djskunik

Mi band 2 : nie łączy się (discovering services)

Recommended Posts

Witam. Mam problem z opaską Mi band 2. Działało od roku bez zarzutów i samo nagle przestało się łączyć z telefonem. Wykasowałem opaskę z mi mit i ze sparowamych urzadzen z BT. Próbowałem z fix-it for mi band 2 oraz Notifily. Przeszukałem fora i próbowałem już wszystkiego.

Mi fit nie wykrywa nic (odinstalowalem i czyścilem cash i BT cash tez czyścilem).

Notify wykrywa opaskę ale nie laczy sie.

Fix-it for mi band 2 wykrywa opaske ale nie laczy się : discovering services.

Rowniez korzystając z programu BT BLE scaner znajduje ale jak daje CONECT to status podobny : discovering services.

Ktoś miał podobny problem? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja miałem tak samo tylko po miesiącu użytkowania, robiłem tak samo jak Ty żeby się sparowała ale bez skutku. Swoją kupiłem na Gearbest, więc zareklamowałem, po kilku mailach doszliśmy do porozumienia i kupuję nową za 8$, a starą zatrzymuję  mimo że właściwie stała się tylko zegarkiem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z miband 1a/1s tez sa problemy z polaczeniem
Nie monitoruje mi snu ani krokow tylko powiadomienia i non stop sie laczy i wibruje a to od momentu aktualizacji MiFit do 3.0.2 wraz z firmware opaski :/

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy komuś udało się przywrócić mi band 2 do ustawień fabrycznych? Tak żeby nie pamiętała polaczenia z BT telefonu. Dzięki za info

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, djskunik napisał:

A czy komuś udało się przywrócić mi band 2 do ustawień fabrycznych? Tak żeby nie pamiętała polaczenia z BT telefonu. Dzięki za info

No właśnie problem polega na tym że nie ma takiej opcji, nie przewidzieli resetu opaski do ustawień fabrycznych. To że pamieta połączenie BT nie jest chyba problemem, bo z innym telefonem podpiętym do tego samego konta Mi czasami się łączy. Na przykład jak używało się jakiegoś niezależnego programu (np MiBandMaster) i włączyło jakąś funkcję która jest w opasce, a nie ma jej MiFtt, to ona ciągle to pamięta i ta funkcja działa, nawet po odinstalowaniu tego programu (MiBandMaster). Tego też nie można zresetować i to jest główny powód problemów z tą opaską.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inny telefon z tym samym konetem nie widzi opaski. Zaden telefon i na zadnej aplikacji nie sa się połączyć. Caly czas jest discovering services ststus BT.

Jakieś pomysły?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam taki problem że kupiłem córce opaskę, założyłem konto i nie połączy się za nic w świecie. Próbuję na innym telefonie też nic. A żeby było fajnie to jak się zaloguje na swoje konto to parowanie przebiega pomyślnie. Tyle że to nie jest rozwiązanie bo ja też mam opaskę. Próbowałem  z innym kontem i też nic. Może ktoś coś podpowie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, maciek04 napisał:

A ja mam taki problem że kupiłem córce opaskę

Gdzie kupiles opaske?

W jaki sposob nie chce sie polaczyc, wyrzuca jakis blad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie przy każdej próbie połączenia w różnych programach "discavering services". Mi fit cały czas szuka i nic, wcześniej opaska została rozprowana z kontem. Tak jakby coś się zawiesiło w opasce, może całkowite rozładowanie pomoże? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, kamillm napisał:

Gdzie kupiles opaske?

W jaki sposob nie chce sie polaczyc, wyrzuca jakis blad?

Opaska nowa z Aze. Komunikat to coś takiego: nie można połączyć skontaktuj się z pomocą techniczną.

2 godziny temu, kamillm napisał:

 

Edited by maciek04

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Tak więc u mnie problem(discovering services) rozwiązany! Opaska do restartu tak jak myślałem, rozładowałem do 20% włożyłem na 2h do zamrażarki, wyzerowały się dane w opasce i połączyła się po 2 sekundach :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Daro napisał:

    Tak więc u mnie problem(discovering services) rozwiązany! Opaska do restartu tak jak myślałem, rozładowałem do 20% włożyłem na 2h do zamrażarki, wyzerowały się dane w opasce i połączyła się po 2 sekundach :-)

Żartujesz? Udało się?Dziś zrobię tak że swoją.

Edited by robi173

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, robi173 napisał:

Żartujesz? Udało się?Dziś zrobię tak że swoją.

20% rozładowania było w moim przypadku, ale może się zdarzyć że trzeba będzie bardziej rozładować, chodzi o to żeby był restart u mnie zamrożona przygasła tylko przy przełączaniu i wyzerowały się kroki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, jestem/byłem zadowolonym użytkownikiem MiBand 2 z zainstalowaną apką na Samsungu S5. Wszystko śmigało jak należy.

Postanowiłem dalej sponsorować koncern Xiaomi i kupiłem Redmi 4x.

Sam telefon uważam za bardzo dobry tylko... Nie potrafię sparować telefonu z opaską. Telefon rozpoznaje i widzi opaskę, ale jak mu zapodaję sparowanie- wyświetla się komunikat "nie udało się sparować...".

