szwykowskov

Opinie o geekbuying

Recommended Posts

Piszę nowy post, bo żadnego o tym sklepie nie znalazłem. Proszę o wypowiadanie się osób, które miały kontakt z tym sklepem. Z góry dziękuję

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupowałem u nich raz w styczniu 2016 i teraz ( czyli czerwiec 2016r) Przy pieszym zmówieniu problemy z dostępnością towaru. Najpierw piszą o późnieniu 1 tygodnia skończyło się 2 tygodnie. Drugie zamówienie i powtórka z rozrywki. Niby towar jest , wysyłka 5- 7 dni roboczych i tu 7 dnia e-mail dokładnie z tym samym tekstem co we wcześniejszym zamówieniu. Już mi ręce opadły.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z mojej strony, zakupilem Xiaomi Redmi Note 3 Pro   http://www.geekbuying.com/item/Xiaomi-Redmi-Note-3-Pro-5-5-Inch-FHD-2GB-16GB-Smartphone-Qualcomm-Snapdragon-650-Hexa-Core-MIUI-V7-16-0MP-TOUCH-ID---Dark-Gray-362400.html      w tym sklepie na poczatku czerwca za okolo 650zl poprzeliczeniu z dolarow.

Przesylka zostala wyslana z Chin po 8 dniach od daty zamowienia, z tymze 4 dni czekalem na przelew z PayPala(platnosc tylko przez PayPal)  na ich konto. Kontakt mejlowy zawsze odpowiedz na pytanie oraz ngdy nie przekraczala odpowiedz 24 godzin od zapytania.

Paczka wyslana z Chin 10 czerwca przez darmowa przesylke holenderskiej poczty lotniczej. Wedrowala przez amsterdam i 15 czerwca sie pojawila w Warszawie. Ja odebralem ja w Gdansku 4 lipca a dlatego tak pozno poniewaz byl strajk celnikow. Vat nie zostal naliczony.

Zreszta sam sprzedawca tzn Geek poleca wersje wolniejsza i tansza niz DHL ze wzgledu na nizsze ryzyko naliczenia VATu.

Co do samego telefonu nie ruszany, nie nadgryziony, flaki w srodku sie zgadzaja, wersja jaka zostala zainstalowana jest oryginalna wersja od Xiaomi global. Uruchomilem tel zrobilem aktualizacje i juz mialem wersje najnowsza 7.3.7 global MIUI. Na telefonie nie bylo zainstalowanego zadnego chinskie szrotu w postaci gier apek tapet itd.

Od razu google play gmail, YT. 

Z zakupu jestem zadowolony. Z czym nalezy sie liczyc kupujac na Geek. Napewno z miesiacem oczekiwania na towar. Po zamowieniu zbieraja towar w paczke kolo 5 dni i potem kolo 2-3 dnia na przekazanie do wyslania, a potem to juz poczta NL i nasza kochana PP.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 23.06.2016 o 12:19, MD13 napisał:

Kupowałem u nich raz w styczniu 2016 i teraz ( czyli czerwiec 2016r) Przy pieszym zmówieniu problemy z dostępnością towaru. Najpierw piszą o późnieniu 1 tygodnia skończyło się 2 tygodnie. Drugie zamówienie i powtórka z rozrywki. Niby towar jest , wysyłka 5- 7 dni roboczych i tu 7 dnia e-mail dokładnie z tym samym tekstem co we wcześniejszym zamówieniu. Już mi ręce opadły.

Czy otrzymałeś w końcu towar i czy był sprawny ?

Naczytałem się pełno opini że to oszuści i albo  wysyłają używane lub uszkodzone rzeczy albo przeciągają w nieskończoność wysyłkę po czym wysyłają fałszywy numer paczki.

