lukaschels

Xiaomi ROIDMI

Recommended Posts

Witam wszystkich, 

W moim Citroen Jumpy nie działało (nie było nigdzie info nt, tego czy będzie kompatybilne czy nie, liczyłem się z tym ryzykiem). Kupiłem odpowiedni rozgałęziacz zwracając uwagę na to aby gniazda były takie, jakich wymaga urządzenie. Roidmi 2s teraz działa. Muzyka gra czysto. Youtube oraz inne multimedia które odtwarzają dźwięk też działają OK. Jedyne co mi nie działa to rozmowy poprzez ten zestaw głośnomówiący. Po wybraniu nr telefonu, chwili łączenia z daną osobą ROIDMI tak jakby odrzuca chęć przekazywania dźwięku i telefon przełącza się na głośnik w telefonie. Mam iPhone 6s, nie wiem czy to wina telefonu, aplikacji czy może samego ROIDMI. Gdy ktoś do  mnie dzwoni to dźwięk dzwonka dobrze przekazywany jest przez urządzenie do radia, jednak po odebraniu połączenia dosłownie sekundę przekazywane jest za pomocą zestawu głośnomówiącego a następnie samo przeskakuje na głośnik w telefonie... i tak za każdy razem. Miał ktoś podobny problem? Wiecie jak go rozwiązać?

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Marcinmarcino napisał:

Pewnie chodzi o te blaszki, jak się używa często zapalniczki blaszki pod wpływem wysokiej temperatury potrafią się rozchodzić i nie trzymają, ja u siebie też podginałem bo mimo ze roidmi działało to było dość luźne i zdarzało się że przerwało. Jednak sprawdź sobie jeszcze czy gniazdo w ogóle działa, gniazdo jest podświetlane mimo że bezpiecznik jest przepalony...i wygląda na sprawne, a wystarczy że jakaś moneta wpadnie. Parę razy już mi się zdarzyło.... Sprawdź bezpiecznik w bagażniku po prawej stronie drugi od góry dla pierwszego gniazda i chyba 5 dla gniazda dla pasażerów. A że tak spytam gdzie masz trzecie gniazdo ? bo ja mam tylko dwa. Jaką masz wersję autka bo jak Avant to by się zgadzało.

Pozdrawiam!

Acha fotki nie mogę Ci narazie wysłać , jeżdżę innym autem , może w weekend się uda.

Dziwne tylko jest to, że wszystkie 3 gniazda nie łączą się z roidmi. Powiem Ci, że u mnie w każde które włożę trzyma mocno od razu, nie ma w ogóle luzu. Wszystkie 3 gniazda działają bo ciągle z nich korzystam, kamerka czy telefony podpięte. 

Wersję Avant mam:) trzecie gniazdo w bagażniku. 

Ok, zaczekam do weekendu na foty bo i ja w weekend dopiero będę mógł sprawdzić czy działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dziwne tylko jest to, że wszystkie 3 gniazda nie łączą się z roidmi. Powiem Ci, że u mnie w każde które włożę trzyma mocno od razu, nie ma w ogóle luzu. Wszystkie 3 gniazda działają bo ciągle z nich korzystam, kamerka czy telefony podpięte. 
Wersję Avant mam:) trzecie gniazdo w bagażniku. 
Ok, zaczekam do weekendu na foty bo i ja w weekend dopiero będę mógł sprawdzić czy działa.

3e91bd3cfb972cace9ff457e1d9f8771.jpg przednie gniazdo 4f8109471844b6eb018e3b90f208dad9.jpg i tylne

Wysłane z mojego MI NOTE Pro przy użyciu Tapatalka

081561c76b655faab2c253b2ee5a52c1.jpg

Wysłane z mojego MI NOTE Pro przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Marcinmarcino napisał:


przednie gniazdo 4f8109471844b6eb018e3b90f208dad9.jpg i tylne

Wysłane z mojego MI NOTE Pro przy użyciu Tapatalka

 

 

081561c76b655faab2c253b2ee5a52c1.jpg

Wysłane z mojego MI NOTE Pro przy użyciu Tapatalka
 

 

 

Identyczne gniazda mam... dziwne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja u siebie odgiąłem te blaszki do środka i teraz pięknie trzyma, nie przerywa zasilania i ogólnie uzytkuje się z przyjemnością.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, żaden z moich telefonów nie widzi nowego urządzenia  /Roidmi / w menadżerze bluetooth.

Po włożeniu do gniazda zapalniczki, roidmi zaczyna pulsować i ponoć wtedy powinien wyskoczyć w telefonie jako nowe urządzenie.

Coś robię źle, czy uszkodzony transmiter ?

 

Edited by Minetqa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powinno być dokładnie tak jak opisałeś, po włożeniu do gniazda roidmi zaczyna migać wtedy jest widoczne dla urządzeń bluetooth i trzeba wyszukać na smartphonie i sparować. Pierwszym razem Roidmi pokazuje się jako "chińskie krzaczki" ale później można sobie zmienić nazwę na dowolną.

Spróbuj jeszcze sprawdzić czy Twój tel jest ustawiony jako widoczny dla innych w ustawieniach bluetooth.

