Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 323
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Witam,   Na stanie mamy coś co na pewno nie jednego bywalca tego forum zaciekawi a mianowicie:   Oryginalny XIAOMI PowerBank 10400mAh   Akumulatorki są na stanie, wysyłka max w 24h od zakupu, oc

Czy ja wiem, czy tak strasznie długo? Jak zamawiałem plecki do MI2S to czekałem w sumie ciut ponad 3 tygodnie od daty zamówienia. A dla tych co już mają, albo wkrótce będą mieli MiKey link do oprogra

Polecam tego użytkownika

Posted Images

W sobote złożyłem zamówienie, dzisiaj dostałem maila że brakuje jakiegoś towaru na magazynie. Szybki mail, odpowiedź w 5min, że brakuje złotego koloru. Kolor najprawdopodobniej zmienię, bo nie chce mi się czekać na dostawę. Co do sklepu to jak na razie polecam, kontakt bezproblemowy.

 

Edit.

Telefon już u mnie, jedyne do czego mogę się przyczepić, to fakt że dostałem połamaną przejściówkę do ładowarki. Była wrzucona luzem do koperty.

Edited by Craazy
Link to post
Share on other sites

No to ja dostałem wiadomość o wysyłce w piątek, wczoraj telefon przyszedł. Kontaktu jak nie było tak nie ma chociaż napisałem do nich wiadomość od razu po wysłaniu przez nich ;) jest to dobry sklep, ale powinni popracować nad kontaktem klient- sprzedawca.

Link to post
Share on other sites

Zamówiony 23 a 26 juz był u mnie tylko w złym kolorze srebrnym zamiast ciemno szarego i bez adaptera poszedł mail,po dwóch dniach odpowiedz ze wysyłają kuriera 28 wysłali a dziś rano był juz u mnie,tylko ze znów srebrny jednakże tym razem nie zapomnieli o adapterze ale zeby nie było tak kolorowo brak etui i folii ( za pierwszym razem były ale zapakowałem wszystko co otrzymałem z telefonem więc :( ) kolejny mail i aktualnie czekam na rozwój wydarzeń.. i znów nie wiem zostać bez telefonu na weekend czy korzystać i czekać na następnego kuriera tylko co jeśli przyśle mi biały? 

Link to post
Share on other sites

"Nieźle" się zaczyna moja przygoda z produktami xiaomi. Przekonany o tej legendarnej jakości zamówiłem u tego sprzedawcy na allegro opaskę MIBand 2. Jakież było moje zdziwienie, gdy po przedpłacie na konto, w paczce otrzymałem wersję tańszą 1S. Po zgłoszeniu tego faktu: Zero odzewu, brak odpowiedzi, nic. Nie ma człowieka. Aukcja mnie skusiła gdyż nie było żadnych negatywów. Po wczytaniu się w treść konto  sklepxiaomi_pl  jest powiązane z accessories4you, gdzie już można zobaczyć negatywy.  

Skąd można bezpiecznie kupić produkty xiaomi? Czyżby z Chin?

Link to post
Share on other sites
Dnia 31.07.2016 o 09:53, leszek12 napisał:

"Nieźle" się zaczyna moja przygoda z produktami xiaomi. Przekonany o tej legendarnej jakości zamówiłem u tego sprzedawcy na allegro opaskę MIBand 2. Jakież było moje zdziwienie, gdy po przedpłacie na konto, w paczce otrzymałem wersję tańszą 1S. Po zgłoszeniu tego faktu: Zero odzewu, brak odpowiedzi, nic. Nie ma człowieka. Aukcja mnie skusiła gdyż nie było żadnych negatywów. Po wczytaniu się w treść konto  sklepxiaomi_pl  jest powiązane z accessories4you, gdzie już można zobaczyć negatywy.  

Skąd można bezpiecznie kupić produkty xiaomi? Czyżby z Chin?

Podobnie mam, z tym że mój "nowy" mi4c jak się okazało był rozbierany, a wymiana na nowy to już łooochhh, można się prosić od tygodnia... Widać tą dwuletnią gw w polsce będzie sobie można niedługo włożyć w 4litery...