Czy ktoś z was rezygnował ze swojego zamówienia przed wysyłką i otrzymał zwrot pieniędzy ? ( minus 10 % dla Pay Pal )

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie fałszywy numer bo trzeba czytać co piszą jak wybierzesz za darmoche wysyłkę to nie masz tracking a oni wpisują z automatu numer wysyłki 88888. Jak zapłacisz to będziesz miał śledzenie. Przedłużać przedłużają ale jak im się napiszę to spinają tyłki. Towar nowy.

Wysłane z mojego MI NOTE LTE przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie do konca z tym numerem paczki. Fakt czekalem od zaplaty do wreczenia paczki dla NL kolo3-4 dni ale jest o tym w ich FAG iz zajmuje pare dni skompletowanie zamowienia. Co do numeru paczki. Tez maj to opisane w FAQ aby podcaas wybierania przesylki przy opcji darmowej czyli AIRMAIL zaznazcy pierdolnik aby paczka stala sie registered wtedy nadaja nr jezeli sie tego nie zaznaczy to nie nadaja i modl sie o to by przyszlo. 

Juz nie pamietam czy wtedy sie placilo 1$ wiecje czy tez bylo w tej samej cenie. Nr tracikingu wraz zlinkiem strony do sprawdzania daja w chwili oddania do kuriera.

Telefon jaki dostalem byl zaklejony w wsio folijki, opakowanie nie tzn nie byl kartonik zafoliowany jak to ma na fimikach z unboxingiem. Podejrzewal iz laczy sie to z instalaca na tel MIUI Global.  MIUI producenkie nie kombinowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wybrałem DHL.

O co chodzi z tym przekrętem z fałszywym numerem trakingowym ? Otóż sklep przedłuża w nieskończoność wysyłkę ( najlepiej powyżej 45 dni od daty zapłacenia na PayPal ) po to by po tym okresie kupujący nie mógł otworzyć sporu na PayPal. 

Jeśli natomiast otworzymy spór na PayPal przed tymi 45 dniami i zażądamy zwrotu pieniędzy z tytułu nie otrzymania przedmiotu to sklep w tym momencie wyśle fałszywy numer trakingowy do PayPal a oni to zaakceptują i zamkną nasz spór a co za tym idzie nie odzyskamy pieniędzy.

Co ważne dla zakupów poniżej 200$ PayPal nie wymaga podpisania odbioru przesyłki, wystarczy im że sprzedający nadał paczkę i traktują to jako odebranie przedmiotu.
 
Odnośnie mojego zamówienia to stwierdziłem że lecą oni w kuli bo pisali że mają mój przedmiot na stanie w dniu zamawiania.

Po tygodniu od zamówienia piszą że dopiero za tydzień będzie dostawa, minął cały ten tydzień i moje zamówienie nie zostało wysłane.

W poniedziałek rezygnuje z zakupu i będę ubiegał się o zwrot pieniędzy na PayPal bo nie chce mi się czekać tygodniami na wysyłkę...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwsza paczka przyszła wczoraj ( 18.7.2016r) towar oki. Czekam na drugą.

 

Oki dziś (5.8.2016) przyszła druga paczka. Wszystko oki towar git.

Wysłane z mojego MI NOTE LTE przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 dni mi szła paczka od nich DHLem od wysłania przez geekbuing. Niestety vat od pełnej kwoty zakupu + opłata za obsługę celną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie nie wiem dlaczego teraz dopiero odnalazłem ten temat. Telefon zamówiłem w lipcu. Był to redmi note 3 pro prime złoty. Za telefon dałem 767zł, wliczając vat przy odbiorze. Wybrałem DHL. Telefon zamówiony w piątek, dotarł w poniedziałek, ale nie było mnie w domu i musiałem we wtorek jechać odebrać aż do magazynu na 2 końcu miasta. Poniżej screeny jak sprawa wyglądała, dodam, że od razu po zakupie napisałem do supportu, który sobie chwalę. 6038d7c52ee6953a96ddebb574428f04.jpg4491668c3b76f81507d2253d44673b04.jpg6fad3fa40361fa6f2066cb9a5b90c825.jpgf8ea162b483a6088c8d84677f99a6a3d.jpgf0ec7f5e6d17d62c5f90d39b053a47c3.jpg6cb67ea065ba062955f23223e6401128.jpg9bd97d618489210f584ac310239ff4d7.jpgd576b9c6f29ef39b901fbc103deb6a57.jpg

