Jump to content

kamillm

VIP
  • Posts

    2,835
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

kamillm last won the day on October 9 2017

kamillm had the most liked content!

About kamillm

  • Birthday 11/20/1989

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Nowe technologie

Dodatkowe

  • Smartfon
    Mi4C|R4X|R7|RN7

Recent Profile Visitors

4,233 profile views

kamillm's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • One Year In Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

279

Reputation

  1. @electro69 zwracam Ci honor, faktycznie statystyki są tylko z ostatnich 24h. Nie będę tego nawet komentował, żałosne posunięcie ze strony osób piszących softy do Xiaomi. Teraz te statystyki są zupełnie nic nie warte...
  2. Zbyt szybko wysuwasz takie wnioski. Przecież w informacjach o baterii masz informacje o SOT, nie rozumiem wzburzenia.
  3. @grzegorz_dwcześniej używałeś v11 i nie widzisz różnicy między v12 czy od początku jedziesz praktycznie na v12 i masz małę porównanie do v11? Wykonałeś factory reset czyli tak jak być powinno, być może sam przetestuje jednak u siebie to rozwiązanie i zobaczymy czy coś da ten zabieg. @marcin19883 robiłeś factory reset po aktuliacji?
  4. @electro69ja ogólnie lubię telefony Xiaomi, a z RN7 byłem mega zadowolony do momentu aktualizacji do v12. Więc wniosek jest prosty trzeba przetestować v12 na xiaomi.eu lub powrócić do v11. Tobie też to polecam, polubisz na nowo Xiaomi
  5. Problem zgłoszony w temacie został rozwiązany, a wątek zamknięty.
  6. @danloop jak dla mnie telefon do ponownego wgrania softu, ale nie factory reset, tylko tak gruntownie od początku samemu.
  7. Problem zgłoszony w temacie został rozwiązany, a wątek zamknięty.
  8. Ta wersja to totalna porażka, też korzystam z niej i mam następujące problemy, które mnie najbardziej irytują. Wyczyszczenie wszystkich uruchomionych aplikacji "X" powoduje u mnie również restart launchera (wcześniej tak nie było). Czasami się przywiesza budzik (miałem już 2 razy taką sytuację) dzwoni dopiero gdy wybudzi się ekran. Dwa razy przestawił się też sam zegarek tak o ok. 5 minut. Teoretycznie mógłbym spróbować factory reset, ale powiem szczerze szkoda mi na to czasu, wcześniej telefon działał stabilnie szybko itp. itd. wraz z nowymi aktualizacjami zaczęły się problemy jak i również zauważalne spowolnienie systemu - obstawiam, że jest to celowe działanie XIAOMI, żeby "postarzyć" produkt. Jeśli kolejna aktualizacja nie naprawi błędów, a pewnie nie naprawi, robię przesiadkę na xiaomi.eu. Szkoda mi już nerw i irytacji na Globala, który jest jaki jest. Wszystkim swoim znajomym nie zalecam robienia aktualizacji do nowego Globala, tak wiem zabezpieczenia itp. itd... ale przynajmniej im telefon płynnie działa i bez problemów
  9. Trochę się namęczyłem z przeróbką, więc wrzucam może komuś się przyda. Tarcza w oryginale jest w języku rosyjskim, przetłumaczyłem ją na polski. Auto oryginalny: Stuffyara z forum 4pda.ru 8242af6d-7d60-4286-aecd-73c6c8ee66fe_packed.bin
  10. @Mario80 jeśli masz możliwość zwrotu tego telefonu to go zwróć, będziesz miał problem z głowy.
  11. @danloop zaktualizuj wszystko, zwróć uwagę też na aplikacje które instalujesz może któraś powodowała takie zachowanie.
  12. Czyli kupiłeś po serwisowy telefon, więc masz odpowiedź na Twój problem, zapewne coś jest nie tak z samym urządzeniem i nie będzie to wina softu itp.. Gdzie go zakupiłeś?
  13. Właściwie działo się to od początku? Czy pojawiło się w jakimś momencie posiadania telefonu?
  14. @klj jeśli problem występuje od wczoraj to czy nie wykonywałeś jakiś operacji na telefonie - aktualizacja/instalowanie nowych aplikacji? Druga sprawa, żeby wykluczyć problem z karta SIM zobacz jak zachowuje się telefon z inną kartą SIM.
×
×
  • Create New...