Mi Band 5
75 tematów w tym forum
-
- 2 obserwujących
- 5 odpowiedzi
- 10,5 tys. wyświetleń
W tym temacie możemy chwalić się swoimi tarczami w Mi Bandzie 5. Stąd można pobierać niestandardowe tarcze: https://amazfitwatchfaces.com/mi-band-5/fresh I od razu mam pytanie - czy jest możliwość przerobienia tarczy z MB4 na 5? Próbowałem wgrać przez Notify ale są niekompatybilne, wywala błąd :/
Ostatnia odpowiedź: karolina.aleksandra, 1 Marca 2021 -
Polski język w Mi Band 5 CN 1 2 3
przez Aligator71- 2 obserwujących
- 85 odpowiedzi
- 19,5 tys. wyświetleń
Aby uzyskać polski język w chińskiej wersji opaski miband 5 (chińska wersja to wersja oznaczona CN a nie taka wysłana z Chin, bo w Chinach można kupić też wersję global) należy: 1. Mieć zainstalowany mifit w wersji 4.4. Jeśli zdążyłeś zaktualizować mifit do najnowszej wersji musisz ją odinstalować i zainstalować 4.4 np. z apkmirror. 2. Ustawić język opaski zgodny z językiem telefonu (na opasce pojawi się język chiński) 3. Zaktualizować mifit do najnowszej wersji. 4. Koniec. Po aktualizacji firmware opaska będzie po polsku. Uwaga, nie należy zmieniać języka w mifit ponieważ ponowne wybranie języka zgodnego z językiem telefonu nie będzie możliwe (xiaomi …
Ostatnia odpowiedź: szczuru, 20 Grudnia 2020 -
dyskusja Mi Band 5 - dyskusja ogólna 1 2 3 4 6
przez Zenderable- 7 obserwujących
- 183 odpowiedzi
- 71 tys. wyświetleń
Można już składać zamówienia przedpremierowe na GearBest i AliExpress, więc otwieram wątek dyskusji ogólnej o tej opasce. Cena na GB to $39,99 (ok. 157 zł). Larger Screen. Oxygen Saturation Monitoring. Overseas Model Supports NFC. Amazon Alexa Voice Assistant. 5 Sport Modes. Phone Take Photo. Teraz nawet podstawowy model będzie z NFC, kusi by zamówić - tylko ciekawe czy będzie jak w przypadku Mi Band 3/4, że po wyjściu wersji globalnej opaska w wersji china dostawałaby język polski ze wsparciem NFC. Druga sprawa... ciekawe czy to NFC u nas będzie działać i jak to rozwiążą (musieliby zrobić u nas Mi Pay albo współpracować z Visa/Mast…
Ostatnia odpowiedź: mgcompany, 5 Października 2022 -
- 3 odpowiedzi
- 515 wyświetleń
Witam Od kilku dni pojawia mi się takie powiadomienie na telefonie z aplikacji zepp life o treści opaska jest połączona tak to wygląda na screen Upierdliwie wyskakuje co kilka minut chociaż nic nie zmieniałam w ustawieniach po prostu mam podpięta opaskę i wszystko było ok do czasu niech ktoś coś poradzi bo oszaleję😠
Ostatnia odpowiedź: Netoper, 3 Listopada 2023 -
Aktywacja opaski
przez DolceRosa- 1 odpowiedź
- 1,1 tys. wyświetleń
Witam, kilka miesięcy temu zgubiłam swoją opaskę Mi band 3, teraz próbuję aktywować Mi band 5 w aplikacji. Niestety nie mogę tego zrobić, ponieważ aplikacja chce najpierw dezaktywować starą opaskę, której nie mam. Co mogę zrobić w tej sytuacji?
Ostatnia odpowiedź: Netoper, 4 Kwietnia 2023 -
- 0 odpowiedzi
- 3,1 tys. wyświetleń
Mam problem z powiadomieniami a właściwie z ich brakiem. Na screenie pokazałem w czym problem, dodam, że gdy ktoś dzwoni to zegarek działa jak trzeba. Gdy wyłączę ten dostęp i włączę ponownie to chwilę działa i później znów jakby ta opcja się wyłącza. Komunikat, że nie ma dostępu do powiadomień a jest to włączone. Ktoś miał taki przypadek? Mam nowy telefon a na starym było to samo.