Ciekawy start sklepxiaomi_pl zmierza w nieciekawym kierunku. Mam nadzieję że sprzedawca zainteresuje się w końcu wpisami na tym forum, bo to słabo wygląda.

A tak po za tym, to jaki jest cel w sprzedaży jednocześnie z dwóch kont tego samego sprzętu i do tego tworzenie osobnej strony www podpiętej do jednego z nich?

A teraz mają urlop i pewnie kolejne 2 tyg. bez słowa...

Edited by arek_r1
Link to post
Share on other sites

Brak słów na tego "sprzedawcę". Zamówiłem sprzęt poprzez Allegro. Od campo007 czyli Accessories 4 You. Pomijając fakt, że wysyłka nie jest w 24 godziny, to czym dalej tym gorzej. Dodzwonić się do A4Y? Nie ma takiej opcji. Kontakt mailem? A pisz sobie człowieku ile chcesz.. Odpowiedzi nie dostaniesz.. Kupiłem miBand 2 12 lipca. 14 miałem, czyli aż tak źle nie jest, jak na przesyłkę kurierską.. realizowaną poprzez Pocztex :/. A nacieszyłem się sprzętem, chyba z  15 minut, bo po jednej synchronizacji przestało się to synchronizować. Ale myślę, nie ma problemu, jest na gwarancji. Wyślę maila do sprzedawcy, powie mi co zrobić. I czekałem kilka dni, aż sprzedawca odpisze. Przez weekend dokładnie, niestety przez ten czas miBand zgasł, znaczy się trup, nie świecił się, nie reagował na ładowarkę, nic. Ok, nie mogę się dodzwonić, nie mam żadnej odpowiedzi, ale instrukcje co do reklamacji są na stronie, więc wypełniłem zapakowałem, wysłałem. I jedyne co mi zostało to potwierdzenie nadania z 20 lipca, doręczone 21. Ile bym nie pisał, nie pytał, nic, zero odzewu. Dawno nikt mi tak krwi nie napsuł jak Accessories 4 You. 

Jeżeli ktoś jeszcze miał lub też ma podobne doświadczenia, zachęcam do opisywania tutaj. Ludzie szukając informacji na temat tego sprzedawcy natkną się na opinie, i miejmy nadzieję odpuszczą sobie zakupy.

Link to post
Share on other sites

@yoshisav

Mogłeś skorzystać ze zwrotu w ciągu 14 dni, jak padła tak szybko, wtedy kasę musieliby oddać. Ja bym tak zrobił. A na reakcję co do gwarancji możesz czekać ... Hm właśnie ile? Różnie to bywa. Życzę stalowych nerwów.

Jak to przez Allegro i sprzedający nie będzie reagować to zgłoś sprawę do Allegro.

Pozdrawiam

Wysłane z mojego Redmi Note 2

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Demon3 napisał:

To są kompletnie różni sprzedawcy więc nie mieszaj 

Niby w jaki sposób różni?

campo007 to konto na  allegro sklepu Accessories 4 You. A dziwnym trafem SklepXIAOMI.pl ma taki sam adres w Łodygowicach jak Accessories 4 You. 

Nie wierzysz to sprawdź na http://accessories4you.pl/pl/i/Regulamin-sklepu/2 i https://sklepxiaomi.pl/platnosci/ numer REGON i NIP.

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, yoshisav napisał:

Niby w jaki sposób różni?

campo007 to konto na  allegro sklepu Accessories 4 You. A dziwnym trafem SklepXIAOMI.pl ma taki sam adres w Łodygowicach jak Accessories 4 You. 

Nie wierzysz to sprawdź na http://accessories4you.pl/pl/i/Regulamin-sklepu/2 i https://sklepxiaomi.pl/platnosci/ numer REGON i NIP.