Z telefonem do teraz nie mam żadnych problemów. Co do VATu to radzę im napisać by dali mniejszą cenę, bo chcecie uniknąć VATu, ja napisałem to trochę inaczej, ale zrozumieli.

Wysłane sową pocztową z Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również kupowałem w tym sklepie wysyłka bardzo szybka i ceny mają dobre. U mnie dhl VAT płaciłem 35 zł, zamówiłem też złoty dla dziewczyny ale wysłany tą za darmo, czyli będzie dużej szedł, ale jest juz w Warszawie. Jak najbardziej można polecić sklep.

Redmi Note 3 pro

Share this post


Link to post
Share on other sites

było by fajnie gdyby ktoś (@piotr.geekbuying - I'm watching you) wypowiedział się jak wygląda procedura reklamacji w razie ew. awarii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymiana płyty głównej to podstawa. Szczególnie w Mi5. Na iBuygou wymieniamy bez problemu. W końcu telefon pada to co do kubła wyrzucić mimo gwarancji?

Wysłane z mojego MI 5

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Płyta jest bez problemu wymieniana jeśli nie jest uszkodzona z winy użytkownika. Czyli tak jak u każdego producenta. Z tym, że w xiaomi mamy możliwość odblokowania bootloadera

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

@piotr.geekbuying czy mógłbyś dać znać jak to wygląda z wysyłką? Kupiłem mi5 również 11.11 i na razie dostałem tylko informację że mają zapakowane i jak tylko wyślą to dostanę tracking number. :( Trochę już się niecierpliwie bo Nokia Lumia mojej dziewczyny z dnia na dzień działa coraz gorzej.

Wysyłkę wziąłem przez DHL.

Przy okazji zapytam jak wygląda procedura wysłania na gwarancję? Rozumiem że do każdego produktu tyczy się info na stronie: http://www.geekbuying.com/help/customer_service/return_policy ?

Edited by conflargate

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, conflargate napisał:

@piotr.geekbuying czy mógłbyś dać znać jak to wygląda z wysyłką? Kupiłem mi5 również 11.11 i na razie dostałem tylko informację że mają zapakowane i jak tylko wyślą to dostanę tracking number. :( Trochę już się niecierpliwie bo Nokia Lumia mojej dziewczyny z dnia na dzień działa coraz gorzej.

Wysyłkę wziąłem przez DHL.

Przy okazji zapytam jak wygląda procedura wysłania na gwarancję? Rozumiem że do każdego produktu tyczy się info na stronie: http://www.geekbuying.com/help/customer_service/return_policy ?

Ja dostałem już numer. Myślę, że w ciągu 7 dni roboczych od zamówienia każdy dostanie :) 

Gwarancja jak w linku - odsyłanie lub lokalnie i zwrot kosztów lokalnej naprawy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Właśnie odebrałem przesyłkę z geekbuing.com

Mam nowiutkiego Mi 5s plus, parę gadżetów oraz zegarek No.1 D5,

sęk w tym, że zamówiłem i zapłaciłem za nowszy model i droższy o 30% No.1 D5+

Klepię im reklamację, mam złe przeczucia, niech to k%$#a !

Jak wcześniej kolega pisał, niby opóźnienie 2 tygodnie wysyłki z powodu problemów z dostępnością  folii ochronnej...

W sumie od zamówienia do paczki do ręki równo miesiąc.