Ostatnia odpowiedź: mziebura, 20 Listopada 2022 -
- 1 odpowiedź
- 602 wyświetleń
Witam, Nie mogę nigdzie znaleźć informacji i odpowiedzi co mogę zrobić, otóż po zmianie apki z mifit do zeep life, na opasce nie dostaje powiadomień sms, a wszystko jest ustawione jak trzeba, oraz co dla mnie ważne nie mogę z opcji opaski załączyć treningu rower, proszę o pomoc czy da radę to jakoś naprawić? jeśli nie to czy istnieje inna fajna apka na opaskę z którą nie będę miała takich problemów. Pozdrawiam
Ostatnia odpowiedź: Mikolajr, 15 Października 2022 -
- 1 odpowiedź
- 419 wyświetleń
Witam, niestety dzisiaj jechałam na rowerze i upadłam. Moja opaska się bardzo mocno zniszczyła. Czy jest możliwa naprawa czy muszę kupić nową?
Ostatnia odpowiedź: Netoper, 13 Lipca 2022 -
- 1 odpowiedź
- 953 wyświetleń
Witam, dzisiaj przyszła do mnie paczka z mi bandem 5. Otrzymałam też karteczkę na której pisało, żeby podładować tą opaskę bo jest rozładowana. Pisało też że za 30 minut się włączy. Niestety już ładuje 3 godzinę lub dłużej i opaska dalej nie chcę się włączyć. Co mam w tej sytuacji zrobić? Czy to jest fabrycznie i też inne opaski muszą się długo ładować? Dodam, że ładuje adapterem od mojego telefonu. Pozdrawiam
Ostatnia odpowiedź: Netoper, 29 Czerwca 2022 -
Niepoprawny pomiar tętna
przez haw- 0 odpowiedzi
- 359 wyświetleń
Czesc, zauwazylem zaskakujaca rzecz: podczas treningu gdy na opaske mialem zalozony "buff" na reku opaska zaczela pokazywac b. wysokie wyniki pomiaru pulsu - standardowy trening na rowerze 36 km zwykle dawal mi 15-25 PAI (glownie 2 i 3 strefa tetna, czasem kilka min w 4), przy zalozonym buffie pokazalo ponad pol godziny w VO2 max. treningi sa dosyc intensywne (po przyjezdzie musze odczekac z 20-30 min. az organizm przestanie sie pocic zeby byl sens isc pod prysznic), no ale bez przesady, chyba? probowalem mocniej zapiac pasek opaski, do tego stopnia ze mialem odcisniete na skorze slady po 2h takiego zapiecia, jednak nie udalo sie powtorzyc wyniku z buffem. ktos sie s…
Ostatnia odpowiedź: haw, 22 Czerwca 2022 -
- 0 odpowiedzi
- 273 wyświetleń
Hej! Od dłuższego czasu mam problem z pomiarem tętna nad ranem. Sukcesywnie co kilka tygodni w aplikacji MiFit (ZeppLife) pojawia się tętno w okolicy 220 za każdym razem tak wysokie wartości pojawiają się w czasie snu (co raczej nie jest możliwe). W tym samym czasie tętno maksymalne na opasce wynosi max 100...... Na początku trochę mnie te wartości zaniepokoiły i zainstalowałam inną aplikację. Wartości w niej były identyczne jak na opasce... Czyli w tym samym czasie na opasce max to było 101, w alternatywnej aplikacji też 101, a w MiFicie 220... Resetowałam opaskę, aplikację, odparowałam urządzenia i nic. Ktoś ma pomysł gdzie szukać przyczyny/błędu odczytu?
Ostatnia odpowiedź: Chochlik, 5 Maja 2022 -
Pływanie w basenie
przez mac3k- 11 odpowiedzi
- 8,7 tys. wyświetleń
Witam Mam problem, podczas pływania w basenie opaska nie liczy nic oprócz czasu. Powinna liczyć ilość basenów, liczbę spalonych Kcal natomiast podczas pływania naliczyła mi kroki. Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem ? Pozdrawiam
-
- 0 odpowiedzi
- 1,6 tys. wyświetleń
Band zwariował po kontakcie z wodą na basenie. Kilka razy używałam go podczas pływania i nigdy nic się nie działo. Dzisiaj najpierw nie mogłam odblokować ekranu, a teraz opaska już w ogóle nie reaguje. Migają mi zielone diody od wewnętrznej strony, jak długo trzymam przycisk to nawet czasem coś zawibruje, ale poza tym jest całkowicie czarny ekran o zero reakcji banda. Da radę jakoś to naprawić?