Edited by rutqov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funkcja pomiaru napięcia jest tylko w 2S czy poprzednie wersje również to posiadają?
7_%E7%94%B5%E7%93%B6%E7%9B%91%E6%B5%8B_q
I z jaką częstotliwością apka odświeża napięcie? ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posiadam wersję pierwszą i nie mam tej funkcji :( jedynie przy ładowaniu jakiegoś urządzenia pokazuje szacunkowy czas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam dziwny problem z Roidmi 2s. Jeden dzien smigalo bez zarzutu. Drugiego juz niestety przestalo. Telefon to iphone 5s, urzadzenia sie lacza, w roidmi driver wszystko jest ok, moge zmieniac kolor diod polaczenie jest. W momencie kiedy odpale spotify(czy cos innego) zaczynaja sie problemy. Czasem spotify od razy wywala komunikat, ze nie udalo sie wyslac lacza, czasem spotify sie uruchomi, jest pokazane polaczanie z roidmi music ale w glosnikach cisza. Na tym etapie tez juz nie moge zmienic koloru diody, tak jakby komunikacja sie zerwala. Zreszta w ustawieniach widze, ze polaczenie z roidmi music  sie zrywa. Na innych tel z androidem tez nie dziala.
Reinstalowalem caly soft, co ciekawe przy roidmi driver w punkcie   z dzwiekiem testowym,  apka pokazuje  stan polaczenia na ok to jednak dzwiek sie nie odzywa.

Czy moze ktos cos wie, spotkal sie z czyms takim??

Czy moze poprostu roidmi padlo??

 

Edited by Przemek O.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kupilem specjalnie dla roidmi nowe gniazdo zapalniczki Opel Insignia, bo mialem niekompatybilne gniazdo. Nic nie trzeba bylo odginac i trzyma roidmi idealnie

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Podaj link do tej apki.

Jest w sklepie Play wpisz w wyszukiwarce spotify Bluetooth i wsio

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Podaj link do tej apki.

Jest w sklepie Play wpisz w wyszukiwarce spotify Bluetooth i wsio

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

Podaj link do tej apki.

Jest w sklepie Play wpisz w wyszukiwarce spotify Bluetooth i wsio

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 19.01.2017 o 21:50, R_ade_K napisał:

Podaj link do tej apki.

W najnowszym Roidmi driver 2.0.8 który mi się zainstalował kilka dni temu można już dodać Tidala do autostartu po połączeniu z Roidmi. Przypuszczam że Spotify też. Jak Roidmi i Tidal są uruchomione w tle to muzyka startuje po połączeniu automatycznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Posiadam telefon iPhone 6s i planuje zakup ROIDMI 1 czyli I wersji. Mam pytanie - czy będzie mi działać na telefonie aplikacja do sterowania? I ogólnie czy będzie współpracować z iPhone ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, mr-dexter napisał:

Posiadam telefon iPhone 6s i planuje zakup ROIDMI 1 czyli I wersji. Mam pytanie - czy będzie mi działać na telefonie aplikacja do sterowania? I ogólnie czy będzie współpracować z iPhone ?

Nie będzie, musisz kupić Roidmi 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, mr-dexter napisał:

Okej, a bez aplikacji da się z tego korzystać?

Oczywiście, tylko nie zmienisz częstotliwości domyślnej i nie skorzystasz z autostartu muzyki po połączeniu. To działa identycznie jak  każdy głośnik, czy słuchawki bt. Ostatnio znajomemu chciałem uruchomić na iPhonie 6 i niestety komunikat, że aplikacja działa tylko z Roidmi 2. Częstotliwość sobie zmienia telefonem żony (Redmi 3).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ktos testowal juz czy muzyka automatycznie gra po polaczeniu z roodmi?

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, adas8484 napisał:

ktos testowal juz czy muzyka automatycznie gra po polaczeniu z roodmi?

Zawsze grała automatycznie z wbudowaną aplikacją, a teraz nie tylko:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 12.01.2017 o 10:12, ChillOut napisał:

Witam wszystkich, 

W moim Citroen Jumpy nie działało (nie było nigdzie info nt, tego czy będzie kompatybilne czy nie, liczyłem się z tym ryzykiem). Kupiłem odpowiedni rozgałęziacz zwracając uwagę na to aby gniazda były takie, jakich wymaga urządzenie.

Możesz pokazać jaki kupiłeś rozdzielacz? Mam ten sam problem w C4 Grand Picasso.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

mam taki problem z note4 i roidmi, tel widzi urządzenie ale gdy próbuje się z nim połączyć bt automatycznie się restartuje,
gdy kolejny raz próbuje sparować urządzenia sytuacja się powtarza ;/

jakieś pomysły?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, blaper napisał:

jakieś pomysły?

Problemu szukaj w telefonie, a jaki rom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakie są róznice pomiedzy roidmi 2s china a international

pod względem użytkowania??

bo różnica cenowa spora

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, FromWP napisał:

Problemu szukaj w telefonie, a jaki rom?

po podłączeniu meizu mx4, note tez załapał, problem się rozwiązał :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, blaper napisał:

po podłączeniu meizu mx4, note tez załapał, problem się rozwiązał :)

Meizu sformatował Roidmi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemanko

Czy kupował ktoś dodatkowe gniazdo zapalniczki? Np z allegro? Takie które pasuje do roidmi bo podejrzewam że moje fiatowskie nie będzie pasowało? Zapodacie linkiem?

IMG_20170130_151426.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry

W wersji Roidmi 2s według strony roidmi.com dostępna jest funkcja "voice recognition" czy komuś udało się ogarnąć jej działanie?  sprawdzałem na aplikacji w wersji dla iPhone i android i nie widzę żeby dało się to jakoś uruchomić. Wypowiadanie komend też nie wiele daje. Testowałem na wersji Roidmi 2s International .

Dzięki za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

dzis po sprawdzeniu w gniezdzie zapalniczki moj roidmi niestety nie właczyl sie, nie ma problemów z luznym trzymaniem, a raczej brak styku w koncowce, bo zdaje sie tych blaszek nie ma w gniezdzie. Auto to seat 2015'. Jakie moge dokupic gniazdo i czy podczas demontazu wystarczy obecne podwazyc i wyjac czy lepiej z tym do elektryka podjechac?

Z gory dziekuje za info

1.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now