 

Edited by moofy

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, moofy napisał:

Witam,

Właśnie odebrałem przesyłkę z geekbuing.com

Mam nowiutkiego Mi 5s plus, parę gadżetów oraz zegarek No.1 D5,

sęk w tym, że zamówiłem i zapłaciłem za nowszy model i droższy o 30% No.1 D5+

Klepię im reklamację, mam złe przeczucia, niech to k%$#a !

Jak wcześniej kolega pisał, niby opóźnienie 2 tygodnie wysyłki z powodu problemów z dostępnością  folii ochronnej...

W sumie od zamówienia do paczki do ręki równo miesiąc.

 

a jak z VAT ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam,
Właśnie odebrałem przesyłkę z geekbuing.com
Mam nowiutkiego Mi 5s plus, parę gadżetów oraz zegarek No.1 D5,
sęk w tym, że zamówiłem i zapłaciłem za nowszy model i droższy o 30% No.1 D5+
Klepię im reklamację, mam złe przeczucia, niech to k%$#a !
Jak wcześniej kolega pisał, niby opóźnienie 2 tygodnie wysyłki z powodu problemów z dostępnością  folii ochronnej...
W sumie od zamówienia do paczki do ręki równo miesiąc.
 

Okropna opinia. Nie cierpię takich klientów, którzy z góry zakładają coś. Reklamację przyjmą na pewno, kontakt z nimi jest wyborny, pewnie nie zamówiłeś dhlem to się nie dziw, święta i tym podobne rzeczy wpływają na czas dostawy. Złe przeczucia to sobie w buty schowaj i nie przeklinaj. Wątpię by narażali swoją renomę dla jakiegoś dziada, który ledwo napisał i już ma złe przeczucia.

Wysłane sową pocztową z Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, levyyy napisał:

a jak z VAT ?

 0 zł :)

Wybrałem świadomie i celowo przesyłkę pocztową rejestrowaną - poczta Holenderska, po przybyciu do Holandii była prawdopodobnie przepakowana, więc nie było z zewnątrz żadnych tekstów, etykiet chińskich.  Co prawda dreszczyk niepewności był jak przesyłka była przez 4 dni w warszawie - tam potencjalnie może zostać oclona, jak również leżeć bez przyczyny tygodniami. 

Jeśli chodzi o przesyłki kurierskie, te zawsze podlegają zgłoszeniu do odprawy celnej, ale to już inny długi temat. Wyjątkiem jest sprytna opcja przepakowania przesyłki kurierskiej  w Europie i do Polski - wówczas bez VAT i Cła. Niektórzy sprzedający oferują taką opcję - w geekbuing nie zauważyłem.

Czytałem dużo na forach zagranicznych , poczta Holenderska jest stosunkowo szybka w stosunku do innych zwykłych przesyłek.

Edited by moofy

Share this post


Link to post
Share on other sites

To po co narzekasz na czas przesyłki. Naprawdę czasem się zastanawiam co ludzie mają w głowie.

Wysłane sową pocztową z Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Drakoon34 napisał:


Okropna opinia. Nie cierpię takich klientów, którzy z góry zakładają coś. Reklamację przyjmą na pewno, kontakt z nimi jest wyborny, pewnie nie zamówiłeś dhlem to się nie dziw, święta i tym podobne rzeczy wpływają na czas dostawy. Złe przeczucia to sobie w buty schowaj i nie przeklinaj. Wątpię by narażali swoją renomę dla jakiegoś dziada, który ledwo napisał i już ma złe przeczucia.

Wysłane sową pocztową z Xiaomi Redmi Note 3 Pro
 

Dear Drakoon,

Nie do końca zrozumiałeś o Ci mi chodziło.

Nie żalę się na czas przesyłki, przeczytaj moją odpowiedź powyżej. Nic nie zakładałem z góry, skąd to wywnioskowałeś?

Chodzi o to że otrzymałem inny towar niż zamówiłem.