Ostatnia odpowiedź: Sziszomora, 31 Marca 2022 -
- 1 odpowiedź
- 407 wyświetleń
Dzień dobry Państwu, Czy ktoś były mógł pomóc dlaczego przychodzą powiadomienia w opasce? Korzystam wyłącznie z Mi Fit i z Notify for Mi Band. Nie uruchamiałem żadnych powiadomień w tych aplikacjach. A mimo to przychodzi powiadomienie z WhatsApp. Może ktoś cos podpowiedzieć? Z góry bardzo dziękuję.
Ostatnia odpowiedź: Netoper, 12 Lutego 2022 -
- 1 odpowiedź
- 875 wyświetleń
Cześć, po ostatniej aktualizacji MiFit mam problem z powiadomieniami. Mianowicie, zamiast treści np. wiadomości z Messengera wyświetla mi się info że są aktywne np 1 lub 2 konwersacje. Nie widze przez to treści powiadomienia. Co się stało i jak to zmienić?
Ostatnia odpowiedź: Netoper, 1 Lutego 2022 -
- 1 odpowiedź
- 978 wyświetleń
Cześć, Mam problem z opaską, była ona sparowana na jednym koncie, do którego aktualnie nie posiadam dostępu, chciałem ją sparować na nowym telefonie (i koncie), ale wyskakuje komunikat, że opaska sparowana jest z innym urządzeniem i należy najpierw ją odparować/przywrócić do ustawień fabrycznych. Problem w tym, że dostępu do tamtego konta już nie posiadam, logowane było przez e-mail, do którego nie mam dostępu. Chciałem przywrócić opaskę do ustawień fabrycznych, ale na chwilę obecną zawiesiła się ona na ekranie "Connect to Mi Fit update again", a żeby to zrobić trzeba połączyć się z aplikacją, co właściwie doprowadza do błędnego koła, bo z nią nie mogę się…
Ostatnia odpowiedź: Netoper, 7 Stycznia 2022 -
- 1 obserwujący
- 0 odpowiedzi
- 898 wyświetleń
Siema. Nie mogę sobie poradzić z pewnymi problemami. Mam mi banda 5, telefon mi 9t pro, zainstalowany mi fit i włączone w nim powiadomienia sms i połączeń. Połączenia otrzymuje na opaskę, smsów już nie. W mi fit zaznaczone, że smsy włączone, ale jest komunikat "usługa powiadomień niedostępna", że należy dodać uprawnienia. Gdy na to wchodzę, okazuję się, że są one włączone. Druga sprawa, co zrobić aby ten pasek powiadomień z mi fit, że opaska jest połączona zniknął? Widać go w pasku powiadomień i co najgorsze na ekranie blokady, zasłania dużo ekranu. Gdy wyłączę w ustawieniach mi fit opcje "pokaż status na pasku powiadomień", to już nawet połączenia nie poka…
Ostatnia odpowiedź: OmertaX, 5 Stycznia 2022 -
- 1 odpowiedź
- 545 wyświetleń
Jak mogę go odnaleść szukałem wszędzie ale nigdzie go nie ma. Próbowałem się połączyć z urządzeniem ale to nic nie daje. Prosze o pomoc.
Ostatnia odpowiedź: Netoper, 16 Grudnia 2021 -
- 1 odpowiedź
- 411 wyświetleń
Witam! Od tygodnia nie dostaje powiadomień sms na opaskę wcześniej było idealnie-na telefon przychodzą bezproblemowo ale opaska milczy, połączenia telefoniczne pokazują się opaska wibruje idealnie ale sms za chiny. Resetowałam opaskę do ustawień fabrycznych, ustawiałam powiadomienia i na opasce i w aplikacji miifit ,wszędzie pokazuje ze jest i działalne powiadomienia nie przychodzą. Mój telefon to oppo a31 a opaska to mi band 5
Ostatnia odpowiedź: Maciejos82, 8 Grudnia 2021 -
Heart rate / Tętno
przez Rexon- 0 odpowiedzi
- 412 wyświetleń
Cześć mam pytanie czy istnieje aplikacja i czy w ogóle istnieje taka możliwość żeby monitorować tętno na bieżąco i żeby to było wyświetlane na komputerze/telefonie w czasie rzeczywistym albo z lekkim opóźnieniem??