Właśnie nie ma tam nic napisane o adresie, wyświetla mi się tylko to:

Regulamin sklepu internetowego Accessories 4 You

 

§ 1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE

1. Sklep internetowy Accessories 4 You prowadzony jest przez Norman Wieja wpisaną/wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr REGON 240847609, nr NIP 547-204-65-49

2. Niniejszy regulamin stanowi zasady zawierania umów sprzedaży zawieranych na odległość za pośrednictwem Sklepu.

 

§2 DEFINICJE

1. Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą z Przedsiębiorcą w ramach sklepu Accessories 4 You czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową

2. Przedsiębiorca - Norman Wieja, z siedzibą: Słodka 20 B wpisaną/wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr REGON 240847609, nr NIP 547-204-65-49

3. Użytkownik – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

4. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Przedsiębiorcę pod adresem accessories4you.pl

 

§ 3 KONTAKT

1. Adres przedsiębiorstwa: Słodka 20 B, 43-382 Bielsko-Biała, Polska

2. Adres poczty elektronicznej: [email protected]

3. Numer telefonu: 514 771 444

 4. Konsument może porozumieć się z Przedsiębiorcą za pośrednictwem adresów i danych podanych w niniejszym paragrafie.

 

§ 4 INFORMACJE WSTĘPNE

1. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto  (zawierają podatek VAT).

2. Na ostateczna cenę zamówienia składa się cena za towar oraz koszt dostawy wskazane na stronach Sklepu.

 

§ 5 WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY

1. Użytkownik powinien zapłacić Przedsiębiorcy za zakupiony towar w terminie 14 dni lub w momencie dostarczenia towaru - w zależności od sposobu płatności wybranego  podczas składania zamówienia.

2. Użytkownik może skorzystać m.in. z następujących form płatności: a. przelew b. karta płatnicza / kredytowa c. przy odbiorze (za pobraniem)

3. Szczegółowe informacje dotyczące akceptowanych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.

4. Towar zostanie wysłany przez Przedsiębiorcę w terminie wskazanym  w opisie towaru, w sposób wybrany przez Konsumenta podczas składania zamówienia.

5. Dostawa towaru odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

 

§ 6 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł  w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy,  Konsument musi poinformować Przedsiębiorcę o swojej decyzji o odstąpieniu od  umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia - korzystając z danych Przedsiębiorcy podanych w niniejszym regulaminie.

4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego na końcu niniejszego regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

6. Skutki odstąpienia od umowy:

a. w przypadku odstąpienia od umowy Przedsiębiorca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem: dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Przedsiębiorcę w Sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Przedsiębiorca został  poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.;

b. zwrotu płatności Przedsiębiorca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem;

c. Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej;

d. Konsument powinien odesłać towar na adres Przedsiębiorcy podany w niniejszym regulaminie niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Przedsiębiorcę  o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni;

e. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy;

f. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

7. W przypadku gdy ze względu na swój charakter rzeczy nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą informacja o tym, a także o kosztach zwrotu rzeczy, będzie się znajdować w opisie rzeczy w Sklepie.

 

§ 7 REKLAMACJA i GWARANCJA

1. Przedsiębiorca jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy wolnej od wad.

2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Przedsiębiorcy towaru Konsument ma prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię uregulowaną przepisami kodeksu cywilnego.

3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym regulaminie adresy Przedsiębiorcy.

4. Zaleca się aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, datę jej wystąpienia, dane  Konsumenta składającego reklamację oraz żądanie Konsumenta w związku z wadą towaru.

5. Przedsiębiorca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Konsumenta w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie uważa się, że żądanie Konsumenta uznał za uzasadnione.

6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 Regulaminu.

7. W przypadku gdy na produkt została udzielona gwarancja informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie produktu w Sklepie.

 

§ 8 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI i DOCHODZENIA ROSZCEŃ

1. Konsument ma możliwość skorzystania m.in. z:

a. mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej.

b. pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej

§ 9 DANE OSOBOWE

1. Użytkownik dokonując zakupów w Sklepie dobrowolnie podaje swoje dane, które są konieczne dla zrealizowania zamówienia i będą w tym celu przetwarzane przez Przedsiębiorcę.