No cóż nie lubię bicia piany i hajtowania. A Dziadem nie jestem na pewno Ja. Ja potrafię czytać ze zrozumieniem.

Rozwijając wątek na temat transportu oraz specyficznego podejścia chińczyków do pewnych spraw.

Na codzień zajmuję się handlem z Azją, Chiny przede wszystkim. Różnica między zakupami w geekbuing jest taka że ściągam całe kontenery, bądź drobnicę palety różnymi drogami, co zawsze podlega odprawie celnej. Ni jak  nie zwykłą tradycyjną pocztą. Nie ukrywam że zaskakuje mnie, że udaje się unikać tego typu procedur w dzisiejszych czasach, to na gruncie prywatnym zbieram doświadczenie.

Myślę że wyczuwam specyficzny klimat i podejście do klienta, na co dzień mam z nimi kontakt, spędziłem kilka miesięcy w chinach.

Mam uzasadnione obawy co do napisanej reklamacji do geekbuing, ponieważ.

1. Korespondujac można od razu wyczuć podejście do klienta.

Na samym początku otrzymałem 5% upustu na pierwsze zakupy w ciągu tygodnia. Podczas składania zamówienia w tym samym dniu mój kod rabatowy nie chciał być przyjęty przez ich system, kod błędny. Mimo tego zamówienie złożyłem i od razu napisałem do supportu z prośbą o pomoc o udzielenie przyznanego upustu. W tym miejscu pokazuje się klasa sprzedawcy, albo sprawnie się odpowiada, albo kogoś zwodzi i ignoruje.

Po złożeniu zamówienia otrzymałem podziękowanie za złożenie zamówienia wraz z informacją że przesyłka będzie wysłana w ciągu kilku dni.

Minął tydzień i za ponownym! mailem otrzymałem wiadomość, że mój kod miał ważność tydzień i nie mogą go uznać! Czyli nie odpowiadali po czym stwierdzili że kod stracił ważność. Ponownie napisałem że nie zgadzam się z tą decyzją ( dużo, nie dużo 80zł piechotą nie chodzi). Czekałem następne kilka dni na odpowiedź, po czym odpowiedź ponownie negatywna  informacją, że Pani może zapytać się menadżera o zgodę na upust na następne zakupy. Napisałem Ok, poproś menadżera o  discount  na następne zakupy. Do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi, jakiekolwiek.

Nie chodzi tu o to że sprawy nie potoczyły się po mojej myśli lecz o przesłanki mówiące o podejściu do klienta. Ok, napiszcie że nie uznajecie upustu, że nie wyślecie o czasie, ale coś napiszcie a nie zwodzicie i ignorujecie wiadomości od klientów.

Wracając do stricte zamówienia po 8 dniach otrzymałem wiadomość, że z powodu barku folii ochronnej moje zamówienie zostanie wysłane za tydzień. Po 4 dniach otrzymałem wiadomość że moja przesyłka jest gotowa do wysyłki i otrzymałem numer przesyłki.

Codziennie sprawdzałem numer, przez tydzień wisiał komunikat "nadany numer, przygotowanie do wysyłki". Specjalnie się nie niecierpliwiłem - na stronie poczty była informacja że status przesyłki może być odświeżana co kilka dni. W końcu napisałem do geekbuing, czy przesyłka została nadana? na drugi dzień wiadomość zwrotna że paczka została wysłana. Na stronie przewoźnika komunikat " przesyłka podjęta od nadawcy", być może zbieg okoliczności. Od tej pory poszło z górki, 24 godziny i Bruksela, następna doba Warszawa. 4 dni stolica i miejsce docelowe.

2. Zostałem kilka razy oszukany przez chińczyków czy to na kilkaset Rmb , czy na kilka tysięcy dolarów ( tu akurat kasę odzyskałem), czy na otrzymaniu innej jakości towaru niż otrzymane wzory, czy różniące się od specyfikacji.