W necie jest sporo o tym problemie dla innych telefonów, ale myślałem, że jak łączy się z Szajsungiem, to nie będzie problemu Xiaomi-Xiaomi, a jednak.

Może ktoś wie jak to wyleczyć..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mrosi przywołał mnie do porządku :-) sorry.

A co do tematu, niestety nie rozwiązany. Czy naprawdę trzeba opaskę włożyć do zamrażalki żeby zaczęła działać??...:shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 14.09.2017 o 11:42, maciek04 napisał:

Daj znać czy się udało.

Nie udało się, opaska przy 20% wsadzona do zamrażarki na 3h-po wjęciu nic się nie wyzerowało i nie łączy z fonem. Następnie rozładowana do 0% i wsadzona do zamrażarki na12h,po wyjęciu i podładowaniu do 20% nie wyzerowało kroków i oczywiście nie łączy z fonem-także w/w sposób u mnie się nie sprawdza.

Edited by robi173

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, od wczoraj nie otrzymuję powiadomień SMS, prędzej wszystko działało ok. Soft najnowszy, próbowałem przeinstalować mi fit i mi band tools bez rezultatu, odparowanie i ponownie połączenie urządzenia też nie pomogło. Ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać problem?

Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka

Inne powiadomienie np. Mail otrzymuję normalnie


Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej wina leży po stronie zewnętrznej aplikacji do otrzymywania SMS (kontakt+). Przy systemowej działa ok.

Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Mam problemz połączeniem opaski. MiFit jej nie wykrywa. Jest za to wykrywana przez inne aplikacje. Próbowałem sposobu z aplikacja Bluetoioh Scaner. Niestety nie działa. Jakieś inne pomysły

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety po pół roku użytkowania opaski pojawił się ten sam problem, opaska jest widoczna lecz nie da się z nią ponownie połączyć, w oficjalnej aplikacji Mi Fit wyświetla się komunikat " discovering services". Nie pomogło usunięcie opaski w telefonie z którym była sparowana, próbie ponownego połączenia oraz przy próbie sparowania z innym telefonem jest ten sam problem, widoczna lecz brak możliwości jej sparowania. Błąd leży po stronie opaski, lecz nikt nie potrafi z tym się uporać, firma CCS, która zajmuje się serwisowaniem i naprawą produktów Xiaomi niestety nie zajmuje się opaskami. W ten sposób koło się zamyka, czyli oby tylko sprzedać a resztę mają już gdzieś. Na chwile obecną opaska może służyć tylko jako zegarek, brak mi słów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niestety po pół roku użytkowania opaski pojawił się ten sam problem, opaska jest widoczna lecz nie da się z nią ponownie połączyć, w oficjalnej aplikacji Mi Fit wyświetla się komunikat " discovering services". Nie pomogło usunięcie opaski w telefonie z którym była sparowana, próbie ponownego połączenia oraz przy próbie sparowania z innym telefonem jest ten sam problem, widoczna lecz brak możliwości jej sparowania. Błąd leży po stronie opaski, lecz nikt nie potrafi z tym się uporać, firma CCS, która zajmuje się serwisowaniem i naprawą produktów Xiaomi niestety nie zajmuje się opaskami. W ten sposób koło się zamyka, czyli oby tylko sprzedać a resztę mają już gdzieś. Na chwile obecną opaska może służyć tylko jako zegarek, brak mi słów.
Odłożyć wyczerpaną wg wyswietlacza do zera na około miesiąc. Musi się wyczerpać do totalnego zera i wtedy ruszy.

Sent from my MI 5s Plus using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 20.04.2018 o 13:33, ik`ey napisał:

Odłożyć wyczerpaną wg wyswietlacza do zera na około miesiąc. Musi się wyczerpać do totalnego zera i wtedy ruszy.

Sent from my MI 5s Plus using Tapatalk
 

...tak i najlepiej trzymaj ją w zamrażarce LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli po rozładowaniu według tego co pokazuje wyświetlacz to jeszcze miesiąc muszę czekać?

Chyba nie wstrzymam, nie ma innej możliwości?

pozdrawiam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@robi173

a kolega przeczytał, że to nie jest jednorazowy przypadek czy tak palnął odpowiedz byle licznik postów się nabił.

http://en.miui.com/thread-298737-7-1.html

Szkpuł polega na tym, że w opasce coś się musi zresetować. Można to zrobić otwierając mibanda i połączyć odpowiednie piny ale traci się wodoodporność.

Taki sam "reset" robi się przy rozładowaniu opaski tzw. jeśli się nie mylę prąd upływu robi swoje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak piszesz kolego ik`ey-nabijam licznik. 

mitr U mnie miband leżał rozładowany do zera przez 3 miesiące i niestety się nie zresetował, więc sobie daruj,natomiast temat był poruszany na forum już wcześniej i jest apka która Ci go zresetuje,poniżej skrót do omawianego wątku:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@robi173

A widzisz, mnie pomógł sposób z rozładowaniem. Jeżeli tylko ta apka pomoże to chociaż nie potrzebuję (uff) dziękuje za podlinkowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.