2. Użytkownik ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych i żądania poprawienia ich.

3. Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorca.

 

§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:  ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz ustawa kodeks postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.

 

2. Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o niniejszy regulamin dotyczy konkretnego zamówienia i jest zawierana w celu realizacji jednorazowego zamówienia. Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji regulaminu.

 

 

logo3

Przelew

Po złożeniu Zamówienia otrzymasz od nas e-mail z numerem rachunku, na który wpłacasz pieniądze. Poniżej dodatkowe informacje dotyczące płatności poprzez przelew bankowy:

  • w tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia
  • płatności przelewem należy dokonać na konto bankowe sklepu :
    • TMobile 27 2490 1044 0000 4200 8489 9764
    • Firma: Norman Wieja, NIP 547-204-65-49, REGON 240847609 – pełne dane w Regulaminie Serwisu Internetowego – sklepxiaomi.pl

Przelew bezpośredni (eprzelew) oraz płatność kartą płatniczą / kredytową online.

Składając Zamówienie zostaniesz przekierowany na stronę firmy Przelewy24– naszego pośrednika w płatnościach elektronicznych, a następnie do Twojego banku. Dokonana płatność praktycznie od razu wpływa na konto pośrednika. Po potwierdzeniu płatności i jej akceptacji przez firmę Przelewy24 wyślemy do Ciebie zamówione Towary zgodnie z informacjami zawartymi w zakładce Dostawa.

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

Gotówka przy odbiorze

Za Zamówione Towary płacisz dostawcy gotówką przy odbiorze zamówionego Towaru. Ten sposób płatności gwarantuje realizację Zamówienia zgodnie z informacjami zawartymi w zakładce Dostawa, nie musimy czekać na potwierdzenie wpłynięcia środków na nasze konto bankowe.

Raty

Informujemy, że w naszym sklepie można dokonać zakupu na raty. Opcja zakupu na raty jest możliwa tylko, jeżeli wartość koszyka jest równą lub większa niż 300zł. Po dodaniu produktów do koszyka jako sposób płatności należy wybrać opcję Szybki przelew on-line / Raty on-line, następnie zostaniecie Państwo przekierowani na stronę Przelewy24.pl, na samym dole tabeli po lewej stronie znajdują się dwa przyciski: Raty Alior Bank oraz Raty MBank. Po przyznanych ratach od wybranego banku towar zostanie do Państwa wysłany do 24h od otrzymania potwierdzenia o płatności.

——————–
W przypadku kłopotów z płatnością prosimy o info na: [email protected]

 

Sorki za długi post 

 

Edited by Demon3
Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, TomEli napisał:

@yoshisav

Mogłeś skorzystać ze zwrotu w ciągu 14 dni, jak padła tak szybko, wtedy kasę musieliby oddać. Ja bym tak zrobił. A na reakcję co do gwarancji możesz czekać ... Hm właśnie ile? Różnie to bywa. Życzę stalowych nerwów.

Jak to przez Allegro i sprzedający nie będzie reagować to zgłoś sprawę do Allegro.

Pozdrawiam

Wysłane z mojego Redmi Note 2

Spór założony. Później przekażę do allegro. Co do zwrotu to, no właśnie. Różnie czytałem, i wszędzie inne opinie czy można zwrócić uszkodzony sprzęt w ciągu 14 dni.. A sama opaska jest fajna więc.. CO do gwarancji to i na stronie i na karcie gwarancyjnej sprzedawca zapewnia o 14dniowym okresie rozpatrywania reklamacji. Nie pozostaje nic tylko czekać, a później UOKiK itd itp...

Link to post
Share on other sites
10 minut temu, TomEli napisał:

@yoshisav

Mogłeś skorzystać ze zwrotu w ciągu 14 dni, jak padła tak szybko, wtedy kasę musieliby oddać. Ja bym tak zrobił. A na reakcję co do gwarancji możesz czekać ... Hm właśnie ile? Różnie to bywa. Życzę stalowych nerwów.