Utarte stwierdzenie, osób które miały do czynienia z tanimi podróbkami i słabej jakości produktów, że Chinczyka, nie dziękuję, ma coś w sobie.

Są pewne sygnały jak słaby kontakt ze sprzedającym, są to powody do niepokoju. Po postu różnice kulturowe powodują pewne trudności w komunikacji, nie tyle językowe co intencji samej treści. inna kwestią jest ich uwielbienie do kombincji, bądź co bądź poszkodowana jest druga strona, kupujący.

Przykład, Chińczycy zamówione telefony potrafią zmodyfikować oprogramowanie dodając bez uprzedzenia dodatkowe oprogramowanie, śledzenie użytkownika. uczciwe?

Minęły 24h brak informacji zwrotnej id geekbuing na temat mojej reklamacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie nadal jesteś dziadem i kłopotliwym klientem. Czytać ze zrozumieniem potrafię, za to Ty pisać ze zrozumieniem już nie.

Wysłane sową pocztową z Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha ha chyba ktoś dawno z krzyża nie opuszczał, śmieszny człowieczek jesteś.

Nie będę się wdawał  w pseudo dyskusję z inbecylem używającego impulsywnych epitetów zamiast obiektywnych argumentów.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odkopie trochę temat bo moja opinia chyba będzie negatywna. Na początku października zamówiłem Xiaomi Mi Note 2 global, przed sprzedaż miała się zakończyć 1 grudnia i wysyłka w kolejnych dniach. Pod koniec października zniknęła opcja przedsprzedaży i pokazała się opcja powiadomienie o dostępności. W odpowiedzi na 3 meile otrzymałem odpowiedź że czekają na przesyłkę z fabryki, w drugim że towar dotarł uszkodzony i czekaja za drugim, w trzecim meilu pytałem czy mogę wycofać się z umowy to odpisali że czekają za przesyłką i wynagrodzą mi to prezentem. Tylko że to miał być prezent na święta a będzie może noworoczny. Nie wiem kto ma winę,  fabryka czy sklep.

Edited by Sołtys

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sklep TRAGEDIA! Zamawiałem już z wielu sklepów z Chin czy Aliexpres, ale geekbuying to jest jedno wielkie nieporozumienie i burdel.

Zamówiłem w preorderze Redmi4 z wysyłką tax free. Po 7 dniach od deklarowanej daty wysyłki dostaje informację że telefon nie może zostać wysłany wybraną i zapłaconą przez ze mnie formą wysyłki tax free ze względu że nie znajduje się na jakimś "magazynie" z którego realizowane są wysyłki w tej formie, i proponuje zwykła wysyłkę SP lub DHL z zastrzeżeniem możliwości naliczenia vatu w kraju docelowym. Odpisałem że zamawiałem na waszej stronie wyłącznie ze względu na możliwość ominięcia ryzyka zapłacenia vatu i jeśli nie jesteście w stanie zrealizować zamówienia z wybraną formą wysyłki tax free, proszę o anulowanie zamówienia i zwrot dokonanej płatności.

Zwrotu wpłaconej kwoty oczywiście nie otrzymałem, lecz po kilku dniach przyszła wiadomość meilem że wysyłka jednak zostanie zrealizowana sf expres tax free.

Po upływie kolejnych kilku dni i braku jakiejkolwiek informacji kiedy ta wysyłka nastąpi, wysyłam meila z zapytaniem, Otrzymuje odpowiedz że jednak wysyłka nie nastąpi bo nie mają tego telefonu na stanie i być może będą mogli wysłać go za około 8 dni. Tutaj po raz kolejny odpowiadam że zgodnie z zapewnieniami telefon miał zostać już dawno wysłany, w związku z czym po raz kolejny proszę o anulowanie zamówienia i zwrot wpłaconej kwoty.