Ostatnia odpowiedź: Rexon, 19 Października 2021 -
- 0 odpowiedzi
- 1,1 tys. wyświetleń
Posiadam opaskę mi band 5 i telefon Xiaomi redmi 9 pro po sparowaniu jej niby wszystko działa ale jak dostaję powiadomienie z Messenger lub Whatsapp na opasce wyświetla mi się że "masz nową wiadomość sprawdź na telefonie" jest to dla mnie irytujące że nie mogę widzieć od kogo pochodzi wiadomość jest na to jakiś sposób bo szukałam na necie informacji i nic nie pomaga
Ostatnia odpowiedź: Timeke, 23 Września 2021 -
Podgląd wiadomości
przez Timeke- 0 odpowiedzi
- 677 wyświetleń
Posiadam mi band 5 czy ktoś może powiedzieć mi otrzymuje wiadomość na Messenger opaska pokazuje mi powiadomienie że "masz nowa wiadomość sprawdź na telefonie" tak samo jest na aplikacji Whatsapp i nie wiem czy da się coś z tym zrobić żeby był podgląd czy tylko w takiej formie ma być?! SMS i połączenia pokazuje normalnie proszę o odpowiedź :)
Ostatnia odpowiedź: Timeke, 21 Września 2021 -
- 1 obserwujący
- 1 odpowiedź
- 781 wyświetleń
Witam! Wczoraj dostałem Mi Band 5, sparowałem go z urządzeniem P20 Lite i okazuje się, że nie mam powiadomień z aplikacji. SMS i połączenia przychodzące są ok. Wszystkie uprawnienia aplikacji dodane, tryb nie przeszkadzać też, działanie w tle, automatyczne uruchamianie etc. również. Dodatkowo opaska nie liczy kroków (lokalizacja, bluetooth włączone). Spotkał się ktoś już z takim problemem? Pozdrawiam.
Ostatnia odpowiedź: ZduneX25, 13 Sierpnia 2021 -
miband5 Trening bieżnia
przez Bartson94- 0 odpowiedzi
- 624 wyświetleń
Witam, jestem nowy na tym forum. Od niedawna korzystam z MiBand 5, jeżdżę na rowerze ale od jakiegoś czasu zacząłem ćwiczyć na bieżni. MiBand 5 ma w treningu opcje bieżni, ale gdy zaczynam trening to po chwili trening samoczynnie się zakańcza, i tu moje pytanie, jaka jest zasada na bieżni? Czy to musi być jakiś specjalna bieżnia do tego? (Zauważyłem też że przy treningu na bieżni jakby pobierało informacje z GPS). Będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś mi odpowie na moje pytanie.
Ostatnia odpowiedź: Bartson94, 9 Sierpnia 2021 -
- 1 odpowiedź
- 886 wyświetleń
Witam, Mam następujący problem. Kilka dni temu zniknęła mi cała historia danych z opaski Mi Band 5 NFC w aplikacji Mi fit liczone od kilku lat (od Mi banda 2). Kroki i puls są synchronizowane tylko na bieżąco i w historii są dane tylko od kilku dni. Natomiast dane z wagi Mi Body są prawidłowe. Wylogowanie i ponowne logowanie do konta nie przyniosło żadnego skutku. Zauważyłem też jedną dziwną rzecz - w ustawieniach opaski miałem zaznaczone "język zgodny z j. telefonu" i opaska wyświetlała dane w j. polskim a teraz wyświetla dane po angielsku a po zmianie ustawienia na "j. zgodny.." nie mogę zapisać zmiany. Czy jest jakiś sposób na ustawienie j. polskiego? Dziękuj…
Ostatnia odpowiedź: linuxozaurus, 25 Czerwca 2022