Jak to przez Allegro i sprzedający nie będzie reagować to zgłoś sprawę do Allegro.

Pozdrawiam

Wysłane z mojego Redmi Note 2

Bzdura, nie zwrócisz uszkodzonego telefonu w okresie 14dni, aby skorzystać z odstąpienia od umowy, produkt musi być praktycznie nowy, nie może nosić śladów użytkowania, a tym bardziej być uszkodzonym. Możesz co najwyżej skorzystać z rękojmi, ale tutaj masz czas 2lat, a nie 14dni...

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Demon3 napisał:

Wg UOKiK (na podstawie prawa) jeśli sprzedawca nie da odpowiedzi do 14 dni reklamacja z automatu jest rozpatrzona pozytywnie, nie raz korzystałem z tego sposobu wiele razy :) 

No wiem i na to liczę.. 14 dni zwykłych, a nie roboczych w dodatku.

Co do adresu A4Y i sklepxiaomi_pl to jest adres w paragrafie 2 definicje, Imię i nazwisko przedsiębiorcy wraz z NIP i Regon pokrywa się z informacjami w akapicie przelew ze stroni sklepxiaomi_pl płatności.. A w obydwu "sklepach" w reklamacjach jest podany ten sam adres tylko z inną nazwą sklepu..

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, yoshisav napisał:

No wiem i na to liczę.. 14 dni zwykłych, a nie roboczych w dodatku.

Co do adresu A4Y i sklepxiaomi_pl to jest adres w paragrafie 2 definicje, Imię i nazwisko przedsiębiorcy wraz z NIP i Regon pokrywa się z informacjami w akapicie przelew ze stroni sklepxiaomi_pl płatności.. A w obydwu "sklepach" w reklamacjach jest podany ten sam adres tylko z inną nazwą sklepu..

:o o kurcze, faktycznie. Za jakiś czas miałem wybierać się do A4Y po nowy telefon bo mam dość blisko do niego, a teraz się waham.

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Nezumi napisał:

Bzdura, nie zwrócisz uszkodzonego telefonu w okresie 14dni, aby skorzystać z odstąpienia od umowy, produkt musi być praktycznie nowy, nie może nosić śladów użytkowania, a tym bardziej być uszkodzonym. Możesz co najwyżej skorzystać z rękojmi, ale tutaj masz czas 2lat, a nie 14dni...

I właśnie o to mi chodzi.. Są różne opinie, był nawet wyrok sądu jak gość zwrócił uszkodzony telewizor na podstawie ustawy o odstąpieniu od umowy w czasie 14 dni i wygrał, dopiero w sadzie, jakkolwiek wygrał, no ale mi nie o to chodzi.. Rozgoryczony jestem postawą sprzedawcy, brak kontaktu, zlewanie ciepłym moczem. Nie ma sprawy, poczekałbym i miesiąc i dwa, żeby tylko mi ktokolwiek odpisał: proszę poczekać jeszcze X dni, rozpatrzymy i skontaktujemy się..

Link to post
Share on other sites

No rozumiem, znajomy był u niego po telefon (A4Y) jakiś miesiąc temu (osobiście) i na chwilę obecną nie narzeka, wręcz jest zadowolony. Sam mu doradziłem ten sklep a teraz zaczynam powoli żałować :\  

 

Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Demon3 napisał:

:o o kurcze, faktycznie. Za jakiś czas miałem wybierać się do A4Y po nowy telefon bo mam dość blisko do niego, a teraz się waham.

Jak masz blisko to inna bajka, możesz nawiedzać dwa razy dziennie z pytaniami, gdzie mój sprzęt!! Gdzie mój sprzęt?!? Dobry już? Ja niestety mogę tylko na kontakt mailowy lub telefoniczny liczyć, a tego tutaj brak.. Całkowity brak.. Więc nawet nie wiem co mogę w tej sytuacji zrobić. Gdybym nie otrzymał sprzętu to policja i POK allegro i kasa znów u mnie, a tak?

Jak macie jakieś pomysły to serdecznie przyjmę porady..

Co mogę za to zrobić, to ostrzec innych przed postawą sprzedawcy. Jesteś ważny do momentu zakupu, a później? Umrzyj i przepadnij. Takie mam odczucie i z tego co już się doczytałem w internetach to nie tylko ja.. Liczę, że albo się sprzedawca obudzi jak mu zła sława w internecie obniży sprzedaż, albo chociaż część potencjalnych kupujących się zastanowi nad zakupem u niego, biorąc pod uwagę jak może być traktowany.

Link to post
Share on other sites

Kupowałem dużo rzeczy bezpośrednio z chin, od różnych sprzedawców, i jakieś "oryginalne" telefony też były, ale jak przyszło co do czego to nigdy nie miałem czegoś takiego, że nie było kontaktu. w ciągu miesiąca max od odesłania miałem wymieniony towar u siebie.. Jak możesz poczekać 2 do 3 tygodni na przesyłkę to śmiało bierz z chin, albo z innego miejsca. Przewiduję mniej komplikacji i lepszą obsługę.

Link to post
Share on other sites
9 minut temu, yoshisav napisał:

Kupowałem dużo rzeczy bezpośrednio z chin, od różnych sprzedawców, i jakieś "oryginalne" telefony też były, ale jak przyszło co do czego to nigdy nie miałem czegoś takiego, że nie było kontaktu. w ciągu miesiąca max od odesłania miałem wymieniony towar u siebie.. Jak możesz poczekać 2 do 3 tygodni na przesyłkę to śmiało bierz z chin, albo z innego miejsca. Przewiduję mniej komplikacji i lepszą obsługę.

Właśnie obserwuje co jest u Goldway'a :) widzę też że sprzęt ma oficialny global rom, a nie jak większość w A4Y rom ManhIT'a

Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, TomEli napisał:

Znalazłem ciekawy artykuł szczegółowo opisujący wszystkie tematy przy zakupach. Prawa i obowiązki. Pewnie wielu z Was się przyda, jak i użytkownikom jak i zmierzającym kupić.

http://consider.pl/prawa-konsumenta-zasady-reklamacji-odstapienie-od-umowy-gwarancja/

Pozdrawiam

Tapnięte z Redmi Note 2 Prime

Artykuł fajny i przydatny. Tylko co zrobić jak sprzedawca zapadł się pod ziemię:?

18 minut temu, Demon3 napisał:

Właśnie obserwuje co jest u Goldway'a :) widzę też że sprzęt ma oficialny global rom, a nie jak większość w A4Y rom ManhIT'a

Więc orientujesz się jakie są plusy i minusy zakupów w A4Y, a jakie z chin. Najwyżej poczekasz troszkę dłużej na przesyłkę. Ja do tej pory nie miałem jeszcze złych doświadczeń z alliexpress, a sporo rzeczy do serwisowania dziwnych sprzętów zamawiałem z chin. Czasami tylko w chinach można było dostać.. Ja bym brał, ale pamiętaj, to Ty kupujesz i to Twoja decyzja. Może po urlopie właściciel A4Y wróci jako odmieniony człowiek i zadośćuczyni wszelkiemu złu jakie uczynił i nigdy już nie zbłądzi na drodze prawości.

Link to post
Share on other sites
12 minut temu, yoshisav napisał:

Więc orientujesz się jakie są plusy i minusy zakupów w A4Y, a jakie z chin. Najwyżej poczekasz troszkę dłużej na przesyłkę. Ja do tej pory nie miałem jeszcze złych doświadczeń z alliexpress, a sporo rzeczy do serwisowania dziwnych sprzętów zamawiałem z chin. Czasami tylko w chinach można było dostać.. Ja bym brał, ale pamiętaj, to Ty kupujesz i to Twoja decyzja. Może po urlopie właściciel A4Y wróci jako odmieniony człowiek i zadośćuczyni wszelkiemu złu jakie uczynił i nigdy już nie zbłądzi na drodze prawości.

:) powiem tyle że wolę mieć sprzedawcę "pod ręką", bo nie po to zamawiałbym telefon za około 900zł (XRN3pro) (tak wiem że są taniej ale chciałbym mieć pewną gwarancję) żeby potem go szukać nie wiadomo gdzie jak by się zepsuł.

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Demon3 napisał:

:) powiem tyle że wolę mieć sprzedawcę "pod ręką", bo nie po to zamawiałbym telefon za około 900zł (XRN3pro) (tak wiem że są taniej ale chciałbym mieć pewną gwarancję) żeby potem go szukać nie wiadomo gdzie jak by się zepsuł.

:-D też tak myślałem, do czasu nieszczęsnego zakupu w A4Y.. Ale w Twoim wypadku, skoro sklep jest względnie niedaleko, to nie widzę przeciwwskazań. Najwyżej będziesz ich odwiedzał 2-3 razy dziennie gdyby coś się popsuło, aż Cię będą mieli dość. Ogólnie Xiaomi robi dobre sprzęty. To że ja akurat trafiłem na wadliwy egzemplarz i wadliwego sprzedawcę, nie przesądza sprawy dla wszystkich. Jak Xiaomi wprowadzi jakieś telefony z certyfikatem IP67 znów coś od nich wezmę. Chyba że się orientujesz czy coś takiego może mają? Ale A4Y omijam.. Właśnie skrobię maila do UOKiK.. 

Link to post
Share on other sites
Dnia 5.08.2016 o 14:12, yoshisav napisał:

Jak Xiaomi wprowadzi jakieś telefony z certyfikatem IP67 znów coś od nich wezmę. Chyba że się orientujesz czy coś takiego może mają?

Niestety nic mi na ten temat nie wiadomo :(

@yoshisav daj znać jak się sprawa potoczyła po skrobance do UOKiK bo jestem bardzo ciekawy :)

Edited by Demon3
Link to post
Share on other sites
Dnia 8.08.2016 o 21:29, Demon3 napisał:

Niestety nic mi na ten temat nie wiadomo :(

@yoshisav daj znać jak się sprawa potoczyła po skrobance do UOKiK bo jestem bardzo ciekawy :)

" Jeżeli ma Pan trudność z załatwieniem swojej sprawy to niezbędne moim zdaniem jest pisemne wystąpienie do przedsiębiorcy, stąd proponuję skorzystać z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów albo organizacji konsumenckiej." - odpowiedź z urzędu.

"Bardzo mi przykro ze względu na tę sytuację.
Sprzedający otrzymał upomnienie w opisanej przez Pana sprawie. Poprosiłam też o wyjaśnienie opisanych kwestii i kontakt z Panem.
Mam nadzieję, że to pomoże. Gdyby jednak w ciągu 5 dni sprawy w dalszym ciągu nie udało się wyjaśnić, proszę o sygnał." -
odpowiedź z allegro.

Wszystko ciągnie się jak flaki z olejem, co tylko bardziej mnie utwierdza w przekonaniu, że nie odpuszczę. Po weekendzie do rzecznika, a jeżeli uda się, to na komisariacie zgłoszę oszustwo. Nie wiem czy się to kwalifikuje, ale na komendzie się dowiem. 

Ciąg dalszy opowieści będę opisywał na bieżąco..
 

Link to post
Share on other sites
Dnia 12.08.2016 o 22:33, arek_r1 napisał:

Poczekajmy jeszcze te dwa dni do końca urlopu jak deklaruje, widać nie jest najgorszy, po za dotrzymaniem terminów... Spokojnie, wierzę że po 14 zacznie odpowiadać na upomnienia i wszystkie spory.

Poza dotrzymywaniem terminów, kontaktem, zgodnością produktów ze stanem faktycznym, terminem wysyłki... Masz rację, toż to super sprzedawca zasługujący na medal w każdej kategorii. 

1 godzinę temu, przemoo83 napisał:

 Na razie cisza. Ciekawe jak będzie dalej.

Jeszcze więcej ciszy..

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...