły? Działa mi to na nerwy do tego stopnia, ze sklania mnie do pozbycia sie Mi5 na rzecz Mi6 (chociaz teraz to juz moze sens poczekac pol roku na Mi7)
  3. probowalem Waszych confów i niestety ciągle kiszka... Musze jednak wroc do ROMa sprzed siodemki, bo jazda codziennie 80km bez Yanosika staje sie ryzykowną grą;) Czasem złapie mi fixa, ale precyzję mam na załączonym poziomie..
  4. Kurcze, na Mi5 przedostatni ROM, mam ogromny problem z blt. Podłączyłem smart opaskę cubot v2 i połączenie trzyma może 5 minut... Tragedia.
  5. a ja mam takie pytanie, czy po odblokowaniu camera2 API zauwazyliscie, ze standardowa apka wolniej ostrzy? ja niestety tak, dlatego wywaliłem to i zrezgynowalem z mozliwosci posiadania RAW. zreszta i tak czytalem, ze nie sa obslugiwane np. przez adobe lightroom (sam nie sprawdzilem), wiec bezuzyteczne jak dla mnie
  6. Tidal głównie. Streamuję muzę. Nie mam nawet 1 utworu lokalnie.
  7. cześć Macie/widzieliscie taki theme? Potrzebuje DUŻYCH przyciskow do sterowania muzyką (play/stop/przewijanie), najlepiej z dużą nazwą wykonawcy i tytułem. Ewentualnie jak to uzyskac na lockscreen niezależnie od tematu? Bardzo mi tego brakuje w czasie jazdy autem - musze sie za bardzo skupiac, zeby trafic w mikro-przyciski.
  8. Tak zrobie prawdopodobnie :] A pytałem, czy warto sie przesiasc, a nie czy aparat jest lepszy (wg mnie lepszy:)
  9. Ja nie skonczylem:] Duze piksele na wiekszej duzej matrycy zarejestruja wiecej swiatla niz male na malej matrycy. Teraz koniec
  10. Szanuje Twoja 25letnią wiedze, oparta na klasycznych rozwiazaniach, ale technologie sie zmieniaja, kiedys nie bylo swiatloczulych pikseli, wiec skoro ich nie bylo to oczywiste, ze nie łapały światła;) zrodlo pierwsze z brzegu, ale oczywiscie materialow w necie jest mnóstwo : http://reedhoffmann.com/size-matter-especially-with-pixels/
  11. Przykro mi, ale Twoja wiedza jest "nieco" ograniczona. Przysłona to nie wszystko w kwestii ilości rejestrowanego światła. Poczytaj trochę na ten temat. Niekoniecznie tylko na Wikipedii.
  12. Nie obchodzi mnie "KOwalski". Dla mnie to robi roznice. 1/2.3 to juz wielkosc matrycy w slabszych/starszych kompaktach. NIe ma dla mnie znaczenia ilosc pikseli, bo nie drukuje prawie wcale duzych zdjec. Chce miec duzo rejestrowanego swiatla. Tak, mylicie sie. Podalem oficjalne dane techniczne. Sprawdz. Wlasnie po to jest duza matryca i malo pikseli (stosunkowo),zeby duze iso nie bylo konieczne (albo rzadziej potrzebne)
  13. No właśnie grubo się mylicie, bo to jest zupelnie nowa matryca. 12Mpix, dużo większa (1/2,3 cala), z większymi pikselami (1.55μm)
  14. Co sądzicie?:) Bardzo mnie kusi dużo lepsza specyfikacja aparatu. A cena ma byc chyba nizsza niz Mi5 na starcie. Domyslam sie tylko, ze jak teraz sprzedam Mi5 to strace ~40%.
  15. Ma ktos cos nowego w tym temacie? da sie zainstalwoac aparat google i robic fotosfery?
×
×
  • Create New...