Zwrotu wpłaconej kwoty oczywiście nie otrzymuje. Otrzymuje jednak wiadomość że mogę wybrać sobie inny telefon! I tak jak poprzednio, i tym razem żądam zwrotu wpłaconej kwoty ze względu na brak możliwości wysyłki zamówienia. 

Otrzymuję kolejną wiadomość że telefon pojawi się za "ileś" dni, i czy chcę na niego poczekać. Odpowiadam że nie, i chcę otrzymać zwrot wpłaconej kwoty. Reakcji na moje kolejne żądanie brak.

Po 2 dniach, niczym niespodziankę otrzymuje wiadomość że zamówienie zostało zrealizowane, z numerem listu przewozowego przewoźnika SF expres. Odczekując kilka dni sprawdzam zarówno na stronie domowej sf expres jak i kilku stronach trackingowych podany numer, który okazuje się fakem. Piszę do obsługi geekbuying  i dostaję rzekomo prawidłowy, inny już numer z informacją że przesyłka została jednak nadana przez francuski chronopost. Szczęśliwy że w końcu dostane już niebawem swój zamówiony telefon, wpisuje numer trackingowy na stronie chronopostu. Jest już w Paryżu. Po codziennym sprawdzaniu statusu przesyłki i upływie prawie dwóch tygodni bez jej doręczenia, kontaktuje się z chronopostem przez FB co się dzieje i kiedy zostanie doręczone do Polski? I co dostaje w odpowiedzi? Że przesyłka ta nigdy do Polski nie trafi gdyż skierowana jest do odbiorcy w Bułgarii!

Obecnie jestem na etapie wysłania kolejnego żądania o zwrot wpłaconej kwoty do obsługi geekbuying oraz zawiadomienia paypala z żądaniem zwrotu.

Reasumując, ten "sklep" to chyba jakiś żart. Sprzedają towar którego nie posiadają, wysyłają cały czas zbywające i mające na celu granie na czas wiadomości, o fałszywych numerach trackingowych wysyłanych na odczepnego nie wspomnę. NIE POLECAM, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, minął miesiąc od mojego ostatniego posta.
Tyle czasu zajęło chinczykom z geekbuing rozpatrzenie mojej reklamacji.

Wymiana kilkadziesiąt maili, jak rozmowa z debilami - poważnie zbywaja jak się da. Trzeba kilkukrotnie prosić o odpowiedź.

Rezultat : otrzymałem inny smartwatch niż zamówiłem, proponowali abym wysłał na własny koszt z numerem trackingowym - koszt koło 100, uwaga jeśli będzie naliczone cło nie odbiorą. Myślę sobie że robią wszystko aby go nie odebrać. Nie wierzę że zegarek dostałem przez "pomyłkę" , obecnie "wciśnięty" zegarek jest o 20$ tańszy niż miesiąc temu. Chcą się pozbyć stanów magazynowych. Drugim rozwiazaniem na jaki musiałem przysyłać to rekompensata w wysokosci różnicy ceny między oboma zegarkami. Uwaga nie dotyczy się to ceny w chwili zalupu a jakiś cen na chwilę odpisywania maila. Różnica wynosiła 25$, otrzymałem 16$ bo zegarek zdążył stanieć. 

Nie polecam, naciagacze stosują metodę wciskania na siłę, zmęczenia petenta do pretensjonowania się.

Potwierdzam wypowiedzi powyżej, widać ze wymówki w stylu problemy z dostępnością to standard, nie maja nic na stanie.

 

Omijać szerokim łukiem.

Edited by moofy
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie w korespondencji walą ściemę aż boli.

Wysłane z mojego MI NOTE LTE przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 7.01.2017 o 21:12, michaelwaut napisał:

Jaka jest gwarancja z magazynu z Hiszpanii. Rok czy dwa lata?

Jaki kurier dostarczył do Ciebie paczke z magazynu z Hiszpanii?

Co do opini wypowiem się za jakiś czas, w tej chwili tragedia, nie mam ani telefonu ani pieniędzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites